Kuka päässyt eroon...

ihmettelijä

selluliitista? Eli kertoisitteko, te - jos teitä on, joilla on ollut selvää selluliittia ja se on lähtenyt pois? Läski lähtee juu, mutta oletteko päässeet eroon appelsiini-ihosta? Millä?

8

9810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupää

liiku enemmän ja syö vähemmän. Ja lopeta itsellesi valehtelu.

• Tuuli

n.1h kävelylenkki 4*viikossa ja terveellinen ruoka siis aika rasvaton.

• viivi

Minulla myös takamuksessa ja pakaroissa selluliittia.
        Harrastan kerran viikossa aerobickia ja sen lisäksi kävelen ja käyn uimassa.
        Olen kasvissyöjä, enkä juurikaan käytä rasvaa. (paitsi sipseissä :)
        SElluliitti silti on ja pysyy.
        Ei ole myöskään kuorinta tmv voiteet auttaneet

• illE
        viivi kirjoitti:

Minulla myös takamuksessa ja pakaroissa selluliittia.
        Harrastan kerran viikossa aerobickia ja sen lisäksi kävelen ja käyn uimassa.
        Olen kasvissyöjä, enkä juurikaan käytä rasvaa. (paitsi sipseissä :)
        SElluliitti silti on ja pysyy.
        Ei ole myöskään kuorinta tmv voiteet auttaneet

Et liiku tarpeeksi.
        Ei yksi jumppatunti viikossa ja sitten (vähän?) epäsäännöllisesti (?) kävelyä ja uintia auta selluliitin täydelliseen poistoon.
        Liiku enemmän, vähintään 4 kertaa viikossa tunnin ajan kunnon hiki ja syke korkealla.
        Lisäksi tarkkaile rasvoja vielä enemmän, kyllä kasvisruuatkin voivat olla rasvaisia.
        Voiteet eivät auta mitään pysyvästi.

• Olen hoikahko selluliitti p...
        illE kirjoitti:

Et liiku tarpeeksi.
        Ei yksi jumppatunti viikossa ja sitten (vähän?) epäsäännöllisesti (?) kävelyä ja uintia auta selluliitin täydelliseen poistoon.
        Liiku enemmän, vähintään 4 kertaa viikossa tunnin ajan kunnon hiki ja syke korkealla.
        Lisäksi tarkkaile rasvoja vielä enemmän, kyllä kasvisruuatkin voivat olla rasvaisia.
        Voiteet eivät auta mitään pysyvästi.

Minä liikun paljon..tai erittäin paljon 1.1.2004 lähtien,,,ei senttiäkään vatsalta lähtenyt. Tammikuussa 1,5cm reisistä vain.
        Siis bodybumppia 3 krt/ vko ja n.10 h aerobista / vko...Sekään ei siis riitä!
        Tiä kuinka paljon sitten tarttee liikkua?

• kcal
        Olen hoikahko selluliitti p... kirjoitti:

Minä liikun paljon..tai erittäin paljon 1.1.2004 lähtien,,,ei senttiäkään vatsalta lähtenyt. Tammikuussa 1,5cm reisistä vain.
        Siis bodybumppia 3 krt/ vko ja n.10 h aerobista / vko...Sekään ei siis riitä!
        Tiä kuinka paljon sitten tarttee liikkua?

Niin,onko se sen arvoista.oisko sitä sit onnellinen...

• selluleidi

Lopeta hormonaalinen ehkäisy. Mulla oli selluliittia kun söin pillereitä. Lopetettuani ne, selluliitti hävisi alle vuodessa. Nyt mulla on Nuvaring käytössä ja selluliittia on taas vatsassa, reisissä, pepussa, jopa käsivarsissa. En voi edes sortseja tai minihametta käyttää kun sellu alkaa heti polvien yläpuolelta.

• entinen sellupylly

ei se suoranaisesti tarkoita sitä että esim e-pillerit tuovat sellun... itse olen käyttänyt e-pillereitä useita vuosia, kyllä se on siitä kiinni miten ihminen liikkuu, yksinkertaisesti ihminen ei liiku tarpeeksi ja siksi varsinkin naisilla ylimääräinen rasva tuppaantuu keräytymään peppuun! sain itseltäni pois selluliitit ankaralla treenillä 4-5 kertaa viikossa, mutta se on tosi kurinalaista hommaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      81
      1278
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe