Onko joku käynyt maastotalli kistillä? ( http://www.sinanssi.fi/kistill/ ) Jos olet, minkälaista siellä oli, ja mitä siellä tehtiin? Mentiikö siellä niillä issikoilla passia taikka tölttiä? Oliko issikat kilttejä ym? Oliko maastot hyviä? Ja kuinka kauan olet ridannu mennessäsi sinne, kun siellä lukee " hieman ratsastaneille ":p
Ja sitten tuosta Ankis stall ( http://www.ankisstall.fi/update/index.php?&p=contact/10000001&lang=FI ) Eli onko tuo joku ruottalai talli, ku löysin sen, etusivu oli ruottiks? Ja jos olet käynyt, minkä lainen leiri se oli? Mitä teitte siellä, ym? Hinta?
Maastotalli kistill ja Ankis stall
9
3233
Vastaukset
- vastavuos
itsekkin mietin tuota kistillin "hieman ratsataneille" olen ens kesäl ratsastanut vuoden. mutta en tiedä saanko mennä tuonne vielä ens kesänä... :'((
- wööup
olin maastotalli kistillissä noin pari viikkoa sitten 3 tunnin vaelluksella, oli kiva paikka. hepat oli mukavia, ainakin ne joita oli meiän vaelluksella. kyllä siellä oli yksi vähän rauhallisempikin heppa. maastot oli kyllä ihan kivoja, ratsastettiin metikössä ja myös talojen lähellä ( eli melko vaihtelevaa oli ). ohjaajakin oli mukava. ihmettelin kyllä vähän sitä, että tölttäsimme vain kerran, eikä sekään ollut mikään hirmu pitkä pätkä ( olen ratsastanut 3 vuotta ). laukkaakin tuli aika runsaasti. kannattaa soittaa ja kysellä hieman lisätietoja. SUOSITTELEN PAIKKAA ! : )
- ............
wööup kirjoitti:
olin maastotalli kistillissä noin pari viikkoa sitten 3 tunnin vaelluksella, oli kiva paikka. hepat oli mukavia, ainakin ne joita oli meiän vaelluksella. kyllä siellä oli yksi vähän rauhallisempikin heppa. maastot oli kyllä ihan kivoja, ratsastettiin metikössä ja myös talojen lähellä ( eli melko vaihtelevaa oli ). ohjaajakin oli mukava. ihmettelin kyllä vähän sitä, että tölttäsimme vain kerran, eikä sekään ollut mikään hirmu pitkä pätkä ( olen ratsastanut 3 vuotta ). laukkaakin tuli aika runsaasti. kannattaa soittaa ja kysellä hieman lisätietoja. SUOSITTELEN PAIKKAA ! : )
Ankin tallis on kyl suomenkielinenki opetus. En tiiä leireist mitää kun en oo ollu.
- Anonyymi
wööup kirjoitti:
Paljonko siellä maksaa Ratsastustunti?
- Tuntilainen
ankin tallilla on tosi kivat hepat ja osaavat, mutta ainakin yksi ohjaaja(sanna) ja tallin omistaja anki eivät ole mitään kivaa "seuraa". Muiden tunneilla en ole vielä ollut kuin sannan, mutta suurinpiirtein karjuu tunneilla ja harvoin näkee häntä iloisena, on myös huitonut omaa hevostaan kuolaimilla/suitsilla kun otti askeleen eteenpäin paikaltaan, hevonen hirnahti kovaan aaneen. Ja vaikka issikat jaksaakin kantaa ison painon, eivät he sannaa meinaa jaksaa, sanna on n.175 pitkä ja hyvin ylipainoinen. Varmasti muut ovat mukavempia.
- Ratsastajan äiti
Sanna ei ole enää ratsastuksenopettajana Ankin tallilla. Nyt siellä on Sannan tilalla uusi opettaja, oikein mukavan tuntuinen, ainakin ihan erilainen kuin Sanna.
- Anonyymi
Paljonko kistillä maksaa ratsastustunti? ajattelin että jos alkaisin käymään tällä tallilla, mutta se on hinnasta kiinni. tuolla kuvauksessa ei lue hintoja! kiitos vastauksista!
- Anonyymi
Sitä vähän mäkin mietin:')
- Anonyymi
Varmaan pitää kysyä tallin omistajalta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15520124Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant428384Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va546118SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765742Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot264768Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754383Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm754160"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071593