Suomenmestari 2009??

kultaharkko

Kuka on suomenmestari 2009??Oma veikkaukseni Kouvola tai Vimpeli.Sotkamo ei tänä kesänä juhli.

14

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjwihfvs

vimpeliin en usko, heikko ulkokenttä. kitee on myös kova. raahe kaatuu lukkariin. hyvinkää voi vielä yllättää kaikki.

• asd666

Kehittynyt koko aika..jos veto saa kotiedun esim. voittaa runkosarjan niin kyllä se on kova.Se tarkoittaa että saa finaaliin asti koti edun.Itse paikalla nähnyt Kouvola ja Oulu matsit joissa kummallakin yksi juoksu.Eilen kuopio jäänyt nollille.

• ?

Yhtään Vimpelin peliä nähnyt?

• olen nähnyt.
        ? kirjoitti:

Yhtään Vimpelin peliä nähnyt?

Ja mielestäni Vimpelin ulkokenttä on edelleen huono. Helppoja virheitä tulee jatkuvasti. Veikkaanpa, että kakkospuoli aiheuttaa vielä ongelmia Vimpelille.

• SoJy

Nyt alan itsekin uskomaan Sotkamon kultajunan vetävän tänä kauten kohti mestaruutta, vaikka alku kaudesta tilanne ei ehkä siltä näyttänyt. Uskon, että Jymy pudottaa Raahen taistelemaan Vimpeliä vastaan pronssista ja Sotkamo taistelee Kouvolaa vastaan finaaleissa. Näin ollen saamme taas syksyllä veisata jäätävän kylmässä Hiukassa Nälkämaan laulua.

• just näin
        SoJy kirjoitti:

Nyt alan itsekin uskomaan Sotkamon kultajunan vetävän tänä kauten kohti mestaruutta, vaikka alku kaudesta tilanne ei ehkä siltä näyttänyt. Uskon, että Jymy pudottaa Raahen taistelemaan Vimpeliä vastaan pronssista ja Sotkamo taistelee Kouvolaa vastaan finaaleissa. Näin ollen saamme taas syksyllä veisata jäätävän kylmässä Hiukassa Nälkämaan laulua.

se menee :) !!!!

• fjwihfvs

Sinne jäi vimpelit ja raahet.

• -2009-

..... Voittaa :) !!

• ja

sotkamon jymy pelaa mestaruudesta.Jollei sit kouvolan kamera miehet jotenkin vahingossa voita tänään.. ;)

• vie potin!

Vimpeli ansaitsee mestaruuden. Raahella ja Kouvolalla liian epävarmaa peliä, Sotkamo petti luottamuksen (nosti Tahkon ansiotta mukaan, onneksi putosi pois sähläämästä). Viimeksi Pihkalassa Vimpeli myssytti Tahkon mennen tullen, samaa säpinää nähdään toivon mukaan Vimpelin peleissä jatkossakin...

• Kakkospuolen katsoja

Kyllähän se mestari on toisena vuonna peräkkäin länsirannikon hallitsija, keltamustat raahelaiset, Pattijoen Urheilijat.

• pelimies oikea

mestarin nimi vimpelin veto

• Topi-fani

Kyllä se on PattU!

• tanelin tietolaari

Tämän vuoden suomenmestari on joukkue
      joka parhaiten pelaa.
      Se ei tarkoita,että joukkue olisi paras.
      Meille kaikille se oma joukkue on paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      83
      4863
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2238
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1852
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      36
      1759
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1548
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      177
      1490
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1411
    8. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      66
      1261
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      339
      1177
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    Aihe