Gootti poikaystävän tahdosta

Goottiorjatar

Hei!

Joillakin foorumeilla on ollut keskustelua ns. "true-gooteista" ja "feikkigooteista". Itse kuulun varmasti jälkimmäisiin, koska en edes haluaisi olla gootti. Vihaan korkokenkiä, korsetteja ja muita liikkumista rajoittavia vaatteita. En muutenkaan tykkää laittautua. En ole mitenkään synkkä ihminen, vaan iloinen ja sosiaalinen joskus hyperaktiivisuuteen asti. Olen aamuihminen. En pidä goottiklubeista enkä goottimusiikista. Ongelmani on, että poikaystävälläni on syvä mieltymys goottiestetiikkaan. Hänkään ei pidä goottimusiikista, mutta haluaa käydä minun kanssani goottiklubeilla, jotta voisi pukea minua goottivaatteisiin ja katsella muita goottityttöjä. Olen saanut muutamia kavereitakin gooteista, ja aina kun menen jonnekin heidän kanssaan, poikaystäväni mielestä minulla pitää olla vähintään korkosaappaat, mieluiten myös korsetti. Poikaystävälleni minun ulkonäköni ja sen tuunaaminen on kaikki kaikessa. Olen jopa värjännyt hiukseni punaiseksi hänen takiaan. Onneksi hän maksaa kaikki goottivaatteeni, joihin palaa häneltä aika paljon rahaa. Pahinta tässä ei ole epämukavuus tai se, että joku toinen sanelee tyylini. Pahinta on se, että tunnen itseni suureksi huijariksi, joka on olevinaan jotakin mitä ei oikeasti ole. Hänelle tämä minun goottivaatteisiin pukeminen on suunnilleen tärkeintä suhteessamme. Se on tärkeämpää kuin seksi. Rakastan häntä ja hän on muuten tosi ihana ihminen.

Haluan nyt tietää, mitä mieltä ns. true-gootit ovat tästä tilanteesta?

5

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan oo noin tyhmä!

Ei kukaan oo niin tyhmä, että uskoisi noin läpinäkyvää trollia!!! Enkä usko, et kukaan "gootti" ois niin tyhmä, et vaatis sulta tollasta!!! Keksi parempaa ja mee kotiis kasvamaan pikku paska!

• blääh blääh!!

Olet tyhmä ja poikaystäväsi on vielä tyhmempi. Eikä teidän välilläbnne ole kyse mistään rakkaudesta. Alistussuhde ja toista käytetään hyväksi. Itse ole liian pöljä ymmärtämään koko asiaa. EI SE VITUN POIKAYSTÄVÄ SUA RAKASTA: vaan jotain ihan muuta on kyseessä. EIKÖ TOLLANEN SUHDE OIKEASTI KESTÄ! TUHOOn TUOMITTU SUHDE!

• Trolli.

Seksi-osiosta löytyy joku fetissi-palsta, mene sinne satuilemaan.

• Goottipoika

Mä en ainakaan ole gootti mun mun poikaystävän tahdosta. Me pojat ollaan molemmat persoonia. Ja arvostetaan muutenkin kaikkea erilaisuutta.

• FrozenCorpse

Kukaan ei ole noin tyhmä tai ainakaan uskoisi näin surkeaa trollia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe