Mitä naistenpäivänä 'lahjaksi' rakkaalle?

Julle

Niin...

14

9813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miipi

Ei joka kissanristiäisissä tarvitse lahjoja ostaa!

• Heepuli

Ei niin tarvi, mutta se on hyvä teko syy ostaa kukkia, jos muuten tuntuu vaikealta ostaa ihan mikä päivä tahansa pelkästään rakkaudesta. Ainakin näin mä ajattelen, ku oon ite aika lapsellinen ja jännitän joka asiasta mahan kipeäksi. Ja lisäksi jos ei ole varma, että pitääkö nainen niistä, niin siinäkin tekosyy, että "mitäs olet nainen". Mun on ainakin vaikea poiketa arjesta, kun olen tälläinen normaali Suomalainen mies.

• nainen24

mies antaa yhden punaisen ruusun naistenpäivänä, tätä "perinnettä" on jatkunut jo neljättä vuotta.

• "lahja"

on viipymättä toivottaa hyvää naistenpäivää kauniilla sanoilla. Osoita, että naisesi on
      tärkein ja haluat sanoa sen hänelle ensimmäiseksi.
      Jos olet aamulla jättänyt sanomatta omalle naisellesi ja töissä päivän ensin toivottanut sitä muille, niin ei tunnu enää missään,
      näin se vain menee.

• vaimo

Naistenpäivä on kaupallinen huuhaajuhla. Kivahan se on et, miehtet ostaa rakkaalleen kukkia tai tuo jotain muuta kivaa kotiin, mut otan ne lahjat vastaan mielummin vaikka tilipäivän kunniaksi kuin jonkun mainostajien keksimän muka juhlapäivän takia. Ja mukavampaahan se on saada pieni muistaminen usein, vaikka vain hali tai pusu, kuin jotain isoa ja kallista siksi että kalenterissa lukee niin.

• BlackHeartAngel

..Se mukavaa on, kun mies muistaa..
      Mutta tosiaan aika kaupallinen "juhla" tämä naistenpäivä..

Itse kokisin henk. koht parempana vaihtoehtona kunnon hyvänä pidon!!
      Sitä, kun ei koskaan voi sanoa saavansa liikaa...

Toki, jos välttämättä haluat jotakin ostaa se ruusu on kyllä aika perinteinen...

• Alannah

..riittää, että kerrot vain tavalla tai toisella vaimollesi, miten upea hän on.
        Itse sain hyvän huomenen tekstarin rakkaalta aviomieheltäni:
        "Hyvää NAistenpäivää todella Upealle ja Rakkaalle Naiselleni!"

Siinä oli muistamista tarpeeksi. niih..ja myöhemmin lohdutti herkkäsieluaan puhelimessa... ;))

• Sussu

Venäjällä naiset saavat miehen huomion kokonaan naistenpäivänä. Ravintolaan syömään, timanttisormus ja neilikoita sylin täydeltä. Nainen kuin kukka kämmenellä. Ihanaa..

• Anonyymi

Kuka nyt venäläiselle naiselle mitään ostaisi! Kalliiksi tulisi muutenkin elättää, hajuvedetkin juovat.
        Antaa perinteistä mustaa tapolaa niin se saa kelvata.

• Anonyymi

Lihaisaa nuijaa saunan jälkeen.

• Anonyymi

Nuijilla ei ole kuin oma lihaisa nuija mielessä, muuhun ei aivotoiminta kykene.

• Anonyymi

Eikai mitään lahjoja tartte ostaa...
      Osoitat vaan arvostuksesi ja että välität oli se sitten kantamalla vaikka painavan kauppakassin hänen puolestaan, tekemällä vuorostaan päivällisen, tiskaamalla astiat. Ole siis ritarillinen ja helpota naisesi päivää tekemällä jotakin hänen päivän askareistaan.

• Anonyymi

EI lahjoja tarvitse ostaa, mutta jos aloittaja HALUAA ostaa lahjan, se hänelle suotakoon!!

• Anonyymi

Kukkia sain ja mies vie minut illlalla syömään, oli käynyt varaamassa pöydän lempiravintolastamme

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4811
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3765
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      187
      3456
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3199
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2919
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1931
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      181
      1752
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1686
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe