Hei!
Joillakin foorumeilla on ollut keskustelua ns. "true-gooteista" ja "feikkigooteista". Itse kuulun varmasti jälkimmäisiin, koska en edes haluaisi olla gootti. Vihaan korkokenkiä, korsetteja ja muita liikkumista rajoittavia vaatteita. En muutenkaan tykkää laittautua. En ole mitenkään synkkä ihminen, vaan iloinen ja sosiaalinen joskus hyperaktiivisuuteen asti. Olen aamuihminen. En pidä goottiklubeista enkä goottimusiikista. Ongelmani on, että poikaystävälläni on syvä mieltymys goottiestetiikkaan. Hänkään ei pidä goottimusiikista, mutta haluaa käydä minun kanssani goottiklubeilla, jotta voisi pukea minua goottivaatteisiin ja katsella muita goottityttöjä. Olen saanut muutamia kavereitakin gooteista, ja aina kun menen jonnekin heidän kanssaan, poikaystäväni mielestä minulla pitää olla vähintään korkosaappaat, mieluiten myös korsetti. Poikaystävälleni minun ulkonäköni ja sen tuunaaminen on kaikki kaikessa. Olen jopa värjännyt hiukseni punaiseksi hänen takiaan. Onneksi hän maksaa kaikki goottivaatteeni, joihin palaa häneltä aika paljon rahaa. Pahinta tässä ei ole epämukavuus tai se, että joku toinen sanelee tyylini. Pahinta on se, että tunnen itseni suureksi huijariksi, joka on olevinaan jotakin mitä ei oikeasti ole. Hänelle tämä minun goottivaatteisiin pukeminen on suunnilleen tärkeintä suhteessamme. Se on tärkeämpää kuin seksi. Rakastan häntä ja hän on muuten tosi ihana ihminen.
Haluan nyt tietää, mitä mieltä ns. true-gootit ovat tästä tilanteesta?
Gootti poikaystävän tahdosta
5
540
Vastaukset
- Ei kukaan oo noin tyhmä!
Ei kukaan oo niin tyhmä, että uskoisi noin läpinäkyvää trollia!!! Enkä usko, et kukaan "gootti" ois niin tyhmä, et vaatis sulta tollasta!!! Keksi parempaa ja mee kotiis kasvamaan pikku paska!
- blääh blääh!!
Olet tyhmä ja poikaystäväsi on vielä tyhmempi. Eikä teidän välilläbnne ole kyse mistään rakkaudesta. Alistussuhde ja toista käytetään hyväksi. Itse ole liian pöljä ymmärtämään koko asiaa. EI SE VITUN POIKAYSTÄVÄ SUA RAKASTA: vaan jotain ihan muuta on kyseessä. EIKÖ TOLLANEN SUHDE OIKEASTI KESTÄ! TUHOOn TUOMITTU SUHDE!
- Trolli.
Seksi-osiosta löytyy joku fetissi-palsta, mene sinne satuilemaan.
- Goottipoika
Mä en ainakaan ole gootti mun mun poikaystävän tahdosta. Me pojat ollaan molemmat persoonia. Ja arvostetaan muutenkin kaikkea erilaisuutta.
- FrozenCorpse
Kukaan ei ole noin tyhmä tai ainakaan uskoisi näin surkeaa trollia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756