Miehet!! näinkö teidät vietellään?

. . .

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1712345

"..jos olette ravintolassa, käy kesken ruokailun vessassa. Ota seksikkäät alushoususi pois ja laita ne laukkuusi. Kun palaat pöytään, ojenna ne miehelle pöydän alta. Muista näyttää itsevarmalta ja flirttailevalta, ja tämä temppu saa hänet täysin sekaisin sinusta.."

?

99

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili

...

• "Mut, eihän mulla ole nuha?"

• ''''''''

"Sinun tulisi siis hankkia ensi sijassa hyvää hajuvettä. "

Miehet EI halua haistella hajuvesiä.

• Mietitäänpä hetki. Olen ravintolassa syömässä. Kesken alkukeiton joku sotanorsu istahtaa kutsumatta pöytään, lyö visvaiset mummokalsarit käteen ja virnuilee kuin vähämielinen...

Jeps. Sekaisin varmaan menisin.

• se on

jos mieheen toimii tommoset temput. Riippuu tietysti naisesta, en keneltä vaan ottaisi pöksyjä vastaan. Voin kuvitella itseni erään henkilön kanssa tuohon tilanteeseen. Heittäisin vaan naama nollilla ne housut siihen pöydälle. Sitten on taas niitä joiden kanssa voisi olla enemmän.

• jumalauta jos minä on ravintolassa syömässä en todellakaan halua käsiini kenenkään haisevia alushousuja.

ruokarauha se olla pittää.

• uskoa...

kaikkea, mitä elokuvissa näkee. Mauton leffatemppu, todellisuudessa vain perverssit haluavat hypistellä toisten likaisia alushousuja.

• itse sain tietää

Itselläni oli lapsuudessa muistoaukkoja,olen siis lehtolapsi ja annettu hoitoon,ja tiedän vain syntymäaikani kuukauden hyvän astrologian avulla.Eli Neitsyt taisi olla ja vissiin elokuu.Olen ikikiitollinen,että sain tietää syyn samalla,mix olin yhteen aikaan pakkomieltynyt mietiskelemään Jungfru-ja neitsyt-sanojen taustamerkityksiä.Aivan obsessed,et kuka madonnamyytti on olevinaan naisenikonina..

• selväpyy

Just näinhän se on, kiitos kun kerroit.

• mutta vois

olla, että sitä leuka aluksi tuollaisesta vähä loksahtais.

• Vaihdetaanpa tuossa miehen ja naisen paikkaa. Miltä vaikuttaa sen jälkeen?

• vanhat kalsarit sais

• Olishan

se kamalaa jos naisista tulis aloitekykyisiä.

• idiootti mies
        Olishan kirjoitti:

kertoo lähinnä siitä että nainen aliarvioi miesten älykkyyttä ja pahasti. Kuvitellaan että nykymies on joku seksin perässä juokseva ja kuolaava idiootti joka on kypsää kauraa kun nainen lyö kosteet alkkarit kouraan. Voiko enää paljoa typerämpää ja mauttomampaa ohjetta antaa. Ei hyvää päivää jos tota lukiessaan joku nainen oikeasti edes harkitsee valloittavansa miehen noin.

• edellinen
        idiootti mies kirjoitti:

kertoo lähinnä siitä että nainen aliarvioi miesten älykkyyttä ja pahasti. Kuvitellaan että nykymies on joku seksin perässä juokseva ja kuolaava idiootti joka on kypsää kauraa kun nainen lyö kosteet alkkarit kouraan. Voiko enää paljoa typerämpää ja mauttomampaa ohjetta antaa. Ei hyvää päivää jos tota lukiessaan joku nainen oikeasti edes harkitsee valloittavansa miehen noin.

Mitä väliä sil älykkyyden aliarvioinnilla on jos sillä kerran pillua irtoaa? Ei sitten niin yhtään mitään.

• Olishan kirjoitti:

Ajattele nyt jos joku mies tekisi naiselle noin, niin se nainenhan heitättäisi sen tyypin ulos sieltä ravintolasta.
        Tasa-arvo on mielenkiintoinen ilmiö.

• edellinen kirjoitti:

Mitä väliä sil älykkyyden aliarvioinnilla on jos sillä kerran pillua irtoaa? Ei sitten niin yhtään mitään.

itsekunnioituksen yli???

• edellinen
        monte24 kirjoitti:

itsekunnioituksen yli???

en minä ole mikään fruittarihomo.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Ajattele nyt jos joku mies tekisi naiselle noin, niin se nainenhan heitättäisi sen tyypin ulos sieltä ravintolasta.
        Tasa-arvo on mielenkiintoinen ilmiö.

mut tukehtukaa puutteeseenne.

• edellinen kirjoitti:

mut tukehtukaa puutteeseenne.

Ei ole puutetta mistään, joten suosittelen sitä muillekin.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Ei ole puutetta mistään, joten suosittelen sitä muillekin.

Ehkä sä et sitä vain itse tiedosta ja siksi luulet olevas puutteeton.

• edellinen kirjoitti:

en minä ole mikään fruittarihomo.

Että niillä taitaa olla seuraa enemmän kuin standardivaihtoehdoilla.

• edellinen kirjoitti:

Ehkä sä et sitä vain itse tiedosta ja siksi luulet olevas puutteeton.

Määrittele miehekkyys.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

pillunsaannista. Seuraneidit erikseen.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

pillunsaannista. Seuraneidit erikseen.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Määrittele miehekkyys.

Ja sinulta se puuttuu.

• edellinen kirjoitti:

Ja sinulta se puuttuu.

Minähän olen suorastaan täynnä pyhää henkeä.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Minähän olen suorastaan täynnä pyhää henkeä.

sä sitten saa pillua?

• edellinen kirjoitti:

sä sitten saa pillua?

Sinulle ei tuoda joka päivä pihaan sorakuormaa?

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Sinulle ei tuoda joka päivä pihaan sorakuormaa?

Mä en tienny.

• edellinen kirjoitti:

Mä en tienny.

Sulla vähän vaihtoehtoja tuolla korviesi välissä.
        *ajelee tonsuuriaan*

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Sulla vähän vaihtoehtoja tuolla korviesi välissä.
        *ajelee tonsuuriaan*

itseäsi kunnioittava mies joka ei anna naisille pippeliä?

Ei sellaista miestä ole olemassa. Sullon sit joku sukupuolitauti. Tai sitten sul on joku minipippeli ja häpeet sitä. Tai jotain muuta vikaa, vika voi olla kyl korvien välissäkin.

Aina pimppi normaalia tervettä heteromiestä kiinnostaa.

• edellinen kirjoitti:

itseäsi kunnioittava mies joka ei anna naisille pippeliä?

Ei sellaista miestä ole olemassa. Sullon sit joku sukupuolitauti. Tai sitten sul on joku minipippeli ja häpeet sitä. Tai jotain muuta vikaa, vika voi olla kyl korvien välissäkin.

Aina pimppi normaalia tervettä heteromiestä kiinnostaa.

Kyllä se on niin että normaalia heteromiestä kiinnostaa kalja, lenkkimakkara ja jääkiekko. Naiset tulevat vasta kaukana näiden jälkeen.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä se on niin että normaalia heteromiestä kiinnostaa kalja, lenkkimakkara ja jääkiekko. Naiset tulevat vasta kaukana näiden jälkeen.

naisista mitään, mä puhuin vain pillusta. Tietty mä ymmärrän sen, että kun sitä pillua ei saa, niin sitten alkaa muut asiat kiinnostaa. Esim. noi mainitsemasi asiat, ja sitte ei ainakaan saa pillua. Vittumainen oravanpyörä.

Olisit vaan sanonu suoraan, että oot kroppas pilannu makkaralla ja seisokkis alkoholilla. Sitä sattuu.

• edellinen kirjoitti:

naisista mitään, mä puhuin vain pillusta. Tietty mä ymmärrän sen, että kun sitä pillua ei saa, niin sitten alkaa muut asiat kiinnostaa. Esim. noi mainitsemasi asiat, ja sitte ei ainakaan saa pillua. Vittumainen oravanpyörä.

Olisit vaan sanonu suoraan, että oot kroppas pilannu makkaralla ja seisokkis alkoholilla. Sitä sattuu.

Onko niitä olemassa ilman sitä mukana seuraavaa naistakin. Pyydystetäänkö niitä haavilla, vai miten yleensä toimit.

Joo painan 186 kiloa ja lähinnä harrastan formuloita. Näin kesällä on usein kuuma ja siksi pidän yleensä nurkista solmittua nenäliinaa kaljuni päällä, tai muuten hiki valuu silmiin.
        Tiedätkö muuten miksi ne lenkkimakkaran tukkupakkaukset ovat niin pieniä. Viikossa kuluu parikin, mutta onhan se totta että energiankulutukseni on aika suurta ja eikä se yksi Helapää paina kuin hiukan yli puoli kiloa. Jääkaappi on tuolla alakerrassa ja rappusissahan se kunto kasvaa näillä kiloilla.
        Ostin muuten auton sillä perusteella että tästä nykyisestä lähtee etupenkki helposti irti ja pikkuautoa on näppärä ajaa takapenkiltä. Ovet ovat autoissa niin pieniä että ei oikein mahdu etupenkin kanssa sisään. Formulafanina tiedän että Räikköselläkin on vaikeaa tuo autoon ahtautuminen, vaikka neuvolavaallahan ne alle satakiloiset punnitaan.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Onko niitä olemassa ilman sitä mukana seuraavaa naistakin. Pyydystetäänkö niitä haavilla, vai miten yleensä toimit.

Joo painan 186 kiloa ja lähinnä harrastan formuloita. Näin kesällä on usein kuuma ja siksi pidän yleensä nurkista solmittua nenäliinaa kaljuni päällä, tai muuten hiki valuu silmiin.
        Tiedätkö muuten miksi ne lenkkimakkaran tukkupakkaukset ovat niin pieniä. Viikossa kuluu parikin, mutta onhan se totta että energiankulutukseni on aika suurta ja eikä se yksi Helapää paina kuin hiukan yli puoli kiloa. Jääkaappi on tuolla alakerrassa ja rappusissahan se kunto kasvaa näillä kiloilla.
        Ostin muuten auton sillä perusteella että tästä nykyisestä lähtee etupenkki helposti irti ja pikkuautoa on näppärä ajaa takapenkiltä. Ovet ovat autoissa niin pieniä että ei oikein mahdu etupenkin kanssa sisään. Formulafanina tiedän että Räikköselläkin on vaikeaa tuo autoon ahtautuminen, vaikka neuvolavaallahan ne alle satakiloiset punnitaan.

mitään hävettävää. Nyt vain hoidat itses kuntoon, niin kyllä sitä pillua sitten taas irtoaa.

• edellinen kirjoitti:

mitään hävettävää. Nyt vain hoidat itses kuntoon, niin kyllä sitä pillua sitten taas irtoaa.

Sinä näköjään uskot mitä tahansa.

• edellinen
        buddy-love kirjoitti:

Sinä näköjään uskot mitä tahansa.

Kertomuksesi vastaa täydellisesti minun mielikuvaani sinusta.

• alushousut käsissäni ja huutaisin kaikille "tällä naisella ei ole alushousuja!".

• ihime,

että sulla on vielä poikuus tallella.

• Paljon parempi kun ilmoittelet täällä palstoilla että sinulla on sellaiset myynnissä. Huhut kertovat että jotkut keräävät niitä käytettyinä. Hinnoista en tosin osaa sanoa.

• buddy-love kirjoitti:

Paljon parempi kun ilmoittelet täällä palstoilla että sinulla on sellaiset myynnissä. Huhut kertovat että jotkut keräävät niitä käytettyinä. Hinnoista en tosin osaa sanoa.

.
        Ostaako joku sellaisia!? Jumankekka, mä alan myymään niitä!! Vitsit, täytyy etsiä tietoja tästä liikeideasta lisää.. niin ja asiakkaita :D
        .

• Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Ostaako joku sellaisia!? Jumankekka, mä alan myymään niitä!! Vitsit, täytyy etsiä tietoja tästä liikeideasta lisää.. niin ja asiakkaita :D
        .

Kyllä niitä myydään. Japanissa jossa on kaikkea omituista muutenkin, on jopa automaatteja kaduilla (saman näköisiä kuin tupakka-automaatit).

Otin nyt selvää: niitä kuulemma haistellaan ja jos on myyjän kuva mukana, niin siitä tulee lisähintaa.

Outo, mutta kauppahan se on tietysti joka kannattaa.

• buddy-love kirjoitti:

Kyllä niitä myydään. Japanissa jossa on kaikkea omituista muutenkin, on jopa automaatteja kaduilla (saman näköisiä kuin tupakka-automaatit).

Otin nyt selvää: niitä kuulemma haistellaan ja jos on myyjän kuva mukana, niin siitä tulee lisähintaa.

Outo, mutta kauppahan se on tietysti joka kannattaa.

.
        Bisnesnainen, ei mua haittaa mitä tekevät kuhan vaan maksavat eka.

Haa! Tuostapa itelle helppo pelastuskeino. Täytyykin pistää kauppa pystyyn :)
        .

.
        Bisnesnainen, ei mua haittaa mitä tekevät kuhan vaan maksavat eka.

Haa! Tuostapa itelle helppo pelastuskeino. Täytyykin pistää kauppa pystyyn :)
        .

http://www.geocities.com/pikkismyy/index.html
        Mutta näköjään jotain ongelmia niillä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8188866

No näköjään niitä tosiaan on palstoillakin myynnissä. Oletan että myös lehdissä julkaistaan myynti-ilmoituksia.

Luultavasti niillä on jotain hinkuja juuri tietyn tyyppisiin juttuihin, eli markkinatutkimus lienee tarpeen. Hinnoittelu pitää myös arvioida oikeaksi.

• buddy-love kirjoitti:

http://www.geocities.com/pikkismyy/index.html
        Mutta näköjään jotain ongelmia niillä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8188866

No näköjään niitä tosiaan on palstoillakin myynnissä. Oletan että myös lehdissä julkaistaan myynti-ilmoituksia.

Luultavasti niillä on jotain hinkuja juuri tietyn tyyppisiin juttuihin, eli markkinatutkimus lienee tarpeen. Hinnoittelu pitää myös arvioida oikeaksi.

.
        Oli jo noinkin keksitty idea jo valmiiksi. Höh, täytyy hieman hioa vielä strategiaa ja mitä.. kartoittaa segmentti :)
        .

.
        Oli jo noinkin keksitty idea jo valmiiksi. Höh, täytyy hieman hioa vielä strategiaa ja mitä.. kartoittaa segmentti :)
        .

Jotkut oikeastikin tekevät tuolla rahaa. Maailmassa voi näköjään tehdä bisneksen ihan mistä tahansa.

Koska meille muuten aletaan maksaa täällä palkkaa (vakioviihdyttäjien pitäisi jotenkin järjestäytyä ja vaatia neuvotteluja korvauksista).

• buddy-love kirjoitti:

Jotkut oikeastikin tekevät tuolla rahaa. Maailmassa voi näköjään tehdä bisneksen ihan mistä tahansa.

Koska meille muuten aletaan maksaa täällä palkkaa (vakioviihdyttäjien pitäisi jotenkin järjestäytyä ja vaatia neuvotteluja korvauksista).

.
        Nyt löytyi mun bisnes. Mä ryhdyn tuohon. Jostain luin että karvoillakin tienaa ja meikähän on jo valmiiksi aika susimainen karvoituksen suhteen. Harmi kun mä just leikkasin kainalot ja epiloin sääret mutta éisemtn.. mullahan kasvaa ne heti takaisin ja entistä tuuheampana. Kaikesta sitä näköjään löytää hyviäkin puolia. Olen tuota kasvuvauhtia aina kironnut, mutta nythän se onkin aivan kullanarvoinen ominaisuus.

Kyllä Eniro saisi kyllä muistaa meitä jotenkin. Eiköhän rustailla joku preivi niille, ja vaadita osuutta tsiljoonista mitä ne tienaa meikkistenkin avulla. Ainahan sanotaan että tää palsta on suosittu siksi kun täällä on vauhtia ja menoa. Me olemme varmasti viihdyttäneet monin eri tavoin väkeä, ja moni on saanut purkaa meihin patoutumiaan yms, joten kohtuullinen korvaus olis ihan paikallaan.

(Ne tarjoo meille kuitenkin jotain ilmaista puhelinnumeron luetteloonlaittoa mut ei sit hyväksytä sitä)
        .

.
        Nyt löytyi mun bisnes. Mä ryhdyn tuohon. Jostain luin että karvoillakin tienaa ja meikähän on jo valmiiksi aika susimainen karvoituksen suhteen. Harmi kun mä just leikkasin kainalot ja epiloin sääret mutta éisemtn.. mullahan kasvaa ne heti takaisin ja entistä tuuheampana. Kaikesta sitä näköjään löytää hyviäkin puolia. Olen tuota kasvuvauhtia aina kironnut, mutta nythän se onkin aivan kullanarvoinen ominaisuus.

Kyllä Eniro saisi kyllä muistaa meitä jotenkin. Eiköhän rustailla joku preivi niille, ja vaadita osuutta tsiljoonista mitä ne tienaa meikkistenkin avulla. Ainahan sanotaan että tää palsta on suosittu siksi kun täällä on vauhtia ja menoa. Me olemme varmasti viihdyttäneet monin eri tavoin väkeä, ja moni on saanut purkaa meihin patoutumiaan yms, joten kohtuullinen korvaus olis ihan paikallaan.

(Ne tarjoo meille kuitenkin jotain ilmaista puhelinnumeron luetteloonlaittoa mut ei sit hyväksytä sitä)
        .

Hetkinen, tostahan saa taidetta: sellainen brasilialainen vahaus kertanykäisyllä ja sitten se vahajuttu kehyksiin. Hinta 1000€ ja myyntiin palstoille (siihen voi vielä liittää mukaan kiljahdusäänitallenteen, jolla varmaan saa lisää innokkaita ostajia).

Vaaditaan luontaisetuna pitsaa ja kolaa kotiin toimitettuna (näissä töissä tulee nälkä).

• buddy-love kirjoitti:

Hetkinen, tostahan saa taidetta: sellainen brasilialainen vahaus kertanykäisyllä ja sitten se vahajuttu kehyksiin. Hinta 1000€ ja myyntiin palstoille (siihen voi vielä liittää mukaan kiljahdusäänitallenteen, jolla varmaan saa lisää innokkaita ostajia).

Vaaditaan luontaisetuna pitsaa ja kolaa kotiin toimitettuna (näissä töissä tulee nälkä).

.
        Ajattelin bikinivahausta ja meinasi nyt jo päästä kiljaisu. Eih, mä ajattelin saksia tai höylää :)
        .

• .
        Pumpataan niiltä vaan enemmän rahaa ja luontoisetuja :)

Eih, mitään pikkereitä eittei kaikki keksi tuota bisnestä!! Ihan varmaan laittais niitä että tulis lisää säpinää ja niille lisää voittoa.. meidän kustannuksella :(
        .

.
        Ajattelin bikinivahausta ja meinasi nyt jo päästä kiljaisu. Eih, mä ajattelin saksia tai höylää :)
        .

Kärsimys jalostaa taiteilijaa ;)

(toivottavasti ne siellä lehdessä lukevat tämän ketjun. Taatusti eivät ole ajatelleet mihin niiden ideat voivat johtaa).

• buddy-love kirjoitti:

Kärsimys jalostaa taiteilijaa ;)

(toivottavasti ne siellä lehdessä lukevat tämän ketjun. Taatusti eivät ole ajatelleet mihin niiden ideat voivat johtaa).

.
        Ihan riittävän jalostunut :)

Julkisuutta vaan mun uudelle (mikäsenytoli??) karva- ja pikkerimyynnille!!!
        .

.
        Ihan riittävän jalostunut :)

Julkisuutta vaan mun uudelle (mikäsenytoli??) karva- ja pikkerimyynnille!!!
        .

Vuoraat jonkin kivan nurkkapaikan keskikaupungilta ja laitat siihen kyltin "Pikkeria". Sitten yrität saada ostettua mainostilaa Kirkko ja kaupunki-lehdestä, ja sen jälkeen ei tarvitakaan ollenkaan mainoksia.

• buddy-love kirjoitti:

Vuoraat jonkin kivan nurkkapaikan keskikaupungilta ja laitat siihen kyltin "Pikkeria". Sitten yrität saada ostettua mainostilaa Kirkko ja kaupunki-lehdestä, ja sen jälkeen ei tarvitakaan ollenkaan mainoksia.

.
        Kotoa käsin tietysti toimitaan niin säästetään turhanpäiväisissä kuluissa. Mä muuten keksin jo miten sekin hoidetaan niin ettei oma ossu tule selville.

Mun alitajunta ilmeisesti on jo sitä perustamassa, koska toimii täydellä teholla ja keksii keinoja ja tapoja. Musta tulee kohta bisnesnainen. kehtaakohan sitä kavereille kertoa mikä on yrityksen liikeidea.. :P

Mutjoo, yksi mainos tuossa lehdessä riittää varmasti vakkariasiakaskunnan hankkimiseen :)
        .

.
        Kotoa käsin tietysti toimitaan niin säästetään turhanpäiväisissä kuluissa. Mä muuten keksin jo miten sekin hoidetaan niin ettei oma ossu tule selville.

Mun alitajunta ilmeisesti on jo sitä perustamassa, koska toimii täydellä teholla ja keksii keinoja ja tapoja. Musta tulee kohta bisnesnainen. kehtaakohan sitä kavereille kertoa mikä on yrityksen liikeidea.. :P

Mutjoo, yksi mainos tuossa lehdessä riittää varmasti vakkariasiakaskunnan hankkimiseen :)
        .

No sehän on tietysti vaatetus ja palvelut.
        Postilokero on tavallinen systeemi firmoilla. Kysy postista (siitä maksetaan jotain maksua, mutta en tiedä miten se muuten toimii).

• buddy-love kirjoitti:

No sehän on tietysti vaatetus ja palvelut.
        Postilokero on tavallinen systeemi firmoilla. Kysy postista (siitä maksetaan jotain maksua, mutta en tiedä miten se muuten toimii).

.
        En mä mitään veroja ajatellut maksaa. Ainakaan ensimmäisenä. Saakohan sen lokeron ilman firmaa??
        Ps. osaan kyllä perustaa firman koulutukseni vuoksi mutta mä HALUAN ITELLE RAHAA ENKÄ JOLLEKKIN PIRUN LIHAVALLE KARHULLE JOKA ANTAA NE KUITENKIN NIILLE SYÖPÄLÄISILLE SIELLÄ EDUSKUNNASSA!!
        .

.
        En mä mitään veroja ajatellut maksaa. Ainakaan ensimmäisenä. Saakohan sen lokeron ilman firmaa??
        Ps. osaan kyllä perustaa firman koulutukseni vuoksi mutta mä HALUAN ITELLE RAHAA ENKÄ JOLLEKKIN PIRUN LIHAVALLE KARHULLE JOKA ANTAA NE KUITENKIN NIILLE SYÖPÄLÄISILLE SIELLÄ EDUSKUNNASSA!!
        .

On nykyään 8500€ vuodessa. Eli tuon alle jäävistä liikevaihdoista ei verottaja ole kiinnostunut. Tuloverosta kyllä. Alvivelvollisena voisi vähentää niiden hankittavien tuotteiden alvit.

Joo, lokeron saa kuka hyvänsä.

• buddy-love kirjoitti:

On nykyään 8500€ vuodessa. Eli tuon alle jäävistä liikevaihdoista ei verottaja ole kiinnostunut. Tuloverosta kyllä. Alvivelvollisena voisi vähentää niiden hankittavien tuotteiden alvit.

Joo, lokeron saa kuka hyvänsä.

.
        Jos pykäis bisneksen, niin olis kuitenkin kunniallinen veronmaksaja. Niin ja alvit saa vähentää.. tarvii pohtia ja laskea :) Jos ihan oikeasti ajattelis, niin kannattaisi eka kokeilla miten alkaa sujuun, ja sitten vasta pohtia tuota yritysasiaa mikä nyt ei mulle ole isompi juttu pykätä pystyyn.

Vai saa.. sehän helpottaa kummasti..

hui.. mä olen hullu.. :)
        .

• ihime, kirjoitti:

että sulla on vielä poikuus tallella.

Mieluummin olis ollu pidempään... :D

• .
      Tehota johonkin jonka kanssa jo on sutinaa, ja jolta irtoais ilman tuotakin. Hieman on kyllä liian päällekäyvää mun makuun ja saattaapi karkoittaa jo kiinnostuneenkin miehen.

Vieraitten kohdalla voikin käydä jo vielä hassummin. En suosittele.

Mä vähän kummastelin noita neuvoja muutenkin. Tuossa on kyllä se lähtökohta että mies on aivoton panokone joka haluaa seksiä aina ja kaikkialla ja ottaa sitä ihan keltä vaan joka tyrkyttää. Ei kylläkään sovi irliin tuo ajatus. Ainakaan kaikkien miesten kohdalla.

Vähän haiskahti noi neuvot naisten vastaavista, jotka ei nekään kauhean hyviä ja yleispäteviä ole. Muhun ei osunut varmaan mikään.
      .

• Mä en tajuu. Mitä se mies tekisi alushousuilla kesken ruokailun? :O

• .
        Itseasiassa se onkin keino laihdututtaa sitä miestä hienovaraisesti. Ei kehdata sanoa että sun olis syytä sen ruokapöydän sijaan mennä lenkkipolulle, niin sitten lätkäistään ne kalsarit pöytään kesken ruokailun jonka takia mieheltä menee sitten ruokahalu ja kalorit saanti vähenee :)
        .

.
        Itseasiassa se onkin keino laihdututtaa sitä miestä hienovaraisesti. Ei kehdata sanoa että sun olis syytä sen ruokapöydän sijaan mennä lenkkipolulle, niin sitten lätkäistään ne kalsarit pöytään kesken ruokailun jonka takia mieheltä menee sitten ruokahalu ja kalorit saanti vähenee :)
        .

Kehittää jonkun lisäpalvelun niille miehille joilla ei ole lähipiirin naisia mukana, eli jos tuntuu siltä että kohta tulee taas syötyä liikaa, niin portsari toisi käytetyt alkkarit pöytään ja laihtuminen varmistuu. Tietysti ne pitäisi valita asiakkaan paksuusindeksin perusteella ja niissä pöksyissä olisi sitten joku tehokkuuslajittelu.

• buddy-love kirjoitti:

Kehittää jonkun lisäpalvelun niille miehille joilla ei ole lähipiirin naisia mukana, eli jos tuntuu siltä että kohta tulee taas syötyä liikaa, niin portsari toisi käytetyt alkkarit pöytään ja laihtuminen varmistuu. Tietysti ne pitäisi valita asiakkaan paksuusindeksin perusteella ja niissä pöksyissä olisi sitten joku tehokkuuslajittelu.

.
        Tuostahan voisi tosiaan kehittää täsmäpalveluravintolan tuolle kohderyhmälle. Sitten siellä olis tietysti niitäkin jotka nuuhkii niitä innoissaan, eikä laihdu ollenkaan ja vaatii rahat takaisin :(
        .

• .
        Tuossa olis sekin hyvä juttu, että sais varmaan kerrankin mennä ajoissa nukkuun ja vieläpä ilman "annannyyy" -kitinöitä. Kultsimurukin saisi kerrankin levätä rauhassa pitkään :D
        .

• jos nainen

jättäis suosista ne pikkarit kotiinsa ja mainitsis asiasta vain suusanallisesti.... ei jäisi epäselvyyksiä.

.
        Tuostahan voisi tosiaan kehittää täsmäpalveluravintolan tuolle kohderyhmälle. Sitten siellä olis tietysti niitäkin jotka nuuhkii niitä innoissaan, eikä laihdu ollenkaan ja vaatii rahat takaisin :(
        .

Niillä on muu kuin ruoka mielessä, niin silloinhan ne laihtuvat.

Joku ilmainen näytesyseemi olisi varmaan hyvä, eli lähiravintolaan ja katsoo siellä paksuimman asiakkaan. Pöksyt pöytään ja tiukka ilme päälle. Sitten vain kysyy että onko vielä nälkä ja jos ei ole, niin se on varma asiakas.

Eu-tukea voisi myös hakea, sillä onhan kyse kansanterveydestä.

• ja haluais lisätä pukeutumista tärkeällä alueellaan :)

• buddy-love kirjoitti:

Niillä on muu kuin ruoka mielessä, niin silloinhan ne laihtuvat.

Joku ilmainen näytesyseemi olisi varmaan hyvä, eli lähiravintolaan ja katsoo siellä paksuimman asiakkaan. Pöksyt pöytään ja tiukka ilme päälle. Sitten vain kysyy että onko vielä nälkä ja jos ei ole, niin se on varma asiakas.

Eu-tukea voisi myös hakea, sillä onhan kyse kansanterveydestä.

.
        Kaikki tukiaiset (ei siis Tuksua&siukkua missään nimessä!!1 vaan avustuksia) otetaan ja kerätään mitä vaan saadaan. Vai oliskohan Tuksulla vielä tehokkaampi vaikutus..??
        .

.
        Kaikki tukiaiset (ei siis Tuksua&siukkua missään nimessä!!1 vaan avustuksia) otetaan ja kerätään mitä vaan saadaan. Vai oliskohan Tuksulla vielä tehokkaampi vaikutus..??
        .

Välittäjiksi. Nyitään Tuksua hihasta ja ilmoitetaan että nyt olisi hyvä keino saada tehokkaasti julkisuutta ja jopa ansaita samalla hiukan (meille kuitenkin eniten, sillä onhan tämä kovaa työtä). Seiska varmaan antaa tähän tarkoitukseen myynti-ilmoitustilaa halvalla.

• buddy-love kirjoitti:

Välittäjiksi. Nyitään Tuksua hihasta ja ilmoitetaan että nyt olisi hyvä keino saada tehokkaasti julkisuutta ja jopa ansaita samalla hiukan (meille kuitenkin eniten, sillä onhan tämä kovaa työtä). Seiska varmaan antaa tähän tarkoitukseen myynti-ilmoitustilaa halvalla.

.
        Joo, tämähän on varsinainen loistavien bisnesideoiden päivä. Aina vaan lisää rahaa tuottavia yrityksiä.

Täytyykin käydä äkkiä nettipankissa katsomassa oliskos mitään tippunut jo sinne tyhjyyttään ammottavan laarin pohjalle :)
        .

• fetisistinen,

että mut ainakin saa sekaisin tarjoamalla käytettyjä pikkareita tuolla tavalla ...

• fetisistinen,

mä kävisin myös veskissä ja antaisin omani vaihtarina mimmille. Sit jos se vielä on innoissaan, voidaan alkaa katella sopivaa vapaata tilaa

• fetisistinen,

tietysti me otetaan kalsarit mukaan... sinä et taida paljon tietää fetisseistä?

• .
        Loistava ketju :) Monta kertaa jo nauranut vedet silmissä. Tuokin romanttisen kohtaamisen kuvitteleminen nosti hyvät kuvat verkkokalvoille. Tuli muuten eläinmaailma mieleen. Moni niistäkin nuuskuttelee potentiaalisen kumppanin peräpäätä ekaksi ja sitten hommiin. Jos toi toimii vähän samalla periaatteella?? tsekataan tuoksut ja jos sopii nin eikun lähikontaktia kehiin.
        .

• fetisistinen,
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Loistava ketju :) Monta kertaa jo nauranut vedet silmissä. Tuokin romanttisen kohtaamisen kuvitteleminen nosti hyvät kuvat verkkokalvoille. Tuli muuten eläinmaailma mieleen. Moni niistäkin nuuskuttelee potentiaalisen kumppanin peräpäätä ekaksi ja sitten hommiin. Jos toi toimii vähän samalla periaatteella?? tsekataan tuoksut ja jos sopii nin eikun lähikontaktia kehiin.
        .

asian ytimeen. Mua ainakin innostaa jos ja kun nainen tarjoaa itteensä haisteltavaksi. Ja jos se tykkää haistella mua niin peli on selvä. Eikä tää oo vitsi. Vähän tohon tapaan on nykysen naiseni kanssa kimppaan ruvennu.

• Ihan vanhanaikaista:
        Keksin juuri tuulettimelliset alkkarit. Näppärä putkisysteemi johtaa ilmavirtauksen suoraan ulos ja yläviistoon. Vaikutuksen varmistamiseksi asennamme systeemiin vielä laser-tähtäimen ja sitten vain asiakkaat tähtäilevät ja puhaltelevat toisiaan.

• fetisistinen, kirjoitti:

asian ytimeen. Mua ainakin innostaa jos ja kun nainen tarjoaa itteensä haisteltavaksi. Ja jos se tykkää haistella mua niin peli on selvä. Eikä tää oo vitsi. Vähän tohon tapaan on nykysen naiseni kanssa kimppaan ruvennu.

.
        Näköjään mullakin välähtää välillä ihan totuudenmukaisiakin juttuja :)

Mäkin muuten nuuskuttelen miehen hajua.. tai siis tuoksua vaikkapa kaulasta tai selästä kun katsellaan jotain telkkaa tms. Mullakin voi olla jotain tuonsuuntaista, koska pidän siitä.
        .

• buddy-love kirjoitti:

Ihan vanhanaikaista:
        Keksin juuri tuulettimelliset alkkarit. Näppärä putkisysteemi johtaa ilmavirtauksen suoraan ulos ja yläviistoon. Vaikutuksen varmistamiseksi asennamme systeemiin vielä laser-tähtäimen ja sitten vain asiakkaat tähtäilevät ja puhaltelevat toisiaan.

.
        Yhtä romanttinen kuin vasemman jalan saapas!! :P
        .

• .
        Hää on niin asiallinen että meinasi vesittää lennokkaat ajatukset.

Loikkiiko ne ovelle?? Toivottavasti ei toisiaan vastaan ettei käy samoin kuin niille aina siellä jossain heinäpellossa. Mies ja nainen loikkii toisiaan kohden ja sitten just kosketusetäisyydellä se nainen potkaiseekin polvella sitä miestä muniin, ja sitten ne kierii ihanan romanttisesti pitkin peltoa. Raflassa voi olla töhnää lattialla joten en suosittele siinä makaamista :/
        .

.
        Yhtä romanttinen kuin vasemman jalan saapas!! :P
        .

Lisätään niille molemmille kynttilälyhdyt ;)

• buddy-love kirjoitti:

Lisätään niille molemmille kynttilälyhdyt ;)

.
        Se vois vähän pehmittää tuota epäromanttista hi-tech touhua :)
        .

• Nyt iski yhtä äkkiä mieleen, että jossain on baari jossa on asiakkaiden jättämiä pöksyjä tiskin päällä roikkumassa. Muistan nähneeni kuvan (jossain amerikassa taisi olla).
        Kaikkee mäkin näköjään muistan.

Mutta siis toihan on oikeasti toimiva idea. Nyt vaan jotan sedun hylkäämää paikkaa etsimään ja uusi konsepti testiin.

.
        Se vois vähän pehmittää tuota epäromanttista hi-tech touhua :)
        .

Olkoon sitten vielä tuoksukynttilä.

• buddy-love kirjoitti:

Nyt iski yhtä äkkiä mieleen, että jossain on baari jossa on asiakkaiden jättämiä pöksyjä tiskin päällä roikkumassa. Muistan nähneeni kuvan (jossain amerikassa taisi olla).
        Kaikkee mäkin näköjään muistan.

Mutta siis toihan on oikeasti toimiva idea. Nyt vaan jotan sedun hylkäämää paikkaa etsimään ja uusi konsepti testiin.

.
        Hyi sua.. noi on tuhmia juttuja eikä niitä saa kattella!!

"jossain on baari jossa on asiakkaiden jättämiä pöksyjä tiskin päällä roikkumassa. Muistan nähneeni kuvan"

Mutjoo, idea on hyvä. Eikun suunnittelupöydän ääreen. Meidän tarvis varmaan saada Enirolta pummattua pääoma ekaksi??
        .

.
        Hyi sua.. noi on tuhmia juttuja eikä niitä saa kattella!!

"jossain on baari jossa on asiakkaiden jättämiä pöksyjä tiskin päällä roikkumassa. Muistan nähneeni kuvan"

Mutjoo, idea on hyvä. Eikun suunnittelupöydän ääreen. Meidän tarvis varmaan saada Enirolta pummattua pääoma ekaksi??
        .

Se oli ihan sanomalehtikuva. Joku turismijuttu.

Hankitaan riskisijoittaja (saa olla laihakin).

• Olisi mielessä nykylinjoille sopiva romanttiset kottikärryt (taiteltavat salkkumalliset).

• .
        Noh, miehet nyt on vähän tuommoisia.. :)

Niin ja pöksyissä kynttilöitä vai miten se Buddyn hi-tech juttu oikein meni? Toivottavasti kukaan ei pieraise sitten tai palaa naapuripöydänkin porukoitten tupeet ja hiukset!
        .

• buddy-love kirjoitti:

Olkoon sitten vielä tuoksukynttilä.

.
        Päänsärkyä niistä, ainakin joistain lemuista :(
        .

• buddy-love kirjoitti:

Se oli ihan sanomalehtikuva. Joku turismijuttu.

Hankitaan riskisijoittaja (saa olla laihakin).

.
        Juu juu, uskotaan..

Ai semmoinen. Niitä taitaa pesiä pääkaupunkiseudulla enemmänkin, joten sieltä voisi vähällä vaivalla löytyä sellainen?
        .

• .
        Miten ihanaa.. voiko tän romanttisempaa enää ollakkaan.. ?? :D
        .

.
        Päänsärkyä niistä, ainakin joistain lemuista :(
        .

On karmeita.

Pakko häipyä välillä oikeisiin juttuihin (soitettiin juuri).
        Siispä nettitauolle.

• buddy-love kirjoitti:

On karmeita.

Pakko häipyä välillä oikeisiin juttuihin (soitettiin juuri).
        Siispä nettitauolle.

.
        Vai häirittiin sua kesken tärkeitten bisnessuunnitelmien. Ikäviä ihmisiä..

Mene sitten, ja pidä hauskaa :)
        .

• on hehtaarin

kokoinen takalisto, en suosittele. Pitää olla hyvä alushousun täyte, ennen kuin ne housut on seksikkäät. Ja jos itse et ole minkään näköinen, ei ne alushousut tee susta sitä myöskään.
      Se, että toimiiko se edes silloin, en olisi niin varma.
      Yksinkertaisinta on kysyä mieheltä että meille vai teille, se toimii, jos mies on sitä haussa.

• dayum

"Jos olet ihastunut unelmiesi mieheen, se ei riitä. Sinun pitää tietää, mistä mies pitää. Ja tässä kohtaa tilanne vaikeutuu."

No eikä. Joko sitä miestä kiinnostaa, tai sitten ei. Sen suhteen lienee vähän tehtävissä, pilatahan sen orastavan kiinnostuksen varmasti voi. Minusta ei myöskään "tarvitse tietää mistä mies pitää" vaan on mahdollisimman paljon oma itsensä, mutta voi olla että tuo on vaan mun mielipide.

"Jokaisella miehellä on omat standardinsa naisten viehättävyyttä mitattaessa. Kaikki pitävät eri asioista eri suhteissa."

Tämä pitäisi naisten muistaa. Ehkä muistavatkin...

"Tuoksu on tärkein. Se, mille nainen tuoksuu, kiinnittää miehen huomion välittömästi. Sinun tulisi siis hankkia ensi sijassa hyvää hajuvettä."

On, mutta ei vaadi hajuvettä. Ihanin naisen tuoksu on nämä ihan shampoissa, hoitoaineissa ja saippuoissa olevat tuoksut. Miten ärsyttävältä vaikkapa petivaatteet tuoksuukaan sen jälkeen kun nainen on niissä pyörinyt... eihän sitä naista voi olla ajattelematta vaikka miten yrittäisi.

"Ole itsevarma."

Njoo-o, silleen sopivasti tietenkin.

"Älä pyytele anteeksi jos myöhästyt, äläkä keksi tekosyitä. Kerro syyksi, että seksikkyys tarvitsee aikansa."

Minuun tekisi paremman vaikutuksen jos nainen pilke silmäkulmassa sanoisi että "sori kun oon myöhässä, meni aikaa kun yritin näyttää hyvältä..." ja ehkä pieni kysyvä silmäys perään.

"Käytä mielikuvitustasi... ...Yllätät positiivisesti miehen lisäksi itsesi."

Kyllä, miksei.

"ja tämä temppu saa hänet täysin sekaisin sinusta."

Siis jos mies on mulkkunsa perässä juokseva tai ei ole koskaan saanut naista. Tuskin muutoin.

• ..ainakin mulle se toimi vallan mainiosti! X)

• ....kaikki mikä viittaa siihen, että tavaraa ois tarjolla, toimii.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      661
      3470
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2728
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1721
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1612
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1565
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1530
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      364
      1475
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1359
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1253
    Aihe