Hei naiset
Mieltäni on askarruttanut jo pitkään, että kun usein puhutaan tummasta miehestä ihailevaan sävyyn, niin onko se niin että suuressa, yleisemmässä mittakaavassa tummat hiukset, ja tummat piirteet (kulmakarvat, parta jne) vievät voiton? Siis vievät voiton esteettisessä mielessä?
Pyydänkin siis laittamaan nämä miehet suosituimmuusjärjestykseen. Lähtökohta on, että jokaisessa kohdassa mies on saman näköinen, ainoastaan iho ja hiusten/muun karvoituksen väri vaihtelee.
a) tumma mies (tummahko, tai helposti ruskettuva ihopigmentti, tummat hiukset, eli tummanruskeat kun suomessa ei paljon mustaa ole, ja hiusten värinen karvoitus)
b) Keskiruskea (astetta vaaleampi kuin edellinen)
c) Vaalea (tässä tapauksessa ei punapigmenttisyyttä, vaan vaaleat hiukset ja vaaleahkot, mutta ei albiinot muut piirteet)
d) Vaaleahko jolla punapigmenttisyyttä (eli edellisestä vaaleasta astetta punaisempaan päin)
e) Punainen (eli melko selvästi punapigmenttiset hiukset ja karvoitus, melko vaalea iho)
d:llä ja e:llä lisäksi myös pisamia, ensimmäisellä vähemmän, jälkimmäisellä enemmän.
Jos nämä miehet, jotka ovat kasvonpiirteiltään ja kropaltaan täysin identtiset, laitettaisiin suosituimmuusjärjestykseen, niin miten heidät järjestäisit?
Miesten hiusten/ihon/karvoituksen väri
20
1199
Vastaukset
- Tumma nainen.
Itse olen väreiltäni tuo a) tyyppi eli en pidä itseni värisistä miehistä. Ei sytytä. Siis tottakai komeita miehiä löytyy siitä tyypistä paljon, mutta en yleensä kiinnostu heistä mitenkään.
Noista muista..kaikki ovat minulle blondeja joten kaikki käy. Myös tyyppi a tottakai käy.
Ei voi sanoa järjestystä. Hiusten värjäämistä tummaksi en suosittele koska silloin iho-hiukset eivät ole yhteensopivat ja lopputulos on huono.
Suomessa varmaan tummat miehet vievät voiton sen vuoksi koska suom.naiset eivät yleensä ole luonnostaan kovin tummia.
Ihan sama se on toisinpäin; tummat miehet eivät ole minusta erityisen kiinnostuneita, etenkään ulkomaalaistaustaiset. Samankaltaisuus ei siis kiehdo tuossa väriasiassa. Blondit naiset ovat tummien miesten mieleen, siis kauniimpi brunette kiinnostaa vähempi kuin pullea blondi.Toi ihan yleistä, eli vastakohta kiinnostaa/herättää paremmin huomion, naisten keskuudessa siis? Eli blondit on tummien perää ja tummat vaaleiden kärjistetysti sanottuna siis.
- utelias__
erityisesti kiinnostaa, miten susittuja ovat muut kuin tumma/vaalea -akselin piirteet? Tarkoittaa siis onko keskiruskeaa tai punapigmenttisyyttä suosivia naisia ja jos on, niin kuinka yleisesti).
Eikä tässä nyt tarvitse olla mitenkään poliittisesti korrekti tai kiertelevä. Kyseessä on siis 6 täysin luustoltaan ja rakenteeltaan samanlaista miestä, identtisiä muuten kuin väriltään. Kyllä kai heitä voi tässä valita oman esimieltymyksen mukaan?- ei toimi.
En nyt osaa ajatella tuota väriasiaa sen enempää. Punapigmentti voi olla ihan hyvä. Se on kiva säväys esim. hiuksissa.
En minä osaa laittaa mihinkään järjestykseen. Ehkä se tumma olisi viimeisenä eikä kovin vaaleatkaan yleensä kiehdo. - ap.
ei toimi. kirjoitti:
En nyt osaa ajatella tuota väriasiaa sen enempää. Punapigmentti voi olla ihan hyvä. Se on kiva säväys esim. hiuksissa.
En minä osaa laittaa mihinkään järjestykseen. Ehkä se tumma olisi viimeisenä eikä kovin vaaleatkaan yleensä kiehdo.No sehän tässä on, että ei näissä nettikeskusteluissa ikinä voi kirjoittaa sellaista aloitusta, jossa asetelma olisi jotenkin ihan kaiken huomioon ottava. Usemmiten monivalnta-asioissa aina puuttuu se, mitä itse kannattaisi, oli kyse mistä vain monivalinnasta. Kaikkia poikkeuksia ja vivahteita ei voi kirjata millään ylös, ja tietysti asiat ovat hyvin tapauskohtaisia. Persoona vaikuttaa ulkonäköön ja ulkonäkö siihen miten kokee toisen persoonan.
Mutta eivät nämä asiat ole mitenkään niin vakavia. Facebookissakin on miljoona testiä, joissa on pelkkiä paskoja valintoja, mutta silti niitä tehdään. Ja joka viikko lehtihyllyllä näkee (yleensä naisten-)lehtien kansissa jos jonkinlaista testiä. Kyllä ihmiset puolitosissaan niitäkin tekevät.
Minulla esimerkiksi on taipumusta pitää tummista naisista, tummat hiukset ja sellainen tummapiirteinen ulkonäkö on ehdottomasti minun mieleeni. Mutta ei kai se sitä tarkoita että kaikki muut olisivat automaattisesti poissuljettuja? uskon vain että ruskeasta tummaan naiseen on helpompi heti ihastua, koska siihen on menneisyydessäkin ollut taipumusta. - on kyllä.
ap. kirjoitti:
No sehän tässä on, että ei näissä nettikeskusteluissa ikinä voi kirjoittaa sellaista aloitusta, jossa asetelma olisi jotenkin ihan kaiken huomioon ottava. Usemmiten monivalnta-asioissa aina puuttuu se, mitä itse kannattaisi, oli kyse mistä vain monivalinnasta. Kaikkia poikkeuksia ja vivahteita ei voi kirjata millään ylös, ja tietysti asiat ovat hyvin tapauskohtaisia. Persoona vaikuttaa ulkonäköön ja ulkonäkö siihen miten kokee toisen persoonan.
Mutta eivät nämä asiat ole mitenkään niin vakavia. Facebookissakin on miljoona testiä, joissa on pelkkiä paskoja valintoja, mutta silti niitä tehdään. Ja joka viikko lehtihyllyllä näkee (yleensä naisten-)lehtien kansissa jos jonkinlaista testiä. Kyllä ihmiset puolitosissaan niitäkin tekevät.
Minulla esimerkiksi on taipumusta pitää tummista naisista, tummat hiukset ja sellainen tummapiirteinen ulkonäkö on ehdottomasti minun mieleeni. Mutta ei kai se sitä tarkoita että kaikki muut olisivat automaattisesti poissuljettuja? uskon vain että ruskeasta tummaan naiseen on helpompi heti ihastua, koska siihen on menneisyydessäkin ollut taipumusta.Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Itse olen kiinnostunut myös määrätyn tyyppisistä miehistä, ts. jotkut eivät sytytä vaikka olisivat muuten hyvännäköisiä. Ei osaa selittää.
Minä olen tehnyt kanssa nettitestejä. Erään testin mukaan olin alistuva vaimo. Yleensä olen kiltti ja nynny eli sellainen "ei toivottava" luonne. En osaa pitää puoliani parisuhteessa, tulee kaikissa testeissä eli on niissä jotain perää varmaankin. Kun näitä juttuja täällä lukee olen tosi nynny kaikin tavoin.
Se punainen pigmentti on muuten ihan jännä hiuksissa. Minusta oleellista on tuossa väriasiassa se luonnollisuus. Värjätyt mustat hiukset eivät ole kauniit. Sellainen metsänraikas olemus viehättää minua miehessä.
- ........................
Mutta ulkomaalaistaustainen ei saa olla eikä siis tummapigmenttinen mies! Vaalea skandinaavi kiinnostaa, mieluiten suomalainen.
- Janna-Hertta
Sellainen,että kokonaisuudessa on yhtenäisyyttä,on nam isolla n:llä.Pitää sointua yhteen ne värit.Suosikkifetissini on usein vaaleuden tutkiminen miehessä joka on vaalea.Et miten jäinen onkaan esim. raajojen karvat.Sudenturkki on kaunis.
- ...
1: b
2: a c
3: d
4: e - Tummatar39
Niin, makuasiahan se on, mikä kenenkin silmää hivelee.
Itse pidän jostain syystä erityisesti punahiuksisista.
Pisamat ovatkin sitten jo ylellisyyttä. :)
Pieni esimerkki...
http://media.canada.com/8c8b3290-2b08-4dc6-8e3e-2cc645fdfe05/061608_homme.jpg - ----
aika monennäköisistä miehistä. Oikeastaan ainoa mikä ei ollenkaan kolahda, on todella vaalea mies (joka puuttuu siis tuosta listasta). Tarkoitan miestä, jolla on hyvin vaaleat, melkein valkoiset hiukset sekä selvästi vaaleina erottuvat kulmat ja ripset. En siis tarkoita ns. värittömiä kulmia ja ripsiä, vaan todella silmiinpistävän vaaleita.
- ap.
En laittanut listaan, kun on niin harvinainen, mutta lisättäköön tämän myötä sekin sinne.
- löytyy
myös tummatukkainen ja -kulmainen vaaleaihoinen ihmistyyppi. Ruskettuu hitaasti.
- ........................
---myös tummatukkainen ja -kulmainen vaaleaihoinen ihmistyyppi. Ruskettuu hitaasti.
Totta. Mä olen tuollainen. Palan äärettömän helposti. Olen palanut pari kertaa rakoillekin, ja nykyään vältän aurinkoa (mm. pitkähihaiset paidat jne.) .
Olen ruskesilmäinen ja tummanruskeatukkainen.
- silti tähän
miehen mielipiteen aivan vain naisiin vertailun vuoksi.
Mulle hiusten värillä ei ole yhtikäs mitään mekitystä, ei pienenpientä, vähäisintäkään merkitystä. - ,..,
yksinkertaistan siis hieman:
1. tumma
Kerran eräs mielestäni todella komea tumma mies vaalennutti tukkansa. En käsitä miksi. Siinä kyllä ulkoisesta miellyttävyydestä hävisi suuri osa. sen jälkeen hän näytti tusinablondilta.
nyt puhutaan siis vain estetiikasta. seurustelusuhteeseen tietysti kelpaa hyvä mies karvoihin katsomatta. - miehenä olen
kuullut ihan suoraan naiselta että olisin paremman näköinen tummahiuksisena.
Kuulemma vaalea tekee minusta liian säyseän oloisen kun kulmatkin on vaaleat jne. - nainen.
Olen itse tumma, ja olen aina pitänyt enemmän vaaleista miehistä kuin tummista. B - jos on hyvin siniset tai vihreät silmät, on ok, mutta muutten katseeni kääntää kyllä c-e. Erityisesti brittimiehissä on todella ihania punapäitä - pisamat on todella seksikkäitä.
Yksi upeimpia vaaleita miehiä oli yksi norjanlainen pitkänhuiskea mies. Niin vaalea kuin olla voi - ja jumalttoman karvainen, mutta joka karvakin - joka paikassa - oli vaalea. Ihan mieletön! (Enkä ollut seksisuhteissa häneen..... ihailin kämppiksenä, 10 vuotta vanhempana naisena. Hänellä oli tyttökaveri kyllä. ) - sitteN ;)
Jos rakastun, aivan sama vaikka mies olisi vihreä ;) En osaa laittaa värejä järjestykseen, paitsi että tosi vaaleat viehättää vähiten, koska itse olen vaalea.
Mutta kuten sanottua, värillä ei väliä. Muut seikat ratkaisee.
Jos jotain katalogia katsoo ja sieltä pitää valita komeimmat, niin kai he sitten ovat tummia ja keskiverisiä. - N-N-Nainen
a ja c on kärjessä, punainen ei oikein koskaan ole inspannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145