Weberspeed verkkokauppa

Hancock

Olen tässä lueskellut ketjuja mitä täällä on ja täytyy sanoa että palstan tason on laskenut kuin lehmänhäntä ja puolet on täyttä pas*aa!!

Mutta asiaan, osui tuossa jossain ketjussa jonkun kirjoitus että on ollut ongelmia kyseisen verkkokaupan kanssa. Itse tilasin tuolta suojat ja pari sarjaa Matterin Marathon Lite renkaita. Toimitus pelasi eka erässä loistavasti mutta toista ei kuulunut. Kysyin lähettäjältä ja vastasi että paketti palasi takaisin koska minua ei oltu tavoitettu (yritetty kolme kertaa). Itselläni on salainen numero ja kuriirifirma DPD ei ollut saanut lähettäjältä numeroa. Eivät olleet tosin mitään lappuakaan jättäneet. Nyt paketti on tulossa itselleni ja minulla on seurantakoodi millä seurata. Että kyllä tuolta uskaltaa tilata mutta kannattaa pyytää laittamaan se puhelinnumero siihen lähetykseen!

Ja mitä siihen tulee että myyvät vanhoja malleja renkaista niin nuo Matterit ovat ihan samat kuin MatterRacingin sivuilla, väritys, malli ja paino. Taitaa olla kirjoitus niiden jotka myyvät näitä 119€/sarja kun itse maksoin 59,90€/srj.

Rentoja rullailuja ja aurinkoa kaikille! =)

18

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaisia kokemuksia

      on itselläni noista kuriiripalveluista. Olin vahingossa jättänyt puhelinnumeron pois eivätkä olleet jostain syystä onnistuneet kaivamaan sitä mistään tiedostoista. Numero kyllä löytyy, mutta firman puhelimen nimellä, mutta eipä sitten kyllä olisi ollut paikkakunnallakaan toista saman nimistä. En tiedä, että olivatko alkaneet soitella lävitse kaikki joilla on sama sukunimi kunnes homma viimein natsaa. Soittivat sitten vaimon numeroon ja homma onnistui. Moisesta viisastuneena olen sen jälkeen muistanut aina laittaa puhelinnumeron tilauksiin.

      Mitä tuohon Weberiin tulee, niin yhdet suojukset olen sieltä tilannut ja homma meni täysin nappiin kaikilta osiltaan.

    • Matti Vänhanen

      Älkää nyt hel*etti Suomesta mitään renkaita ostako. Vaikka kotimaista kaupantekoa pitäisikin suosia niin kyllä asiakas äänestää jaloillaan. Nämä samat kauppiaat sitten äänestivat yhdentyvän euroopan puolesta ja siinäpähän näkevät mitä asia tarkoittaa, tavara liikkuu pilkkahinnalla postin ja kuriirien avulla euroopasta Suomeen.
      Suomi on Euroopan kallein maa joten omalta osaltani en suosi että sama asia jatkuu yhtään pidempään. Kun ostatte näitä Suomen tuplahintatuotteita niin samalla ylläpidätte korkean myyntikatteen myymistä.

    • renkaat

      mitkä olisi fiksuimmat matterit suomen olihin?

      montaa settiä en viitsisi tilata, joten yhdellä kovuudella pitäisi tulla toimeen.
      100mm renkaita käytän ja luistimet k2 radical maze.
      lenkkeinä on kesän tapahtumat ja omatoimisesti pari kertaa viikossa 20km.

      olisiko jollain ehdotuksia?

      • Mika Häkkyräinen

        Suoraa vastausta ei voi antaa, sillä rullien valintaan vaikuttaa ensisijaisesti asfaltin laatu ja luistelijan paino. Hyvälle asfaltille ehkäpä Matterin keltaista ja rupiselle sitten kaikkein pehmeintä vihreää. Kisoissa mukavuus on toissijainen asia jos kisan ottaa tosissaan, joten siellä mennään sillä mikä rullaa ko. asfaltilla parhaiten. Eli jos optimia etsii, pitäisi rullia testailla ko. asfaltilla, ja tarvittaessa sekoittaa eri kovuuksisia rullia kiskossa strategisiin paikkoihin.

        Mutta jos haet sellaista "yhden koon ratkaisua" niin väitän että Matterin keltaiset sopii kaikille, eikös nuo K2 luistimet ole vielä aika pehmeät joten nekin osaltaan vaimentaa mahdollista tärinää(?).


      • Hancock

        Noista Marathon Lite renkaista tilasin kahta kovuutta F1 ja F3 ja ajattelin sekoittaa niitä eli kaksi molempia kun täällä nuo luistelubaanat ei kovin siloisia ole. Ja näin saan samalla kaksi settiä renkaita luistimiin. Kun pääsen noita kokeilemaan voin ilmoitella miten pelaa. Kai nuo kaikki Matterit hyviä on, nuo Lite taitaa olla vähän kevyemmät kuin esim. Juicyt. Korjatkaa jos olen väärässä.


      • litet
        Hancock kirjoitti:

        Noista Marathon Lite renkaista tilasin kahta kovuutta F1 ja F3 ja ajattelin sekoittaa niitä eli kaksi molempia kun täällä nuo luistelubaanat ei kovin siloisia ole. Ja näin saan samalla kaksi settiä renkaita luistimiin. Kun pääsen noita kokeilemaan voin ilmoitella miten pelaa. Kai nuo kaikki Matterit hyviä on, nuo Lite taitaa olla vähän kevyemmät kuin esim. Juicyt. Korjatkaa jos olen väärässä.

        Ostin Maraton Litet erään kisan jälkeen minua (60kg) paljon painavammalta kaverilta. Sanoi, ettei sopinut ollenkaan.
        Luistelin niillä Berliinissä, sileällä asfaltilla. Toimi hyvin, mutta ne kaivon kannet löi aika kovasti joka kerta. Ei haitannut, kisassa moisesta ei välitä. Onhan niissä uretania paljonkin vähemmän kuin tavallisissa.


      • Matti Wanhanen
        litet kirjoitti:

        Ostin Maraton Litet erään kisan jälkeen minua (60kg) paljon painavammalta kaverilta. Sanoi, ettei sopinut ollenkaan.
        Luistelin niillä Berliinissä, sileällä asfaltilla. Toimi hyvin, mutta ne kaivon kannet löi aika kovasti joka kerta. Ei haitannut, kisassa moisesta ei välitä. Onhan niissä uretania paljonkin vähemmän kuin tavallisissa.

        Joku väitti että Litet kuluu nopeammin kuin tavallinen?!?! Jos kovuus on sama kuin tavallisessa juisessa niin ei tuo uretaanin määrä ainakaan muuta kulumisastetta mitenkään.


      • vastaa vaan
        Matti Wanhanen kirjoitti:

        Joku väitti että Litet kuluu nopeammin kuin tavallinen?!?! Jos kovuus on sama kuin tavallisessa juisessa niin ei tuo uretaanin määrä ainakaan muuta kulumisastetta mitenkään.

        itelles vaikka sarjassa olethan sarjakirjoittaja.

        Luuletko, että kukaan ei huomaa, että kysyt/vastaat itseltäsi/itsellesi.

        Kukaan joka kirjoittaa rehellisesti, ei kirjoita sinun tyylilläsi. Huomaa kyllä että et

        edes harrasta rullaluistelua. Et pääse nettiä kauemmaks rullaluistelussa. Nuo

        lurituksesi koskevat aina nettiä tavalla tai toisella. Yksityiskohdista et koskaan

        osaa mennä asian ytimeen, koska et tiedä oikeasti rullaluistelusta. Aina paljastut.


        Todelliset käyttäjät eivät saa sanansijaa tällä palstalla. Kukaan ei halua tulla tälle

        palstalle toteamaan hömppäsekojuttujasi


      • että...
        Matti Wanhanen kirjoitti:

        Joku väitti että Litet kuluu nopeammin kuin tavallinen?!?! Jos kovuus on sama kuin tavallisessa juisessa niin ei tuo uretaanin määrä ainakaan muuta kulumisastetta mitenkään.

        Kovuus on samaa kuin noissa mattrin perusgummeissa, eli kulumisen olettas olevan sama kun seos on kerran sama.


      • Hancock
        Matti Wanhanen kirjoitti:

        Joku väitti että Litet kuluu nopeammin kuin tavallinen?!?! Jos kovuus on sama kuin tavallisessa juisessa niin ei tuo uretaanin määrä ainakaan muuta kulumisastetta mitenkään.

        Määrä vaikuttaa ehkä renkaan jousto-ominaisuuksiin mutta tuskin Lite nopeammin kuluu. Niinkuin joku kirjoittikin tuo Lite osuessaan koviin reunoihin tms tärähtää melko kovaa. Tähän uretaanin määrä mielestäni eniten vaikuttaa. Litessä "rengasosa" on kuitenkin ohuempi kuin muissa malleissa. Korjatkaa jos olen väärässä.


      • Matti Wanhanen
        Hancock kirjoitti:

        Määrä vaikuttaa ehkä renkaan jousto-ominaisuuksiin mutta tuskin Lite nopeammin kuluu. Niinkuin joku kirjoittikin tuo Lite osuessaan koviin reunoihin tms tärähtää melko kovaa. Tähän uretaanin määrä mielestäni eniten vaikuttaa. Litessä "rengasosa" on kuitenkin ohuempi kuin muissa malleissa. Korjatkaa jos olen väärässä.

        Kyllä vaan. Uretaania on huomattavasti vähemmän ja sen huomaa painossa. Sinänsä rengas on ulkomitoiltaan ja profiililtaan sama kuin kaikki muutkin renkaat mutta sisäosasta on jätety uretaania valamatta, eli muovinen vanneosa on isompi.


    • sama vanha

      rullakoutsi lähtee taas sarjakirjoituksen

      Sarjakirjoitus = palstalla jolla juuri kukaan ei kirjoittele yhtäkkiä alkaa tulvimaan

      kirjoituksia muutaman minuutin välein jossain ketjussa

      Sarjamonistus = loihtii itsensä lukemattomiksi omituisiksi nimimerkeiksi

      Yksi näistä on tämä Hancock

      • sano vielä

        että

        "Olen tässä lueskellut ketjuja mitä täällä on ja täytyy sanoa että palstan tason on laskenut kuin lehmänhäntä ja puolet on täyttä pas*aa!!"

        Tarkoitat varmaan: niistä ajoista kun "rullakoutsi" käytti tätä hupi-nimimerkkiä.

        Edellä mainittu lainaus kyl osoittaa, että Hancock nimimerkin takana on sama

        rullakoutsi. Hän onkin omiaan pitää kirjanpitoa tämän palstan tasosta. Otettasko

        esille vaikka nämä kuuluisat lattiaparkettimassapostitukset, foorumisekoilut,

        viroanalyysit, Pärnävaara-kammottelut, lisenssisyynitouhut, itsensä nostaminen

        palstan kunkuksi jne jne jne jne


      • nalho

        mitään noista koutseista yms. Mutta ihan järjellisiltähän nuo Hancock:in jutut kuulostavat, eikä siltä yleishörhöilyltä mistä tämänkin sivun viestit valitettavasti yleensä koostuvat. Jos täällä joku tekee jonkin asiallisen kysymyksen, niin pian syydetään suut silmät täyteen jotain tuubaa jolla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa josta oli kysytty.


      • bänkokki
        nalho kirjoitti:

        mitään noista koutseista yms. Mutta ihan järjellisiltähän nuo Hancock:in jutut kuulostavat, eikä siltä yleishörhöilyltä mistä tämänkin sivun viestit valitettavasti yleensä koostuvat. Jos täällä joku tekee jonkin asiallisen kysymyksen, niin pian syydetään suut silmät täyteen jotain tuubaa jolla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa josta oli kysytty.

        tehtailla nimimerkkejä sarjakirjoittaja = sarjamonistaja eli nimimerkkimonistaja

        uusin keksmäsi nimmari on nalho

        kyä ny nää hänkokin jutut sit on järjellisii siks varsinki ku hänkokki on nalho

        viimekesästä järjellisyytta tota noi tässä ihmetellää oikein porukalla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6035913#comment-31707749


    • alusta loppuun

      Weberkauppajutut on tämän sittarikauppiaan eli rullakoutsin juttuja. Sarjakirjoittaja on oikein vauhdissa. Joku oli jo paljastanut tämän Hancock/rullakoutsi/sarjahuijarin Weberkauppaan kohdistuvat hyökkäykset.

      • tämä EM-

        lapsivalmentaja ja Pärnävaaran kummitus ja Viron varakonsuli.


      • Jürgen Schmidt
        tämä EM- kirjoitti:

        lapsivalmentaja ja Pärnävaaran kummitus ja Viron varakonsuli.

        Olet Suomen rullaluistelun pelastaja verkkokaupoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe