Miten saan vaimoni takaisin?

Kipe

Kaipaan neuvoja selä miehiltä, että naisilta.
Tilanne on että, vaimoni on ehkä lopettamassa suhdettamme, koska olen ollut viimeiset 3 vuotta aika kusipää(ryypäillyt, ollut töissä kohtuuttomasti, ehkä jopa tarpeettomasti). Ja hän on käytännollisesti katsoen hoitanut kodin ja lapset aivan yksin. Nyt kullallani on mitta täynnä, ja minä en halua päästää häntä pois...Rakastan niin valtavasti. Mitä tehdä?

24

4360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andro

      Tiedät itsekin mitä on tehtävä. Ota vastuu omasta elämästäsi ja aina tästä eteenpäinkin. Jos tarvis hakeudu AA:han ja vähennä töitä, kyllä se firma pysyy pystyssä ilman sinuakin, vaikka työpanoksesi onkin arvokas. Keskustele vaimosi kanssa, jos se ei onnistu tai vaikka onnistuisikin, ehkä parisuhdeterapialle/perheterapialle on paikkansa. Mieti mikä sinut on saanut "aika kusipääksi", kuten itse sanot. Jos hänen rakkautensa sinua kohtaan ei ole sammunut, on kaikki vielä pelastettavissa, mutta aloita heti: ei ryyppäämistä, ei turhaa työntekoa. Et ole vielä menettänyt, muista se. Yksi ihminen ei näe kaikkia suhteeseen vaikuttavia puolia (en minäkään täältä netin tuntemattomuudesta), keskustele jonkun luotettavan ystäväsi kanssa myös jos tarpeen. Ammattiapua on psykologeissa, papeissa, sosiaalityöntekijöissä jne. Muista, että kummankin vanhemmat ja sisarukset voivat myös olla arvokas apu, samoin kummankin ystävät. Ja lopuksi: aloita heti tänään.

      • saija

        Andron vastaus oli niin hyvä, että kuvittele se tähän uudelleenkopioituna!

        Tsemppiä teille! :)


      • Kipe

        Joo, olen ollut "kuivilla" yli kuukauden, ja työnteon olen jo pudottanut niin minimiin kuin vain voi(n. 6h päivässä, eikä enää viikonloppuisin). Pahin pelko onkin, se että hän ei rakasta enää....


      • ystävä
        Kipe kirjoitti:

        Joo, olen ollut "kuivilla" yli kuukauden, ja työnteon olen jo pudottanut niin minimiin kuin vain voi(n. 6h päivässä, eikä enää viikonloppuisin). Pahin pelko onkin, se että hän ei rakasta enää....

        ..sitten lisäät "panoksia". Eli tosi hieno alku sulla, mutta nyt ala viel lisätä kaikenlaista muuta vaimon ja lasten huomioimista. Erityisesti vaimon. Mieti seurustelunne alkuaikoja ja sitä, mitkä asiat teki vaimos silloin iloiseks ja ala hurmata häntä takaisin. Ja muista tietenkin kotona ollessasi olla henkisesti läsnä, jakaa asioitasi ja kuunnella häntä. Eli ei riitä, että tulet kotiin jos koko illan katot vain telkkaria tai surffaat netissä. Ole huomioonottava ja huomaavainen, mutta tietenkin samalla myös oma itsesi. Arvosta vaimoasi ja kohtele häntä hyvin.

        Kyllä rakkauden voi saada takaisin, mutta siihen menee hieman aikaa, joten älä tosiaankaan luisu enää takaisin aikaisempaan välinpitämättömyyteesi, vaan jatka kunnes saat tuloksia. Mieti myös syitä, miksi alunperin ajauduit välinpitämättömyyteen ja käsittele niitä.


      • Kipe
        ystävä kirjoitti:

        ..sitten lisäät "panoksia". Eli tosi hieno alku sulla, mutta nyt ala viel lisätä kaikenlaista muuta vaimon ja lasten huomioimista. Erityisesti vaimon. Mieti seurustelunne alkuaikoja ja sitä, mitkä asiat teki vaimos silloin iloiseks ja ala hurmata häntä takaisin. Ja muista tietenkin kotona ollessasi olla henkisesti läsnä, jakaa asioitasi ja kuunnella häntä. Eli ei riitä, että tulet kotiin jos koko illan katot vain telkkaria tai surffaat netissä. Ole huomioonottava ja huomaavainen, mutta tietenkin samalla myös oma itsesi. Arvosta vaimoasi ja kohtele häntä hyvin.

        Kyllä rakkauden voi saada takaisin, mutta siihen menee hieman aikaa, joten älä tosiaankaan luisu enää takaisin aikaisempaan välinpitämättömyyteesi, vaan jatka kunnes saat tuloksia. Mieti myös syitä, miksi alunperin ajauduit välinpitämättömyyteen ja käsittele niitä.

        Kiitos rohkaisevista sanoista! Mutta en tiedä olenko yrittänyt liikkaa vai mikä. Olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa(ruoka kotona valmiina, kun vaimo ja lapset tulevat töistä) ja siivonnut, kunnostanut kotia....ei vaan tunnu auttavan, ei kai se nyt heti autakkaan.


      • Alannah
        Kipe kirjoitti:

        Kiitos rohkaisevista sanoista! Mutta en tiedä olenko yrittänyt liikkaa vai mikä. Olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa(ruoka kotona valmiina, kun vaimo ja lapset tulevat töistä) ja siivonnut, kunnostanut kotia....ei vaan tunnu auttavan, ei kai se nyt heti autakkaan.

        Ei todellakaan heti autakaan! Jos olet kolme vuotta käyttäytynyt, kuin sika pellossa, arvostusta ja luottoa et muutamassa viikossa takaisin saa.. Mutta toivoa saat, joka päivä lisää.
        Olet aloittanut hienosti! Monet, niin monet miehet ja naiset pilaavat suhteensa lopullisesti edes eron jälkeen myöntämättä omaa osuuttaan.

        Jatka! Vaimosi on menettänyt luottamuksensa..ja luottamus ja hänen käsityksensä sinusta muuttuu vasta, kun tarpeeksi kauan ja usein hän näkee, tilanteissa, joissa ennen olet sikaillut mihen, joka välittää.
        Ja Sinähän Välität! Sinä yrität! Muista kuitenkin, että et muutosta tee vaimosi vuoksi, vaan itsesi. Siitä saat voimaa ja sisäsyntyinen muutoksenhaku tuo tyytyväisyyttä.

        Onnea, kärsivällisyyttä ja viisautta matkallesi ja muista tosiaankin. toivoa on ja huomenna sitä on vähän lisää.

        *halaus*


      • Pelimies
        Kipe kirjoitti:

        Kiitos rohkaisevista sanoista! Mutta en tiedä olenko yrittänyt liikkaa vai mikä. Olen pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa(ruoka kotona valmiina, kun vaimo ja lapset tulevat töistä) ja siivonnut, kunnostanut kotia....ei vaan tunnu auttavan, ei kai se nyt heti autakkaan.

        auta heti tai sitten ei ollenkaan. Vaimosi on todennäköisesti katkera menneestä, eikä helposti lepytettävissä.
        Todennäköisesti saat myös maistaa vielä omaa lääkettäsi.
        Voi olla, että häntä myös alkaa ärsyttää liika yrittämisesi. (näkee sen teennäisenä)
        Varaudu myös siihen, että ero voi olla kaikesta yrittämisestäsi huolimatta edessä.


      • Kipe
        Alannah kirjoitti:

        Ei todellakaan heti autakaan! Jos olet kolme vuotta käyttäytynyt, kuin sika pellossa, arvostusta ja luottoa et muutamassa viikossa takaisin saa.. Mutta toivoa saat, joka päivä lisää.
        Olet aloittanut hienosti! Monet, niin monet miehet ja naiset pilaavat suhteensa lopullisesti edes eron jälkeen myöntämättä omaa osuuttaan.

        Jatka! Vaimosi on menettänyt luottamuksensa..ja luottamus ja hänen käsityksensä sinusta muuttuu vasta, kun tarpeeksi kauan ja usein hän näkee, tilanteissa, joissa ennen olet sikaillut mihen, joka välittää.
        Ja Sinähän Välität! Sinä yrität! Muista kuitenkin, että et muutosta tee vaimosi vuoksi, vaan itsesi. Siitä saat voimaa ja sisäsyntyinen muutoksenhaku tuo tyytyväisyyttä.

        Onnea, kärsivällisyyttä ja viisautta matkallesi ja muista tosiaankin. toivoa on ja huomenna sitä on vähän lisää.

        *halaus*

        Joo, no perusluonteeseeni kuuluu kärsimättömyys. Ja jos luottamuksen menetys kesti kolme vuotta, niin ei sitä kai parissa viikossa korjata, mutta... Ymmärrän senkin että hän ei yhtään luota mun sanaan, mutta itsestä kuitenkin tuntuu hyvältä. Ja koko ajan paremmalta, mitä kauemmin olen ollut ottamatta. Sanotaan että, elämäninto on palannut, enkä todellakaan haluaisi menettää häntä...Olen ymmärtänyt nyt vasta kuinka tärkeä ihminen vaimoni minulle on....Ja toivon että, kaikki on korjattavissa...


      • Andro
        Kipe kirjoitti:

        Joo, no perusluonteeseeni kuuluu kärsimättömyys. Ja jos luottamuksen menetys kesti kolme vuotta, niin ei sitä kai parissa viikossa korjata, mutta... Ymmärrän senkin että hän ei yhtään luota mun sanaan, mutta itsestä kuitenkin tuntuu hyvältä. Ja koko ajan paremmalta, mitä kauemmin olen ollut ottamatta. Sanotaan että, elämäninto on palannut, enkä todellakaan haluaisi menettää häntä...Olen ymmärtänyt nyt vasta kuinka tärkeä ihminen vaimoni minulle on....Ja toivon että, kaikki on korjattavissa...

        Onpa mukava lukea, että muutoksesi on sisäsyntyistä. Luultavasti tulet tarvitsemaan kärsivällisyyttä ja paljon (edellisen viestisi otsikko!). Älä luovu, vaikka tulisi välillä lunta tupaan, vaikka vaimoltasi tulisi jossain vaiheessa hyvinkin kriittistä ja repivää vastinetta (toivotaan silti, ettei niin käy), mutta jos niin, muista, että vain sellaista jaksaa/haluaa/on motiivia kritisoida, josta välittää. Haluat vaimosi rakkauden takaisin, pysy kestävänä, lujana, lämpimänä, avoimena ja ennen kaikkea omana itsenäsi. Syvät haavat paranevat hitaasti, mutta ihmiselimistö on aika ihmeellinen kyvyssään toipua. Tsemppiä!


    • Tsemppis

      3 VUOTTA, ihan uskomaton aika, kuka tahansa kyllästyy! Siis nyt ei auta enää mikään lääppiminen.

      Tee jotain konkreettista asian hyväksi. Myönnä ääneen mokanneesi. Menkää jonnekin lomalle. Vaihda työpaikkaa. Elä elämää uusin silmin.

    • morkkis

      Kuulostaa suoraan sanottuna aika pahalta. Valitettavasti olen oman tilanteeni takia nyt pessimisti, mutta jos rakkaus on tosiaan kuollut, niin se on kuollut. Ei se tule takaisin millään tempuilla.
      Yrität varmasti kovasti - ehkä liikaa. Mutta jos vaimosi vielä yhtään sinua rakastaa ja haluaa yrittää, niin tuo sinun muutoksesi pitää kestää pyyteettömästi vielä kauan. Eli tästä eteenpäin.

      Älä usko, että mitään muutosta vaimossasi tapahtuu välttämättä edes puolessa vuodessa. Sinun pinnasi tulee olemaan koetuksella, sillä tuskin saat kovasti kiitosta yrittämisestäsi huolimatta. Mutta jos jaksat nöyrtyä, ja jatkaa suurempia kiukuttelematta vuoden päivät, niin hyvä niin. Sitten pitäisi jo olla varmempaa tietoa suhteenne tulevaisuudesta.

      Minäkin varmaan yritin liikaa aikanaan. En kyllä koskaan ryypännyt enkä muutakaan. Lopetin erittäin hyväpalkkaisen työnikin ollakseni kotona lasten kanssa, ja että vaimo saa keskittyä työhön ja lapsiin - ja itseensä. Hoidin kodin, lapset, vaimon. Taatusti hän sai minulta huomiota; lähes joka päivä. Ja sitten hän olikin kyllästynyt minuun.

      Jos kiinnostaa, niin käy lukemassa ketjuni tuolta alempaa.

    • Naikkonen

      Silloin kun mitta täyttyy, niin päätä voi olla aika vaikea kääntää. Voi olla, että vaimosi on tehnyt ns. surutyötä suhteestanne jo vuosia ja nyt tuli vain se piste. Eli rakkaus on kuollut. Silloin ei ole enään paljookaan tehtävissä. Usein valitettavasti ihmiset huomaa puutteensa/laiminlyöntinsä liian myöhään. Silloin on jo peli menetetty.

      Mutta voihan olla, että vaimosi vielä rakastaa sinua ja haluaa antaa sinulle mahdollisuuden. Sinun on vain näytettävä teoillasi ja sanoilla muuttuneesi ja pysyttävä niiden takana. Onnea!

    • xkoopää

      Itse olen aikalailla täsmälleen samassa tilanteessa nytten tuon kusipäänä olon vuodet voi tosin kertoa suurinpiirtein kolmella. Teen kaikkeni ja olen muuttunut mies nyt haluan saada vaimoni rakkauden takaisin ja luottamuksen että olen tosiaan eri ihminen nykyään. Helppoa ei tule olemaan mutta sain tänään halata vaimoa, voi sitä onnen määrää!!

    • Camila12

      Hei ystäväni minun nimeni on Camila Rodela ja olen Michiganista, Unied State.I täällä todistaa DR.OGAGA ​​KUNTA: n hyvistä teoksista elämässäni. Aviomies ja minä olemme naimisissa 27 vuoden ajan kahdella lapsella. Kaksi vuotta sitten kaikki meni loppuun. Halusin mieheni takaisin ja pyysin häntä, mutta hän ei koskaan kuunnellut, joten törmäsin lukuisiin todistuksiin tämän nimenomaisesta oikeinkirjoituksesta. Jotkut todistivat, että hän toi Ex-rakastajansa takaisin, jotkut todistavat, että hän palauttaa kohdun ja parantaa syöpäsairautta ja muita sairauksia. Jotkut todistavat, että hän voi antaa loitsun lopettaakseen avioeron ja myös loitolla saadakseen hyvän palkkatyön niin eteenpäin. Hän on hämmästyttävä, minä myös törmäsin yhden todistuksen, se oli noin nainen nimeltä Vera, hän todisti siitä, miten hän toi takaisin hänen entinen rakastaja, ja lopussa hänen todistuksensa hän pudotti hänen email.After lukemassa näitä kaikkia, päätin Antaa hänelle yrittää. Otin yhteyttä sähköpostitse ja selitin ongelmani hänelle. Ja hän kertoi minulle, mitä minun tarvitsee tehdä, tein sen ja mieheni tuli takaisin minulle. Olemme ratkaisseet ongelmamme, ja olimme jopa onnellisempi kuin koskaan ennen. DRAGOGA KUNTA olet lahjakas mies, enkä lopeta julkaisemasta häntä, koska hän on ihana mies. Jos sinulla on ongelmia ja etsit todellista ja todellista oikeinkirjoittajaa, kokeile häntä milloin tahansa, hän on vastaus ongelmiisi. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja saada ongelmasi ratkaisemaan kuten minä. Hän voi ratkaista seuraavat ongelmat ja paljon muuta.
      (1) JOS OLET OLET EX-BACK
      (2) HALUAT KÄYNNISTÄÄ HUSBANDIA JUMALAN POISTAMISEKSI
      (3) Haluat olla edustettuina toimistossasi
      (4) MITÄ MIEHET JA NAISET KÄYTETÄÄN HÄNEN OLE AURINTA
      (5) JOS LYHYT KÄSITÄ LAPSIA
      (6) Haluat olla rikas
      (7) TÄLLÄ OLET HÄNTÄJÄLLÄ LOVEELLE VAIN JÄLLEEN ELÄMÄLLÄ
      (8) TÄYDELLÄ HYVÄ LUCK SPELL
      (9) Tarvitset LOTTERY SPELL
      (10) Tarvitset työpaikan
       [email protected] tai WhatsApp 2348069032895

    • Barbara

      En ole koskaan nähnyt tai kuullut sellaista miestä kuin Lord Bubuza, Herra Bubuza on ihmisen inhimillinen Jumala, ihmiset kutsuvat häntä Jumalaksi maan päällä. Mieheni aina huijaa minua ja aina kertoa hänelle lopettaa huijaaminen hänet järkyttää ja uhkaa lähteä talosta, hän jatkoi huijaamista minulle kuukausia laajentamalla hän tuo toisen naisen kotiin, kun en ole noin. Rakastin häntä niin paljon, etten halunnut menettää häntä, mutta suurimmalle yllätykselle minä palasin töistä eräänä päivänä ja huomasin, että hän otti asiansa ja muutti toisen naisen kanssa. Itkin ja olin yksinäinen pitkään, kunnes ystäväni toimistossa kertoi minulle, kuinka Herra Bubuza auttoi häntä tuomaan miehensä takaisin 6 vuoden avioeron jälkeen, joten otin välittömästi yhteyttä Herra Bubuzaan WhatsAppin kautta ja kerroin hänelle tilannettani ja hän sanoi minulle, että hän auttaa minua ja mieheni tulevat takaisin kerjäämällä minut polvilleen 12-16 tunnin sisällä. Tein kaiken, mitä Herra Bubuza kertoi minulle ja suurimmalle ilollekseni kaikki tapahtui 13 tunnin kuluessa aivan kuten Lordi Bubuza sanoi aikaisemmin. Mieheni tuli takaisin minuun ja laski polvilleen itkien ja kerjäämättä minua anteeksi hänelle. Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä Lord Bubuzaan nyt sähköpostilla: [email protected] tai verkkosivustolla: http://Lordbubuza.website2.me tai kautta WhatsApp: 1 518 558 5109

    • Gabrieww

      Romanialainen Gabriel Katherine i meni naimisiin Patrickille, joka on liikemies, kun olin naimisissa hänen kanssaan, kun hänellä oli kaksi lasta, sunnuntaina näki hänen puhuvan naisen kanssa ja sen jälkeen hän alkaa toimia jonkin verran, kun kyselen häneltä, hän kertoi minulle, että se oli entinen tyttöystävä takaisin kouluun, kun mieheni alkoi pysyä myöhään, kun kysyin häneltä, miksi hän valehtelee minulle, kun hän erosi 1 kuukauden kuluttua, he asuivat yhdessä asunnosta täällä taloni ja he elävät hyvin, mutta silti rakastan mieheni ja minä tarvitsen häntä takaisin elämässäni, he olivat yhdessä, joten tulin kosketuksiin dr Sacre'n kanssa, joka lupasi minulle ja hän tuli takaisin minulle kaikki kiitos hänelle on apua, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] tai soita tai WhatsApp: 2348159768201 apua ja hän auttaa sinua takaisin rakastajaasi

    • fernadort

      TÄMÄN LISÄÄ
      Nimeni on Fernado Antonio. Tämä on todistus suurelle tohtorille, joka auttoi minua palauttamaan rakkauteni takaisin elämään. Päivänä, jolloin vaimoni jätti minut, asiat menivät synkälle ja tunnelma oli epävarmuustekijöitä. Kaikki tuntui siveältä ja päätin hakea apua noidat, joilla on kyky tuoda ex-vaimoni? takaisin. Kun ajattelin, menin Internetin kautta ja kuten näitte etsimään luotettavaa velhoa, näin lukuisia todistajia, jotka ovat tehneet velhoja entisten poikien ja rakkaiden talteenotossa. Uskon kautta tohtoriin tukemana otin yhteyttä ja selitettäessä asioita hän hyväksyi vastaamaan alan haasteisiin. Hän teki hyvää työtä. Entinen vaimoni palaa minulle hyvin huolella ja kiintymyksellä. Siksi haluan käyttää tätä tilaisuutta kunnioittavasti palveluni tilanteestani. Rehellisesti, hän osoitti rohkeutta ryhtyä pelottavaan tehtävään löytää ratkaisuja lähes kaikkiin ongelmiin. Ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

    • koffi

      Minulla on Koffi Kouakou. Olen erittäin iloinen tänään, ei vain, mistä tämä suuri mies kutsuttu lääkäri on tehnyt minulle. Olin niin alhainen, kun minun ex? jätti minut. En voi uskoa, että nyt vaimoni on nyt takaisin polvilleni rubiininruusulla, pyytää minua ottamaan hänet takaisin ja tuntemaan surullisen ja anteeksi, että jätit minut? että se aiheutti minua kipua avioeron jälkeen? Ja kaikki tämä ihme tapahtui sen jälkeen, kun olen tilannut hätätilan 48 tuntia lääkäriltä. Arvoisa Herra, olen nykyisin maailman onnellisin mies. Tohtori teki sen. Joo. Se on ihana ihme ja ilo minulle ja perheelleni tänään. Kiitos arvokkaasta avusta. Olet todellinen noita ja et koskaan unohda, että olette jälleen onnellisia. Olet sankarini. Lapset ovat iloisia, että heidän äitinsä tulee kotiin ikuisesti. ota yhteyttä jos tarvitset kiireellistä apua suhteestasi Email: [email protected]

    • mariam54545

      Minun nimeni on Mariam Haluan tunnustaa suuren velhon nimeltään tohtori mieheni ja olen ollut naimisissa 5 vuotta nyt meillä ei ole lapsia ja lääkäri kertoi meille, etten voi syntyä, koska kohtuani olin niin huolissani ja vaimoni ei ollut onnellinen, joten hän päätti mennä naimisiin toisen tytön ja avioeron kanssa, että olin niin surullinen Kerroin ystäväni hänelle kertoi minulle spell vahva antoi minulle sähköpostiosoitteen eikä koskaan ajatellut niin paljon päätin antaa hänelle kokeile ja kerro, että se kestää 24 tuntia, jotta tuo aviomieheni takaisin minulle, ja minä jään raskaaksi ja taivutettu kolmas päivä mieheni palasi minulle ja hän alkoi pyysi minua hänen neal ja hän sanoi minulle, että hän ei haluaa avioeron uudelleen ja kahden kuukauden kuluttua vahvistan, että olin saanut raskauden. lääkäri voi auttaa sinua myös ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Tässä ovat nämä suuret oikeinkirjoittajat, jotka ovat tehneet minulle. En koskaan usko taikuuteen ennen kuin olin kiusannut kokeilla sitä. Minulla ja miehelläni oli monia ongelmia yhdessä. Hän ei aina tee minut onnelliseksi, koska hän on rakastunut toiseen avioliittoon kuulumattomaan naisiin. Olen yrittänyt parhaani varmistaakseni, että mieheni lähtee tästä naisesta, mutta mitä enemmän puhun hänelle, sitä enemmän hän saa minut surulliseksi, joten avioliitoni meni avioeroon, koska hän ei anna sitä minulle. Joten kaikki tämän tuskan ja pelon kanssa päätin ottaa yhteyttä näihin oikeinkirjoittajiin, jotta voisin nähdä, alkavatko asiat uudelleen minun ja mieheni välillä. Tämä taika DR.PEACE kertoi minulle, että mieheni on todella suuri sotku, että hän oli maaginen lumoava, joten hän kertoi minulle, että hän tekisi kaiken tavalliseen tapaan. hän jatkoi ja heitti loitsun minulle, 3 päivän kuluttua hän heitti loitsun miehelleni. Hän muutti täysin. Hän pyysi minua anteeksi ja sanoi, miten hän kohteli minua, ettei hän tiennyt, mitä hän teki. Minä ja mieheni ovat jälleen yhdessä, ja kiitän todella DR PEACEa siitä, että hän antoi minulle takaisin mieheni, että jokainen haluaa ottaa häneen yhteyttä niille, joilla on avioliittoon ja suhteisiin liittyviä kysymyksiä, hän ratkaisee sen sinulle. Hänen sähköpostiosoitteensa on täällä: [email protected]
      WhatsApp: 2348059073851
      Viber: 2348059073851

    • Anonyymi

      Olen täällä todistamassa, mitä tämä suuri oikeinkirjoitin on tehnyt minulle. En koskaan usko oikeinkirjoitukseen, ennen kuin olin kiusaus kokeilla sitä. Minulla ja miehelläni on ollut monia ongelmia, jotka elävät yhdessä, hän ei aina saa minut onnelliseksi, koska hän on rakastunut toiseen avioliiton ulkopuoliseen nainenyn, yritin parhaani varmistaa, että mieheni lähtee tästä naisesta, mutta mitä enemmän puhun hänelle mitä enemmän hän saa minut surulliseksi, niin avioliitto putosi avioeroon, koska hän ei anna minulle mitään huomiota. Joten kaikki tämän tuskan ja ahdistuneisuuden vuoksi päätin ottaa yhteyttä tähän oikeinkirjoittajaan nähdäkseni, voisinko jälleen harjoitella minun ja mieheni välillä. tämä loitsu DR PEACE kertoi minulle, että mieheni on todella suuri sotku, että hän on ollut hurmaava taika, joten hän kertoi minulle, että hän tekisi kaiken normaalisti uudelleen. hän jatkoi ja heitti loitsun minulle, 3 päivän kuluttua hän heitti miehensä loitsun, hän muutti hänet anteeksi minua ja sanoen, kuinka hän kohteli minua, ettei hän tiennyt, mitä hän tekee, minä ja mieheni on palannut yhteen Kiitän todella DR PEACEa siitä, että hän sai mieheni takaisin minulle, ja haluan, että kaikki ottavat hänet yhteyttä niihin, joilla on ongelmia avioliitto- ja suhdeongelmiin liittyen, hän ratkaisee sen sinulle. Sen sähköpostiosoite on täällä: [email protected]
      ja hänen WhatsApp: 2348059073851

    • Anonyymi

      Kuinka sain aviomieheni takaisin todellisen ja tehokkaan loitsun avulla DR Sunny -nimeltään, nimeni on Olivia Alax, en koskaan uskonut hymyilevän uudelleen, mieheni jätti minut kahdeksi lapseksi vuodeksi Luulin, että en näe häntä enää vasta, kun tapasin Maria-nimisen naisen, joka kertoi minulle loitsupyörästä nimeltä Dr.Sunny. Hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa ja matkapuhelinnumeronsa ja otin yhteyttä häneen ja hän vakuutti minulle, että 48 tuntia mieheni tulee takaisin luokseni. Alle 48 tunnissa mieheni palasi alkoi anteeksi anteeksi sanomalla, että se on paholaisten työtä, joten olen edelleen yllättynyt tästä ihmeestä, en voinut tulla raskaaksi, mutta heti loitsun aikana tulin raskaaksi ja synnytin kolmannen lapseni, jos tarvitset apua häneltä, voit ottaa yhteyttä häneen: sähköposti: [email protected] Tai WhatsApp tai soittaa hänelle nyt: 2348082943805
      Dr.Sunny myös parantaa:
      1. HIV / aids
      2. YRTIT 1/2
      3. Syöpä
      4. ALS (Lou Gehrigin tauti)
      5. Hepatiitti B
      6, raskaana

    • Anonyymi

      Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: [email protected] tai soita 27653527813

    • Anonyymi

      Haluan entisen vaimoni takaisin mieheltä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe