Heippa kuppailijat! :)
Ostin juuri itselleni Keep-fit Jar-imukupit ja kun ajattelin ensimmäisen kerran ruveta kuppailemaan, en osannutkaan!
Ensinnäkin se imukupin muovi on niin kovaa, etten saa sitä edes ihoon painettua kiinni-->help??
Toiseksi mitä sitten kun sen saa ihoon kiinni? Annanko olla paikoillaan, vai liikutanko johonkin suuntaan?
Yritin googlettaa neuvoja mutta aika heikoin tuloksin täältäkin olen vaan lukenut ihmisten mielipiteitä tuloksista jne, joten nyt kaipaisin pientä opastusta tähän itse tekniikkaan:)
Kiitos jo etukäteen!
Miten kupata??
2
554
Vastaukset 2
- aloittelija1
Niin ja sellainen kysymys vielä, että miten kauan sitä kuppia kuuluu pitää yhdessä kohtaa (tai jos liikuttelee) ? miten kauan teillä menee esim koko reiden kuppaukseen aikaa?
- Ohjeistusta
Eli reidelle sopiva kuppi on halkaisijaltaa n.5 cm, sillä kuppailet takapuolta ja reittä. Paina kupin päältä yläosaa alas siten että kun painat sen kupin polven yläpuolelle, se imaisee ihoon kiinni kun päästät irti. Ei ole vaikeaa.
Lähdet pyörivin liikkein etenemään aina sydäntäpäin, eli ei alaspäin eteneviä liikkeitä muualla kuin reiden sivulla, jossa voit esim. työntää kupin aloituspisteeseen josta taas pyörittelet ylös. Niin kauan kunnes iho punoittaa ja kuumottaa, eli esim reiden käsittelyaika on noin 5-7 min. Kokonaishoitoajan ei tulisi ylitää 20 minuuttia. Ja kuppia ei siis pidetä paikoillaan vaan vedoin tai pyörivin liikkein etenet kokoajan. Muista käyttää rasvaa, jotta kuppi liukuu iholla hyvin. Selluliittisilla aleuilla voi tuntua aluksi hyvinkin kipeältä, mutta se pikkuhiljaa helpotta ja imulla voit säädellä tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1301854Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602