Missä on sauvakävelevät miehet pk-seudulla? Armeijassakin nykyään sauvakävellään. Onko liian vähän vaativa laji, eli miehet mieluummin juoksevat kuin kävelevät, vai mistä on kiinni?
Missä miehet?
7
1044
Vastaukset
- uppiska
...naisetkaan oppisitte käyttämään sauvoja oikein.
Suurin osa ulkoiluttaa sauvoja,eikä ota niistä tehoja irti.
Puhumattakaan että kaikilla olisi oikean mittaiset edes ne sauvat.
Kauhean näköistä tuollainen tehoton kössiminen.
Ja ne asfalttitassut.
Ostakaa oikeat asfalttitassut,älkää käyttäkö niitä suojatuppia,jotka tulee sauvaojen mukana,jos edes tulee.
Jos ei halua opetella lajiaan oikein niin on syytä pysyä kävely/hölkkä-asteella. - kyaa
Eihän nyt miehinen mies tällaisten reilujen akkojen sakkiin lähde.
Sehän voi jäädä toiseksi,juu.
Ja sehän ei miehelle sovi se. itse tallustan ihan hyvillä mielin sauvojen kanssa. Vaikka olenkin vasta vajaa viisikympinen mies. Kumma juttu.......siitä talustamisestahan tulee hyvä olo.
- nelkyt ja risat
kun vielä pystyy, eläkkeellä voi sitten dementiahiihtää....nyt tarttee pitää kunnostaan huolta ja jousta sekä pyöräillä.
- vvoman37
Taitaa joillekkin miehille tuntua (vielä) lapselliselta käyttää niitä sauvakeppejä,ainakin tuntuisi että oma mies olisi sitä mieltä
- no juttuhan toi
on silleen et rupeen heti käveleen kun laittavat patterikäyttöiset sauvat
ovat muuten liian raskaat - efweftweq
siellä armeijassa sauvakävellään ihan vain sen takia kun nykynuoret ovat niin paskakuntoisia, että
niiden peruskunto ei riitä juoksemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3102423Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161830Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel651693Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2201410- 941396
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861180Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1431023TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201000Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60993Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak168962