Jatkat ”rotukäsitteesi” kanssa huomioimatta mitenkään minun esittämääni sen ehdollistamista. Lisättävää minulla ei asiaan ole.
"Minä vain" -nimimerkille
10
307
Vastaukset
- voisit pyytää eroa
tottakai ymmärrämme, että olet hyysäröintiurasi huipulla.
Joku kohtuus kuitenkin pitäisi olla rasistisuudellakin, sinä olet rasisti pahimmasta päästä, valkoista rotua kohtaan, joka sentään on rakentanut tämän maailman.
Tervemenoa arfikkalaisten poikaystäviesi kera, vaikka somaliaan poistamaan rasistista merirosvousta.- vaikka tietysti tulkitsisin sen mieluiten kirjaimen mukaan.
Yhtä kaikki - kiitos niin siitä kuin kritiikistäsi rasistisuudestani. Perustelut olisi vaan perhanan mukava kuulla...- Minä vain
Mover kirjoitti:
- vaikka tietysti tulkitsisin sen mieluiten kirjaimen mukaan.
Yhtä kaikki - kiitos niin siitä kuin kritiikistäsi rasistisuudestani. Perustelut olisi vaan perhanan mukava kuulla...Aloitin asiallisen keskustelun europidisen rodun saavutuksista. Ja kysymys oli, onko rasistista listata tietyn ihmisrodun saavutuksia. Ja sen takia katsoin rasismi-palstan siihen AINOAKSI oikeaksi. Mutta en ymmärrä miksi asiasta ei saisi keskustella. Aiheeni käsisttelee oleellista rasistista aihetta.
Jos alkaisin ylistää mustan-(negridisen) tai aasialaisen (mongolidisen) rodun saavutuksia, et varmaan sitä poistaisi. Mutta kun sinäkin tiedät ettei varsinkaan ensiksimainitun ihmisrodun edustajat ole koko ihmiskunnan historian aikana keksinyt mitään hyödyllistä (ei edes pyörää). Koet sen jostain syystä itseäsi loukkaavaksi jos aletaan listata valkoisen rodun menestystä. Tosiasiat on otettava tosiasioina.
Kysymys Moverille. Nimeäpä joku historian suuri MUSTA tiedemies ? Tai mustan tekemä keksintö ? Ei niitä ole. Ilman eurooppalaisen rodun kosketusta, afrikkalaiset eläisivät yhä kivikautta.
Historian suuret keksinnöt todistaa valkoisen rodun älyllisesti ylivertaiseksi. Moraalisesti taas kaikista alhaisemmaksi. Valkoisten valta-asema on perustunut parempaan ase-teknologiaan sekä niiden julmaan organisoituun käyttöön muiden alistamiseksi. valkoinen rotu onnistui samaan koko maailman valtansa alle 1900 luvun alkuun mennessä. Minä vain kirjoitti:
Aloitin asiallisen keskustelun europidisen rodun saavutuksista. Ja kysymys oli, onko rasistista listata tietyn ihmisrodun saavutuksia. Ja sen takia katsoin rasismi-palstan siihen AINOAKSI oikeaksi. Mutta en ymmärrä miksi asiasta ei saisi keskustella. Aiheeni käsisttelee oleellista rasistista aihetta.
Jos alkaisin ylistää mustan-(negridisen) tai aasialaisen (mongolidisen) rodun saavutuksia, et varmaan sitä poistaisi. Mutta kun sinäkin tiedät ettei varsinkaan ensiksimainitun ihmisrodun edustajat ole koko ihmiskunnan historian aikana keksinyt mitään hyödyllistä (ei edes pyörää). Koet sen jostain syystä itseäsi loukkaavaksi jos aletaan listata valkoisen rodun menestystä. Tosiasiat on otettava tosiasioina.
Kysymys Moverille. Nimeäpä joku historian suuri MUSTA tiedemies ? Tai mustan tekemä keksintö ? Ei niitä ole. Ilman eurooppalaisen rodun kosketusta, afrikkalaiset eläisivät yhä kivikautta.
Historian suuret keksinnöt todistaa valkoisen rodun älyllisesti ylivertaiseksi. Moraalisesti taas kaikista alhaisemmaksi. Valkoisten valta-asema on perustunut parempaan ase-teknologiaan sekä niiden julmaan organisoituun käyttöön muiden alistamiseksi. valkoinen rotu onnistui samaan koko maailman valtansa alle 1900 luvun alkuun mennessä.Ei, jos "rodulle" (jota jo sinänsä on mahdotonta tyhjentävästi määritellä) ei anneta minkäänlaista painoarvoa yhteiskuntapolitiikassa. Onko näin?
- Pe Rs E 1
Minä vain kirjoitti:
Aloitin asiallisen keskustelun europidisen rodun saavutuksista. Ja kysymys oli, onko rasistista listata tietyn ihmisrodun saavutuksia. Ja sen takia katsoin rasismi-palstan siihen AINOAKSI oikeaksi. Mutta en ymmärrä miksi asiasta ei saisi keskustella. Aiheeni käsisttelee oleellista rasistista aihetta.
Jos alkaisin ylistää mustan-(negridisen) tai aasialaisen (mongolidisen) rodun saavutuksia, et varmaan sitä poistaisi. Mutta kun sinäkin tiedät ettei varsinkaan ensiksimainitun ihmisrodun edustajat ole koko ihmiskunnan historian aikana keksinyt mitään hyödyllistä (ei edes pyörää). Koet sen jostain syystä itseäsi loukkaavaksi jos aletaan listata valkoisen rodun menestystä. Tosiasiat on otettava tosiasioina.
Kysymys Moverille. Nimeäpä joku historian suuri MUSTA tiedemies ? Tai mustan tekemä keksintö ? Ei niitä ole. Ilman eurooppalaisen rodun kosketusta, afrikkalaiset eläisivät yhä kivikautta.
Historian suuret keksinnöt todistaa valkoisen rodun älyllisesti ylivertaiseksi. Moraalisesti taas kaikista alhaisemmaksi. Valkoisten valta-asema on perustunut parempaan ase-teknologiaan sekä niiden julmaan organisoituun käyttöön muiden alistamiseksi. valkoinen rotu onnistui samaan koko maailman valtansa alle 1900 luvun alkuun mennessä.Afrikkaan on syydetty satoja ellei tuhansia miljoonia euroja rahaa viimeisen viidenkymmenen vuoden aikana !
Onko siitä ollut apua - no jokainen näkee ettei ole !
Rikas Afrikka (luonnonvarat) !
Valkoiset ihmiset saivat kukoistamaan viljelykset Zimbabvessa ja oltiin tyytyväisiä - tuli herra mugabe ja varasti tilat ja antoi ne paikalliselle väestölle ja miten kävikään - nyt ne kasvavat rikkaruohoa ja 10 000 000 000 000 arvoisella setelillä saa yhden tomaatin !
Repikää siitä ! - ei saa kertoa
Pe Rs E 1 kirjoitti:
Afrikkaan on syydetty satoja ellei tuhansia miljoonia euroja rahaa viimeisen viidenkymmenen vuoden aikana !
Onko siitä ollut apua - no jokainen näkee ettei ole !
Rikas Afrikka (luonnonvarat) !
Valkoiset ihmiset saivat kukoistamaan viljelykset Zimbabvessa ja oltiin tyytyväisiä - tuli herra mugabe ja varasti tilat ja antoi ne paikalliselle väestölle ja miten kävikään - nyt ne kasvavat rikkaruohoa ja 10 000 000 000 000 arvoisella setelillä saa yhden tomaatin !
Repikää siitä !tällaista nuo muutamat hitaastikulkevat haluavat meillekin.
Onneksi "saamme" älymystöä afrikasta. Pe Rs E 1 kirjoitti:
Afrikkaan on syydetty satoja ellei tuhansia miljoonia euroja rahaa viimeisen viidenkymmenen vuoden aikana !
Onko siitä ollut apua - no jokainen näkee ettei ole !
Rikas Afrikka (luonnonvarat) !
Valkoiset ihmiset saivat kukoistamaan viljelykset Zimbabvessa ja oltiin tyytyväisiä - tuli herra mugabe ja varasti tilat ja antoi ne paikalliselle väestölle ja miten kävikään - nyt ne kasvavat rikkaruohoa ja 10 000 000 000 000 arvoisella setelillä saa yhden tomaatin !
Repikää siitä !että yhteiskunnassamme tulisi suosia ihmisiä tuon antamasi muuttujan mukaan...
Minä taisin antaa tuossa jo kyllä ymmärtää, että ihmisille ei yhteiskunnassamme anneta tai oteta minkäänlaisia etuuksia tai sanktioita sen mukaan, mikä on heidän taustansa - ainoastaan heidän henkilökohtaiset ominaisuudet rulaavat - koska ne vaihtelevat yli noiden taustamuuttujien.
Tätä et nyt - pienen vinkinkään jälkeen - ole sisäistänyt ja sen vuoksi toivon, että resuneeraat asiaa vielä Tiede -> Evoluutio -palstalla, jonne viesti mielestäni paremmin kuuluu.
Tämä on osio yhteiskunnallista keskustelua varten, jossa hyväksytään ja toivotaan monenlaisia innovaatioita - mutta suoran "värilliset" kriteerit ovat hyllyllä.- Pigmentti
Mover kirjoitti:
Ei, jos "rodulle" (jota jo sinänsä on mahdotonta tyhjentävästi määritellä) ei anneta minkäänlaista painoarvoa yhteiskuntapolitiikassa. Onko näin?
Kertoisitko miten oivaltamasi rotu-opillinen fakta on otettava huomioon jokapäiväisessä elämässä?
Minä vain kirjoitti:
Aloitin asiallisen keskustelun europidisen rodun saavutuksista. Ja kysymys oli, onko rasistista listata tietyn ihmisrodun saavutuksia. Ja sen takia katsoin rasismi-palstan siihen AINOAKSI oikeaksi. Mutta en ymmärrä miksi asiasta ei saisi keskustella. Aiheeni käsisttelee oleellista rasistista aihetta.
Jos alkaisin ylistää mustan-(negridisen) tai aasialaisen (mongolidisen) rodun saavutuksia, et varmaan sitä poistaisi. Mutta kun sinäkin tiedät ettei varsinkaan ensiksimainitun ihmisrodun edustajat ole koko ihmiskunnan historian aikana keksinyt mitään hyödyllistä (ei edes pyörää). Koet sen jostain syystä itseäsi loukkaavaksi jos aletaan listata valkoisen rodun menestystä. Tosiasiat on otettava tosiasioina.
Kysymys Moverille. Nimeäpä joku historian suuri MUSTA tiedemies ? Tai mustan tekemä keksintö ? Ei niitä ole. Ilman eurooppalaisen rodun kosketusta, afrikkalaiset eläisivät yhä kivikautta.
Historian suuret keksinnöt todistaa valkoisen rodun älyllisesti ylivertaiseksi. Moraalisesti taas kaikista alhaisemmaksi. Valkoisten valta-asema on perustunut parempaan ase-teknologiaan sekä niiden julmaan organisoituun käyttöön muiden alistamiseksi. valkoinen rotu onnistui samaan koko maailman valtansa alle 1900 luvun alkuun mennessä.II Maailmansodan jälkeen:
-Afrikkalaiset ja mustat ovat saaneet: 15 Nobelia.
-Suomi: ei yhtään.
(Kotitehtävänne: etsikää ne kaikki.. ;)
- sapettaa!
tämmöinen rasismikeskustelu tekee evoluutiopalstalla? Aivan asiatonta. Riittää jo väärän asian tunkeminen tänne, menkää rasismipalstalle kun sellainen on olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673