Kuulin, että Turkuun ollaan perustamassa joukkuevoimistelun pariin haluaville uutta yli 16v harrastejoukkuetta. Tietääkö kukaan mistä seurasta mahtaa olla kyse? Olen kierrellyt eri seurojen sivuilla enkä ole löytänyt. Haluaisin tosiaan vaan harrastaa joukkuevoimistelua esim. 2 kertaa viikossa enkä 5 kertaa. Löytyyköhän tällaiseen joukkueeseen muita kiinnostuneita?
Joukkuevoimistelua yli 16 vuotiaille?
maij@
1
399
Vastaukset
- Googlettamalla löytyy...
trvoimistelu.sporttisaitti.com ollaan perustamassa jotain joukkuetta, lieneekö sopiva sinulle? Ehdottomasti kannattaa koittaa löytää itselleen sopiva paikka, vaikka se voi joskus tuntuu vaikeelta. Ite harrastanut pienestä asti ja nyt vuosia takana jo 13 tän lajin parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780