Naiset tahtoo varattuja miehiä!

Sinkkupojat OUT

Olen monesti huomannut ettei naiset kiinnostu sinkkumiehistä ollenkaan. Ne kuolaa vain varattuja miehiä. Varatuille hymyillään ja lirkutellaan mutta sinkkumiestä ei edes huomata. Ainakin täällä Turussa homma on juuri näin.

Kaverien kanssa ollaan porukalla huomattu että tulee vaivautunut olo, kun naiset ei edes vilkaise meitä. Ikään kuin turhaan käydään baareissa ja ulkoilutetaan itseämme. Sama homma netin treffipalstoilla. Sinne pitäisi laittaa kuva jossa poseeraat jonkun naisen kainalossa, niin johan alkaa naisilta viestejä pukata. Testattu on. Jos lataat profiiliisi vain oman kuvasi niin rauhassa saat olla, kukaan ei edes huomaa sitä.

Tulimme poikien kanssa siihen päätelmään, että nainen toimii parinvalinnassa tehokkaimmin ollessaan vähän mustasukkainen. Tämä selittää sen miksi varatut tai naisten seurassa olevat miehet on aivan eri lailla kysyttyjä kuin sinkkumiehet. On jo suorastaan turhaa hakea naisseuraa sinkkuna. Naisilla on nykyään joku ihme stereotypia ettei sinkkumiehet ole miehiä ollenkaan vaan jotain ylijäämä sakkia josta ei välitetä ollenkaan.

Joten sinkkumiehelle paras tapa hankkiutua naisten seuraan on tehdä kiinnostava nainen mustasukkaiseksi. Aion ottaa seuralaispalvelusta kauniin tytön kiehnäämään kaulassani ensi kerralla kun menen baariin. Hän saa hetken pyöriä ympärillä ja sitten poistua sivummalle seuraamaan mitä tapahtuu. Tämä on aivan varma tapa saada naiset tahtomaan minua, tavallista sinkkumiestä. Oikeastaan muuta keinoa ei enää edes ole.

39

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jutella

      mukavia.

      Kuka jaksaa kuunnella ATM:n vinkunaa?

      • varatunoma

        Jessss, näin on, veit sanat suustani. Ihana oma varattuni osaa vaikka mitä ;-P
        mut en mä häntä ikiomakseni koskaan haluaisikaan, näin hyvä vaan nyt.


      • Mies1985

        Naiminenhan onkin vaikeaa. Alkeellisimmatkin eläimet pystyvät siihen.


      • Korian
        varatunoma kirjoitti:

        Jessss, näin on, veit sanat suustani. Ihana oma varattuni osaa vaikka mitä ;-P
        mut en mä häntä ikiomakseni koskaan haluaisikaan, näin hyvä vaan nyt.

        Kai varattu hoitaa paremmin myös ne "vahinkolapset" ?

        Minua ei ainakaan kiinnosta irtosuhteiden seurauksena hankintun jälkikasvun paimentaminen, elättäminen ja kasvattaminen. Sen tehkööt jokainen itse, jos on mennyt lapsia hankkimaan. Pätee myös naisiin.


      • alkeellisimmatkin
        Mies1985 kirjoitti:

        Naiminenhan onkin vaikeaa. Alkeellisimmatkin eläimet pystyvät siihen.

        eläimet siihen pystyy, niin miksei ATM? :D


      • räyh räyh
        Korian kirjoitti:

        Kai varattu hoitaa paremmin myös ne "vahinkolapset" ?

        Minua ei ainakaan kiinnosta irtosuhteiden seurauksena hankintun jälkikasvun paimentaminen, elättäminen ja kasvattaminen. Sen tehkööt jokainen itse, jos on mennyt lapsia hankkimaan. Pätee myös naisiin.

        Muista kortsu!

        --Sen tehkööt jokainen itse, jos on mennyt lapsia hankkimaan.


      • vitsi..

        :D Päivän vitsi, sehän on helvetin vaikeaa tuo naiminen ja jutteleminen. Se on jo niin kauheen harjoittelun takana että pitää olla varattu että osaa :D Heh, no ehkä osalla sitten on niin paksu kallo, että pitää monta vuotta nuohota samaa looraa ennen kun se temppujen teko onnistuu tyydyttävästi...


      • naiset ovat
        alkeellisimmatkin kirjoitti:

        eläimet siihen pystyy, niin miksei ATM? :D

        alkueläimiäkin vastenmielisempiä paskanjauhajia. Kuka itseäänkunnioittava mies sellaiseen paskakasaan haluaisi kyrpäänsä lykkiä?


      • ............
        naiset ovat kirjoitti:

        alkueläimiäkin vastenmielisempiä paskanjauhajia. Kuka itseäänkunnioittava mies sellaiseen paskakasaan haluaisi kyrpäänsä lykkiä?

        No ei sinne B-rappuun ole pakko....


      • käytössäparanee
        alkeellisimmatkin kirjoitti:

        eläimet siihen pystyy, niin miksei ATM? :D

        Kokeile antamista.
        Tuskin se pippelin liikuttelu pimpsassa on SE ongelma?


      • NiinpÄ !

        ettei sitten yh:na tarvitse anella sinkkumiehen perään, ikään kuin sinkkumiehellä olisi joku velvollisuus elättää toisten syrjähyppyjä ja ihmissuhdesekoilujen tuotoksia ?


      • Korian
        räyh räyh kirjoitti:

        Muista kortsu!

        --Sen tehkööt jokainen itse, jos on mennyt lapsia hankkimaan.

        By the way, irtosuhteet eivät nappaa, joten ehkäisyasiat on kunnossa.


      • sinkku itse
        NiinpÄ ! kirjoitti:

        ettei sitten yh:na tarvitse anella sinkkumiehen perään, ikään kuin sinkkumiehellä olisi joku velvollisuus elättää toisten syrjähyppyjä ja ihmissuhdesekoilujen tuotoksia ?

        Varatut osaa käyttää ehkäisyä eivätkä vingu että miksei nyt voisi panna ilman kortsua kuten sinkkumiehet!


    • Mies1985

      Tietysti nainen voisi ratkaista tuon ongelman rupeamalla miehen naiseksi jolloin miehestä tulisi varattu ja kiihottava. Mutta sitten nainen joutuisi olemaan mustasukkainen itseään kohtaan ja naisen pää räjähtäisi. (sarkasmia).

    • ---

      Minä innostun vapaista, koska koen varatut sellaiseksi mitä ei pidä yrittää.

      • On vain tahto

        Yllättävän moni nuori nainen on asettanut tavoitteekseen esim. hankkia 2 lasta ennen kuin täyttää 30v. Eikä yhtään mietitä kenen kanssa, ja miten muu elämä järjestetään. Ei ole innostusta aloittaa alusta seurustelua sinkkumiehen kanssa, kun on niin helvetin kiire, että pitää saada äijä joka valmiiksi osaa kaiken.


      • sana sinkku
        On vain tahto kirjoitti:

        Yllättävän moni nuori nainen on asettanut tavoitteekseen esim. hankkia 2 lasta ennen kuin täyttää 30v. Eikä yhtään mietitä kenen kanssa, ja miten muu elämä järjestetään. Ei ole innostusta aloittaa alusta seurustelua sinkkumiehen kanssa, kun on niin helvetin kiire, että pitää saada äijä joka valmiiksi osaa kaiken.

        nykyisin vain atm:n joka ei ole koskaan seurustellut?


    • Ä-ää:tä..

      Itse asun Turussa, mutta kierrän kaukaa kaikki varatut koska tahdon itselleni terveen parisuhteen. Mutta se taitaa olla hankalaa, koska jokainen mies jonka olen 4:n vuoden aikana tavannut/tehnyt tuttavuutta ei ole tahtonut enempää kuin olla yhden illan ravintolassa/festareilla/kahvilla ja siihen se on jäänyt vaikka osa miehistäon lähestynyt minua sekä osoittanut kiinnostuksensa minuun kuukausien verran..

      Sitten kun itse lämpenen ajatukselle, niin sitten tuleekin stoppi eikä mitään yhteydenottoa/viesteihin vastailua ym, ja näihin illanviettoihin ei ole sisältynyt seksiä, koska tahdon parisuhteen, en yhden illan seksisuhdetta, mutta miehet eivät vissiin muuta tahdo nykyään...

      Teen niin tai näin, niin aina sama tulos, ei tahdota enempää ja ystävilläni on aivan sama tulos monissa monissa miehissä kun ovat tapailleet. Tahdotaan vaan etsiä aina sitä "parempaa" tai ollaan jo niin pinttyneitä sinkkuja ettei osata olla/aloittaa parisuhdetta, en tiedä mutta itselläni on mennyt usko sekä toivo jokaiseen mieheen tähän asiaan, parempi vaan olla yksin ja leikkiä toisten tunteilla mitä miehetkin harrastavat....

      Tämä oli "ehkä" negatiivis sävytteinen viesti, mutta näin koen asian tavattuani niin monta miestä samoin tuloksin...

      • mies2Xv

        "tahdon parisuhteen, en yhden illan seksisuhdetta, mutta miehet eivät vissiin muuta tahdo nykyään..."

        Ehkä tämän käsityksesi takia lyötkin päätäsi seinään. Lähes kaikki miehet ovat useimmiten valmiita yhden illan panoon. Siinä on vissi ero sinun kuvitelmaasi, vaan mahdatko nähdä sitä? Et ainakaan osaa sisäistää!


    • ja .

      Kiva huudattaa ATM:iä kun ne vinkuu heti täysilllä kun sanoo, että TOTTAKAI KAIKKI NAISET NAI VARATTUJA VAIN. ;-))))))

      Kuin nappia painaisi.

      Ja sitä paitsi joku ATM itse aloitti ketjun.....

      • siellä on?

        Ensinnäkään ne ei vingu, vaan argumentoivat täysin perustellusti.

        Mikä vitun ATM muka aloitti ketjun!? Halveksun lutkia jotka nussivat jotain kuvittelemiansa "YTMejä". Olette pelkkää saastaa maan päällä.


    • haukuttu pehmox?Sure!

      Itse en uskalla haastaa riitaa mainitsemallasi häirikkökäytöksellä.Voihan varatun miehen nainen yössä esim. lyödä laukulla päähän.Nykyaikaa on myös muistaa,että varattujen naiset ovat vain ylpeitä,et aiheuttavat kateutta omalla ulkonäöllään noissa vokottelijanaisissa.
      Minulla on taidekaveripiiriä,jossa ei liioitella eikä vähätellä rooleja.Olen vähän stagetanssija sielultani,ja horoskooppiin tukeutuva kirjailija,elän post-modernismissa joten lainatkaa skotlantilaista vitsinheitto-poikaystävääni ihan vapaasti.NOLOA olisi jos syynä hänen hurmuriluonteeseensa olisin MÄ..En ole Gloria Gaynor,siit on ju puhuttu hänen kans.Silti mä saan kyllä häneltä jos niin on käydäkseen,emme koskaan eroa pysyvästi.Vähintään haliystävinä loppuelämän.
      Hän on vaalea,Sienna Millerin sisustustyyleissä asustava, Diesel Slimfit-denimeissä astelee Nykkiläisiä katuja.En voi oikein sanoa omaksenikaan.
      Itse olen hänelle se Björk-naisten Brooke Logan-pillittäjänörttikaveri..

    • joo..

      Joo joo, jos tuo sinun teoriasi pitää paikkansa niin miten ihmeessä tämä SINKKU mies on tänäkesänä käynyt koittamassa jo 15 eri pimppaa...ja en todellakaan ole käyttänyt yhtään mitään taktiikkaa mihinkään.

    • varsinkin turkulaiset

      Naisista ei ole mihinkään. Ne on sellaisia vitusta revittyjä elukoita.

      • Samppa111223

        Tää on tuttu tilanne. Aina kun kävelen naiseni kanssa julkisilla paikoilla, naiset näyttää todella kiinnostuneilta, mutta jumalauta kun menen yksin, ne ei edes pahemmin vilkaise. Saatanan ämmät, nuolkaa vittuanne


      • ...
        Samppa111223 kirjoitti:

        Tää on tuttu tilanne. Aina kun kävelen naiseni kanssa julkisilla paikoilla, naiset näyttää todella kiinnostuneilta, mutta jumalauta kun menen yksin, ne ei edes pahemmin vilkaise. Saatanan ämmät, nuolkaa vittuanne

        omakin naisesi (jos sellaista edes on) nuolemaan itseänsä? Luultavasti, koska susta ei siihen miestä ole.


    • Juttua, että nainen kiinnittää enemmän huomiota sellaiseen mieheen jota esim joku nainen katsoo ja samalla hymyilee kuin sellaiseen mieheen joka on yksin. En muista mikä siinä oli syynä miksi naiset näin käyttäytyvät, mutta silti he käyttäytyvät.
      Kannattaa siis omata kaverinaisia ja niiden kanssa lähteä ulos ja istua samassa pöydässä ja naurattaa niitä niin johan alkaa muutkin naiset huomata sut kun sulla on pari naista siinä pöydässä jotka viihtyy sun seurassa. :)

      • k-p.

      • En käy baarissa

      • nöösi_poika
        k-p. kirjoitti:

        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/north_east/6273231.stm

        Skotlannissa tutkittu.

        Tämä on ollut tiedossa jo pitkään. Siis se, että "menestys naisten kanssa ruokkii menestystä".

        ATM:n ongelma on vain saada avattua putki. Jos mies alkaa saada naista, niin niitähän saa sitten koko ajan lisää ja lisää. Naiset haluavat suosittuja miehiä.

        Ongelma onkin vain se, mistä sen ensimmäisen naisen löytää? Sen, joka saa miehen näyttämään haluttavalta kaikkien muidenkin naisten silmissä!


    • Ei varattu

      Siksihän he ovat varattuja, koska he ovat parhaimia. Vahinko vaan, että varattuihin ei saa koskea, joten nuolemaan vaan kynsiä. ;)

      • Nää vaimoja ja lapsiaan hakkaavat ja pettävät kaverit onkin niitä kaikista parhaimpia. :D Noh tulipahan kerralla selväksi mistä te naiset oikeasti pidätte eikä tällä kertaa mitään kieltämistä tän asian suhteen. :)


      • Sivusta seurannut
        beefcake kirjoitti:

        Nää vaimoja ja lapsiaan hakkaavat ja pettävät kaverit onkin niitä kaikista parhaimpia. :D Noh tulipahan kerralla selväksi mistä te naiset oikeasti pidätte eikä tällä kertaa mitään kieltämistä tän asian suhteen. :)

        Yksi syy, miksi naiset jahtaavat varattuja, on myös hillitön pätemisen tarve. Kun onnistuvat viemään miehen joltain toiselta naiselta, saavat siitä ikäänkuin sikamaista tyydytystä ja kokevat päihittäneensä sen toisen naisen. Eikä naiset silloin välitä, vaikka sen varatun vaimo ja kakarat kärsivät, kunhan pääsevät itse pätemään. Valitettavasti näin se on.


    • Miksi näin

      Kyllä ymmärrän, että varatutkin saavat käydä illanvietossa mutta hieman ihmetyttää ns. varatut miehet ja naiset, jotka juoksevat kuukaudesta toiseen viikonloput baareissa. Eikö kahden kesken viihdytä? Luulisi, että olisi muutakin tekemistä.

      • Sinkkusepe

        Olen ihmetellyt ihan samaa. Miksi varatut juoksevat jatkuvasti yöelämässä iskemässä seuraa ja sotkemassa sinkkujen pariutumiskuvioita. Miksi ei tyydytä siihen omaan kumppaniin ? Ja mitä enemmän varattuja on liikenteessä, sitä huonommat mahikset on oikeilla sinkuilla.


    • kikkelis kokkelis

      Tuo tilanne on täysin samanlainen kuin työelämässä: Työnantajat hakevat nuorta ja energistä työntekijää joka on jo kokenut ammattilainen. Ristiriitainen yhtälö jossa ei ole järjen häivääkään.

    • Herodotus

      Olet kyllä oikeassa kaveri. Sama paska jatkuu täällä helsingissäkin.

      Mulla on tyttö kavereita, jotka sanovat "jos haluat naista baarista, mene naisen kanssa sinne" Nä ämmät oikeesti luulee,et joku varattu jätkä on kingi hahahaha

      Olin vähän aikaa sitten ulkona tyttö kavereiden kanssa, meidän vastapäätä istui yksi pari. Tyttö suuteli oman miehensä kaulaa samalla kun hän tuijotti mua, seuraavan kerran näin hänet yksin ja hän ei edes katsonut mua päin :). Muitakin samanlaisia tilanteita on kyllä ollut. Sellaisia ne naiset valitettavasti ovat (melkein kaikki)

      Jotkut ämmät sanovat täällä, että varatut miehet osaavat naida. KYLLÄ SINKUTKIN OSAAVAT! jäättehän tekin (ja ne miehetkin) sinkkuiksi silloin tällöin, tarkoittaako se sitä että te ette osaa??!!Ollanhan mekin joskus seurusteltu! HERÄTYS IDIOOTIT!

    • sinkku nainen

      miehillä pitäisi olla jokin merkki josta näkee että ne on sinkkuja, niitä kun ei tahdo löytää mistään. Mua ei ainakaan nuo ukkomiehet kiinnosta pätkääkään, mutta kun menee jonnekkin niin siellä ei ole kuin varattuja. Ehkä on niin että ne sinkkumiehet on lymyämässä jossain nurkissa piilossa. Tuloksena sitten on että tässä ollaan sinkkuna ja taidetaan viettää tästä lähtien iltaa kotona. Ei mua ainakaan enää kiinnosta lähteä mihinkään kun siellä on vaan varattuja vonkaajia.

      • mies2Xv

        Tutustu niihin kaverina ni siinähän se selviää? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe