-oletko laulaja
-osaatko laulaa
-riittääkö innostus laulamaan rock/hard rock/ metalli musiikkia
Olemme tervakoskelle vähän aika sitten aloittanut rock bändi joka kaipaisi laulajaa riveihinsä. Omistamme treeni kämpän ja pa-kamat joten äänen toisto ei ole ongelma . bändiimme kuuluu kaksi (2) kitaristi basisti ja rumpali ikämme on 90-93 haarukoilla. tereenaamme vakituisesti että pääsis keikalle joskus.Omia biisejä löytyy jonkin verran ja sanoituksia eli jos on kiinostusta niin sähköpostitse ota yhteyttä meihin
@[email protected] '
ps: sukupuolella ei ole väliä
böndi tarvitsee laulajaa
4
437
Vastaukset
- heh
Joo innostusta löytyy, mutta ensinnäkään en omasta mielestäni osaa laulaa... toisekseen olen 94-tyttö, enkä usko, etää ääneni sopii rokkiin, vaikka haluaisinkin sen sopivan... Että harmin paikka... :(
- manageri 656
ei se haittaa vaik olet tyttö ja 94 ja jos haluat kokeilla parit kerrat laulaa bändissä niin ota yhteyttä laulajaa kaivataan kipeesti !!!
- laulaja93
Heippa, mistä päin te ootte ? Olen harrastanut laulua nyt vakituisesti vuoden, soitan akustista ja sähkökitaraa. Olen tyttö -93 syntynyt
- manageri 666
elikkä olemme tervakoskelta puuhamaan kupeesta riihimäen ja hämeenlinnan välistä
pyydämme teitä ottamaan mieluiten yhteyttä s-postiin !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706