Onko kellään kokemuksia sellasesta vuokratyö firmasta kuin Go On.
Go on-yhtiö,kokemuksia?
8
3816
Vastaukset
- lahtelainen1
Minulla on kokemusta olen ollut heidän listoilla yli vuoden ja kaikki on mennyt todella hyvin, on lomat ja terveydenhuolto ja palkat tullut ajallaan ja oikein lisien kanssa, myös lomarahat tuli kuten piti.
- §§§
voi olla ihan oikein mutta entäs asiakasfirmat, ne tuntuu ainakin joillakin aloilla valkkaavan parhaat päältä, kun ekas on otettu haastattelun yhteydessä valokuva. Rekrytoija sanoi ett "omiin arkistoihin" mut se menekin asiakasyrityksen tarpeeseen ett valkkaa "parhaat päältä" nyt ei toivoakaan siitä työpaikasta, kun "kerroin ei ole mikään kovin korkea.
Ei olisi pityänyt suostua ko.kuvaan. VITUTTAA KUN KOKO VITUN ENSI VIIIKKO PITÄÄ ODOTTAA asiakasyrityksen päätöksiä. Rekrytoija lupas tiedottaa myös niille joita ei valittu ja hyvä niin. - TT.Alibaba
§§§ kirjoitti:
voi olla ihan oikein mutta entäs asiakasfirmat, ne tuntuu ainakin joillakin aloilla valkkaavan parhaat päältä, kun ekas on otettu haastattelun yhteydessä valokuva. Rekrytoija sanoi ett "omiin arkistoihin" mut se menekin asiakasyrityksen tarpeeseen ett valkkaa "parhaat päältä" nyt ei toivoakaan siitä työpaikasta, kun "kerroin ei ole mikään kovin korkea.
Ei olisi pityänyt suostua ko.kuvaan. VITUTTAA KUN KOKO VITUN ENSI VIIIKKO PITÄÄ ODOTTAA asiakasyrityksen päätöksiä. Rekrytoija lupas tiedottaa myös niille joita ei valittu ja hyvä niin.Voi voi voi mitä itkua.. Vai että sen takia et saa töitä kun olet (et niin kaunis / komea)? huhuh.. No toki voi joskus näin ollakin.. mutta noin yleensäottaen on kyllä aikamoista itsesäälissä kieriskelyä!
- Ajattelinpa vain
TT.Alibaba kirjoitti:
Voi voi voi mitä itkua.. Vai että sen takia et saa töitä kun olet (et niin kaunis / komea)? huhuh.. No toki voi joskus näin ollakin.. mutta noin yleensäottaen on kyllä aikamoista itsesäälissä kieriskelyä!
Se miksi kuvat otetaan ei ole varmaankaan sen takia, että valinta tapahtuisi pärstäkertoimen takia. Se luultavammin otetaan sen takia, että haastattelija muistaa kenen kanssa on jutellut, jotta osaa kertoa tilaajalle lisää hakijasta. Muistaisitteko itse, jos haastattelisitte 150 hakijaa ja sitten joku kysyy, että "miltäs se Matti Meikäläinen vaikutti haastattelussa?" Niin, ja palkkaisitko itse työntekijän komeuden vai osaamisen ja kokemuksen perusteella??
palanlasussa piti olla tosi tarkkana...tarkastaa tunnit yms...
mut tosi ongelma tuli tuotatolisien kanssa....eivät maksaneet...piti vaihtaa vuokrafirmaa niin...niin johan hommat alkoi toimimaan...ja sama työpaikka säilyi..- plip
Itse en saanut sieltä asianmukaisia sunnuntai- ja pyhälisiä. Muutenkin kokemus koko puljusta aika huono. Itse en suosittele. Ja olin vajaan vuoden heidän kauttaan kahdessa eri paikassa töissä.
- Dr.Phil
Firmassamme muutama go on oy:n työntekijä on syystä tai toisesta ollut sairaslomalla viimeisien talvikuukausien aikana. Soitimme go on Oulun toimistoon työntekijöinä viime viikolla ja kysyimme "maksatteko terveyskeskusesta tulleen laskun (n.20€)."
Vastaukseksi saimme tältä neiti U:lta "emme ole millään muotoa velvollisia järjestämään työterveyshuoltoa teille"
Eli kuulostaa heti siltä että tämä kyseinen toimipiste pelaa omilla säännöillä tai sitten on vain niin ettei vuokrafirma ole vastuussa järjestää työterveyspalveluita.
Mitä mietteitä?- G.G
Oulun go onissa ainakin kusettavat kaikkia niin paljon kuin mahdollista, onneksi pääsin helvettiin sieltä hyvissä ajoin. Valehtelua suoraan päin naamaa ilman minkäänlaista moraalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983