Suomenmestari 2009??

kultaharkko

Kuka on suomenmestari 2009??Oma veikkaukseni Kouvola tai Vimpeli.Sotkamo ei tänä kesänä juhli.

14

1116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjwihfvs

      vimpeliin en usko, heikko ulkokenttä. kitee on myös kova. raahe kaatuu lukkariin. hyvinkää voi vielä yllättää kaikki.

      • asd666

        Kehittynyt koko aika..jos veto saa kotiedun esim. voittaa runkosarjan niin kyllä se on kova.Se tarkoittaa että saa finaaliin asti koti edun.Itse paikalla nähnyt Kouvola ja Oulu matsit joissa kummallakin yksi juoksu.Eilen kuopio jäänyt nollille.


      • ?

        Yhtään Vimpelin peliä nähnyt?


      • olen nähnyt.
        ? kirjoitti:

        Yhtään Vimpelin peliä nähnyt?

        Ja mielestäni Vimpelin ulkokenttä on edelleen huono. Helppoja virheitä tulee jatkuvasti. Veikkaanpa, että kakkospuoli aiheuttaa vielä ongelmia Vimpelille.


      • SoJy

        Nyt alan itsekin uskomaan Sotkamon kultajunan vetävän tänä kauten kohti mestaruutta, vaikka alku kaudesta tilanne ei ehkä siltä näyttänyt. Uskon, että Jymy pudottaa Raahen taistelemaan Vimpeliä vastaan pronssista ja Sotkamo taistelee Kouvolaa vastaan finaaleissa. Näin ollen saamme taas syksyllä veisata jäätävän kylmässä Hiukassa Nälkämaan laulua.


      • just näin
        SoJy kirjoitti:

        Nyt alan itsekin uskomaan Sotkamon kultajunan vetävän tänä kauten kohti mestaruutta, vaikka alku kaudesta tilanne ei ehkä siltä näyttänyt. Uskon, että Jymy pudottaa Raahen taistelemaan Vimpeliä vastaan pronssista ja Sotkamo taistelee Kouvolaa vastaan finaaleissa. Näin ollen saamme taas syksyllä veisata jäätävän kylmässä Hiukassa Nälkämaan laulua.

        se menee :) !!!!


      • fjwihfvs

        Sinne jäi vimpelit ja raahet.


    • -2009-

      ..... Voittaa :) !!

    • ja

      sotkamon jymy pelaa mestaruudesta.Jollei sit kouvolan kamera miehet jotenkin vahingossa voita tänään.. ;)

    • vie potin!

      Vimpeli ansaitsee mestaruuden. Raahella ja Kouvolalla liian epävarmaa peliä, Sotkamo petti luottamuksen (nosti Tahkon ansiotta mukaan, onneksi putosi pois sähläämästä). Viimeksi Pihkalassa Vimpeli myssytti Tahkon mennen tullen, samaa säpinää nähdään toivon mukaan Vimpelin peleissä jatkossakin...

    • Kakkospuolen katsoja

      Kyllähän se mestari on toisena vuonna peräkkäin länsirannikon hallitsija, keltamustat raahelaiset, Pattijoen Urheilijat.

      • pelimies oikea

        mestarin nimi vimpelin veto


      • Topi-fani

        Kyllä se on PattU!


    • tanelin tietolaari

      Tämän vuoden suomenmestari on joukkue
      joka parhaiten pelaa.
      Se ei tarkoita,että joukkue olisi paras.
      Meille kaikille se oma joukkue on paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe