Voiko joku ystävällisesti kertoa nettiosoitteen josta saa tilattua laadukkat ja suht edulliset pyörät (max.80mm) rullaluistimiini.
-Kiitos-
Saako netistä pyöriä
7
562
Vastaukset
- nimimerkkii
Mitä tarkoittaa sinulle laatu?? Hyperin 80mm myydään esim urheilukaupoissa ympäri maan. Tavallinen satunnainen harrastaja pärjää Hypereillä helposti yhden suven ja jopa kaksi.
Maailmalta löytyy sitten Hyperiä, A-Ämmää, Onea jne.
Paljonko joudut pulittamaan nyt 80mm rullista/kpl ??
Ulkomaan rahtikulut on noin 16 euroa. - Hancock
http://shop.webersport.de/index.php?cPath=206_34_65
Ilmeisesti tuohon kokoon ei valmistajat panosta kun valikoima on suppeampi kuin isommissa. Matterin renkaat on myös hyvät.
Postikuluja tulee muistaakseni 10€ luokkaa.- Matti Wanhanen
Niin, miten suomessa 110mm Mattereista joutuu pulittaan 120, saksassa alle 70 ?
Miksi Suomessa ylipäätään joku myy jotain rullakamaa kun postimaksut Saksasta on sama kuin Suomen sisäinen kuljetusmaksu? - rullaluistelija
Matti Wanhanen kirjoitti:
Miksi Suomessa ylipäätään joku myy jotain rullakamaa kun postimaksut Saksasta on sama kuin Suomen sisäinen kuljetusmaksu?käytä nimimerkkiä Matti Wanhanen. Sinua pidetään "vähän" kummallisena. Vähän.
- se sekoilee
täällä webersport.comin kanssa.
- on korkein..
Matti Wanhanen kirjoitti:
Miksi Suomessa ylipäätään joku myy jotain rullakamaa kun postimaksut Saksasta on sama kuin Suomen sisäinen kuljetusmaksu?...Suomessa. Eli Suomihan on Euroopan kallein maa, eikä täällä tota menekkiä ole juuri mitään. Ihme että joku yleensä vielä myy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013