Kuulin sattumalta

Aikaan sopiva

Kuka laulaa biisin jonka kertosäe menee jotenkin "kai se päivä vielä risukasaan paistaa, velat saataviksi muuttuu kukaties"?

Kuulin huonosti ja äkkiä, mutta lauluhan oli menevä ja kertoo tästä taloudellisesta tilasta just.

Mikä biisi ja kuka esittää?

10

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rr4676y

Google ainakin ehdotti "Päivä vielä risukasaan paistaa", esittäjänä Eskman.

• Etsitty on

Kiitos viestistä; mistähän tän saa kuunteluun (vaikka maksua vastaan)?

• Myös hakenut
        Etsitty on kirjoitti:

Kiitos viestistä; mistähän tän saa kuunteluun (vaikka maksua vastaan)?

Eipä löydy rallia, vaikka olen hakenut.

Onko sama laulaja, kun siinä M A Nummisen ohjelmassa se "Valkosipuli" jutun laulaja? Sellaista hyvän fiiliksen musaa mielestäni.

• Epäilen
        Myös hakenut kirjoitti:

Eipä löydy rallia, vaikka olen hakenut.

Onko sama laulaja, kun siinä M A Nummisen ohjelmassa se "Valkosipuli" jutun laulaja? Sellaista hyvän fiiliksen musaa mielestäni.

Äänestä päätellen (muistaisin) sama laulaja.

"Risukasa"- rallia olen itsekkin metsästänyt, mutta huonolla menestyksellä. Olen sen vain kerran kuullut, mutta kertoviisu jäi jotenkin mieleen

• Tietoa biisistä
        Epäilen kirjoitti:

Äänestä päätellen (muistaisin) sama laulaja.

"Risukasa"- rallia olen itsekkin metsästänyt, mutta huonolla menestyksellä. Olen sen vain kerran kuullut, mutta kertoviisu jäi jotenkin mieleen

Laulaja on kaiketi taitelijanimellä "Eskman". Levy-yhtiö, joka rallin kunstansi oli kaiketi Pokorekorcs.

Vuosiluku menee kaiketi 90-luvulle. Parikertaa sattumalta kuulleena teksti oli ainakin talousasiaa, eli ei rakkauslaulu. Positiivinen meininki, vaikka itse olen hevihemmo.

• tunnen.nuo.tekijät

Eskman levytti rallin Polygram Finland Oy:lle, äänitetty muistaakseni Viialassa kusenpolttamassa Akaan MR kellarissa.

• kadonneen.metsästäjä

Olen kuullut radiosta kerran, jäi mieleen. Mikä on oikea biisin nimi ja löytyykö Spotifysta?
      Onko laulaja sama, joka lauloi M A Nummisen ja sen kirjailijan ohjelmassa valkosipulista?

• ralli.rallien.joukossa

Oikea nimi on kaiketi "Päivä vielä risukasaan paistaa", laulun vetää Eskman, 1995, PolyGram Finland Oy.
      Tunnen tekijät, vanhoja työkseen soitolla tehneitä hemmoja, jäljet johtavan jo aiemmin todettuun kusenpolttamaan Akaan mr kellaripajaan jota ei kai enää ole.
      Ei löydy Spotifystä eli ei kuunneltavissa, miksi?

• paistaa.risukasaan

Heh, löytyy Spotifystä "Eskman" tai "Päivä vielä risukasaan paistaa", Ihmeen paljon on kuunteluja rallilla, sellaista tyhmää iskelmäpoppia, ei tosin kehnommasta päästä, tekstissähän on sanomaa, monelle nyt ja myös tulevalle.

• Anonyymi

Iskelmäpoppi on aina, ainakin usein tyhmää, mutta kyseinen ralli on hyvin iloinen, sympaattinen esitys omassa osastossaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1602
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe