Terve
Kannattaako asentaa xp:seen epävirallinen DirectX 10?
Koska minulla on DX10 näyttis,niin se olis kiva jos sais sen käyttöön Xp:ssä.
Onko kukaan kokeillut?
DirectX 10?
15
694
Vastaukset
- netissä on tuohon
Joitakin ohjeita on tuohon DX10 asiaan netissä kuinka saat toimimaan windows XP:ssa DX10:n. Tosin mitään varmuutta ei ole että toimiiko vaiko ei ja pahimmassa tapauksessa joudut asentamaan windowsin uudestaan jos homma ei onnistu. Tosin en tiedä onko DX10 mitään hirmuista hyötyä joitakin DX10 pelejä on olemassa kuitenkin. Esim crysis toimii windows xp:ssa very high asetuksilla pelin pienen viilailun jälkeen ja tältä osalta on DX10 aika turha kyseisen pelin kohdalla.
itse tuolla kympillä xp:ssä ja asensin epävirallisen sun muuta. tulos oli se että jossain vaiheessa tuli "siniset" ja valitti ajurista. lopetin siihen koska tuo juttu koski vain crysistä ja farctytä. hiukan koodia muuttamalla saa crysiksen kyllä very highille.
joo ja poistin vaan näyttiksen ajurit ja asensin uusiksi valmistajan sivuilta, eipä ole pukannu "siniselle" sen jälkeen.
näytis hd 4870- volvo.v40
Minulla meni gta iv:ssä grafiikat osittain sekaisin kun asensin Dx10:n.
Eli joittenkin autojen katot oli sinisiä tai vaaleanpunaisia.
Tein saman homman,näyttiksen ajurit vaan uusiks.
- ProPro
ainoastaan Crysiksessä saat dx10 graffat päälle ilman suurempaa väsäilyy..
mutta muutoin et saa ilman konen sekoittamista
kannattaa hommata windows 7 ku ilmestyy ;)- volvo.v40
Hankin windows 7:n heti kun ilmestyy =)
Nyt koneessa on windows vista,hyvin on skulannut. ihan hyvä käyttis :) - NiggaStoleMyBike
volvo.v40 kirjoitti:
Hankin windows 7:n heti kun ilmestyy =)
Nyt koneessa on windows vista,hyvin on skulannut. ihan hyvä käyttis :)vistassa alkaa huomaan yleensä vikaa kun pelailee paljon pelejä sillä jotkut peleistä ei oikein tahdo aina toimia vistalla niin hyvin kuin xp:llä
mutta päivityksen jälkeen vistakin ihan kelvollinen,suosittelen kuitenkin tulevaisuudessa win 7 niille jotka pelailee paljon - volvo.v40
NiggaStoleMyBike kirjoitti:
vistassa alkaa huomaan yleensä vikaa kun pelailee paljon pelejä sillä jotkut peleistä ei oikein tahdo aina toimia vistalla niin hyvin kuin xp:llä
mutta päivityksen jälkeen vistakin ihan kelvollinen,suosittelen kuitenkin tulevaisuudessa win 7 niille jotka pelailee paljonMinulla oli visva tasan 2 vuotta.
Ja kyllästyin sen hitaaseen käynnistymiseen ja raskauteen.
Totta kai tweakkisin sitä mutta ei paljon auttanut.
Minulla on nyt käytössä windows 7 ultimate RTM build 7600 ja se on paljon paljon nopeampi ja kevyempi.
Myös siinä pelit pyörii yhtä hyvin kuin xp:ssä,ainakin minulla. - su9+8sdf
volvo.v40 kirjoitti:
Minulla oli visva tasan 2 vuotta.
Ja kyllästyin sen hitaaseen käynnistymiseen ja raskauteen.
Totta kai tweakkisin sitä mutta ei paljon auttanut.
Minulla on nyt käytössä windows 7 ultimate RTM build 7600 ja se on paljon paljon nopeampi ja kevyempi.
Myös siinä pelit pyörii yhtä hyvin kuin xp:ssä,ainakin minulla.Eilen build 7600:sen , joka on vissiin lopullinen rtm versio. Kyllä workkii kaikki pelit aivan yhtä hyvin kuin xp:ssä ja on väh. yhtä nopea.
Kokoonpano:
Intel Q6600@ 3.8ghz
8gb ddr2-@900mhz 4-4-4-10
8800gt ( 4890 / 4870x2 / tai atin 5* sarjalainen tulossa)
benq 24" G2400WD - Mieskyloot
NiggaStoleMyBike kirjoitti:
vistassa alkaa huomaan yleensä vikaa kun pelailee paljon pelejä sillä jotkut peleistä ei oikein tahdo aina toimia vistalla niin hyvin kuin xp:llä
mutta päivityksen jälkeen vistakin ihan kelvollinen,suosittelen kuitenkin tulevaisuudessa win 7 niille jotka pelailee paljonTällähetkellä vista on paras pelailuun,nyt ollut 64bit pro käytössä eikä kertaakaan ole pelit herjanneet päivitysten jälkeen.
Win7 ei voi suositella kenellekkään pitkään aikaan koska siinä tulee olemaan niin paljon bugeja.
Jos joku kehuu Xp:tä niin se ei ole kokeillut vistaa tai sitten käytössä ollut liian laiska kone. - mulla.
Mieskyloot kirjoitti:
Tällähetkellä vista on paras pelailuun,nyt ollut 64bit pro käytössä eikä kertaakaan ole pelit herjanneet päivitysten jälkeen.
Win7 ei voi suositella kenellekkään pitkään aikaan koska siinä tulee olemaan niin paljon bugeja.
Jos joku kehuu Xp:tä niin se ei ole kokeillut vistaa tai sitten käytössä ollut liian laiska kone.Että käytössä on vista ultimate 64 ja toimii pelit paremmin kuin edellisessä xp:ssä. En vain tajua miten joku morkkaa tätä vistaa.
- volvo.v40
mulla. kirjoitti:
Että käytössä on vista ultimate 64 ja toimii pelit paremmin kuin edellisessä xp:ssä. En vain tajua miten joku morkkaa tätä vistaa.
Miksiköhän kaikki haukkuvat vistaa paskaksi,mitähän luulet?
Itse vaihdoin visvan windows 7:aan ja syystä.
Visva oli niin hidas ja raskas PASKA jos ollaan rehellisiä.
minulla ei ole hidas paska kone,niin siitä se ei johdu.
Se on hyvä microsoft duunasi tän uuden käyttiksen.
Windows 7 on nopea ja kevyt ja muutenkin visvaa 10x parempi.
Visva vaan syö tehoja koneesta eikä mitään muuta.
Microsoft myönsi sen että visva floppasi.
Ehkä siksi miksi pelit "toimivat" paremmin visvassa kuin xp:ssä on se että xp:ssä on vanha DX.
Jos näyttikses tukee dx10:ä niin totta kai pelit pyörii paremmin.
Voin vaan sanoa että R.I.P Windows Visva. - NiggaStolemybike11
volvo.v40 kirjoitti:
Miksiköhän kaikki haukkuvat vistaa paskaksi,mitähän luulet?
Itse vaihdoin visvan windows 7:aan ja syystä.
Visva oli niin hidas ja raskas PASKA jos ollaan rehellisiä.
minulla ei ole hidas paska kone,niin siitä se ei johdu.
Se on hyvä microsoft duunasi tän uuden käyttiksen.
Windows 7 on nopea ja kevyt ja muutenkin visvaa 10x parempi.
Visva vaan syö tehoja koneesta eikä mitään muuta.
Microsoft myönsi sen että visva floppasi.
Ehkä siksi miksi pelit "toimivat" paremmin visvassa kuin xp:ssä on se että xp:ssä on vanha DX.
Jos näyttikses tukee dx10:ä niin totta kai pelit pyörii paremmin.
Voin vaan sanoa että R.I.P Windows Visva.kyllä win xp on ollut pelailuun ehdoton ja toi win7 myös hyvä ja paranee.. Vistan voi jättää suosista väliin
pelit väliin kaatuili ja tuli ihmeellisii lagi piikkejä
koneena toimi
vista 64
e8400 4.0ghz
gts285oc
8g ddr2 HyperX 1066
750w chieftec - win 7 64 bitt
NiggaStolemybike11 kirjoitti:
kyllä win xp on ollut pelailuun ehdoton ja toi win7 myös hyvä ja paranee.. Vistan voi jättää suosista väliin
pelit väliin kaatuili ja tuli ihmeellisii lagi piikkejä
koneena toimi
vista 64
e8400 4.0ghz
gts285oc
8g ddr2 HyperX 1066
750w chieftectulee kauppoihin service pack 1 päivitettynä niin kyllähän sen voisi hankkia vistan tilalle.
- .............
win 7 64 bitt kirjoitti:
tulee kauppoihin service pack 1 päivitettynä niin kyllähän sen voisi hankkia vistan tilalle.
Win 7 voi ladata syksyyn asti ilmaiseks.
ja se on kevääseen asti ilmainen.
loppuvuonna muistaakseni julkaistaan valmis win 7 - volvo.v40
............. kirjoitti:
Win 7 voi ladata syksyyn asti ilmaiseks.
ja se on kevääseen asti ilmainen.
loppuvuonna muistaakseni julkaistaan valmis win 7Minulla on windows 7 RTM 7600 ja se on todella hyvä.
paljon parempi kuin lagi vista paska.
Asensin just isän koneeseen win7 rtm:män koska hänkään ei jaksanut enään lagittavaa vistaa,ja vistassa kävi kovalevy kokoajan vaikka se oli tweakattu.
ISän koneen speksit:
Intel core quad q9650
8gigaa muistia ddr2 1066
Palit nvidia geforce gtx285 (nvidia on pelaajien kortti)
Creative x-fi gamer
Niin windows 7 rc:n saa syksyyn asti ilmaseks,mutta miksi hankkia rc:n kun saa RTM:n (release to manufacturing). sieltä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608