Viisikymppinen nainen

50+++

Mikä on kun viiskymppinen nainen ei löydä ikäistään seuraa (vakituista seuraa, seksiseuraa saa aina) netistä?
Ollaan ilmeisesti väliinputoajia. jos nainen on nelikymppinen kelpaa vielä just ja just viisikymppisille miehille, ja jos nainen on liki kuusikymppinen alkaa jo vanhemmatkin miehet (yli 60) kiinnostumaan roikuttuaan vuosia etsimässä sitä nuorta lihaa, ja korkeintaan prosentilla niillä setillä on tärpännyt nuoren lihan suhteen.
Miksi nämä viisikymppiset äijät ei huoli omanikäisiään vaan hukkaavat monetkin elämästään vuosia etsiessään turhaan nuorta naista.
Joo-joo, olen seurannut tosi kauan treffi- ja keskustelupalstoja ja tiedän!
Seksiseuraa siis saa niin paljon kuin haluaa varsinkin nuorilta miehiltä mutta ei enenpää. kyllä se seksi vakisuhteeseenkin kuuluu, mutta mistä sellaisen löytäisi? Kun ei kapakatkaan kiinnosta.

75

5128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiskymppiä ja risat

      Onhan se kylmä totuus, että miehellä yleensä on nuorempi nainen.
      Olen tasan kerran seurustellut vuoden vanhemman naisen kanssa.
      No, hän olikin helmi (ent. malli).
      Nyt löytyi ei-nettinainen. Ikäeroa 12v. Hän lähestyi ensin.
      Mikään itsetarkoitus ei ole etsiä yli 10v. nuorempaa, elämä vain taas
      kerran yllätti.:)
      Mautonta on se, että miehet (tai naiset) etsivät tässä iässä jotain
      25v. keskenkasvuisia...Mutta 5-10v. on aivan tavallinen ikäero.
      Parikymppisenä näin ei tietenkään voinut olla. Mutta eron jälkeen
      näin on käynyt, ja aloitteen tekijöinä useinmiten naiset omalla
      kohdallani. Joten?
      Live-elämässä ehkä tärppäisi paremmin. Se vain vaatii naiselta aloite-
      kykyä. Kapakka ei ole ainoa paikka...Ja naiselle aloitteenteko on aina
      helpompaa, harvoinpa miehet sitä kauhistuvat, tai tekevät numeroa,
      jos et "kelpaa".
      Onnea aloitteentekoon!

      • kannattaa,

        ottaa itseään nuorempi mies, on sitten seksielämäkin paljon vireämpää.

        Nimim:kokemusta on:)


      • ap...
        kannattaa, kirjoitti:

        ottaa itseään nuorempi mies, on sitten seksielämäkin paljon vireämpää.

        Nimim:kokemusta on:)

        ollutkin niitä nuoria, ja vain niitä. mutta kun kaipaisin oman ikäistä miestä jonka kanssa seurustella niinkuin tämän ikäisten kuuluu.


      • mutta mitä niillä?
        ap... kirjoitti:

        ollutkin niitä nuoria, ja vain niitä. mutta kun kaipaisin oman ikäistä miestä jonka kanssa seurustella niinkuin tämän ikäisten kuuluu.

        Onhan dildot keksitty.

        Ymmärrän hyvin sinua AP. Seuraa, kumppania, keskustelijaa, elämän jakajaa - ja hyvää laadukasta seksiä.


      • ap..
        mutta mitä niillä? kirjoitti:

        Onhan dildot keksitty.

        Ymmärrän hyvin sinua AP. Seuraa, kumppania, keskustelijaa, elämän jakajaa - ja hyvää laadukasta seksiä.

        sitä juuri =)


      • Viiskymppiä ja risat
        kannattaa, kirjoitti:

        ottaa itseään nuorempi mies, on sitten seksielämäkin paljon vireämpää.

        Nimim:kokemusta on:)

        Nykyinen naiseni on ollut tähän asti itseään nuorempien kanssa.
        Siis vähintään yli 13v. minua nuorempien kanssa!
        Nyt sanoo, ettei häntä ole "hoidettu" (käsittää muutakin kuin seksin)
        ikinä näin hyvin.
        Seksielämäni sen kuin jatkuu, ja nyt siitä nauttii enemmän kuin koskaan!
        Eikä todellakaan ole hiipumisen merkkejä.:)
        Siksi niin monet miehet tarvitsevat nuoremman naisen.


      • mutta.
        Viiskymppiä ja risat kirjoitti:

        Nykyinen naiseni on ollut tähän asti itseään nuorempien kanssa.
        Siis vähintään yli 13v. minua nuorempien kanssa!
        Nyt sanoo, ettei häntä ole "hoidettu" (käsittää muutakin kuin seksin)
        ikinä näin hyvin.
        Seksielämäni sen kuin jatkuu, ja nyt siitä nauttii enemmän kuin koskaan!
        Eikä todellakaan ole hiipumisen merkkejä.:)
        Siksi niin monet miehet tarvitsevat nuoremman naisen.

        suurimmalla osalla miehistä se tosiaankin alkaa hiipua jo nelikymppisenä!


      • Kyllähän
        Viiskymppiä ja risat kirjoitti:

        Nykyinen naiseni on ollut tähän asti itseään nuorempien kanssa.
        Siis vähintään yli 13v. minua nuorempien kanssa!
        Nyt sanoo, ettei häntä ole "hoidettu" (käsittää muutakin kuin seksin)
        ikinä näin hyvin.
        Seksielämäni sen kuin jatkuu, ja nyt siitä nauttii enemmän kuin koskaan!
        Eikä todellakaan ole hiipumisen merkkejä.:)
        Siksi niin monet miehet tarvitsevat nuoremman naisen.

        se on totuus, että miehen potenssi heikkenee iän myötä ja naisen kyky nauttia ja tuottaa nautintoa kasvaa. Ikääntyvät miehet haluavat nuoren - kokemattoman - naisen, koska pelkäävät ikäisiään naisia.


      • Viiskyt ja risat
        Kyllähän kirjoitti:

        se on totuus, että miehen potenssi heikkenee iän myötä ja naisen kyky nauttia ja tuottaa nautintoa kasvaa. Ikääntyvät miehet haluavat nuoren - kokemattoman - naisen, koska pelkäävät ikäisiään naisia.

        "Naisen kyky tuottaa nautintoa kasvaa"...Hehheheheh...enpä ole ennen kuullutkaan.
        Naisethan kuivahtavat väistämättä, monet jo viidenkympin iskiessä mittariin.
        Ja kerronko jotain muuta? Kehtaanko..Kokemuksesta kyllä tiedän (yhden illan
        hairahduksista)...Mitä muuta naiselle tapahtuu...:)
        Silti, ihania viiskymppisiäkin on, mutta kun useimmat eivät ole.
        Miehen potenssi SAATTAA laskea muutamalla sadasosalla!! Ja lopulta kaikki on
        kiinni siitä, onko nainen kiihottava ja osaako yhtään mitään.
        Eri asia on henkiset syyt, jotka aiheuttavat niin miehillä kuin naisilla ongelmia.
        Kun asiat on ok, ei ongelmia, ei tosiaankaan...Oliskin joskus, edes yhden päivän..
        Ja lopulta hei! Mies kuin mies saa hyvän naisen onnellisen maaliin tulon:))
        Naisia en kadehdi tässäkään asiassa.


      • kostumaan
        Viiskyt ja risat kirjoitti:

        "Naisen kyky tuottaa nautintoa kasvaa"...Hehheheheh...enpä ole ennen kuullutkaan.
        Naisethan kuivahtavat väistämättä, monet jo viidenkympin iskiessä mittariin.
        Ja kerronko jotain muuta? Kehtaanko..Kokemuksesta kyllä tiedän (yhden illan
        hairahduksista)...Mitä muuta naiselle tapahtuu...:)
        Silti, ihania viiskymppisiäkin on, mutta kun useimmat eivät ole.
        Miehen potenssi SAATTAA laskea muutamalla sadasosalla!! Ja lopulta kaikki on
        kiinni siitä, onko nainen kiihottava ja osaako yhtään mitään.
        Eri asia on henkiset syyt, jotka aiheuttavat niin miehillä kuin naisilla ongelmia.
        Kun asiat on ok, ei ongelmia, ei tosiaankaan...Oliskin joskus, edes yhden päivän..
        Ja lopulta hei! Mies kuin mies saa hyvän naisen onnellisen maaliin tulon:))
        Naisia en kadehdi tässäkään asiassa.

        ja sitten se vetää johtopäätöksen, että kaikki naisen on selllaisia? Miten ihmeessä sorruit viiskymppiseen mammaaan? Sulla taisi olla todellinen epätoivon hetki?


      • ,,,
        Viiskymppiä ja risat kirjoitti:

        Nykyinen naiseni on ollut tähän asti itseään nuorempien kanssa.
        Siis vähintään yli 13v. minua nuorempien kanssa!
        Nyt sanoo, ettei häntä ole "hoidettu" (käsittää muutakin kuin seksin)
        ikinä näin hyvin.
        Seksielämäni sen kuin jatkuu, ja nyt siitä nauttii enemmän kuin koskaan!
        Eikä todellakaan ole hiipumisen merkkejä.:)
        Siksi niin monet miehet tarvitsevat nuoremman naisen.

        Niinpä mutta kun ei vanhat miehet kiinnosta kaikkia nuorempia, tulee isä mieleen tai pervot vanhat miehet. Kumma ettei omanikäinen kelpaa edes sulle.


      • viiskyt ja risat
        ,,, kirjoitti:

        Niinpä mutta kun ei vanhat miehet kiinnosta kaikkia nuorempia, tulee isä mieleen tai pervot vanhat miehet. Kumma ettei omanikäinen kelpaa edes sulle.

        Laittaa hanttiin, kun nainen halusi lähestyä???
        "Pervoko" oli isäsi? Vai mistä tuo tuli???
        Ei 39v. nainen pidä minua pervona.:)
        Ei kaksviitoset kiinnosta, voin kertoa.


      • pälp..
        viiskyt ja risat kirjoitti:

        Laittaa hanttiin, kun nainen halusi lähestyä???
        "Pervoko" oli isäsi? Vai mistä tuo tuli???
        Ei 39v. nainen pidä minua pervona.:)
        Ei kaksviitoset kiinnosta, voin kertoa.

        Mitä vänkäät siinä? Aivan sama kuka sua lähestyy ei minua kiinnosta naisasiasi. Varmaan tiedät että on vanhempia miehiä joita seksi kiinnostaa luonnollisesti niinkuin nuorempia, ei siinä missään pyhäkoulussa olla. Nuorelle naiselle se voi olla vanhempi "pervo" mies, jos itseään nuorempaa vain himoitsee erityisesti ja on seksikeskeinen.

        Kuule aivan sama vaikka kiinnostaisi kaksvitoset tai sitten ei. Mulle ei mitään väliä. Mutta pidän vaan outona kun pitää oikein korostaa ettei omanikäinen kelpaa.. "ja mullapa onkin nuori nainen". Pintaa pintaa..

        Olen itse 30.


    • antero02

      hei kyllä niitä,vaikeuksia on.Saada 50v miehenkin seuraa kyllä naiset lähtee paljon nuoremman miehen matkaan on hekilökohtasia kokemuksia hua vietiin kuin pässiä narussa ilman tulosta yksin jäin katsomaan kun sitä mentiin sen takia olen tullut varovaiseksi naisten suhteen vaikka erosin 06 ei ole sen jälkeen pahemmin naista haettukaan jos on miehissä vikaa on myös naisissa odottelen jos vaikka tulisi bussipysäkillä vastaan tansseissa kyllä käyn ei se ole siitä kiinni terv AN

      • ap..

        varmaan yksi prosentti miehistä haluaa oman ikäisensä naisen.
        enkä pahemmin ole edes hakenut, netistäkin vain luen treffi-ilmoituksia enkä vastaile niihin. tansseissakaan en käy (miten sinne yksin kehtaa mennä?) =)
        pitää kai mennä seisoskeleen bussipysäkeille vaikka en bussia käytäkään, hih.


      • antero02
        ap.. kirjoitti:

        varmaan yksi prosentti miehistä haluaa oman ikäisensä naisen.
        enkä pahemmin ole edes hakenut, netistäkin vain luen treffi-ilmoituksia enkä vastaile niihin. tansseissakaan en käy (miten sinne yksin kehtaa mennä?) =)
        pitää kai mennä seisoskeleen bussipysäkeille vaikka en bussia käytäkään, hih.

        Hei viisikymppinen nainen.usko tai älä ,olin tänään käymässä tanseissa.Huomasin että on tanssit sitten muuttuneet.En tanssinut askeltakaan, syynä oli se että,tansseissa käy tänäpäivänäparejaei ole enää yksinäisiä jota hakisi.Että taitaa se bussioysäkki olla kuitenkin parempi vaihtoehto Ei ole sekään vaihto ehto että voisimme tekstitellä keskenämme ja miksi ei tavatakkin minä asun ulvilassa porin lähellä ellet asu kovin kaukana minusta voidaan vaikka tavata kotiilloista pidän kunhan on hyvää seuraa terv antero


      • ap...
        antero02 kirjoitti:

        Hei viisikymppinen nainen.usko tai älä ,olin tänään käymässä tanseissa.Huomasin että on tanssit sitten muuttuneet.En tanssinut askeltakaan, syynä oli se että,tansseissa käy tänäpäivänäparejaei ole enää yksinäisiä jota hakisi.Että taitaa se bussioysäkki olla kuitenkin parempi vaihtoehto Ei ole sekään vaihto ehto että voisimme tekstitellä keskenämme ja miksi ei tavatakkin minä asun ulvilassa porin lähellä ellet asu kovin kaukana minusta voidaan vaikka tavata kotiilloista pidän kunhan on hyvää seuraa terv antero

        kuulemma se on mennyt tuollaiseksi kuin kerroit, eli harva enää yksin käy tansseissa, pareittain ollaan liikkeellä. ja jos menee pubiin/ravintolaan yksin on kuin olisi leima otsassa :"saa tulla iskemään".
        koti-illoista tykkään myös mutta tykkään joskus päästä uloskin, tuulettumaan. =)
        asun alle 50km ulvilasta.


      • saa tulla iskemään
        ap... kirjoitti:

        kuulemma se on mennyt tuollaiseksi kuin kerroit, eli harva enää yksin käy tansseissa, pareittain ollaan liikkeellä. ja jos menee pubiin/ravintolaan yksin on kuin olisi leima otsassa :"saa tulla iskemään".
        koti-illoista tykkään myös mutta tykkään joskus päästä uloskin, tuulettumaan. =)
        asun alle 50km ulvilasta.

        Hei näit sitten kirjoitukseni,et arvaa mutta oli tylsää.Vielä kun olin tutulla,pariskunnalla kuskina.Oli vaan oltava kun he viihtyivät.Kyllä oli pitkä ilta enää en kyllä suostu kyseiseen asiaan.Sanoit asuvasi alle 50km päässä täältä ei se ole pitkäkään matka tänä päivänä "ilmansuunta hukassa" kai meidän välissä on joku tanssipaikka jossa voitaisiin tavata jos haluat ,mulla ei ole autoa hankala asia sen takia.muuta jos sinua kiinnostaa voidaan kyllä tavata jos sinulla tulee asiaa tännepäin .Tai poriin voitaisin nähdä kaikki on sinusta kiinni jos haluat olen valmis kuin partiopoika sanot vain missä koitan tulla terv antero


      • saa tulla iskemään
        ap... kirjoitti:

        kuulemma se on mennyt tuollaiseksi kuin kerroit, eli harva enää yksin käy tansseissa, pareittain ollaan liikkeellä. ja jos menee pubiin/ravintolaan yksin on kuin olisi leima otsassa :"saa tulla iskemään".
        koti-illoista tykkään myös mutta tykkään joskus päästä uloskin, tuulettumaan. =)
        asun alle 50km ulvilasta.

        Hei näit sitten kirjoitukseni,et arvaa mutta oli tylsää.Vielä kun olin tutulla,pariskunnalla kuskina.Oli vaan oltava kun he viihtyivät.Kyllä oli pitkä ilta enää en kyllä suostu kyseiseen asiaan.Sanoit asuvasi alle 50km päässä täältä ei se ole pitkäkään matka tänä päivänä "ilmansuunta hukassa" kai meidän välissä on joku tanssipaikka jossa voitaisiin tavata jos haluat ,mulla ei ole autoa hankala asia sen takia.muuta jos sinua kiinnostaa voidaan kyllä tavata jos sinulla tulee asiaa tännepäin .Tai poriin voitaisin nähdä kaikki on sinusta kiinni jos haluat olen valmis kuin partiopoika sanot vain missä koitan tulla terv antero


      • saa tulla iskemään
        ap... kirjoitti:

        kuulemma se on mennyt tuollaiseksi kuin kerroit, eli harva enää yksin käy tansseissa, pareittain ollaan liikkeellä. ja jos menee pubiin/ravintolaan yksin on kuin olisi leima otsassa :"saa tulla iskemään".
        koti-illoista tykkään myös mutta tykkään joskus päästä uloskin, tuulettumaan. =)
        asun alle 50km ulvilasta.

        Hei näit sitten kirjoitukseni,et arvaa mutta oli tylsää.Vielä kun olin tutulla,pariskunnalla kuskina.Oli vaan oltava kun he viihtyivät.Kyllä oli pitkä ilta enää en kyllä suostu kyseiseen asiaan.Sanoit asuvasi alle 50km päässä täältä ei se ole pitkäkään matka tänä päivänä "ilmansuunta hukassa" kai meidän välissä on joku tanssipaikka jossa voitaisiin tavata jos haluat ,mulla ei ole autoa hankala asia sen takia.muuta jos sinua kiinnostaa voidaan kyllä tavata jos sinulla tulee asiaa tännepäin .Tai poriin voitaisin nähdä kaikki on sinusta kiinni jos haluat olen valmis kuin partiopoika sanot vain missä koitan tulla terv antero


      • antero02
        saa tulla iskemään kirjoitti:

        Hei näit sitten kirjoitukseni,et arvaa mutta oli tylsää.Vielä kun olin tutulla,pariskunnalla kuskina.Oli vaan oltava kun he viihtyivät.Kyllä oli pitkä ilta enää en kyllä suostu kyseiseen asiaan.Sanoit asuvasi alle 50km päässä täältä ei se ole pitkäkään matka tänä päivänä "ilmansuunta hukassa" kai meidän välissä on joku tanssipaikka jossa voitaisiin tavata jos haluat ,mulla ei ole autoa hankala asia sen takia.muuta jos sinua kiinnostaa voidaan kyllä tavata jos sinulla tulee asiaa tännepäin .Tai poriin voitaisin nähdä kaikki on sinusta kiinni jos haluat olen valmis kuin partiopoika sanot vain missä koitan tulla terv antero

        Hei en ole ihan, varman olitko lähettänyt minulle vastauksen. Jos olit lähettänyt sen onnistuin hukkaamaan sen olistko niin ystävällinen että lähettäisit sen uudestaa toivottavasti en ollut liian "päälle käyvä"ei ollut ainakaan tarkoitus pyydän anteeksi sitä jos katsoit sen olevan näin t antero


    • _24_

      Eronnut äitini, n. 55-vuotias, ei myöskään pidä itseään vanhemmista (>5v) papoista. Silti hän on muutaman kuukauden aikana tavannut nettitreffien kautta enemmän miehiä kuin mitä minä naisia muutaman vuoden aikana (etsimäni haarukka 20-26).

      Tämä ei tietenkään helpota seuranhakuasi, mutta voitpahan ainakin lohduttautua sillä että jollekin muulle ryhmälle seuranhaku on vielä vaikeampaa. Ja meille ei tule mahdollisuuksia pari- eikä pikasuhteisiin, olemme täysin näkymättömiä naisille.

    • Aikamme ei ole ohi

      Hei. Olet varmasti mukava ihminen ja minun neuvoni miehenä on se, että jaksat vain jatkaa etsimistä, koska se oikea tulee varmasti vastaan ja jyvät erottuu akanoista. Itse koin tuota samaa ja tapasin paljon ikäsiäni ennen kuin se oikea tuli eteen. Kaksi vuotta sai hakea, mutta elämä on sen arvoista muista se eläkä luovuta. Tsemppiä t. AS 53v

      • lllkll

        Harva kiinnostuu VANHASTA naisesta, nuorissa enemmän energiaa ja tietenkin kaikin puolin kauniimpiakin ovat. Olet loppuun ajettua tavaraa ystäväiseni.


      • uudelleen
        lllkll kirjoitti:

        Harva kiinnostuu VANHASTA naisesta, nuorissa enemmän energiaa ja tietenkin kaikin puolin kauniimpiakin ovat. Olet loppuun ajettua tavaraa ystäväiseni.

        edellinen viesti, kirjoittaja on MIES, eikä nainen.


      • mitä suusta päästät
        lllkll kirjoitti:

        Harva kiinnostuu VANHASTA naisesta, nuorissa enemmän energiaa ja tietenkin kaikin puolin kauniimpiakin ovat. Olet loppuun ajettua tavaraa ystäväiseni.

        Olet todella ilkeä naisia kohtaan. Tulet myös vanhaksi joskus. Ja ihmisessä on muutakin kuin pinta..


      • entinen nuori
        uudelleen kirjoitti:

        edellinen viesti, kirjoittaja on MIES, eikä nainen.

        Viestin kirjoittaja ei ole MIES, vaan vaikuttaa PISSIKSELTÄ! Vanhoja heistäkin tulee, aika kulkee kulkuaan. Toivottavasti he arvostavat itseään myös vanhoina, ehkä jopa vielä 9-kymppisinä...tai no, negatiivisesti elämään, kanssaihmisiin ja asioihin suhtautuvat ovat lyhytikäisempiä.


      • Tosi on
        lllkll kirjoitti:

        Harva kiinnostuu VANHASTA naisesta, nuorissa enemmän energiaa ja tietenkin kaikin puolin kauniimpiakin ovat. Olet loppuun ajettua tavaraa ystäväiseni.

        Vanhat > 50-vuotiaat miehet ovat joutokamaa.Helposti ärsyyntyviä huonommuudentunteissaan.Täysin egosentraalisia ällötyksiä alkuhuuman jälkeen.
        Nuoret miehet ovat toista maata.Avoimia ilman manipulaatioaikeita!Kauniita katsella!
        Mulle ei kelpaa yli viisikymppiset näennäisesti kypsät. todellisuudessa jo pilaantuneet miehet.Täysin feikkejä kaikki!


    • luulisi että löytyy

      Jospa niitä miehiä nyt kumminkin on joita oman ikäinen kiinnostaa. Ei voi olla pelkkiä nuoren naisen metsästäjiä. En mä ainakaan "vanhaa" miestä halua, kun on itse ihan eri ikäinen n. kolmessakymmenissä vielä.

      • male2

        Omituista ajatella ensimmäiseksi toisen ikää, kun kohtaa ihmisen.
        Silloinhan ikäänkuin ratkaisee omaa ongelmaansa.

        Luulisi että toisen tyyli, habitus, itseluottamus ja sivistystaso tulevat ensin.


    • Mies49v

      Itse olen 49. Minulle kelpaisi 58-vuotiaskin iän puolesta, jos yhteistä säveltä jotenkin löytyisi. Olen kuitenkin nyt 47-vuotiaan kanssa. Odota vaan niin kyllä löydät vielä.

      • vanhahtava

        Vastaan yleisesti.
        Olen 52v ja mielestäni varsin ok. Jos ulkonäkö on mittari, uskon olevani aika söötti vieläkin (?), ainakin näin sanovat. Pidän nuorekkaasta lookista, en yliammu pissis-tapaan, vaan enemmän klassiseen rock-henkeen. Kroppa ok, timmi ja terve. Ei lapsia, ja siksi luulisin olevani kelpo tiukkis "sieltäkin".

        En ymmärrä tätä ikärasismia. Lähipiirissäni on kaikenlaista paria, epäparia iän suhteen kuin muitakin. Rakkaus merkitsee ihmisen, ei ikä.

        (olen uskollisessa pitkässä liitossa, jos jotakuta se kiinnostaa)


      • ap...
        vanhahtava kirjoitti:

        Vastaan yleisesti.
        Olen 52v ja mielestäni varsin ok. Jos ulkonäkö on mittari, uskon olevani aika söötti vieläkin (?), ainakin näin sanovat. Pidän nuorekkaasta lookista, en yliammu pissis-tapaan, vaan enemmän klassiseen rock-henkeen. Kroppa ok, timmi ja terve. Ei lapsia, ja siksi luulisin olevani kelpo tiukkis "sieltäkin".

        En ymmärrä tätä ikärasismia. Lähipiirissäni on kaikenlaista paria, epäparia iän suhteen kuin muitakin. Rakkaus merkitsee ihmisen, ei ikä.

        (olen uskollisessa pitkässä liitossa, jos jotakuta se kiinnostaa)

        minuakin on luultu nuoremmaksi mitä olen. olin tänään yksin eräässä tapahtumassa jossa paljon väkeä, kaikenikäistä. panin merkille että nuoremmat miehet katselivat, jollei nyt ihan sillä silmällä mutta kuitenkin. olen "tottunut" nuorempien miehien katseluun, silti kaipaisi vanhempienkin miesten katseita!
        mikään pissis en ole, pukeudun nuorekkaasti silti. kroppakin säilynyt vaikka lapsia onkin.


      • kadehtia saat
        ap... kirjoitti:

        minuakin on luultu nuoremmaksi mitä olen. olin tänään yksin eräässä tapahtumassa jossa paljon väkeä, kaikenikäistä. panin merkille että nuoremmat miehet katselivat, jollei nyt ihan sillä silmällä mutta kuitenkin. olen "tottunut" nuorempien miehien katseluun, silti kaipaisi vanhempienkin miesten katseita!
        mikään pissis en ole, pukeudun nuorekkaasti silti. kroppakin säilynyt vaikka lapsia onkin.

        kysyä,osaako nainen mitään?
        Mies ei ikinä arvostele naista noin,jos on siis mies joka naista arvostaa.


      • kadehtia saat
        kadehtia saat kirjoitti:

        kysyä,osaako nainen mitään?
        Mies ei ikinä arvostele naista noin,jos on siis mies joka naista arvostaa.

        Miksi sinun on vaihdeltava nimimerkkiäsi!

        ap, 50 , hoh hoijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Arvostelen sua vielä siitäkin, kun olevinasi saat lisää Starusta!
        KUN koko ajan olet eri henkilö!

        HÄPee!!!!!!!!


      • Sinulle.
        kadehtia saat kirjoitti:

        Miksi sinun on vaihdeltava nimimerkkiäsi!

        ap, 50 , hoh hoijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Arvostelen sua vielä siitäkin, kun olevinasi saat lisää Starusta!
        KUN koko ajan olet eri henkilö!

        HÄPee!!!!!!!!

        Monet käyttävät ketjun jatkuessa ja alkuperäisen vastaillessa useammin nimimerkkiä "ap" joka tarkoittaa siis alkuperäinen (ketjun aloittaja).


      • Sinulle.
        Sinulle. kirjoitti:

        Monet käyttävät ketjun jatkuessa ja alkuperäisen vastaillessa useammin nimimerkkiä "ap" joka tarkoittaa siis alkuperäinen (ketjun aloittaja).

        ääliöt kuvittelevat niin saavansa lisää lukioita, kun eivät uskalla enää käyttää samaa nimmariaan, kuin säälittävissä aloituksissaan...

        Toivottavasti asia selvisi!


      • entinen nuori
        Sinulle. kirjoitti:

        ääliöt kuvittelevat niin saavansa lisää lukioita, kun eivät uskalla enää käyttää samaa nimmariaan, kuin säälittävissä aloituksissaan...

        Toivottavasti asia selvisi!

        Mikä on Starus? ...ja mistä lukiosta on kyse?

        Ei tarvii vastata, oikeesti. Kunhan saivartelen.


    • herra 52

      Saan netissä yhteydenottoja naisilta ikähaarukassa 45-60. Ikä on periaatteessa ihan ok. Monet naisista ovat aivan fiiliksessään uudesta isoäidin roolistaan. Se on ihan hieno juttu, mutta ei seksuaalisesti kiinnostavaa. Monet haluavat näyttää mummolta, vaikka eivät sitä olekaan. En jaksa innostua naisesta, joka haluaa 50 vuotiaana ryhtyä vanhaksi. Useimmat ovat terveitä ja voisivat olla jopa hyväkuntoisia, jos haluaisivat.

      Minä en halua viettää kotona aikaa katsellen tv:stä Kesäillan valssia, Iskelmäfinladiaa, Tangomarkkinoita yms. Minä olen rock-sukupolvea ja kaipaan sen mukaista viihdettä.

      Minä en kaipaa naista tekemään itselleni ruokaa. Kukaan tapaamistani ei osaa yhtä hyvin kuin minä itse, enkä ole edes kokki. En tarvitse naista "auttamaan" vaateostoksilla. Minun pitäisi opastaa useimpia pukeutumisen perusasioissa.

      Viisikymppisenä naisella pitäisi kaikki valmiudet olla seksikäs, hyvä keskustelija, avarakatseinen uusien vaikutteiden suhteen, ymmärtää miehen käyttäytymisen perusteet ja osata vastaanottaa kohteliaisuuksia.

      • musapapalle

        miten samanikäinen nainen ei ole samaa sukupolvea? Sulla heittää pahasti toi logiikka.

        50-vuotiaana miehellä pitäisi olla kaikki valmiudet olla avarakatseinen... joo jo...


      • herra 52
        musapapalle kirjoitti:

        miten samanikäinen nainen ei ole samaa sukupolvea? Sulla heittää pahasti toi logiikka.

        50-vuotiaana miehellä pitäisi olla kaikki valmiudet olla avarakatseinen... joo jo...

        Minäkin olen ihmetellyt miksi naiset eivät ole samaa sukupolvea.

        Luulen että monet ovatkin, mutta he eivät ole vapailla markkinoilla. Sinne ovat jääneet ne, jotka ovat halunneet elää jotain mennyttä maailmaa.

        Eilen ollessani Metallican konsertissa minua tuli iskemään viisikymppinen nainen. Hän oli omasta mielestään nuorekas ja luuli tekevänsä vaikutuksen selvästi itseään nuorempaan mieheen. Daamilla meni vähän konseptit sekaisin, kun hänelle selvisi totuus. Meillä olisi ollut oikein hauskaa ellei hän olisi haastanut minua arvailemaan ikäänsä.


      • lukulasit kotona
        herra 52 kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt miksi naiset eivät ole samaa sukupolvea.

        Luulen että monet ovatkin, mutta he eivät ole vapailla markkinoilla. Sinne ovat jääneet ne, jotka ovat halunneet elää jotain mennyttä maailmaa.

        Eilen ollessani Metallican konsertissa minua tuli iskemään viisikymppinen nainen. Hän oli omasta mielestään nuorekas ja luuli tekevänsä vaikutuksen selvästi itseään nuorempaan mieheen. Daamilla meni vähän konseptit sekaisin, kun hänelle selvisi totuus. Meillä olisi ollut oikein hauskaa ellei hän olisi haastanut minua arvailemaan ikäänsä.

        Se ihan kauhistui siis kun näki sut läheltä? Aika paha.

        Ja sä olit sen lisäksi AINUT viiskymppinen Metallican konsertissa! Ai juku!

        Muut oli seuroissa ja sellaista? Rollaattorilla?


      • .........

        Ensinnäkään sille emme kukaan voi mitään jos meistä tulee mummu tai pappa, se on vaan hieno asia! ja elämä jatkuu. ei viisikymppiset papatkaan koko ikäänsä voi pysyä nuorina kolleina joiden lapset ei jatka sukua.
        Minä olen yhden lapsen mummu ja se on upeata mutta en silti ole heittäytynyt kiikkustuoliin kutomaan, vaan kuljen farkuissa, tukka ponnarilla, tansseissa, ravintoloissa jne. Enkä ole pahemmin rapistunut, kunto on kohillaan, harrastan liikuntaa, ja olen seksuaalisesti aktiivinen. Ja kuuntelen rockia, heviä, iskelmää, poppia. Laulan karaokeakin.
        Eikö nainen kiinnosta enää seksuaalisesti jos on mummu? ei kai mummun värkki muutu jos tytär/miniä synnyttää?
        En suostuisi passaamaan ja kokkaamaan ukoille, kerätköön itse likapyykkinsä nurkista ja pesköön, tehköön itse makkarasoosinsa. toki yhdessä joskus voisi laittaa ruokaa, viettää iltaa yhdessä.


      • olisi ollut
        herra 52 kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt miksi naiset eivät ole samaa sukupolvea.

        Luulen että monet ovatkin, mutta he eivät ole vapailla markkinoilla. Sinne ovat jääneet ne, jotka ovat halunneet elää jotain mennyttä maailmaa.

        Eilen ollessani Metallican konsertissa minua tuli iskemään viisikymppinen nainen. Hän oli omasta mielestään nuorekas ja luuli tekevänsä vaikutuksen selvästi itseään nuorempaan mieheen. Daamilla meni vähän konseptit sekaisin, kun hänelle selvisi totuus. Meillä olisi ollut oikein hauskaa ellei hän olisi haastanut minua arvailemaan ikäänsä.

        sulle ikänsä puolesta erittäin sopiva nainen!

        Mikset ottanut sitä? (Jos siis olisi ollut otettavissa)

        Kerrot iäksesi 52v, niin nainen 47-57v on silloin sopiva!

        Nuoret naiset haluavat lapsia jne. eivät he halua mitään isoisä-iässä olevaa miestä.

        Nimim: minulla on jo isä ja isoisä, joten sellaista en ole hakemassa....


      • herra 52
        olisi ollut kirjoitti:

        sulle ikänsä puolesta erittäin sopiva nainen!

        Mikset ottanut sitä? (Jos siis olisi ollut otettavissa)

        Kerrot iäksesi 52v, niin nainen 47-57v on silloin sopiva!

        Nuoret naiset haluavat lapsia jne. eivät he halua mitään isoisä-iässä olevaa miestä.

        Nimim: minulla on jo isä ja isoisä, joten sellaista en ole hakemassa....

        Vaikka olen leski, en kaipaa parisuhdetta. Minun on ihan hyvä näin. Koska olen työni ja harrastusteni puolesta jonkin verran esillä, saan naisten osalta huomiota aivan riittävästi. Kun en halua vastata tylysti näihin lähestymisyrityksiin, monet valitettavasti tulkitsevat käytökseni kiinnostukseksi. Kaikkein aktiivisimpia iskuyrityksissään ovat 50 naiset.

        Olen jopa vähän kyllästynyt heidän kömpelöihin iskuyrityksiinsä. Monella heistä ei ole mitään käsitystä omasta markkina-arvostaan. Itseluottamusta heiltä kuitenkaan puutu. Siksi suhtaudun heihin melko kriittisesti.

        On hauskaa tavata naisia erilaisissa yhteyksissä, mutta en minä halua suunnitella heidän kanssaan yhteistä tulevaisuutta.


      • itsetunto
        herra 52 kirjoitti:

        Vaikka olen leski, en kaipaa parisuhdetta. Minun on ihan hyvä näin. Koska olen työni ja harrastusteni puolesta jonkin verran esillä, saan naisten osalta huomiota aivan riittävästi. Kun en halua vastata tylysti näihin lähestymisyrityksiin, monet valitettavasti tulkitsevat käytökseni kiinnostukseksi. Kaikkein aktiivisimpia iskuyrityksissään ovat 50 naiset.

        Olen jopa vähän kyllästynyt heidän kömpelöihin iskuyrityksiinsä. Monella heistä ei ole mitään käsitystä omasta markkina-arvostaan. Itseluottamusta heiltä kuitenkaan puutu. Siksi suhtaudun heihin melko kriittisesti.

        On hauskaa tavata naisia erilaisissa yhteyksissä, mutta en minä halua suunnitella heidän kanssaan yhteistä tulevaisuutta.

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi siitä, että 50 iässä ei tosiaan ole tarve pakkosuhteeseen. Itse naisena (puoli vuotta yksinoloa vasta tosin) olen huomannut miesten lähestymiset jopa vastenmielisinä. Kun tiedän olevani "laatunainen" en halua puolivillaisia köriläitä riesakseni.

        Huvittavaa on toki, että miesten mielestä yksinelävä söpöläinen on kuin kyltti portinpielessä "täältä saa". Onneksi hyvä huumorintaju on pelastanut monelta.
        (pieni äijämäisyys auttaa :))

        Mikä mahtaa olla markkina-arvoni, siitä en tiedä enkä välitäkään. Rakastan itseäni ja terveyttä ja elämää, sillä pääsee pitkälle. Ehkäpä jopa joskus jonkun sydämen valituksikin.


      • eivieläviisikymppineN

        Naiset jotenkin jämähtää sinne kotiin television ääreen ja "kotia hoitamaan", tai "vanhojen naisten harrastuksiin", vaikka lapset on lähtenet pesästä ja olisi vapaata aikaa tehdä mitä vain.
        He käyttäytyvät tosiaan kuin 70-vuotiaat mummot, joilla ei ole intoa, eikä kuntoa mihinkään mielenkiintoiseen kodin ulkopuoliseen aktiviteettiin.

        Viisikymppinen mies on vielä vireä ja aktiivinen kodin ulkopuolella; liikkuu ja harrastaa monenlaista sekä fyysistä, että henkistä aktiviteettiä.

        Siksi moni viisikymppinen mies ottaa nuoremman naisen, koska hänen kanssaan voi harrastaa, mennä ja tehdä, kokea uutta.


      • Kiva tietää
        eivieläviisikymppineN kirjoitti:

        Naiset jotenkin jämähtää sinne kotiin television ääreen ja "kotia hoitamaan", tai "vanhojen naisten harrastuksiin", vaikka lapset on lähtenet pesästä ja olisi vapaata aikaa tehdä mitä vain.
        He käyttäytyvät tosiaan kuin 70-vuotiaat mummot, joilla ei ole intoa, eikä kuntoa mihinkään mielenkiintoiseen kodin ulkopuoliseen aktiviteettiin.

        Viisikymppinen mies on vielä vireä ja aktiivinen kodin ulkopuolella; liikkuu ja harrastaa monenlaista sekä fyysistä, että henkistä aktiviteettiä.

        Siksi moni viisikymppinen mies ottaa nuoremman naisen, koska hänen kanssaan voi harrastaa, mennä ja tehdä, kokea uutta.

        Mitkä ovat vanhojen naisten harrastuksia?

        Harrastan silti mitä harrastan, ovat ne sitten vanhojen tai jo kenities jopa edesmenneiden harrastuksia.


      • 50.
        eivieläviisikymppineN kirjoitti:

        Naiset jotenkin jämähtää sinne kotiin television ääreen ja "kotia hoitamaan", tai "vanhojen naisten harrastuksiin", vaikka lapset on lähtenet pesästä ja olisi vapaata aikaa tehdä mitä vain.
        He käyttäytyvät tosiaan kuin 70-vuotiaat mummot, joilla ei ole intoa, eikä kuntoa mihinkään mielenkiintoiseen kodin ulkopuoliseen aktiviteettiin.

        Viisikymppinen mies on vielä vireä ja aktiivinen kodin ulkopuolella; liikkuu ja harrastaa monenlaista sekä fyysistä, että henkistä aktiviteettiä.

        Siksi moni viisikymppinen mies ottaa nuoremman naisen, koska hänen kanssaan voi harrastaa, mennä ja tehdä, kokea uutta.

        herrajumala sentään mikä väitös. mä sain mukulat isoiksi niin jäi omaa aikaakin, ja aloin harrastamaan, enkä mitään mummojen juttuja. eikä kiinnosta 'iskelmäristeilyt' vaan viimeiksi olin metallican konsertissa (oli siellä paljon viisikymppisiä, miehiä ja naisia)
        nyt on aikaa..laittaa itseään, harrastaa..eikä ole ukon körilästäkään kintuissa märisemässä joka asiasta. käy mulla silti joskus miehiä yökylässä, iältään 35-56. ;-)
        sanoisin että kun mies täyttää 50 sillä alkaa olemaan vaivoja vaikka kuinka olisi viriili. haluaa seksiä kerran viikossa (minä useammin) ja se seksikin sellaista perussettiä.
        jatkanko? =)


      • Saanko nauraa?
        50. kirjoitti:

        herrajumala sentään mikä väitös. mä sain mukulat isoiksi niin jäi omaa aikaakin, ja aloin harrastamaan, enkä mitään mummojen juttuja. eikä kiinnosta 'iskelmäristeilyt' vaan viimeiksi olin metallican konsertissa (oli siellä paljon viisikymppisiä, miehiä ja naisia)
        nyt on aikaa..laittaa itseään, harrastaa..eikä ole ukon körilästäkään kintuissa märisemässä joka asiasta. käy mulla silti joskus miehiä yökylässä, iältään 35-56. ;-)
        sanoisin että kun mies täyttää 50 sillä alkaa olemaan vaivoja vaikka kuinka olisi viriili. haluaa seksiä kerran viikossa (minä useammin) ja se seksikin sellaista perussettiä.
        jatkanko? =)

        Itse kävin Flogging Molly'n keikalla viime vuonna. Toi Metallica alkaa olla "koko perheen viihdyttäjä"-luokassa.
        Olen mies 51v. ja mitä ne vaivat olikaan??? Naiseni 39v.:)
        Ei paljon "perussetejä" harrasteta.
        Jotenkin tylsää, kun ihmiset pitää näitä Mainstream-juttuja jotenkin
        "nuorekkaina" tms.


      • entinen nuori

        Ymmärrän hyvin, että olet sinkku. Vaikutat kirjoituksesi perusteella varsin itseriittoiselta. Jos yhtä kolhon kuvan annat netissä seuraa etsiessäsi, ei se ainakaan kovin pitkälle kanna. Aivan kuin katsoisit naisia nenänvarttasi pitkin ..ja niitä nuorempia sillai "elostelevasti".

        Olen itse 50, en vielä mummo, mutta toivottavasti muutaman vuoden sisällä. Työpaikkani asukit pitävät minua talon nuorimpana hoitajana, vaikka minusta seuraava nuorempi on 43- ja nuorinkin 35-vuotias. Jotenka en voi pitää itseäni edes mummon näköisenä. Musiikkimakuni on sinun halveksimaasi tangomarkkinoita, lavatanssiohjelmia ja iskelmää, ollut jo siitä asti kun opin isän varpailla tanssimaan samalla kun opettelin kävelemään. Tanssiminen on mielestäni ollut parasta, mitä voi tehdä housut jalassa! Se pitää kropan notkeana ja hoikkana ja mielen virkeänä ja iloisena. Suosittelen, avarra mustaa rock-asennettasi ainakin mielessäsi.


      • 50.
        Saanko nauraa? kirjoitti:

        Itse kävin Flogging Molly'n keikalla viime vuonna. Toi Metallica alkaa olla "koko perheen viihdyttäjä"-luokassa.
        Olen mies 51v. ja mitä ne vaivat olikaan??? Naiseni 39v.:)
        Ei paljon "perussetejä" harrasteta.
        Jotenkin tylsää, kun ihmiset pitää näitä Mainstream-juttuja jotenkin
        "nuorekkaina" tms.

        kuka tykkää mistäkin, metallicakin menee vaikka ei paras heavybändi olekkaan.
        alanko luettelemaan? noin nelikymppisenä miehillä alkaa näkö heiketä (ei vielä välttämäti ulkonäkö), mutta eivät myönnä vaan koittavat pärjätä ilman laseja kunnes on pakko hankkia.
        sitten alkaa tukka lähteä/harmaantua. takatukka kammataan eteen, rohkeimmat värjää harmaansa. vou ,mikä näky! :D
        noin viisikymppisenä alkaa iho ('piilolihakset') roikkua, rapistua, vaikka kuin treenaisi. viisikymppinen mies kun ottaa paidan pois paljastuu totuus. esimerkkinä matti vanhanen .. ei kovin kiihottava näky.
        sitten alkavatkin eturauhasvaivat. hypätään öisin kusella, tulee tippa-kaksi, kaari ei ole enää kuin pikkupojalla.
        on pakko runkata lähes päivittäin, näin tohtorisetä määrää, ettei tule syöpää ja muita vaivoja. runkkaamisesta saattaa tulla jännetuppitulehdus käteen. jälleen yksi uusi vaiva.
        seksi saattaa maittaa mutta totuus on ettei enää olla parikymppisiä, kaikki muutos tapahtuu niin 'hitaasti' ettei mies itse huomaakkaan, nainen kyllä. alkaa ne miesten 'päänsäryt', kolotukset sieltä-täältä.
        seksi pitää ajoittaa aamuseisokkiin joka ei kestä kauaa, pitää olla nopea, herättää emäntä pikapikaa ennenkuin lerpahtaa. muina aikoina tarvitaan viagraa. ylä- ja alapää ei tee yhteistyötä. yläpään tekee mieli mutta alapää nukkuu, välillä toisinpäin.
        tämä "musapappa" tuntuu oikein vihaavan ikäisiään naisia, saanut kai joskus kunnolla siipeensä tai on taantunut pojanklopiksi. mutta hyvä kun sinulla on 39-vuotias petinlämmittäjä, viiden vuoden päästä olette 44 ja 56. (jos olette vielä yhdessä). mites suu sitten pannaan kun nainen muuttuu kokoajan kiihkeämmäksi, vielä yli viisikymppisenäkin, ja sinusta ei ole enää mihinkään? (39 vuotias on vasta alkusoittoa..)sallitko naisellesi silloin nuoremmat viriilit miehet?


      • harrastukset
        Kiva tietää kirjoitti:

        Mitkä ovat vanhojen naisten harrastuksia?

        Harrastan silti mitä harrastan, ovat ne sitten vanhojen tai jo kenities jopa edesmenneiden harrastuksia.

        Käsityöt, puutarhanhoito, leipominen jne.

        Harvempi mies haluaa naisystävänsä kanssa tehdä käsitöitä tai leipoa;)

        Miehet haluavat vaellusretkelle, urheilukisoihin, pelaamaan jotain pallopeliä, juoksulenkille, matkalle jonnekin erikoisempaan paikkaan (ei turistirysiin) jne. eli yleensäkin jotain aktiivista kodin ulkopuolella tapahtuvaa toimintaa.


        Toinen kammotus tietysti 50 naisissa on nämä "mukanuorekkaat", jotka ahtautuvat nuorten muotivaatteisiin, värjäävät tukkansa punaiseksi (yleensä), käyvät rockkonserteissa ja yrittävät epätoivoisesti esittää parikymppistä. Kuka aikuinen mies haluaa jonkun teiniä esittävän ikääntyneen naisen?


      • Viiskymppisenä...
        50. kirjoitti:

        kuka tykkää mistäkin, metallicakin menee vaikka ei paras heavybändi olekkaan.
        alanko luettelemaan? noin nelikymppisenä miehillä alkaa näkö heiketä (ei vielä välttämäti ulkonäkö), mutta eivät myönnä vaan koittavat pärjätä ilman laseja kunnes on pakko hankkia.
        sitten alkaa tukka lähteä/harmaantua. takatukka kammataan eteen, rohkeimmat värjää harmaansa. vou ,mikä näky! :D
        noin viisikymppisenä alkaa iho ('piilolihakset') roikkua, rapistua, vaikka kuin treenaisi. viisikymppinen mies kun ottaa paidan pois paljastuu totuus. esimerkkinä matti vanhanen .. ei kovin kiihottava näky.
        sitten alkavatkin eturauhasvaivat. hypätään öisin kusella, tulee tippa-kaksi, kaari ei ole enää kuin pikkupojalla.
        on pakko runkata lähes päivittäin, näin tohtorisetä määrää, ettei tule syöpää ja muita vaivoja. runkkaamisesta saattaa tulla jännetuppitulehdus käteen. jälleen yksi uusi vaiva.
        seksi saattaa maittaa mutta totuus on ettei enää olla parikymppisiä, kaikki muutos tapahtuu niin 'hitaasti' ettei mies itse huomaakkaan, nainen kyllä. alkaa ne miesten 'päänsäryt', kolotukset sieltä-täältä.
        seksi pitää ajoittaa aamuseisokkiin joka ei kestä kauaa, pitää olla nopea, herättää emäntä pikapikaa ennenkuin lerpahtaa. muina aikoina tarvitaan viagraa. ylä- ja alapää ei tee yhteistyötä. yläpään tekee mieli mutta alapää nukkuu, välillä toisinpäin.
        tämä "musapappa" tuntuu oikein vihaavan ikäisiään naisia, saanut kai joskus kunnolla siipeensä tai on taantunut pojanklopiksi. mutta hyvä kun sinulla on 39-vuotias petinlämmittäjä, viiden vuoden päästä olette 44 ja 56. (jos olette vielä yhdessä). mites suu sitten pannaan kun nainen muuttuu kokoajan kiihkeämmäksi, vielä yli viisikymppisenäkin, ja sinusta ei ole enää mihinkään? (39 vuotias on vasta alkusoittoa..)sallitko naisellesi silloin nuoremmat viriilit miehet?

        Minulla myös nuorempi nainen. Valitettavasti asia menee meillä niin, että
        naiseni hengästyy jo pienestä juoksusta, vaikka on ihan normaali vartaloinen.
        Käyn lenkillä 4-5 krt/vko.
        Hiukset edelleen samanlaiset (malli tietenkin nykyaikaisempi) kuin aina.
        Kusella ei tarvitse käydä yöllä.
        Seksielämä sen kuin tulee kiihkeämmäksi, naiseni on tosi haluttava "pakkaus"!!
        Maailma on väärällään pareja joiden ikäero n. 10v.
        Naapuria pidemmälle ei tarvi lähteä, kun tulee ensimmäinen sellainen pari ja yh-
        dessä ovat pysyneet, tosin mies on paljon elävämpi ja hauska, hyväntuulinen, kun taas vaimo ei sanaa sano, jos en itse aloita juttua, kun nähdään.
        Jos sitä Viagraa ja liukuvoidetta joskus tarvitaan, niin hyvähän se on että moiset
        avut keksitty.:)
        Ja muuten minä ainakin elän tätä päivää, enkä murehdi tulevia, tällä asenteella
        on terveellisempää...

        Vai oikein jännetupintulehdus:) Hohhoijaa.

        ps. naiseni nauraa iloisesti ja kutsuu seksihulluksi (ja niitä muita nimityksiä
        en edes kehtaa tässä mainita):) Että niin.

        50v. onnellinen mies:)


      • yks viiskympp
        harrastukset kirjoitti:

        Käsityöt, puutarhanhoito, leipominen jne.

        Harvempi mies haluaa naisystävänsä kanssa tehdä käsitöitä tai leipoa;)

        Miehet haluavat vaellusretkelle, urheilukisoihin, pelaamaan jotain pallopeliä, juoksulenkille, matkalle jonnekin erikoisempaan paikkaan (ei turistirysiin) jne. eli yleensäkin jotain aktiivista kodin ulkopuolella tapahtuvaa toimintaa.


        Toinen kammotus tietysti 50 naisissa on nämä "mukanuorekkaat", jotka ahtautuvat nuorten muotivaatteisiin, värjäävät tukkansa punaiseksi (yleensä), käyvät rockkonserteissa ja yrittävät epätoivoisesti esittää parikymppistä. Kuka aikuinen mies haluaa jonkun teiniä esittävän ikääntyneen naisen?

        minä oon ikäni tehnyt käsitöitä, leiponut. lisäksi harrastan edelleen liikuntaa, käyn urheilukilpailuissa ja rock-konserteissa.
        olen kai ollut jo teininä mummu kun leivoin jo silloin. :)
        pukeudun mukaviin vaatteisiin, ei välttämäti muotisellaisiin, värjään hiuksiakin mutten räikyvän punaiseksi. en yritä esittää kaksikymppistä mutta kymmenen vuotta nuoremmaksi on luultu useesti.
        harrastuksista sen verran että pitääkö kaikkia harrastaa yhdessä, miehen ja naisen? ei miehen tarvikaan leipoa, olkoon vaikka salilla sillä välin kun nainen leipoo, yhdessä sitten voi harrastaa sitä mistä molemmat tykkää, vaikka matkustamista.


      • . . .
        Viiskymppisenä... kirjoitti:

        Minulla myös nuorempi nainen. Valitettavasti asia menee meillä niin, että
        naiseni hengästyy jo pienestä juoksusta, vaikka on ihan normaali vartaloinen.
        Käyn lenkillä 4-5 krt/vko.
        Hiukset edelleen samanlaiset (malli tietenkin nykyaikaisempi) kuin aina.
        Kusella ei tarvitse käydä yöllä.
        Seksielämä sen kuin tulee kiihkeämmäksi, naiseni on tosi haluttava "pakkaus"!!
        Maailma on väärällään pareja joiden ikäero n. 10v.
        Naapuria pidemmälle ei tarvi lähteä, kun tulee ensimmäinen sellainen pari ja yh-
        dessä ovat pysyneet, tosin mies on paljon elävämpi ja hauska, hyväntuulinen, kun taas vaimo ei sanaa sano, jos en itse aloita juttua, kun nähdään.
        Jos sitä Viagraa ja liukuvoidetta joskus tarvitaan, niin hyvähän se on että moiset
        avut keksitty.:)
        Ja muuten minä ainakin elän tätä päivää, enkä murehdi tulevia, tällä asenteella
        on terveellisempää...

        Vai oikein jännetupintulehdus:) Hohhoijaa.

        ps. naiseni nauraa iloisesti ja kutsuu seksihulluksi (ja niitä muita nimityksiä
        en edes kehtaa tässä mainita):) Että niin.

        50v. onnellinen mies:)

        Jos naisesi hengästyy pienestä saattaa olla rasitusastma tai polttaako hän? Toisaalta - kaikki ei ole juoksijoita vaikka hyvä kunto onkin. Minulla isot rinnat estää juoksemisen.
        Tosi on, maailma on "väärällään" pareja jossa ikäeroa kymmenisen vuotta, tuttavapiirissäkin monella naisella on nuorempi mies, samoin naapurissa, saman huomaa katukuvassa.
        Ehkä naapurisi vaimo on hiljainen siksi kun ei ole oppinut suomen kieltä vielä hyvin?
        Niin sitä pitää - päivä kerrallaan!


      • Viiskymppisenä
        . . . kirjoitti:

        Jos naisesi hengästyy pienestä saattaa olla rasitusastma tai polttaako hän? Toisaalta - kaikki ei ole juoksijoita vaikka hyvä kunto onkin. Minulla isot rinnat estää juoksemisen.
        Tosi on, maailma on "väärällään" pareja jossa ikäeroa kymmenisen vuotta, tuttavapiirissäkin monella naisella on nuorempi mies, samoin naapurissa, saman huomaa katukuvassa.
        Ehkä naapurisi vaimo on hiljainen siksi kun ei ole oppinut suomen kieltä vielä hyvin?
        Niin sitä pitää - päivä kerrallaan!

        Kas kun ei kaikilla naisilla:)ole 15v. nuorempaa miestä:)
        Sulla on harvinainen tuttavapiiri...
        Katukuvassa se ei kyllä näy. Katukuvassa näkyy järkyttävän
        lihavia 20-30v. naisia(??) Tähän on monet kiinnittäneet
        huomiota.

        Naiseni ei polta, mutta ei myöskään käy lenkillä.
        Jokainen, joka ei käy lenkillä hengästyy aika pian
        juostessaan lyhempääkin matkaa...

        Naapurini on 69v. mies, jolla 60v. vaimo...Olleet liitossa liki 40v.
        Ihan suomalaisia.

        Aivan, päivä kerrallaan.


      • . . .
        Viiskymppisenä kirjoitti:

        Kas kun ei kaikilla naisilla:)ole 15v. nuorempaa miestä:)
        Sulla on harvinainen tuttavapiiri...
        Katukuvassa se ei kyllä näy. Katukuvassa näkyy järkyttävän
        lihavia 20-30v. naisia(??) Tähän on monet kiinnittäneet
        huomiota.

        Naiseni ei polta, mutta ei myöskään käy lenkillä.
        Jokainen, joka ei käy lenkillä hengästyy aika pian
        juostessaan lyhempääkin matkaa...

        Naapurini on 69v. mies, jolla 60v. vaimo...Olleet liitossa liki 40v.
        Ihan suomalaisia.

        Aivan, päivä kerrallaan.

        Kellä on 15 vuotta nuorempi mies.
        On sellaisiakin tuttuja paljon missä mies on viitisen vuotta naista vanhempi.
        Tosi on että kaduilla näkee rupsahtaneita parikymppisiä löllömahaisia naisia, ja toisaalta itsestään huolta pitäviä viisikymppisiä naisia.


      • jOsKuS rOkKiMiMmI

        Voi ällö, mikä sovinisti.

        Täällä kuusikymppinen nainen joka teilaisi sun rokkihenkisyytesi mennen tullen.Sä olet vaan noin vanha, koita hyväksyä se - pappa.

        Sä ET OLE NUORI, SÄ ET OLE POKAMAINEN.SELLAINEN KUULUU NUORILLE, KAUNIIMMILLE MIEHILLE.ei enää sulle, sorry!!


      • Vaari51
        ......... kirjoitti:

        Ensinnäkään sille emme kukaan voi mitään jos meistä tulee mummu tai pappa, se on vaan hieno asia! ja elämä jatkuu. ei viisikymppiset papatkaan koko ikäänsä voi pysyä nuorina kolleina joiden lapset ei jatka sukua.
        Minä olen yhden lapsen mummu ja se on upeata mutta en silti ole heittäytynyt kiikkustuoliin kutomaan, vaan kuljen farkuissa, tukka ponnarilla, tansseissa, ravintoloissa jne. Enkä ole pahemmin rapistunut, kunto on kohillaan, harrastan liikuntaa, ja olen seksuaalisesti aktiivinen. Ja kuuntelen rockia, heviä, iskelmää, poppia. Laulan karaokeakin.
        Eikö nainen kiinnosta enää seksuaalisesti jos on mummu? ei kai mummun värkki muutu jos tytär/miniä synnyttää?
        En suostuisi passaamaan ja kokkaamaan ukoille, kerätköön itse likapyykkinsä nurkista ja pesköön, tehköön itse makkarasoosinsa. toki yhdessä joskus voisi laittaa ruokaa, viettää iltaa yhdessä.

        Sulla on ihan ok periaatteet. Mummut on ihan yes, mä ainakin
        tykkään.
        Kivat sulle ja jatka samaan tapaan.
        t.3 lapsenlapsen vaari ja ylpeä siitä.


    • Sinulle.

      Ja ketjun aloittaja on oikein maximi pälli arvostelemaan muita..

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8338938

      Sama ap. (tässä ketjussa nimimerkkinä 50 ) nimimerkki taas toisia solvaamassa.

      ap ap ap, APea olisi sopivampi nimimerkki

      • 50+++

        tyytyväinen?
        jätän omaan arvoonsa viestisi linkkeineen, ne ei liity minuun.
        t. 50 , ap.. (a l k u p e r ä i n e n)


      • Kuiva Alli
        50+++ kirjoitti:

        tyytyväinen?
        jätän omaan arvoonsa viestisi linkkeineen, ne ei liity minuun.
        t. 50 , ap.. (a l k u p e r ä i n e n)

        Äläkä Itse välitä noist' lauseenOsa-nimimerkkinä pelleistä.
        Joita täällä riittää ja riittää sekä arvoistelevat muita. .

        Heiltä puuttuu muutakin, kuin nimi ja merkki :(


    • ole oma itsesi

      No kyllä minua 52-vuotiaana suorastaan vituttaa ne ikäiseni, jotka kätkeytyvät mummo tai mummeli nimimerkin taakse. Miksi ne hiuksetkin pitää laitattaa sellaiseen pyykkimuijan permanenttiin..ihan pelkällä leikkauksella ja värjäyksellä tulisi paljon nuorekkaampi vaikutelma. Kannattaisi myös ajatella ja katsella, millaisia liivejä ym. käyttää..ei ne supermarketin kahden euron liivit ole kenenkään figuureille eduksi. Miksi te ette käytä rahaa omaan itseenne, käykää kosmetologilla, kuntoilkaa. Ei sellainen ylisuuri printti t-paita, jossa lukee jotain 'supermummia' kovinkaan seksikästä vaikutelmaa tee..
      En pukeudu pissisvaatteisiin, enkä edes halua esittää nuorempaa kuin mitä olen ja silti kaikki miesystäväni ovat olleet siinä nelissäkymmenissä - iha nvakavatkin suhteet.

      • muttei

        Haluan antaa kommenttini.

        Ei se että näyttää ikäiseltään ole virhe! Hui olkoon.
        Ei naisen tarvitse muuttua miellyttääkseen miestä. Samassa veneessä me ollaan kaikki ja soutaja vie kohti manan majoja kuitenkin.

        Jonkinlainen tyytyväisyys ja elämänilo kantsis ottaa ohjenuoraksi, ihan yksinkin se onnistuu. Miettikää elämän lyhyyttä, ainutkertaisuutta ja hitto! nauttikaa.


      • *womanlike moonshine

        Otan osaa.
        Todella harmillista, ettei ihminen pysty itse määrittelemään mieltymyksiään.

        Toivottavasti itsestäni ei tule koskaan kaltaistasi, vaikka nuoremmista miehistä tykkäänkin.


    • nety

      Olen ollut kaksi vuotta tällä palstalla.
      Ei näytä hyvältä seuran löytyminen..
      Olen etsinyt ikähaitarilla 38-50v.
      Kapakat jätin yli 15v sitten.
      Ex än mukana kävin joskus.
      Nyt painotan enemmän viiskytä luvun lopulla syntyneihin naisiin.
      Jos joku päivä löytyis edes kaveriksi..
      Nämä - 40 näyttäis etsivän jotakin parempaa..
      Sitä en pysty antamaan.
      Nim. Alle vielä 50 n etelälapin mies.

    • Voi ei!

      Se on ihan tämä kasvatusperiaate, jota naisetkin viljelevät ihan huomaamattaan pojilleen.
      Jos 20-vuotias poikasi kiinnostuisi 30-vuotiaasta naisesta.Mitä ajattelisit?Miksi ajattelisit noin?
      Mikä ajatuksesi on vinouttanut?

    • Ainamiehiäriittänyt

      SAMAA HARHAA KUIN MUINOIN

      ÄÄÄN TAJUSIVAT KAUNEUDEMUINOIN NAISET SENTÄÄN KAUNEUDEN PÄÄLLE, SIITÄ KAI MUISTONA ENÄÄ PATSAAT :D.

      ODSIDINPS VASTATA.KAIPA NYKYNAISILLA ON JOKIN ALEMMUUSKOMPLEKSI SUKUPUOLENSA SUHTEEN.KAIKKI NUO TELLUOHJELMAT A KLA TIINA JYLHÄ JA MUUT, YÄK.
      EHKÄ ÄIDIT KASVATTAVAT ALITAJUISESTI LUUSEREITA, JOILLA EI OLE HENKISTÄ PÄÄOMAA.HEILLE VARMAAN SITTEN KELPAA VARTTUNUT IKÄMIESKIN.

      OMALLA LAPSELLA AIVOT JA AJATTELUKYKY TOIMII.MUU ON TÄYSIN TOISARVOISTA.

      TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT MIEHEN, JOKA YMMÄRTÄÄ IKÄNSÄ.

      • Meidän mamma

        Jos vaikka opettelisit ihan ekaksi kirjottamaan ilman huutamista. Voisi se viestikin mennä paremmin perille!


    • vitjamuna

      60-luvulla syntyneet naiset ovat väliinputoajia, ei se ole teidän vika, onpahan vaan tosiasia...

      • hippie houlighan

        Tuntuu olevan tosiasia. Vapaana olevia miehiä on erittäin vähän ja jatkuvasti on ne yli-ikäiset kimpussa. Tai ali-ikäiset kinuamassa seksiä.


    • koettu on

      minä en ottas yli kuuskymppistä, ei ole kun harmia ja joutuu ns."äidiksi", vaikka itsekkin olen yli kuuskymppinen nainen..

    • Anonyymi

      Sinä 50 v sinisilmäinen joka kaipaat ruskeasilmäistä urosta miestä. En tiedä seisooko?

      • Anonyymi

        Ei voi mitenkään yleistää mitään ikää,riippuu vaan ketä on tavannut ja kuka ettii.
        Jos ettii panoseuraa saa mitä tilaa aivan kuin ihmis suhteessakin,jos etsit rehellistä luotettavaa ystävää varmasti sellanen löytyy mutta ei sexpalstoilta eikä baareista!
        Ja pätee ihan miehiin kuin naisiinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe