Eurotähti -kisan voittaja?

kuka, ken

voisi kertoa, eilisen Eurotähti 2009 -kisan voittajan? Kiinnostaa tietää, Järviradion sivuilla ei tulkosia vielä ollut.

9

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pänni

      Sen voitti se Tastulan flikka, Laurako se etunimi ois ollu.

    • Karaokekoukku

      oli voittaja, nuori nainen Tastula, (mullakin etunimi hukassa, tais olla Laura), on ollut monissa kisoissa ennenkin ja pärjännyt ihan kivasti. Hänellä on hyvin persoonallinen ääni ja miellyttävä esiintymistapa.

      Kilpailuista tulee nyt kohta kolmen jälkeen kooste ja haastattelu voittajasta Järviradiosta ja myös siitä nettiradiosta.
      Hieno kisa ja hyvä tunnelma ja finalisteistahan tehdään nyt sitten se levykin, joten minäkin pääsin ittiä parempaan joukkoon. Terveisiä vain kaikille kilpakumppaneille ja muillekin.
      Ei kuulemma munkaan tartte ihan päätä vadille pistää, olin laulanut ihan siedettävästi =D

      • Liisi-Äiti

        Voittajan nimi on Laura Emilia Tastula, kertoo ylpeä Äiti !!!
        Onneksi olkoon vielä kerran rakas tyttäreni !!!!


      • mä myös

        olin, erittäin hyviä laulajia oli mukana. Kaikki kävi lopussa kuitenkin liian nopeasti, (alussa ei) vai nukahdinko jossain vaiheessa. Koska ja miten paikalla ollut yleisö äänesti, entäs radion kuuntelijat? Siitä viimeisestä osakilpailusta kyllä äänestystulos kiikutettiin Joonakselle, mutta meitä oli iso pöydällinen paikalla ja me ei ainakaan äänestetty missään vaiheessa. Myös se tuomarin kommentti jäi askarruttamaan mieltä, että kisassa ei ollut mukana yhtään nenään laulajaa. Oon kai sitten vähä tyhmä....
        Vielä yksi parannusehdotus: Arpokaa se matka seuraavalla kerralla, kaikkihan kuitenkin olivat jo voittajia, koska pääsivät levylle.
        Onnea Lauralle Brysseliin!
        Niin ja Jukka, vedit kyllä oman osuutesi kympillä alkuhärdellistä huolimatta.....niin oli hyvä laulaa ja yleisö mahtavaa!


      • paikalla
        mä myös kirjoitti:

        olin, erittäin hyviä laulajia oli mukana. Kaikki kävi lopussa kuitenkin liian nopeasti, (alussa ei) vai nukahdinko jossain vaiheessa. Koska ja miten paikalla ollut yleisö äänesti, entäs radion kuuntelijat? Siitä viimeisestä osakilpailusta kyllä äänestystulos kiikutettiin Joonakselle, mutta meitä oli iso pöydällinen paikalla ja me ei ainakaan äänestetty missään vaiheessa. Myös se tuomarin kommentti jäi askarruttamaan mieltä, että kisassa ei ollut mukana yhtään nenään laulajaa. Oon kai sitten vähä tyhmä....
        Vielä yksi parannusehdotus: Arpokaa se matka seuraavalla kerralla, kaikkihan kuitenkin olivat jo voittajia, koska pääsivät levylle.
        Onnea Lauralle Brysseliin!
        Niin ja Jukka, vedit kyllä oman osuutesi kympillä alkuhärdellistä huolimatta.....niin oli hyvä laulaa ja yleisö mahtavaa!

        olin ja olimme, laulajat tosi taitavia kaikki alkukarsinnassa ja loppukarsinnassa, kaikki oli oikeutettuja sinne. joskin tällainen valinta äännestys ei ole mitenkään hyvä juttu se ole tasapuolista ja ( jos ns 1 tuomari valitsee jonkun sekään ei ole oikea tapa) mielestäni siinä eurotähti kilpailuun tulisi sääntöjä muuttaa. sillä järviradio ei katta vielä koko suomenmaata siten ei tasapuolisuus tapahdu siinä asiassa lainkaan. olisko parempi vaihtoehto että alkukarsinnassa olisi tuomareita myös useimpia yleisöäänestys jossa kuulijat mahd ottaa oman kuuluuvuus alueen osanottajan mukaan. muuten paikka oli tosi upea, heino palvelu jne.


      • kisafani
        paikalla kirjoitti:

        olin ja olimme, laulajat tosi taitavia kaikki alkukarsinnassa ja loppukarsinnassa, kaikki oli oikeutettuja sinne. joskin tällainen valinta äännestys ei ole mitenkään hyvä juttu se ole tasapuolista ja ( jos ns 1 tuomari valitsee jonkun sekään ei ole oikea tapa) mielestäni siinä eurotähti kilpailuun tulisi sääntöjä muuttaa. sillä järviradio ei katta vielä koko suomenmaata siten ei tasapuolisuus tapahdu siinä asiassa lainkaan. olisko parempi vaihtoehto että alkukarsinnassa olisi tuomareita myös useimpia yleisöäänestys jossa kuulijat mahd ottaa oman kuuluuvuus alueen osanottajan mukaan. muuten paikka oli tosi upea, heino palvelu jne.

        Musta oli ihmeellistä y. kisoissa se, että muut olivat saaneet tietää finaaliinpääsynsä ja viikkoja ennen. No eihän siihen viimeiseen tarvii osallistuakaan--- ? mutta?

        Vasta finaalin alettua ja jonkin aikaa edettyä julistettiin kaksi alkukarsinnoista finaaliin päässyttä. Siitä vain sitten etsimään kisakappaletta, ja nopiaan.

        Mun mieleen jäi naispuhujan sanat, kun hän perusteli kisan voittajaa, jonka minäkin olisin valinnut voittajaksi, mutta. Miksi hää tulostenlukija sano:" Toivon että laulat saman kappaleen siellä Brysselissä kuin alkukarsinnoissakin. Silloinko päätös voittajasta tehtiin? Eikös tämä tyttönen ollut viimeisissä alkukarsinnoissa 20 muun joukossa? Häähän lauloi sen Odotusta Pariisissa, eikä muuta, kuuliko joku jonkun muun kappaleen ja missä? Korjakkaa, jos oon väärässä. Alkukarsinnoista jäi mieslaulajista todella hyvä pois ja miksi tää kisojen aloittaja lauloi karsinnoissa, jos kerta oli valittu. Minusta finaaliin pääsi siis viimeisistä alkukarsinnoista kolme, jos hää he olt valittu sitä ennen, hää avas vaan kisan. Outoa.

        En jaksanut jääjä lopputuloksia kuuntelemaan, kuuntelin radiosta kotimatkalla.

        Nyt putosin näiden kisojen juonesta täysin kärryiltä. Vaan eihän juttu mua koskennukaa. Pääseekö voittaja oikeesti Brysseliin, eikös siinä ollut jottain epäselvää, Jäätteenmäen valituksitulemiseen sidottuna??

        En mie asettele paremmuusjärjestystä kysseenalaiseksi, mutta ihmettelen tosiaan noita äänestyksiä ja muutamaa "vibaa". Jotka saatto mennä ohi moneltakin, tai sitten mä putosin vain kieseiltä. Milloin tosiaan alkukarsinnassa kisanneet kerettiin äänestyksen, eli yleisö- ja kuuntelijakunnan puolestaa äänestää jatkoon?

        Vastaisko joku, joka ossaa.


      • Karaokekoukku
        kisafani kirjoitti:

        Musta oli ihmeellistä y. kisoissa se, että muut olivat saaneet tietää finaaliinpääsynsä ja viikkoja ennen. No eihän siihen viimeiseen tarvii osallistuakaan--- ? mutta?

        Vasta finaalin alettua ja jonkin aikaa edettyä julistettiin kaksi alkukarsinnoista finaaliin päässyttä. Siitä vain sitten etsimään kisakappaletta, ja nopiaan.

        Mun mieleen jäi naispuhujan sanat, kun hän perusteli kisan voittajaa, jonka minäkin olisin valinnut voittajaksi, mutta. Miksi hää tulostenlukija sano:" Toivon että laulat saman kappaleen siellä Brysselissä kuin alkukarsinnoissakin. Silloinko päätös voittajasta tehtiin? Eikös tämä tyttönen ollut viimeisissä alkukarsinnoissa 20 muun joukossa? Häähän lauloi sen Odotusta Pariisissa, eikä muuta, kuuliko joku jonkun muun kappaleen ja missä? Korjakkaa, jos oon väärässä. Alkukarsinnoista jäi mieslaulajista todella hyvä pois ja miksi tää kisojen aloittaja lauloi karsinnoissa, jos kerta oli valittu. Minusta finaaliin pääsi siis viimeisistä alkukarsinnoista kolme, jos hää he olt valittu sitä ennen, hää avas vaan kisan. Outoa.

        En jaksanut jääjä lopputuloksia kuuntelemaan, kuuntelin radiosta kotimatkalla.

        Nyt putosin näiden kisojen juonesta täysin kärryiltä. Vaan eihän juttu mua koskennukaa. Pääseekö voittaja oikeesti Brysseliin, eikös siinä ollut jottain epäselvää, Jäätteenmäen valituksitulemiseen sidottuna??

        En mie asettele paremmuusjärjestystä kysseenalaiseksi, mutta ihmettelen tosiaan noita äänestyksiä ja muutamaa "vibaa". Jotka saatto mennä ohi moneltakin, tai sitten mä putosin vain kieseiltä. Milloin tosiaan alkukarsinnassa kisanneet kerettiin äänestyksen, eli yleisö- ja kuuntelijakunnan puolestaa äänestää jatkoon?

        Vastaisko joku, joka ossaa.

        Korjatkoon ken tietää paremmin.

        -Alkukarsintoja oli 10 (oikeastaan 11, kun yksi oli valittu ulkomailta), joista jokaisesta kisasta valittiin yksi tuomarin äänellä (jota tuomaria ei etukäteen tiennyt) ja yksi yleisön puhelin äänillä. Paitsi yhdestä kisasta valittiin vain yksi laulaja, joten loppufinaalissa oli kuitenkin 20 laulajaa.

        Laukaassa oli ensin se viimeinen alkukisa, joista valittiin ne kaksi laulajaa ja nämä lauloivat loppufinaalissa viimeisinä omat laulunsa, myös tämä voittaja, hänellä oli eri laulu kuin siinä alkukisassa.

        Tuomarina oli alkukisassa eri kuin ne loppukisan tuomarit. Alkukisojen yleisöäänestys tapahtui puhelimitse Järviradioon heti kisan päätyttyä, ei siis paikalla olleille juontajille. Ja niiden tulosten tultua, ilmoitettiin ketkä pääsi viimeisestä alkukarsinnasta finaaliin ja finalistit lauloivat siinä järjestyksessä kuin he olivat osallistuneet alkukarsintoihin ja valittu finaaliin.

        Muuten olen itsekin sitä mieltä, että alkukisat olisi kannattanut pitää täysin eri iltoina. Mutta kai laulajat, jotka osallistuivat näin loppuvaiheessa kisaan olivat jo varautuneet siihen viime hetken lauluvalintaan, jos pääsevät finaaliin.

        Uskon että voittajan palkintomatka toteutuu ja levykin tehdään, johon tulee kaikkien finalistien laulut.

        Minusta kisa oli mielenkiintoinen ja kaikki finalistithan olivat palkintosijoilla sen levyn myötä.

        Muuten alkukarsinnoissa oli paljon todella hyviä laulajia, jotka eivät mahtuneet finaaliin, mutta joku valintahan on tehtävä. Ensi vuonna uudelleen.

        Toivon että seuraavissa kisoissa otetaan huomioon nämä muutamat toiveet mitä tuli ja että kisoja jatkettais ja edelleen kehitettäis.
        Terveisiä kilpakumppaneille, kuuntelijoille ja järjestäjille. Tv. ST alias KK


    • blingbling2

      Pirjo Hyytinen. Kuulemani perusteella ehdottomasti paras voitti!

      • Anonyymi

        Järviradio lopettakaa ihmeessä toi karaoke musiikin soittaminen, meitä on useita jotka kyllästyneet noihin maalaistollojen ääniin ääni kuin pässillä. Soitelkaa jotka osaa laulaa eikä määkiä. Noita saman tasoisia määkijöitä on joka talossa.HÄVETKÄÄ OLETTA PILANNEET JÄRVIRADION AKAISEMMAN HYVÄN MAINEEN. KATRI-HELENAA, KOIVUNIEMEÄ BERIT, MUITA SEN AIKAISIA MIESLAULAJIS, HENRY THEEL, VEIKKO TUOMI SITÄ ME JÄRVIRADION KUUNTELIJAT KAIPAAMME JOTOKA ASUMME SAMALLA ALUEELLA.KARAOKE LAULAJAT KUULUU SIINNE ÖRINÄ SAKKIIN RAVINTELIIN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe