galluppia aamuksi

vänksy

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille?

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi?

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä?

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa?

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä?

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä?

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:)

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet?

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla?

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään?

31

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Tarpeeksi väljät housut ja sään mukainen asustus.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi?
      Pojasta tulisi Yrjö Armas Vihtori Suvun perinteen mukaan. tytöstä vois tulla vaikka Essi.

Kuhafileet 25 euroa kilo mutta nepäs onkin itse pyydetty joten ei ne noin paljon oikeesti maksanut.

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? En enkä mee.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Pitempi kaava.

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä?Kyllä uskon.

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:)Kyllä.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet?
      Lähtisin kävelemään ympäri kaupunkia selvittääkseni missä olen ja sitten liftaisin kotiin.

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Ei

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään?Aattelin mennä illalla kalaan.

• vänksy

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? - Riippuu ilmasta tietty, mutta jotain rennompaa vaatetusta kuitenkin.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? - Paljon on nimisuosikkeja mulla jäänyt varastoon, mutta jos nyt jotain pitäisi valita, niin sanoisin että Julia ja Tommy. Vois silti tulla Sarakin tytöstä. Oikeesti mun tarvis saada n. viisi tyttöä ja kolme poikaa, jotta mun kaikki suosikkinimet tulisi käyttöön. :-)

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? - Taitaa tällä hetkellä kallein olla sillipurkki.:)

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? - En, ei kiinnosta.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? - Kummatkin, mutta jos valittava on niin sit pika..

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? - Useinhan se noin menee.

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) - joo, mutta en juokse.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? - Varmaan pysäyttäisin ekan vastaantulijan ja kysyisin missä olen.. sen mukaan vasta miettisin jatkotoimenpiteitä.

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? - Ei ole. Toki vieraista kaupungeista oon herännyt, mutta aina oon tiennyt, missä olen ja kaikki tavaratkin ovat olleet tallessa.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? - Eipä vielä mitään.. olishan sitä paljon kaikkea mitä pitäisi tehdä, mutta ei kai ne asiat mihinkään katoa. Kyllä ne mua odottaa.

• työvuoron päätteksi

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Työssä saan tapeeksi aerobista liikuntaa, salilla tuulihousut ja t-paita

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? Jaa a, pojan nimeäisin varmaan edesmenneen veljen mukaan, joku variaatio sen nimestä.

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Lihapuikkopaketti kenties

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? En

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Kuivana kakkoseen

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? Joo

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) En :)))))))))))))))))))))))))))))))):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? Selittäisin ohikulkijalle tilanteen ja pyytäisin kännykkää lainaan

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Ei valitettavasti, kuulostaa varsin onnistuneelta reissulta

Siivoan ensimmäistä kertaa n 3 kuukauteen. Saatan ehkä myös vetäistä käteen.

• vänksy

Saako kysyä, mitähän nekin oikein mahtaa olla :D

• oikein kattomassa
        vänksy kirjoitti:

Saako kysyä, mitähän nekin oikein mahtaa olla :D

Tollanen kilon paketti porsaan vartaita. Helvetin hyviä, vedän ne uuniperunoiden kera. Niitä pystyy oikein grillaamaankin tai vaikka syöttää lemmikille.

• vänksy
        oikein kattomassa kirjoitti:

Tollanen kilon paketti porsaan vartaita. Helvetin hyviä, vedän ne uuniperunoiden kera. Niitä pystyy oikein grillaamaankin tai vaikka syöttää lemmikille.

nyt tajusin. Hyviä ne varmaan onkin. :)

• mieheltä,

-ainakin kumpparit, jos lenkkeilen niin lenkkeilen metsässä, joten asusteena on farkuista tuulipukuun.

-Alexsander ja Alexsandra

-Varmaan Atrian käristepaketti. Akan siskon ja sen miehen kans eilen syötiin melko tyhjäksi koko kaappi.

-Olen, kerran..ei jääny hyvä maku suuhun kun vanhat viiskymppiset ukot jyräs siel

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä?

-pikaseksi, ei jaksa nysvätä

-kyllä

-kyllä

-menisin lähimpään baariin tai kahvilaan istuksimaan, että heräisin. Tuo on muutaman kerran tullut tehtyäkin.

-kyllä

-lähden tästä töihin ja illalla mennään tuttavan luo kyläilemään, ei sen tarkempia suunnitelmia

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Ulkoiluvaatteet säästä riippuen.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? Viimeksi mietin moista entisen avovaimoni kanssa 20 vuotta sitten ja mieli on varmaan jo muuttunut, joten en oikeasti tiedä. Joku suomalainen, minkä ulkomaalaisetkin osaisivat ääntää ja kirjoittaa ja mikä ei tarkoittaisi ainakaan mitään ikävää.

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Anopin Rouva Ratikalle lähettämät purtilot.

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? Olen

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Ylensä pikaseksi, mutta kun minun ei aina kannata mieleni mukaan hommia hoidella.

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? Ylensä.

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) Inhoan juoksemista, mutta rullaluistelen tai kävelen joka päivä tunnin tai pari, ellei sada kaatamalla.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? Viimeksi pysäytin ensimmäisen ohikulkijan ja kysyin, missä olen. Sitten hankkiuduin lähimmälle bussipysäkille ja aloin pummaamaan rahaa, että pääsin kotiin.

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Katso edellinen vastaus.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? Kun pääsen kotiin, käyn kävelyllä, kaupassa ja teen ruokaa.

• ..........

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Keliin ja vauhtiin sopivan asun, hyvät lenkkarit.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? En ole päättänyt, mutta jotkin viikinkinimet.

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Puolityhjä isopullo Baileys.

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? Ikävä kyllä en, oikealla tanssilavalla kesäisen luonnon keskellä.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Pidän molemmista tilanteesta riippuen yhtä paljon.

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? Näin on aina käynyt, suosikkini on: ahneella on paskainen loppu.

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä? Yritän kovasti ehtiä käymään.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? Kävelin teltalle ja avasin tuoremehupurkin.

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Siinähän se jo tulikin, eli on. Olin saapunut festareille muistini mukaan hieman hämärissä olosuhteissa.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? Jaa..täytyy mietiskellä ainakin.

• vänksy

Ois kiva kuulla ees jotain esimerkkejä viikinkinimistä, että mitä kaikkia niitä niinku _esimerkiksi_ on? :)

• tytölle
        vänksy kirjoitti:

Ois kiva kuulla ees jotain esimerkkejä viikinkinimistä, että mitä kaikkia niitä niinku _esimerkiksi_ on? :)

vaikka Saga voisi olla sellainen melko kesy ja kaunis. Silti ulottuvuuksiltaan mittaamaton.

• vänksy
        tytölle kirjoitti:

vaikka Saga voisi olla sellainen melko kesy ja kaunis. Silti ulottuvuuksiltaan mittaamaton.

seksikkään kuuloisista nimistä.. monesti niistä on R-kirjain, joka tuo niihin sitä jotain..tai vaihtoehtoisesti joku toinen vahva kirjain. Mutta voi pehmeätkin nimet sointua seksikkäinä korviin tietysti.. esim. juuri tuo Julia, jonka itse mainitsin.

• esimerkiksi
        vänksy kirjoitti:

seksikkään kuuloisista nimistä.. monesti niistä on R-kirjain, joka tuo niihin sitä jotain..tai vaihtoehtoisesti joku toinen vahva kirjain. Mutta voi pehmeätkin nimet sointua seksikkäinä korviin tietysti.. esim. juuri tuo Julia, jonka itse mainitsin.

Pirrkko on aika epäseksikäs, mutta nimenä asiansa ajaa ja niin poispäin.

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille?

Ohuet college-housut, topin ja ison hupparitakin tennarit. (En juokse vaan työntelen vaunuja. )

Pirjo ja Yrjö. Ei vaan. Tyttö ois Meimi ja poika ois vaikka Reino. :)

Varmaan joku noista currytahnoista tai maustekastikkeista.

Toki! :)

Pidempi kaava tietenkin. Mutta kyllä pikainenkin on joskus paikallaan. :P

Hmmh.. Noo ei ainakaan aina.

Juu jos kärrylenkit lasketaan lenkkeilyksi.

Selvittäisin että missä kaupungissa olen.

Ei, thänk gaad.

Noi pyykit pitäis ripustaa.. lehden ajattelin lukea jos vauvat sen aikaa nukkuis. Muuten varmaan vaippojen vaihtelua jne. Ja netissä roikkumista. Jos oikein hyvin käy niin saatetaan käydä aiemmin mainitulla lenkillä. x)

• ärsyyntynyt ihminisriepu

-ihan verkkarit ja jonku ja kunnon lenkkarit jos siis ihan kunnolla urheileen rupeen mutta jos vaikka lähen aamulenkille hakeen tupakkaa kaupast ni varmaa se on ihan sama kuha en alasti ovesta lähe

- hmmm... vaikee sanoo poika vois olla ehkä miikkael tai matias ja tyttö ellinoora... heitin iha mitä ekana juolahti mieleen

- makkarapaketti kabanossin valkosipulimakkaraa

- never

- pikaseksi on aina jees mutta jos romantikoks ruvetaan niin pitempi kaava rakkaan ihmisen kanssa nauttien on parasta

- en usko muuhun ku itteeni

- joskus vähä on jalat huonona ettei kykene juokseen mut pyöräily on mielekästä puuhaa

- pysäyttäisin ensimmäisen ihmisen ja kysyisin että "Mihin vittuun oon joutunu"

- jos on niin ei ainaka muistu mieleen

- eipä kummosempaa aamu alko semmosella pään naksumisella, huudolla, itkulla ja riitelyllä että ei kai sitä auta ku jatkaa päivää samaan tapaan... tai jos heltyy iltaa myöten nii vähän yritää jotain sovinnon poikasta tai pakata kamansa ryöstää naapuri ja lähtee vetään viinaa...

- Riippuu säästä

- Enpä tiedä...noiden kahden nimien pähkäilemisessäkin meni sen verran kauan, että mitään suosikkeja ei tähän hätään löydy niiden lisäksi

- Suuressa arvossa on nyt pojan kanssa poimitut mustikat ja metsämansikat

- En mutta voisin kyllä käydä

- Riippuu fiiliksestä

- Kaippa se usein noin menee

- N. viidesti viikossa, aina päivän vauhdikkuudesta riippuen

- Selvittäisin mihin kaupunkiin olen eksynyt

- Ei onneksi, ihme sinänsä

- Keittelen kahvit termariin ja lähdetään ulos kunhan pirpana herää. Iltapäivällä varmaankin taas sataa eli siivoilua ja sen sellaista kotona puuhaamista tämä päivä varmaan tulee olemaan.

• Controlman

Eikö ole muuta hommaa, kuin tollaisia joutavuuksia udella? Onko sinulla kaikki kammarit lämpimillä?

• sanat.......

sulle

• KoppavaHoro

- en enää käy kuin koiralenkeillä, joille puen mitä sattuu. Kotivaatteissa yleensä mennään, lököhousut, lökötoppi ja lököhuppari ynnä lenkkarit.

- heh... Marja-Leena ja Pekka-Poika

- punaviini

- olen, mutta siitä on aikaa. Olisi mukava mennä.

- ensimmäinen vaihtoehto

- useimmiten...

- vastasin jo ykkösessä eli koiralenkeillä kolme kertaa päivässä.

- tsekkaisin onko minulla vaatteet päällä

- eipä ole ei

- töissä on viimeinkin hiljentynyt, joten kahvinjuontia, netissä oleilua, sähköpostin siivousta, kaupassakäyntiä, ruoanlaittoa, huushollausta ja hiustenleikkuun kohteena olemista. Plus tietenkin ne koiralenkit! :)

- Tuulipuvun ja lenkkarit, perus suomalainen kun olen.

- Lyhyt ja ytimekäs nimi olisi minun mieleen, sellainen nimi minkä lapsi myös oppii helposti sanomaan. Tykkään neljä kirjaimisista nimistä jotka alkavat vokaalilla ja päättyvät vokaaliin. Vaikkapa joku näistä Unna, Aava, Aida, Ella, Inka, Eetu, Atte, Olli, otto jne.
      (Jännä kysymys, oletko tiineenä?)

- Varmaan naudanlihapaisti.

- Jep. Tanssiminen on ihanaa, kunnon paritanssi saa veren kiertämään.

- Jälkimmäinen.

- Uskon.

- Liian harvoin, pitäisi käydä useammin.

- En tiedä.

- Ei ole.

- Lähden kohta töihin :)

Mukavaa loppu kesän päiviä sinulle vänksy!

• persona-non-grata

1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Lenkkivaatteet sään mukaan ...

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? Tytöstä tulisi Elisabeth ja pojasta Juhana ... ehkä :).

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Tofu ... luomumehut.

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? Olen.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Sekä, että. Riippuu omista ja toisen fiiliksistä.

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? Jotakuinkin näin se menee ;).

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) Pyrin käymään joka päivä.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? Pysäyttäisin ensimmäisen vastaantulevan ihmisen ja kysyisin neuvoa/apua häneltä.

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Ei.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? Töihin olisi meno ;).

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille?TÄH MILLE LENKILLE

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? MERCEDES JA PEDRO

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä?KAKSI VANHENTUNUTTA KYLJYSTÄ,ANNAN NE VARIKSILLE

JOO OLEN
      5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? PITEMMÄN KAAVAN MUKAINEN SEKSI

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä?EN

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) MILLÄ IHMEEN LENKILLÄ NO JOO BAARILENKILLÄ KYLLÄ

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? ITKISIN APUA

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla?EN OLE

PARTIOIDA MIEHEN LOGIIKASSA

• dayum

Riippuu säästä ja siitä, onko se vain kävely vaiko kuntoilupohjainen lenkki. Eli verkkarit, farkut, shortsit tai toppahousut. Paitaa ja takkia ja hattua ja pipoa ja hanskaa ja kengitystä sään mukaan.

-

En käy lunttaamassa, mutta olisiko meloni tai makkarapaketti. Vai paljonkohan se valo sinne maksaa...

Joo.

Jos vain toinen valitaan, niin vähän pidemmän kaavan mukaan.

En.

Joo.

Tuumisin "missähän vidussa minä oikein oon". Vuorokaudenajasta riippuen varmaan lähtisin haahuilemaan ja etsimään vaikkapa jonkinlaista liikettä, mikä olisi auki, ja/tai ainakin pysäyttäisin/etsisin käsiini sopivaksi katsomani ihmisen ja kysyisin, että missähän sitä oikein ollaan.

Ei.

Ei kummempia, riippuu vähän säästäkin mitä teen. Ehkä vähän reippailua, ja ehkä vähän baarissa käymistä.

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? - Riippuu kelistä. - Lenkkarit tietty, mutta hellepäivinä kun tehtiin työkaverin kanssa puolen tunnin lounaslenkkiä, niin päällä oli farkut ja toppi. Jos kotoa käsin lähtee, niin tuulipuvun housut ja tekninen paita ja/tai tuulitakki varmaan. - Tai toppavaatetta...

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? - Vaikea, vaikea. - Lukisin kauan nimikirjaa ja tekisin sit vasta päätöksen. - Todennäköisesti jotakin perinteistä suomalaista; Paula ja Antti tai sinne päin :)

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? - Norjalaista merilohta parin kilon köntsä ?

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? - juu monasti :)

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? - kiitos ei tänään

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? - yleensä

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) - reippaalla kävelylenkillä kyllä

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? - Tarkkailisin hetken tilannetta ja tiedustelisin varovasti tilannetta luotettavan näköisltä ohikulkijalta. Auttaa tietysti asiaa, jos osaa kieltä, jolloin vois itse pyrkiä kotimatkalle, mutta jos menis vaikeeks, niin täytyis sit varmaan hakeutua poliisille tai lähetystöön ;)

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? - No ilmiselvästi ei ole.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? - Lomailen edelleen ja käydään ainakin lasten enon synttärikahveilla sekä kaupoilla.

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? - Mille lenkille? On aika monenlaisia lenkkejä...

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? - En päättäisi asiaa, vaan ajaisin rekannokkaan.

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? - En muuten tiedä. Lohi? Tuskin.

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? - Joskus lapsena.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? - No pikaseksi on hiukka turhaa, että pidemmän kaavan mukaan. Pikaseksi tosin itsetyydytyksessä.

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? - En ole miettinyt asiaa.

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) - Haluatko nähdä päiväkirjani?

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? - Alkaisin iskemään naisia...

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? - Ei tokkiinsa.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? - En kerro niitä täällä.

• kuin sinne huudetaan

- Säästä riippuen, verkkareita en kuitenkaan omista.

- En halua kertoa.

- Kermansaven uunivuoka.

-En todellakaan! :D

- Pikaisesti pidemmän kaavan toimintaan.

- Ehdottomasti tiedän, että näin on.

- Tarkistaisin, että olen kunnossa ja sitten lainaisin ensimmistä mahdollista puhelinta ilmottaakseni läheisilleni, että olen tallessa ja kunnossa.

- Ei onneksi ole.

- Töitä ja kotona olemista.

- verkkarit ja joku verkkatakki, säästä riippuen.

- en jaksa tuollasia miettiä.

- itseasiassa en tiiä mikä niistä on kalleinta. x)

- kai. joskus pentuna.

- pika.

- joo.

- käyn.

- keräisin hetken kiroten ajatuksiani ja lähtisin selvittään missä oon, ehtisin puhelimen ja soittaisin kyydin.

- ei.

- nimpparipäiviä lepposasti viettäen. :)

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? Olen jo juossut polviniveleni melko hajalle, joten minun lenkkeilyt taitaa tässä elämässä olla lenkkeilty...tai eihän sitä ihan varmaksi tiedä.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi? Timantin tytär olisi tietysti Helmi :) En keksi nyt sopivaa pojan nimeä.

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Taitaa olla Bacardipullo

4. Oletko koskaan ollut lavatansseissa? En enkä mene.

5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Pidempi hetki

6. Uskotko että ylpeys käy lankeemuksen edellä? Ainakin toisinaan

7. Ykköseen liittyen, käytkö edes koskaan lenkillä?:) Vastaus ilmeni jo kohdassa 1.

8. Mitä ihan ensiksi tekisit, jos heräisit vieraassa kaupungissa yksin jostain ulkoa, ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman tietoa missä edes olet? Kysyisin ensimmäiseltä vastaantulijalta että Excuse me, but where are we?

9. Onko joskus käynyt yllämainitulla tavalla? Ei ihan tuolla kaavalla, mutta joskus hieman sinnepäin.

10. Mitäs suunnitelmia sulla on tähän tiistaipäivään? Ei mitään erityistä, vietän koti-illan.

• 1. Mitä puet päällesi mennessäsi lenkille? En käy juoksulenkeillä. En tykkää juoksemisesta. Pyörälenkillä senkin edestä.

2. Jos nyt saisit tyttö- ja poikavauvan kummatkin ja saisit ihan yksin päättää heidän nimensä, niin minkä nimisiä heistä tulisi?--

3. Mikä on kalleinta, mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä? Oisko viinipullo. Ei siellä ole näin kesäisin yleensä mitään erityisen kallista.

No, yksissä kyllä.
      5. Kumpi enemmän on sun mieleesi; pikaseksi vai pidemmän kaavan mukainen toiminta sängyssä? Aika tasoihin menee.

Varmaanpa näin.
      Vastasin jo.
      Kysyisin puhelinta joltakulta vastaantulijalta ja soittaisin jollekin läheiselle ja kertoisin olevani hengissä. Varmaan neuvoteltaisiin mikä on seuraava siirto.

Ei.
      Pitäisi lukea yksi kirjaston kirja, koska siitä on sakkoja ja uusiminen ei enää onnistu. On jo loppusuoralla.

• Ob.Server

1. Näillä keleillä shortsit ja pitkähihainen puuvillapaita

2. Alexandra ja Alexander

3. Se jäähile...

4. Olen, enkä enää mene

5. Pitkä kaava

6. Lankeemus tulee ilman ylpeyttäkin, mutta kyllä

7. Rullaluistelen

8. Lauantai, menisin torille ja pummaisin lihapiirakan, Sunnuntai, yrittäisin pummata jostain muualta ruokaa, muut päivät, menisin pankkiin.

9. Ei ihan, no, nuorena ei ollut puhelinta eikä paljoa rahaakaan, mutta yleensä kyllä tiesi, missä on.

10. Tähän iltaan, joku leffa ja ML

• nainen111

1. Farkut, paidan ja takin

2. En voi paljastaa hyviä nimiä

3. Mansikat

4. Kauan sitten olen ollut lavatansseissa

5. Pitkä kaava

6. Voi ylpeys käydä lankeamuksen edellä ja ahneellakin on kökköinen loppu

7. Käyn, mutta kävelen

8. Kiroilisin, kauhistelisin ja menisin paikkaan josta voin soittaa

9. Ei ole käynyt

10. Lenkille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      655
      3420
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2708
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1711
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1530
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1520
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      358
      1458
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1349
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1243
    Aihe