Meillä on pitkään jatkunut perheriita takana ja kun
asioista on alettu keskustella (huutaa), mies ilmoitti,
että haluaa olla perheessä se, joka päättää asioista
ja sanoo viimeisen sanan.
Alkaa pikkuhiljaa olla sellainen fiilis, että naiset vaietkoon
seurakunnassa. Olen itse aika voimakasluontoinen ja
tiedän, että mokomat vaatimukset nöyrästä ja alistuvasta
vaimosta eivät minulle sovi.
Välillä huomaan, että humalassa ollessaan yrittää juuri
tuota tehdä; käyttäytyy uhkaavasti ja haluaa todella
saada pelkäämään itseään. Sitten kun onnistuu saamaan
minut pelkäämään itseään, on päivänsä pelastettu.
Viime kerralla soitin poliisit paikalle ja veivät miehen
yöksi nukkumaan päänsä selväksi. Tein kyllä myös miehelle
selväksi, että tästä lähtien poliisit kutsun aina, jos
koen turvallisuutemme(minun ja etenkin lasten) olevan
vaarassa.
Vielä kun saisi rohkeutta lähteä suhteesta,miksi se on
niin vaikeaa? Olen kyllä joskus rakastanut miestäni, mutta
tällä hetkellä en tunne häntä kohtaan kuin vihaa tai
en yhtään mitään.
Pelkään vain, että jos jään tähän suhteeseen rakastun
uudelleen mieheeni ja tekee sitten taas saman minulle ja
lapsille.
Mies haluaa nöyrän
8
700
Vastaukset
- turpiin
ennenkuin muuttaa?
Oisko sulla vanhemmat elossa, että voisit hetkeksi muuttaa, että saatte oman kämpän? Tai jotain? - Aikamies...
Ehkäpä sinun ja miehesi olisi kannattanut ensin kasvaa aikuiseksi, ennen kuin menitte naimisiin. Kuulostaa siltä, että riitelete kaapin paikasta. Vaikutat sietämättömältä teinin asteelle jääneeltä päällepäsmärilta, joka on nainut itsensä kaltaisin amiksen kovimman jätkän. Syynä se, että kundin Datsunin karvanopat olivat mageimmat.
Niin tai näin; teidän liittonne on perseestä. Se ei paremmaksi muutu. Rassaatte elämänne pilalle ja teistä tulee katkeria ihmisiä. Kuulostatte kertomasi mukaan niin saatanan tyhmiltä ihmisiltä, että säälin lapsianne. Tuskin sinulla miehet vaihtamalla paranee. Rassaat ne lapsellisella "olen täällä päällikkö" asenteella katkeriksi hirviöiksi. - Nutturatäti 1
Aikamies jo osuvasti kommentoikin teidän tilannettanne.
>>mies ilmoitti,
vaimosta eivät minulle sovi.- Voimakasluontoinen
">>mies ilmoitti,
vaimosta eivät minulle sovi.
- ohikulkija iskee..
ja nainen on kaula joka päätä pyörittää. Heh heh...
En tiedä teidän tilannetta, enkä tunne teitä, joten voin olla aika väärässä. Mutta kun luin tekstisi, niin tuli sellanen tunne että sinä voimakastahtosena ihmisenä tavallaan sanot sen viimesen sanan, ja miehestä tuntuu ettei sillä ole palleja, ja siitä syystä on yritettävä uhota.
Osallistuuko mies yleensäkkään päätöksentekoon, koska kuullostaa siltä että johonkin se on turhautunut. Mutta missään tapauksessa ei tollanen uhoaminen saa mennä siihen että poliisia joutuu paikalle kutsumaan! tai että sun tai lasten pitäs pelätä.
Omassa tuttavapiirissä naiset "vähän" jyrää omia miehiään, minä valitettavasti teen välillä sitä samaa, mutta koitan koko ajan parantaa tapani.
Edelleen, en tiedä, voin olla hyvinkin väärässä. kohan tuli vaan mieleen.- Nyt omakin tahto
Minä elin miehen kanssa,joka sanoi minulle suoraan ettei akat häntä määräile.Ja se piti kyllä koko liiton ajan paikkansa.Hän päätti kaikesta ja hänelle piti kertoa kaikki asiat,ihan kaikki.Ei omia naistenjuttuja,kun oli niin mustis minun ystävistäni.Jos joku asia meni huonosti,se oli aina minun vikani.Hän ei koskaan antanut positiivista palautetta ja aina ikäänkuin pelkäsin hänen reaktioitaan asioihin.
En tajua,kuinka päästinkin liiton niin huonoon jamaan,että väsyin täysin koko ihmiseen.En sietänyt enää ollenkaan hänen läsnäoloaan.Tunteet vaihteli laidasta laitaan,päällimäisenä oli loppuajasta pelko.
No,tietäähän sen,että tälläinen liitto on tuhoksi.Onneksi tajusin lähteä,ennenkuin täysin invalisoiduin.Kauan menee ennenkuin täysin olen toipunut hänen jättämistään henkisistä arvista.Ehkä en koskaan täysin toivukaan.Kunhan oppisin tykkäämään taas itsestäni kaiken riepottelun jälkeen.Mutta ero on iso päätös ja siihen pitää olla voimia.Mutta aikansa kun saa sontaa niskaansa,nousee sisu ja sitten sitä lähtee,lopullisesti! - ero tulossa
Nyt omakin tahto kirjoitti:
Minä elin miehen kanssa,joka sanoi minulle suoraan ettei akat häntä määräile.Ja se piti kyllä koko liiton ajan paikkansa.Hän päätti kaikesta ja hänelle piti kertoa kaikki asiat,ihan kaikki.Ei omia naistenjuttuja,kun oli niin mustis minun ystävistäni.Jos joku asia meni huonosti,se oli aina minun vikani.Hän ei koskaan antanut positiivista palautetta ja aina ikäänkuin pelkäsin hänen reaktioitaan asioihin.
En tajua,kuinka päästinkin liiton niin huonoon jamaan,että väsyin täysin koko ihmiseen.En sietänyt enää ollenkaan hänen läsnäoloaan.Tunteet vaihteli laidasta laitaan,päällimäisenä oli loppuajasta pelko.
No,tietäähän sen,että tälläinen liitto on tuhoksi.Onneksi tajusin lähteä,ennenkuin täysin invalisoiduin.Kauan menee ennenkuin täysin olen toipunut hänen jättämistään henkisistä arvista.Ehkä en koskaan täysin toivukaan.Kunhan oppisin tykkäämään taas itsestäni kaiken riepottelun jälkeen.Mutta ero on iso päätös ja siihen pitää olla voimia.Mutta aikansa kun saa sontaa niskaansa,nousee sisu ja sitten sitä lähtee,lopullisesti!"Alistettuna 20v" sinun tarinasi kuulostaa tutulta. Olen samassa jamassa mieheni kanssa. Hän on tyytymötän ihan kaikeen: minuun, työkaveriehin, asuntoon ja jopa omiin lapsiinsa. Murkkuikäinen poika sai äsken kuulla olevansa ääliö (tosin kyllä käyttäytyikin huonosti, mutta silti). Lasten vuoksi tässä eniten ahdistaakin, mutta kun eihän se ero sitä välttämättä muuta, eihän sitä lapsista erota!
Tällä hetkellä keräinen voimia ja rohkeutta kertoa ukolle että ero on edessä. Löytyykö hyviä neuvoja miten se tilanne kannattaisi hoitaa? Luulen että hänellä on jokin netti/tekstivisti salarakas, en tiedä kannattaisiko pamauttaa pöytään että tiedän siitä?
Mietin myös sitä, mistä tällainen käytös johtuu; merkkejä on ollut havaittavissa jo aiemmin, mutta homma on pullahtanut varsinaisesti vasta noin vuoden sisällä, mieheni henkilökohtaisen stressin seurauksena? Voiko kyseessä olla jokin sairaus, johon voisi hakea apua? - ada*
ero tulossa kirjoitti:
"Alistettuna 20v" sinun tarinasi kuulostaa tutulta. Olen samassa jamassa mieheni kanssa. Hän on tyytymötän ihan kaikeen: minuun, työkaveriehin, asuntoon ja jopa omiin lapsiinsa. Murkkuikäinen poika sai äsken kuulla olevansa ääliö (tosin kyllä käyttäytyikin huonosti, mutta silti). Lasten vuoksi tässä eniten ahdistaakin, mutta kun eihän se ero sitä välttämättä muuta, eihän sitä lapsista erota!
Tällä hetkellä keräinen voimia ja rohkeutta kertoa ukolle että ero on edessä. Löytyykö hyviä neuvoja miten se tilanne kannattaisi hoitaa? Luulen että hänellä on jokin netti/tekstivisti salarakas, en tiedä kannattaisiko pamauttaa pöytään että tiedän siitä?
Mietin myös sitä, mistä tällainen käytös johtuu; merkkejä on ollut havaittavissa jo aiemmin, mutta homma on pullahtanut varsinaisesti vasta noin vuoden sisällä, mieheni henkilökohtaisen stressin seurauksena? Voiko kyseessä olla jokin sairaus, johon voisi hakea apua?Tää suomi24 on menny ihan paskafoorumiksi!! Joskus, kun joku kirjoittaa tosissaan hädissään, löytyy A I N A se joku/jotkut, jotka vastaavat mahdollisimman rumasti tahallaan tälle ihmiselle! Hävetkää!
Ootte haukkujat itse niitä kaikkein lapsellisimpia ötököitä näillä keskustelupalstoilla, että kun sais Raidilla suihkuttaa, niin loppuis toi alituinen kyttäys, että ketä halvennetaan seuraavaksi!!!!!!!!
Kyllä ootte TYHMIÄ ja keskenkasvuisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2704949Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1082523Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171550- 1011090
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3341001Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N271896Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle117866Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33797- 39765
IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja73740