Kerron tarinan miehestä, jota inhoan eniten maailmassa!!!! Silloin kun aloin seurustelle poikaystäväni kertoi ylistävin sanoin faijasta, joka hänen sanojensa mukaan puolet jumalasta, ei mun mielestä, oli aika suuri pettymys kun näin faijan ekan kerran, siinä se poltteli tupakkaa sisällä ja kiskoi kahvia naamaan, muuta ruokaa hän ei syönytkään kahvia ja tupakkaa vain. exPoikaystävän vanhemmat eronneet, äiti oli juoppoalkoholisti, en tiedä millainen lapsuus poikaystävälläni mahtanut olla, hänen kertomuksen mukaan äiti sekoillut ollut mielisairaalassa välillä kun hän ollut pieni. Seurusteltiin kunnes poikaystäväni bongasi yksistä bileistä uuden muijan itselleen tai oikeastaan muija bongasi hänet ja alkoi viestitellä. Asustelin poikaystäväni asunnossa mutta osoitetta ei sinne ollut, koska opiskelin ja mulla oli toinen asunto, ettei tulot vaikutua opintotukeen miehen tulot siis, yhtenä päivänä pyysi avaimen takaisin juuri sen takia kun bongannut uuden muijan annoin avaimen mutta sit kuitenkin viikonloppuna soitti mut hakemaan hänet tuolta 80 km päästä ja sain sisällekin tulla sitten otti kuitenkin yöllä avaimen pois, mä olin ihan shokissa oltiinhan seurusteltu jo puoltoistavuotta ja elämän olin rakentanut hänen ympärilleen, rimputtelin sitten hänen ovikelloaan ja vaadin että puhuttais eihän hän mun puheluihin vastannut, sitten hän aina välillä avasi kerrostalon oven ja kuikuili porraskäytävään mä vähän ihmettelin, kunnes portaita pitkin astelee poliisit!!! Rakkaan faijan neuvosta hän oli kutsunut poliisit häätämään minut sieltä oven takaa, eihän mulla osoitetta tosiaan siellä ollut, mutta ei yhtään varoittanut mitä ajatteli tehdä olisin kyllä lähtenyt ilmankin sieltä oven takaa, tämä rakkaan faijan neuvosta olihan poliisit aina auttaneet faijaakin hän näet oli pienenä huostaanotettu. Mutta tarina ei pääty tähän, minä kun olen hieman pullukka, sehän ei rakkaalle faijalle käynyt ollenkaan, poikaystäväni sanoi faija on aina inhonnut lihavia ihmisiä. Ja kun hänen luonaan majailtiin ei saanut syödä ollenkaan, toki poikaystäväni pärjäsi syömättä kun kerran joi kaljaa ja viinaa ja lisäksi söi mielialalääkkeitä jotka veivät näläntunteen, yhdestä kuulemma meni nälän tunne ja toisesta tuli nälän tunne siis lääkkeistä. Hän, faija itsekin niin ylpeänä selitti että seurustelee 30 vuotiaan 175 cm ja 50 kg olevan naisen kanssa, itse joku 60 v, poikaystävän mukaan samanikäisten mammojen kanssa faija ei vois kuvitellakaan seurustelevansa. No eipä aikaakaan kun mun poikaystävä alkoikin haikailla takaisin, soviittin että maksan puolet vuokrasta ja laitetaan osoite sinne hänen luo, sillä välin faijalle tullut aivoverenvuoto mutta hän selvisi siitä sen aikaa vaan ei ollut neuvomassa rakasta poikaansa. Eipä aikaakaan kun taas parkkipaikalla mun poikaystävä hokee meidän pitää erota meidän pitää erota kännissä siis autossa juttelee päivällä menee taas paremmin . Yhtenä yönä mä hain hänet baarista hän taas alkoi hokea meidän pitää erota sanoin en jaksa kuunnella tätä ja lähdin autosta mutta unohdin avaimet!!! Poikaystäväni meni sisälle eikä päästänyt mua sisälle, nyt soitti sitten naapuri poliisit, mä lähdin mun vanhempien luo, empä tiedä mitä hän niille kertoi mutta ainut mitä sain oli mun avaimet takaisin, sita rumbaa se sitten oli mä menini sisälle hän heitti mut ulos sitten faijan ideasta vuokrasopimustahan ei oltu tehty uudestaan sillä tavalla että mut oli vaan lisätty asujaksi joten vaihdatutti lukot, sitten mun piti hakea kaikki tavarat yhtenä päivänä hänen luotaan, faija ja pikkuveli oli auttamassa ja pikkuveli sanoi mulle että hän ei ainakaan olis ikinä pannut tullaista läskiä muijaa kuten sinä mä olin juuri hankkinut sängyn meille ja hän purki sen että sain mukaan sieltä löytyi mun pikkuhousut ne hän pisti rikkalapion kylkeen ja rikkalapion ulos kerrostalon rappukäytävään olipas noloa Pakkomuuton jälkeen ei poikaystäväni ikinä vastannut puheluihin/ tekstareihin. Kerran vastasi ja kuulin yskimistä taustalta rakas faijahan se siellä oli tullut poikaansa hoitamaan varmaan vierekkäin nukkuivat ja vahtivat ettei muija tule takaisin. Ja sillon kun meni hyvin mun poikaystävä vannoi rakkautta mulle puhui lapsista ja naimisiinmenosta etc, suutuspäissään mm. hajoitti mun 60 euron repun viilteli veitsellä palasiksi ja uhkas veitsellä muakin että kaivaa mun silmät päästä veitsellä jos en lähde vetämään. Poikaystävän mummille menin puhumaan että puhu nyt sille että se faija kokoajan määrää että sen pitää erota musta mummi sanoi että se faija on jo vuoden verran puhunut että mun poikaystävän pitäis erota minusta minähän olen tälläinen paska läski vaan. Mun mielestä faija oli se joka päätti sen meidän lopullisen eron, faija oli se joka käski kutsua poliisit, faija se joka nyt nukkuu mun poikaystävän vieressä ja varmaan jonkun verivalan tehneet ettei ikinä maailmassa mun poikaystävä ota enää yhteyttä tai edes pyydä anteeksi!!! Faija se joka itse kävi huorissa ihan oikeissa huorissa siis ja varmaan opetti poikansakin...
Rakas expoikaystäväni faija
45
2420
Vastaukset
- iloinen,
että pääsit tuosta perheestä eroon. Tuo perhe ei ole tarkoitettu Sinulle, ongelmat jatkuu jos sekaannut vielä. Jos sitä mietit, että olet hieman pullukka, niin voin kertoa, että moni poika/mies pitää kyllä pullukoistakin. Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia tuulia. Maailma on täynnä miehiä ja mikä parasta, saat itse valita...
T. Aikuinen mies.- 89o043
Ainakin nyt saan nukkua yöni rauhassa ja tiedän että en lennä tästä asunnosta mihinkään yksinään kun asustelen, ei myös tarvitse lähteä keskellä yötä juoppoa miestä hakemaan kaupungilta tai töiden jälkeen 130 km päästä kun ei saa omaa autoaan takaisin ajettua krapulassa... eikä mene rahaa kaikenmaailman auton remontteihin jotka MINÄ maksoin, hankin korjaajan, kävelen auton korjauspaikasta pois, auton jota en saanut edes ajaa kuin juoppokuskin roolissa, auton joka hänen nimissään, ja puolet vuokraa asunnosta jossa ei saa edes olla sisällä. Ei tarvitse polkupyörällä lähteä polkemaan viemään lääkettä hänen työpaikalle kun rauhoittavat loppu, ei tarvitse kantaa juuri oikeanlaista kaljaa polkupyörällä kotiin kun ei hän ehdi ostamaan kun pääsee liaan myöhään töistä ettei ehdi kauppaan. Ei tarvitse istua parkkipaikalla autossa yöllä kuskin roolissa kuuntelemassakännisen miehen turinoita: meidän pitää erota ja seuraavana päivänä vähän selvittyään minä rakastan sinua ja taas parkkipaikalla keskellä yötä meidän pitää erota ja sitten taas päivällä voi kuinka tarvitsenkaan sinua, ja taas nyt meidän pitäisi erota taas autossa istuskellen, tätä se oli
- 89o043
89o043 kirjoitti:
Ainakin nyt saan nukkua yöni rauhassa ja tiedän että en lennä tästä asunnosta mihinkään yksinään kun asustelen, ei myös tarvitse lähteä keskellä yötä juoppoa miestä hakemaan kaupungilta tai töiden jälkeen 130 km päästä kun ei saa omaa autoaan takaisin ajettua krapulassa... eikä mene rahaa kaikenmaailman auton remontteihin jotka MINÄ maksoin, hankin korjaajan, kävelen auton korjauspaikasta pois, auton jota en saanut edes ajaa kuin juoppokuskin roolissa, auton joka hänen nimissään, ja puolet vuokraa asunnosta jossa ei saa edes olla sisällä. Ei tarvitse polkupyörällä lähteä polkemaan viemään lääkettä hänen työpaikalle kun rauhoittavat loppu, ei tarvitse kantaa juuri oikeanlaista kaljaa polkupyörällä kotiin kun ei hän ehdi ostamaan kun pääsee liaan myöhään töistä ettei ehdi kauppaan. Ei tarvitse istua parkkipaikalla autossa yöllä kuskin roolissa kuuntelemassakännisen miehen turinoita: meidän pitää erota ja seuraavana päivänä vähän selvittyään minä rakastan sinua ja taas parkkipaikalla keskellä yötä meidän pitää erota ja sitten taas päivällä voi kuinka tarvitsenkaan sinua, ja taas nyt meidän pitäisi erota taas autossa istuskellen, tätä se oli
Aina kun juuri tuota parkkipaikalla autossa yöllä niitä meidän pitää erota saarnoja piti menin yleensä itse nukkumaan ja sanoin en jaksa kuunnelle sun horinoita, sitten hän soitti faijalleen keskellä yötä ja keskustelivat varmaan minusta parikin tuntia, kun sitten alkoi aika kun minä lensin kokoajan asunnosta, en edes puhelimellä poikaystävääni saanut kiinni puhuu toista puhelua, tunti kausia ja kenen kanssa, faijan kanssa tietenkin!!! ja faijan ideahan se oli että mut piti kokoajan heittää ulos, se oli osa korkeampaa suunnitelmaa joka oli heivata mut lopullisesti poikaystäväni elämästä, välillä tuntui että faija oli mustasukkainen minusta, eihän hän silloin saanut yhtä paljon huomiota pojaltaan, välillä kun meillä meni hyvin ja seurustelun alkuaikoina ei poikaystäväni muistanut soitella koko faijallekaan, jouluksihan se ainakin piti raahat meidän luo ei saatu viettää joulua kahdestaan... olis tehnyt sille faijalle hyvää ja olis ehkä sitten huolinut sen vanhemman uuden muijan kun olis huomannut että aika vaikea pitää 30 vuotta nuorempaa naista kovin kauaa
- 89o043
89o043 kirjoitti:
Aina kun juuri tuota parkkipaikalla autossa yöllä niitä meidän pitää erota saarnoja piti menin yleensä itse nukkumaan ja sanoin en jaksa kuunnelle sun horinoita, sitten hän soitti faijalleen keskellä yötä ja keskustelivat varmaan minusta parikin tuntia, kun sitten alkoi aika kun minä lensin kokoajan asunnosta, en edes puhelimellä poikaystävääni saanut kiinni puhuu toista puhelua, tunti kausia ja kenen kanssa, faijan kanssa tietenkin!!! ja faijan ideahan se oli että mut piti kokoajan heittää ulos, se oli osa korkeampaa suunnitelmaa joka oli heivata mut lopullisesti poikaystäväni elämästä, välillä tuntui että faija oli mustasukkainen minusta, eihän hän silloin saanut yhtä paljon huomiota pojaltaan, välillä kun meillä meni hyvin ja seurustelun alkuaikoina ei poikaystäväni muistanut soitella koko faijallekaan, jouluksihan se ainakin piti raahat meidän luo ei saatu viettää joulua kahdestaan... olis tehnyt sille faijalle hyvää ja olis ehkä sitten huolinut sen vanhemman uuden muijan kun olis huomannut että aika vaikea pitää 30 vuotta nuorempaa naista kovin kauaa
kun poika oli mennyt tekemään sen typerän tempun, että oli ottanut mut virallisesti asumaan oli että poika ostaisi oman asunnon ja mulla ei olis sinne mitään asiaa, arvaa miltä tuntui kun poikaystävä alkoi puhumaan sellaista että ostan oman asunnon mutta sä et tule sinne, sitä ennen ei ollut taas vähään aikaan erosta puhunutkaan, eipä sitten tarvinnut tätä ekaa suunnitelmaa toteuttaa kun mut pystyi jo sitä ennen ilman avaimia jättämään ulos, ei sekään nyt ihan oikein ole, jättää toinen ulos ilman avaimia!!!! kaikki suunnitelmat faijan päästä!!! kai hän tuntee poliisien olevan turva kun on kerran itse pienenä huostaanotettu, faija siis. Kyllä mun poikaystävä kertoi, että oli se hänellekkin kerran kutsunut poliisit kun asusteli faijansa kanssa ja oli tappelu, hän oli maannut yläkerrassa tappelun jälkeen ja kun nostaa silmänsä poliisit saapastelevat käytävää ylös. Eikö vois antaa pojan itse miettiä mitä elämältään haluaa ihan omilla aivoilla ilman aivopesua!!! ja jopa tuntea jotain tunteita vaikka extyttöystäväänsä kohtaan, miten kylmä ja tunteeton pitää ihmisen olla faijan mukaan... mitä sitten kun hänestä aika jättää vai elääkö hän 100 vuotiaaksi ja hallitsee poikansa elämää aina ja iänkaikkisesti?
- hjfgkg
joo ja sen sun entinen appiukkos käski varmaan soittamaan niitä naapureitakin poliisit kun riehuit siellä rappukäytävässä?
Ei poliiseja ihan pienestä hälytetä!
Mulle jäi vielä epäselväksi että miten nää appiukos seurustelusuhteet, syömättömyys ja tupakanpoltto vaikuttaa sun seurustelusuhteeseen? Tai edes huorissa käynti?
Eiköhän kyseessä kuule ole vaan kahden epävakaan persoonan seurustelusuhde jota te ette osanneet hoitaa asiaankuuluvalla tavalla.- 89o43
Eli faija opettaa pojilleen tälläiset elämänohjeet naisen pitää olla 175 cm pitkä ja painaa 50kg, lihavat tyttöystävät eivät saa syödä mitään ja muutenkaan ruoka yliarvostettua onhan tupakka ja kahvi keksitty, tupakkaa voi polttaa sisällä savupilven sisällä.Lihavat ja pullukat naiset, niillä ei ole ihmisarvoa voi heittää roskikseen koska vain. Myös laihoja tyttöystäviä kannattaa vaihdella eikä yhteen naiseen rakastua liian pitkäksi aikaa. Elämänohje numero kaksi huorissa on ok käydä ja heillähän on se sorja vartalokin. Luultavasti poliisit hälyytettiin koska oletettiin minun olevan hädässä kuten tavallaan olikin turpiin tuli, mutta minä vain en suostunut menemään ulos, olinhan maksanut puolet vuokrasta ja mun osoite siellä. Elämänohje numero kolme älä tunne mitään tunteita älä, ajattele mitään faija ajattelee puolestasi...
- edes vähän
Olisit edes vähän kappalejakoja tehnyt tuohon, niin olisi ehkä jaksanut lukea. Tuollaisena tuo on mahdotonta luettavaa.
- 89o043
kirjoitin tunnekuohun vallassa, kappalejaot jäi, en ollut varma lähetänkö edes sitä kirjoitusta, haluaisin vaan jakaa tämän minun tarinani muiden ihmisten kanssa
- joujoo
89o043 kirjoitti:
kirjoitin tunnekuohun vallassa, kappalejaot jäi, en ollut varma lähetänkö edes sitä kirjoitusta, haluaisin vaan jakaa tämän minun tarinani muiden ihmisten kanssa
jakaa viestisi muiden kanssa, niin eikö juuri silloin olisi hyvä kirjoittaa ymmärrettävää suomea. Sinulla voi olla ihan hienosti asiaa, mutta ei tuollaista pseudo-suomea jaksa lukea.
- minkä edes mahtaa
teit tyhmiä virheitä ja nyt siitä maksat. Mä en käsitä miten muijat voi olla oikeesti noin tyhmiä että alkaa seurusteleen jätkien kans vakavasti jotka kiskoo viinaa, kaljaa viikolla tai edes mielialalääkkeitä vetää. Idiootit.
- 89o043
Katsos kun hän salasi aluksi juomiset mielialalääkkeet ym oltiin jo seurusteltu pari kuukautta kun kerran kun hain hänet kaupungilta itstutti keittiön pöydän ääreen, huokaisi raskaasti, kaatoi lasin täyteen kirkasta viinaa , katsoi syvälle silmiin ja sanoi istu, varsinkin huvittavaa kun en itse juo ollenkaan en varsinkaan kirkasta viinaa... sitten kertoi, että syö mielialalääkkeitä, mä olin jo niin kiintynyt/ihastunut/rakastunut etten pystynyt tässä vaiheessa lähtemään enää suhteesta, viinanjuomiset kaljoittelu ne alkoi pikkuhiljaa paljastua sitten jo olin niin sisällä siinä suhteessa, että siinä sitä sitten oltiin
- 89o043
89o043 kirjoitti:
Katsos kun hän salasi aluksi juomiset mielialalääkkeet ym oltiin jo seurusteltu pari kuukautta kun kerran kun hain hänet kaupungilta itstutti keittiön pöydän ääreen, huokaisi raskaasti, kaatoi lasin täyteen kirkasta viinaa , katsoi syvälle silmiin ja sanoi istu, varsinkin huvittavaa kun en itse juo ollenkaan en varsinkaan kirkasta viinaa... sitten kertoi, että syö mielialalääkkeitä, mä olin jo niin kiintynyt/ihastunut/rakastunut etten pystynyt tässä vaiheessa lähtemään enää suhteesta, viinanjuomiset kaljoittelu ne alkoi pikkuhiljaa paljastua sitten jo olin niin sisällä siinä suhteessa, että siinä sitä sitten oltiin
hain siis keskellä yötä kaupungilta ja kaatoi viinaa mulle lasiin
- ehdoin tahdoin
89o043 kirjoitti:
hain siis keskellä yötä kaupungilta ja kaatoi viinaa mulle lasiin
hankit hankaluuksia.
Valitse seurasi.
- ................
Entisesi ja hänen isänsä eivät taida ihan täysillä käydä. Mutta toisaalta, etpä kyllä sinäkään - kuka käski jäädä roikkumaan huonosti kohtelevaan poikaystävään ja kestämään hänen ja isänsä vittuilua kerta toisensa jälkeen. Luulisi nyt, että parin vuoden aikana olisi järki välähtänyt sen verran, että olisi tullut mieleen lähteä.
- sorivaan
Kommentoin vaikka en lukenut kokonaan.
Vittuakos valitat jos roikut tuollaisessa mielisairaassa juoppovajokissa? Olisi tullut lähteä jo ensimmäisen kuprun ilmaannuttua. Oikeasti sinun olisi tullut lähteä jo siinä vaiheessa kun tutustuit kauhujen perheeseen. Ovat alaluokkaa. Mitä helvettiä sinä odotit? Hän petti sinua ja heitti sinut poliisien avulla ulos, mutta siltikin roikut hänessä, miten saatanan tyhmä sinä olet? Vittu, että teitä ei jaksa enää sääliä. Itse haet väkipakolla halveksuntaa ja alistusta joten älä valita.
Ja tuo poikaystäväsi puolustelu isää syyttämällä ei ole tervettä. Sinä keksit omasta päästäsi satuja ja tekosyitä!!!!!!!!!!!!!! Sinä elät jossain vitun fantasiamaailmassa ja kuljet silmät ummessa. Siitä johtuu ongelmasi. Yritä opetella tarkkailemaan todellisuutta.
"Ja sillon kun meni hyvin mun poikaystävä vannoi rakkautta mulle puhui lapsista ja naimisiinmenosta etc, suutuspäissään mm. hajoitti mun 60 euron repun viilteli veitsellä palasiksi ja uhkas veitsellä muakin että kaivaa mun silmät päästä veitsellä jos en lähde vetämään."
Olet jumalauta Mervi!
Sinä haluat miehen joka uhkaa kaivaa sinulta silmät irti puukolla, mutta miehen isä rikkoi suhteenne ja se on sinusta se ongelman. Ei teitä jaksa...
Sinä saat kohta turpaasi. Jos et tältä niin sitten seuraavalta.
Yritä pysyä erossa mielisairaista, väkivaltaisista ja linnakundeista.
Jo kirjoitusasustasi huomaa ettet ole kaikkein terävimmästä päästä. Keskityhän nyt vähäksi aikaa itsesi kehittämiseen. Jätä kokonaan pois televisio, Seiskat, julkkisjuorut, akkainlehdet ja ryypiskely.- mirame81
En halua ehkä noin karkeasti kuvata tapahtumaasi. Sinun elettyä elämääsi,mutta jonkun moista alistuvuutta SAIRASTA sellaista olet osoittanut, kun kestät tuon kaiken. Elämä toisinaan voi potkia päähän,mutta kun poliisit väkivalta ja henkinen väkivalta on läsnä.... On syytä katsoa peiliin ja tehdä asialle jotain.Miulla hek koht on ihan jotain kokemusta asioista mitkä ei aina kestä päivänvaloa. Mitä SINÄ voit tehdä nyt niin lopettaa surkutteleminen. Ex poikaystävän mulkusta faijasta tai siitä pojasta ylipäätään. Koska he eivät tarinasi perusteella ole kovin tasapainoisia kumpikaan...UNOHDA KOSKA JÄRISSÄÄN Et ole muuten kohta sinäkään jos et ala elämään itseäsi varten. Rakastamaa itseäsi juuri sellaisena kuin olet. Kaikesta huolimatta ansaitset parempaa...sehän sinä tiesit...eikö vain.
- ..............
Todella hankala lukea tätä. Yhden "lauseen" saa lukea monta kertaa, kunnes sanoma avautuu. Lisäksi pisteet ja pilkut ja kaikki ihan miten sattuu... Tekstiä olisi myös voinut jakaa kappaleisiin? Tämä ei ole pilkun viilaamista, vaan tuota tekstiä on ihan ennätyksellisen työläs ja hankala lukea.
- ............
Onpas roskasakkia... Kuka normaali katselee päivääkään? Kuvottavia ihmisiä.
Poikaystävä sanoo, että kaivaa veitsellä silmät päästäsi? Ja silti roikut ja roikut... Missä on itsekunnoitus, vai onko tämä jotain sairasta masokismia?
Jos nämä ihmiset ovat oikeasti olemassa, niin hehän kuuluisivat laitoshoitoon... Niin tosiaan, Suomessahan ei kovin helposti pääse. Mun puolestani saavat kaivella keskenään silmiä päästään, kunhan eivät tuo sitä muualle, vaan pitävät suljettujen seinien sisällä. Valitettavasti tuollaisiakin ihmisiä on olemassa, mutta onneksi heidän kanssaan ei ole mikään pakko olla tekemisissä, hyvä on jos onnistuu mahdollisimman paljon välttelemään. - appiukkos syytä...?
Kannattaiskos laihduttaa ennen kun alkaa jakeleen pildee ympäriinsä?
Läskit ei saa kuin pohjasakkaa, nääs.
Ihan olet saanut sen minkä ansaitsetkin. Vakka kantensa valitsee.- 89o043
Ei ole liikakilot appiukon, syytä ja olen kyllä tällä hetkellä laihdutuskuurilla, ja mulle on monet ihmiset sanoneet kun olisin laiha miehet juoksis mun perässä ja sais oven taakse jonotusnumerot järjestää, naama on sentään nätti mutta eihän se riitä saamaan kun luusereita kun on muuten pyöreä mutta kyllä lihava ihminen on ihminen ja ansaitsee myös ihmisarvoisen kohtelun ja lihavillakin on tunteet, faijan mielestähän lihavilla ei ole arvoa tässä maailmassa.
- 89o043
89o043 kirjoitti:
Ei ole liikakilot appiukon, syytä ja olen kyllä tällä hetkellä laihdutuskuurilla, ja mulle on monet ihmiset sanoneet kun olisin laiha miehet juoksis mun perässä ja sais oven taakse jonotusnumerot järjestää, naama on sentään nätti mutta eihän se riitä saamaan kun luusereita kun on muuten pyöreä mutta kyllä lihava ihminen on ihminen ja ansaitsee myös ihmisarvoisen kohtelun ja lihavillakin on tunteet, faijan mielestähän lihavilla ei ole arvoa tässä maailmassa.
Lisäksi kun laitoin mun expoikaystävälle tekstareita eron jälkeen, tottakai halusin selvittää asiaa ja toivoin, että hän taas jälleen kerran palaisi luokseni kuten oli palannut pari muuta kertaa, tottakai laitoin viestejä kun yhdesssä päivässä pitää muuttaa kaikki mun tavarat pois ja en voinut edes käsittää koko eroa muutuinkin puhelinhäiriköksi ja mun viestit on häiriköintiä, siitähän kans vois mennä poliisin juttusille, pahoja viestejä joissa kehotan poikaa miettimään omilla aivoillaan eikä faijansa aivoilla, mun äidille hän lähetti poikansa välityksellä sellaisen lehdestä leikatun leikkeleen jossa nainen oli joutunut maksamaan niin ja niin paljon korvausta miehelle kun oli laittanut viestejä ja soitellut. Minä joka olen maksanut hänen poikansa auton korjauksen, kantanut kaljaa sille kaupasta, hakenut noin 100 kertaa juopuneen poikansa kaupungilta, vienyt sen reseptejä uusittavaksi kun ei se itse ole saanut aikaiseksi, kävellen hakenut autoa huollosta kun eihän poika voi itse kävellä mihinkään minähän se olen hullu ja häirikkö ja kauhea ihminen. Onhan se tietenkin sitten helppoa kun exmuijasta ei kuulu mitään, voi unohtaa koko muijan olemassaolon.
- olet sairas
89o043 kirjoitti:
Lisäksi kun laitoin mun expoikaystävälle tekstareita eron jälkeen, tottakai halusin selvittää asiaa ja toivoin, että hän taas jälleen kerran palaisi luokseni kuten oli palannut pari muuta kertaa, tottakai laitoin viestejä kun yhdesssä päivässä pitää muuttaa kaikki mun tavarat pois ja en voinut edes käsittää koko eroa muutuinkin puhelinhäiriköksi ja mun viestit on häiriköintiä, siitähän kans vois mennä poliisin juttusille, pahoja viestejä joissa kehotan poikaa miettimään omilla aivoillaan eikä faijansa aivoilla, mun äidille hän lähetti poikansa välityksellä sellaisen lehdestä leikatun leikkeleen jossa nainen oli joutunut maksamaan niin ja niin paljon korvausta miehelle kun oli laittanut viestejä ja soitellut. Minä joka olen maksanut hänen poikansa auton korjauksen, kantanut kaljaa sille kaupasta, hakenut noin 100 kertaa juopuneen poikansa kaupungilta, vienyt sen reseptejä uusittavaksi kun ei se itse ole saanut aikaiseksi, kävellen hakenut autoa huollosta kun eihän poika voi itse kävellä mihinkään minähän se olen hullu ja häirikkö ja kauhea ihminen. Onhan se tietenkin sitten helppoa kun exmuijasta ei kuulu mitään, voi unohtaa koko muijan olemassaolon.
"ja toivoin, että hän taas jälleen kerran palaisi luokseni kuten oli palannut pari muuta kertaa"
Ei voi olla totta, ei sitten millään. Toivottavasti. Jätkä kohteli sinua kuin jätesäkkiä ja silti aina erojen jälkeen toivoit hänen vain palaavan luoksesi. Nyt olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että tuo kärsimisesi tuon suhteen aikana oli aivan omaa syytäsi, koska aina olisit voinut lähteä, mutta ei, mitä enemmän roskaa hänelle olit sitä kiihkeämmin halusit hänet.
Ryhdistäydy.
- ankeatäti
Olen samaa mieltä - aivan taatusti typerys tämä eksän faija.
Entäpä eksä: kuvottava tyyppi. Lisäksi pelottava ja iljettävä. Saisit olla onnellinnen, että olet päässyt eroon. Jos eksän faija oli eroonne osallinen, niin kiitä häntä.
Entäs sinä? Livavuus ei haittaa eikä vähennä ihmisarvoa, terveyttä ja jaksamista se kyllä syö. Mutta mitä ihmettä sinun pääkopassasi liikkuu? Hae tyttö hyvä parempaa seuraa. Kunnollisia vastuullisia ihmisiä on olemassa. Älä hengaile tällaisten ihmisten kanssa. Jos jatkat samaan tyyliin, niin sinä suorastaan etsit vaikeuksia.
Nyt ehdotan, että unohdat seurusteluasiat vähäksi aikaa. Entiset ja tulevat heitetään nyt sivuun. Panosta itseesi, kehitä itseäsi, vahvista itseäsi. Hanki tietoja ja taitoja. Kasva omaksi vahvaksi pärjääväksi naiseksi.
Kun olet tasapainossa itsesi kanssa, pärjäät ja viihdyt yksinkin - sitten voisi olla seurustelun aika. Siinä vaiheessa luultavasti osaisit valita seurasikin viksummin. Kunnon ihmisiä on olemassa. Kasva sellaiseksi ja hakeudu sellaisten seuraan.
Elämässä tulee joka tapauksessa vastaan vaikeita asioita, mutta ei niitä kannata varta vasten etsiä. Jos hengailet tuon sortin väen kanssa, niin vaikeudet ovat taattuja. Tsemppiä!- 98o043
Joo kyllä näköjään hakeudun huonoihin suhteisiin viimeisimmissä suhteessa sama kaava toistui. Tapasin tän ekankin netistä tää toinen myös, tää olikin mua vanhempi noin 10 vuotta toi eka josta kerroin pari vuotta nuorempi kuin itse. Koska olin jo kauan ollut ilman miestä ja täs välissä yks epäonnistunut 8 kk suhde jolloin ei seksiä ollenkaan niin lupasin sit kolmansilla treffeillä heti. Sit hän oli eronnut ja yhteishuoltajuus, lapsi en koskaan tavannut, halusin että hän olis lähtenyt mun yhden kaverin lapsen nimipäiville mun kanssa ei voinut kun lapset hänellä ehdotin että veis äidilleen aikaisemmin ei käynyt laitoin viestin se ärsyttää mua hän laittoi jos ärsyttää miten voit olla mun kanssa ja sit yöllä laittoi viestin erotaan, ei olis voinut muutenkaan nähdä ainakaan kuukauteen kun piti niitä yötäpäivää kesälomalla sit ehdotti jos kuitenkin nähtäis suostuin, sit sanoi et ei voi seurustella mun kanssa mutta jos suostuisin pelkkään seksisuhteeseen suostuin koska ajattelin muuttaa sen tavalliseksi suhteeksi, siltä se vaikuttikin kunnes hän alkoi kertomaan entisistä naisystävistään joiden luona käy kahvilla suutuin kun kerrankin ei kuulunut mitään sinä iltana eikä aamuna siis viestiä mulle kun kertoi menevänsä entisen muijan ei siis lapsen äidin vaan jonkun muun entisen luo kahville, tiedustelin viestitse saitkos muutakin kuin kahvia ja suutuspäissäni myös tiedustelin muista ilmoista joita oli netissä edelleen, no kuulemma piti erota. Sit taas se alkoi viestitellä mulle tapailtiin kunnes yhtäkkiä menos jonkun tuttavan mökille juurin silloin kun mul olis ollut töistä vapaata, en uskalanut kysyä ketä tuttava etten taas ärsytä häntä sieltä mökiltä ei voinut muka laittaa mulle viestejä kun akku loppuu, en oikein uskonut, sit kun sielt tuli laittoi sähköpostia jossa sanoi että juu ole vain siel kotonas päin että älä pyörääs tännepäin raahaa kun olin tiedustellut jos veisin pyörän hänen luo että voitais yhdessa käydä pyöräilylenkillä suutuin ja tiedustelin ketä tuttava oli, entinen naisystävä suutuin ja ehdotin että hän ostais estrogeenivoidetta että pystyis laittamaan sitä vanhaa muijaa joka siis mua vanhempi , hän kyl suutuspäissään tunnusti ettei se sama jonka luona kahvilla vaan vielä nuorempi muija kuin minä ja lisäksi niiiiin timmissä kunnossa käy salilla jne ja on yllätys yllätys 175 cm pitkä ja painaa 50 kg ihan samanlainen kuin faijan ihannenainen!!!lisäksi haukuin häntä miespuoliseksi horatsuksi, niiden ilmoitusten perusteella joita oli vaikka oli mun kanssa mähän en oikein käsittänyt tätä pelkkä seksisuhdejuttua luulin että se oli jo muuttunut tavalliseksi seurusteluksi, ja hänellä näitä entisiä naisystäviä noin 10 kpl joo sehän riitti laitoin nää tekstarilla, tuli viesti en halua olla sun kanssa tekemisissä ja jos vielä laitat viesteja se on telehäirintää, ja hänen luo ei saa mennä kun kutsuu poliisit jos tulen, ihan samaa juttua ja nyt ei ollut faijaa koska hänen faijansa kuollut. Näitä ennen kyllä kävi paneskelureissuilla mun luona vaikka kuinka monta kertaa ja mä hullu kävin välillä autossakin antamas kun ei muuten voitu nähdä, tässäpä kiitos mulle taas. Olen hullu häirikkö taas kerran.
- täti vaan
98o043 kirjoitti:
Joo kyllä näköjään hakeudun huonoihin suhteisiin viimeisimmissä suhteessa sama kaava toistui. Tapasin tän ekankin netistä tää toinen myös, tää olikin mua vanhempi noin 10 vuotta toi eka josta kerroin pari vuotta nuorempi kuin itse. Koska olin jo kauan ollut ilman miestä ja täs välissä yks epäonnistunut 8 kk suhde jolloin ei seksiä ollenkaan niin lupasin sit kolmansilla treffeillä heti. Sit hän oli eronnut ja yhteishuoltajuus, lapsi en koskaan tavannut, halusin että hän olis lähtenyt mun yhden kaverin lapsen nimipäiville mun kanssa ei voinut kun lapset hänellä ehdotin että veis äidilleen aikaisemmin ei käynyt laitoin viestin se ärsyttää mua hän laittoi jos ärsyttää miten voit olla mun kanssa ja sit yöllä laittoi viestin erotaan, ei olis voinut muutenkaan nähdä ainakaan kuukauteen kun piti niitä yötäpäivää kesälomalla sit ehdotti jos kuitenkin nähtäis suostuin, sit sanoi et ei voi seurustella mun kanssa mutta jos suostuisin pelkkään seksisuhteeseen suostuin koska ajattelin muuttaa sen tavalliseksi suhteeksi, siltä se vaikuttikin kunnes hän alkoi kertomaan entisistä naisystävistään joiden luona käy kahvilla suutuin kun kerrankin ei kuulunut mitään sinä iltana eikä aamuna siis viestiä mulle kun kertoi menevänsä entisen muijan ei siis lapsen äidin vaan jonkun muun entisen luo kahville, tiedustelin viestitse saitkos muutakin kuin kahvia ja suutuspäissäni myös tiedustelin muista ilmoista joita oli netissä edelleen, no kuulemma piti erota. Sit taas se alkoi viestitellä mulle tapailtiin kunnes yhtäkkiä menos jonkun tuttavan mökille juurin silloin kun mul olis ollut töistä vapaata, en uskalanut kysyä ketä tuttava etten taas ärsytä häntä sieltä mökiltä ei voinut muka laittaa mulle viestejä kun akku loppuu, en oikein uskonut, sit kun sielt tuli laittoi sähköpostia jossa sanoi että juu ole vain siel kotonas päin että älä pyörääs tännepäin raahaa kun olin tiedustellut jos veisin pyörän hänen luo että voitais yhdessa käydä pyöräilylenkillä suutuin ja tiedustelin ketä tuttava oli, entinen naisystävä suutuin ja ehdotin että hän ostais estrogeenivoidetta että pystyis laittamaan sitä vanhaa muijaa joka siis mua vanhempi , hän kyl suutuspäissään tunnusti ettei se sama jonka luona kahvilla vaan vielä nuorempi muija kuin minä ja lisäksi niiiiin timmissä kunnossa käy salilla jne ja on yllätys yllätys 175 cm pitkä ja painaa 50 kg ihan samanlainen kuin faijan ihannenainen!!!lisäksi haukuin häntä miespuoliseksi horatsuksi, niiden ilmoitusten perusteella joita oli vaikka oli mun kanssa mähän en oikein käsittänyt tätä pelkkä seksisuhdejuttua luulin että se oli jo muuttunut tavalliseksi seurusteluksi, ja hänellä näitä entisiä naisystäviä noin 10 kpl joo sehän riitti laitoin nää tekstarilla, tuli viesti en halua olla sun kanssa tekemisissä ja jos vielä laitat viesteja se on telehäirintää, ja hänen luo ei saa mennä kun kutsuu poliisit jos tulen, ihan samaa juttua ja nyt ei ollut faijaa koska hänen faijansa kuollut. Näitä ennen kyllä kävi paneskelureissuilla mun luona vaikka kuinka monta kertaa ja mä hullu kävin välillä autossakin antamas kun ei muuten voitu nähdä, tässäpä kiitos mulle taas. Olen hullu häirikkö taas kerran.
Lue nuo omat kirjoituksesi ihan ajatuksella ja ulkopuolisen silmin.
Lue niitä niinkuin joku toinen olisi ne kirjoittanut, ja mieti mitä sinun pitäisi ajatella ja sanoa tuolle ihmiselle joka noin antaa itseään polkea ja suostuu kaikenmaailman luusereiden kynnysmatosi.
Kannustaisitko häntä edelleenkin käyttäytymään noin?
Nyt hopi hopi aika mielenterveys toimistoon ja ammattiauttajan puheille.
Ja vielä neuvoksi: Kun sinun alkaa tehdä mieli seksiä, älä ota yhteyttä noihin luusereihin vaan lähde kunnon hikilenkille, se auttaa sekä seksinpuutteeseen että ylipainoon ;). - ankeatäti
98o043 kirjoitti:
Suurin osa meistä lukijoista ei koskisi mokomiin miehiin pitkällä tikullakaan. Saati antaisi siellä sun täällä.
Etkö tiedä paremmasta? Etkö usko parempaan?
Ymmärrän kyllä hyväksytyksi tulemisen tarpeen ja rakkauden kaipuun. Mutta sen vuoksi ei kannata ajautua lattiarätiksi.
Et voi muuttaa noita miehiä, etkä voi odottaa heiltä juurikaan parempaa. Mutta itseäsi voit muuttaa ja vahvistaa.
Älä suostu noin surkeaan elämään ja huonoihin ihmissuhteisiin. - 89o043
täti vaan kirjoitti:
Lue nuo omat kirjoituksesi ihan ajatuksella ja ulkopuolisen silmin.
Lue niitä niinkuin joku toinen olisi ne kirjoittanut, ja mieti mitä sinun pitäisi ajatella ja sanoa tuolle ihmiselle joka noin antaa itseään polkea ja suostuu kaikenmaailman luusereiden kynnysmatosi.
Kannustaisitko häntä edelleenkin käyttäytymään noin?
Nyt hopi hopi aika mielenterveys toimistoon ja ammattiauttajan puheille.
Ja vielä neuvoksi: Kun sinun alkaa tehdä mieli seksiä, älä ota yhteyttä noihin luusereihin vaan lähde kunnon hikilenkille, se auttaa sekä seksinpuutteeseen että ylipainoon ;).Tämä mitä olen edellä kirjoitellut tämä on nykyajan ongelma, netistä löytyy kyllä miehiä, mutta he eivät välttämättä ole tosissaan naisten kanssa, netistä löytyy miehille naisia helposti, niin helposti, että se tuottaa ongelmaa pysyä yhdelle uskollisena, niin helposti ettei tunteet voi heittää syrjään, lähestymiskielto, telehäirintäsyytteellä uhkailu, poliisien paikalla kutsumisen uhkailu ovat keinoja päästä naisesta eroon lopullisesti, ja helposti ! ei tarvitse miettiä miten tästä eteenpäin nainen voi tms ja sillon se ei ole vinkumassa perään kun pistää poliisit hoitamaan tämän itsestä karkoittamisoperaation, naisia voi vaihaa kuin sukkia, voi pyörittää kymmeniä naisia tai satoja, ja ne joiden kanssa ei enää halua olla tekemisissä voi karkoittaa pois luotaan. Myönnän olen ollut tyhmä, helppo ja sinisilmäinen, tässä olen saanut rangaistuksen siitä, että olen asunut avoliitossa ym, tuskin aviovaimoa voisi ilman syytä poliisien avulla heittää pois kodistaan?Minäkin haluan rakkautta haluan sitä niin palavasti, että suostun näihin kaikkiin asioihin. Ehkä menen pyytämään lääkäriltä lääkettä, joka laihduttaisi ja poistaisi sen, että ei tekis yhtään miehiä mieli, elelisin vain vanhanapiikana onnellista elämää, varoittelisin sukulaistyttöjä katalista maailman miehistä.
- äimistynyt
89o043 kirjoitti:
Tämä mitä olen edellä kirjoitellut tämä on nykyajan ongelma, netistä löytyy kyllä miehiä, mutta he eivät välttämättä ole tosissaan naisten kanssa, netistä löytyy miehille naisia helposti, niin helposti, että se tuottaa ongelmaa pysyä yhdelle uskollisena, niin helposti ettei tunteet voi heittää syrjään, lähestymiskielto, telehäirintäsyytteellä uhkailu, poliisien paikalla kutsumisen uhkailu ovat keinoja päästä naisesta eroon lopullisesti, ja helposti ! ei tarvitse miettiä miten tästä eteenpäin nainen voi tms ja sillon se ei ole vinkumassa perään kun pistää poliisit hoitamaan tämän itsestä karkoittamisoperaation, naisia voi vaihaa kuin sukkia, voi pyörittää kymmeniä naisia tai satoja, ja ne joiden kanssa ei enää halua olla tekemisissä voi karkoittaa pois luotaan. Myönnän olen ollut tyhmä, helppo ja sinisilmäinen, tässä olen saanut rangaistuksen siitä, että olen asunut avoliitossa ym, tuskin aviovaimoa voisi ilman syytä poliisien avulla heittää pois kodistaan?Minäkin haluan rakkautta haluan sitä niin palavasti, että suostun näihin kaikkiin asioihin. Ehkä menen pyytämään lääkäriltä lääkettä, joka laihduttaisi ja poistaisi sen, että ei tekis yhtään miehiä mieli, elelisin vain vanhanapiikana onnellista elämää, varoittelisin sukulaistyttöjä katalista maailman miehistä.
Haluat rakkautta? Seksiä antamalla et sitä tule saamaan.
Olet henkisesti sekaisin pahan kerran, joten ota neuvosta vaari ja varaa aika mielenterveystoimistoon. Kun siellä saat asiasi tolalleen, vasta sitten ala etsimään parisuhdetta ja miestä itsellesi.
Olet läheisriippuvainen, ja helppo nakki netissä seksiä hakeville miehille. Takerrut heihin samantien, ja alat häiriköimään jolloin miehet juoksevat karkuun ja lujaa.
Vasta kun olet sinut itsesi kanssa voit aikaansaada kunnon parisuhteen.
HAE APUA! - kukaan voi
89o043 kirjoitti:
Tämä mitä olen edellä kirjoitellut tämä on nykyajan ongelma, netistä löytyy kyllä miehiä, mutta he eivät välttämättä ole tosissaan naisten kanssa, netistä löytyy miehille naisia helposti, niin helposti, että se tuottaa ongelmaa pysyä yhdelle uskollisena, niin helposti ettei tunteet voi heittää syrjään, lähestymiskielto, telehäirintäsyytteellä uhkailu, poliisien paikalla kutsumisen uhkailu ovat keinoja päästä naisesta eroon lopullisesti, ja helposti ! ei tarvitse miettiä miten tästä eteenpäin nainen voi tms ja sillon se ei ole vinkumassa perään kun pistää poliisit hoitamaan tämän itsestä karkoittamisoperaation, naisia voi vaihaa kuin sukkia, voi pyörittää kymmeniä naisia tai satoja, ja ne joiden kanssa ei enää halua olla tekemisissä voi karkoittaa pois luotaan. Myönnän olen ollut tyhmä, helppo ja sinisilmäinen, tässä olen saanut rangaistuksen siitä, että olen asunut avoliitossa ym, tuskin aviovaimoa voisi ilman syytä poliisien avulla heittää pois kodistaan?Minäkin haluan rakkautta haluan sitä niin palavasti, että suostun näihin kaikkiin asioihin. Ehkä menen pyytämään lääkäriltä lääkettä, joka laihduttaisi ja poistaisi sen, että ei tekis yhtään miehiä mieli, elelisin vain vanhanapiikana onnellista elämää, varoittelisin sukulaistyttöjä katalista maailman miehistä.
sinun kanssasi keskustella netissä, kun ei tekstistä saa mittän tolkkua???? Oletko kenties vajaa???
- ..........
Oli agressiivinen, heilui veitsen kanssa, petti ja jätti, ei päästänyt sua sun kotiin.... siis mitä sä oikeasti enää siitä sen isästä välität, kun poikakin vaikuttaa olevan täysi tunkio!!
Juu hänen isänsä samanlainen. Mutta älä nyt vain mielessäsi kehitä isukista jotain saatanaa ja pojasta rakasta pyhimystä. Tuollaista kohtelua ei tule koskaan sallia parisuhteessa ja jos hän antaa veljensä ja isänsä kohdella sinua noin, niin eikö sun pitäs olla onnellinen, että pojan lisäksi pääsit hänen suvustaan eroon? - §§§
vähäksi aikaa taas lukemista, kyllä jotkut jaksaa nähdä vaivaa.
60e reppu! Voi vittu! Mikä Prinsessa!- 89o043
Sulle varmaan se on halpa reppu kyllä se aikoinaan tuntui isolta rahalta, eipä enää kun nyt jo olen ollut töissä melkein pari vuotta silloin olin ollut pitkään opiskelija eipä sillä jansportin repulla enää mitään tee, expoikaystävä heitti myös mun kamerakännykkäpuhelimen päin seinää kun luin hänen puhelimestaan hänen viestit , mikä logiikka, kun omassa kännykässä paskoja viestejä mun kännykkä saa lentää, siellä se jollekkin naistyökaverille ehdotti lähdettäiskö kahville, leffaan, baariin minne haluat, ja samaan aikaan asui minun kanssa eikä ollut tietenkään kertonut että etsii uutta naista, ostin sitten sellaisen halvan kännykän tilalle kun eihän sitä tiedä jos taas joku uusi tyyppi heittää sen seinään kun aina tapailen outoja miehiä
- ankeatäti
89o043 kirjoitti:
Sulle varmaan se on halpa reppu kyllä se aikoinaan tuntui isolta rahalta, eipä enää kun nyt jo olen ollut töissä melkein pari vuotta silloin olin ollut pitkään opiskelija eipä sillä jansportin repulla enää mitään tee, expoikaystävä heitti myös mun kamerakännykkäpuhelimen päin seinää kun luin hänen puhelimestaan hänen viestit , mikä logiikka, kun omassa kännykässä paskoja viestejä mun kännykkä saa lentää, siellä se jollekkin naistyökaverille ehdotti lähdettäiskö kahville, leffaan, baariin minne haluat, ja samaan aikaan asui minun kanssa eikä ollut tietenkään kertonut että etsii uutta naista, ostin sitten sellaisen halvan kännykän tilalle kun eihän sitä tiedä jos taas joku uusi tyyppi heittää sen seinään kun aina tapailen outoja miehiä
Kuulehan. Jos joku tekis mun repulle (olkoon vaikka ilmainen kylkiäisreppu) noin ja uhkailisi päälle kuvailemallasi tavalla, niin viimeistään siinä vaiheessa pitäisi tajuta, ettei siitä suhteesta voi tulla mitään.
Ja sinä kaihoilet mokoman iljetyksen perään ja vingut, kuinka appi erotti teidät.
Ei voi ymmärtää eikä tajuta, kuinka arvottomana jotkut pitävät itseään. Et suostuisi tuollaiseen hetkeäkään, jos osaisit arvostaa itseäsi.
Ja kun opit arvostamaan itseäsi, et tule katsomaan mokomien äijien suuntaankaan. Arvosta itseäsi ja sinua aletaan arvostaa. Tuskin nämä ukot arvostavat sittenkään, mutta silloin sinä et enää välitä koska tiedät, että elämä voi tarjota niin paljon parempaakin.
Mutta töitä sinun on tehtävä itsesi kanssa. Aloita jo tänään. - §§§
89o043 kirjoitti:
poikakaveri heitti kamerakännykkäsi seinään. käsitit väärin,minusta 60e:n reppu on KALLIS! (siksi sanoin sinua prinseksaksi,) siis minulle 60e on ISO RAHA. Suosin kirppareita monesta syystä yksi on kun halua laittaa rahaa omiin vaatteisiin.
Jos tapailet outoja miehiä-pidät jännityksestä- eikö vuorikiipeilijä/kiipeily/laskuvarjohyppy olisi vastaus siihen.
- Riittäähän tämä jo.
Poikaystäväsi haluaa sinusta eroon, mutta roikut kiinni suhteessa sitkeästi.
Sinä olet nyt tienhaarassa, etkä voi asialle mitään. Ajattele asiaa rauhallisesti, asetu miettimään, mitä kaikkea olisi edesäsi, jos suhde jatkuu. Poikaystäväsi ei ilmeisesti enää tunne sinua kohtaan samaa kuin ennen, ja ne tunteet eivät palaa, kun kerran katoavat.
Poikaystävääsi et voi muuttaa, vielä vähemmän hänen faijaansa, joten ota nyt rauhallisesti uusi suunta elämällesi. Nuo miehet vain pompottavat sinua jos siihen jäät pompotettavaksi.
Maailma on avoin nuorelle ihmiselle. Tuuleta tunteesi ja mene etsimään uusia ihmisiä. - ottanut selvää
Liian pitkästyttävää luettavaa kun kaikki on putkeen kirjoitettu.
Oletko 16 v ?- 89o043
Pitäisi hävetä kun olen sentään kaikenlaisia kouluja käynyt ja noin huonoa tekstiä kirjoitan...
en ole 16v vaan vanhempi, teksti on kirjoitettu mielettömän raivon vallassa ja nopeasti.
Mulla on sellainen kannettava tietokone ja sillä on vaikea kirjoittaa kun ne näppäimet on huonot siihen, että erikseen laittaisi kaiki pilkut ja pisteet ja välit, tavallisen tietokoneen näppäimet paremmat... seli seli tiedetään mutta näin se on kun nopeasti kirjoittaa.
GRRR odottelen faijan kuolevan esim keuhkosyöpään, kun kerran ketjussa tupakkaa polttaa! Mutta mikä pahan tappaisi? ei mikään ei yhtään mikään !ja kyllä hän on jo poikansa opettanut pahaksi vaikka faija oikeasti häipyisikin tästä maailmasta... - 89o043
89o043 kirjoitti:
Pitäisi hävetä kun olen sentään kaikenlaisia kouluja käynyt ja noin huonoa tekstiä kirjoitan...
en ole 16v vaan vanhempi, teksti on kirjoitettu mielettömän raivon vallassa ja nopeasti.
Mulla on sellainen kannettava tietokone ja sillä on vaikea kirjoittaa kun ne näppäimet on huonot siihen, että erikseen laittaisi kaiki pilkut ja pisteet ja välit, tavallisen tietokoneen näppäimet paremmat... seli seli tiedetään mutta näin se on kun nopeasti kirjoittaa.
GRRR odottelen faijan kuolevan esim keuhkosyöpään, kun kerran ketjussa tupakkaa polttaa! Mutta mikä pahan tappaisi? ei mikään ei yhtään mikään !ja kyllä hän on jo poikansa opettanut pahaksi vaikka faija oikeasti häipyisikin tästä maailmasta...Siellä se expoikaystävän faija , entinen appiukko , istuskelee keittiönsä vihreän pirttipöydän ääressä, polttelee tupakkaa sisällä ja hörppii kuluneesta posliinimukista kahvia, paskaisesta kahvinkeittimestä, siellä se tupakoi ja polttaa ja juo kahvia, ja syö ranskanleipää...
Naureskelee isot harvat etuhampaat vilkkuen kuinka pisti poikansa exmuijan kuriin, vihaan, vihaan, vihaan sitä paskaa faijaa, siellä se punoo juoniaan, mutta ei enää mun päänmenoksi. Voi MIKSI hän voitti minut tässä taistelussa VIHAAN SITÄ ÄIJÄÄ!!!!!!!!!! - 89o043
89o043 kirjoitti:
Siellä se expoikaystävän faija , entinen appiukko , istuskelee keittiönsä vihreän pirttipöydän ääressä, polttelee tupakkaa sisällä ja hörppii kuluneesta posliinimukista kahvia, paskaisesta kahvinkeittimestä, siellä se tupakoi ja polttaa ja juo kahvia, ja syö ranskanleipää...
Naureskelee isot harvat etuhampaat vilkkuen kuinka pisti poikansa exmuijan kuriin, vihaan, vihaan, vihaan sitä paskaa faijaa, siellä se punoo juoniaan, mutta ei enää mun päänmenoksi. Voi MIKSI hän voitti minut tässä taistelussa VIHAAN SITÄ ÄIJÄÄ!!!!!!!!!!on kuulema oikein töiss ylennyt, tietäispä vain alaiset mitä temppuja sitä exmuijalleen tehnyt ompa tosi hyvä johtaja joka lupaa kaivaa silmät päästä ja jättäää ulos ilman avainta... toisaalta osaa ainakin alistaa...
- 89o043
89o043 kirjoitti:
on kuulema oikein töiss ylennyt, tietäispä vain alaiset mitä temppuja sitä exmuijalleen tehnyt ompa tosi hyvä johtaja joka lupaa kaivaa silmät päästä ja jättäää ulos ilman avainta... toisaalta osaa ainakin alistaa...
faijan oppi numero 1 mielistele ihmisiä, ole ylempien pomojen kanssa niin hyvää pataa, kerro muutama vitsi, ole saunailloissa hyvää pataa, mielistele niitä joilta haluat jotain... ja hän on onnistunut siinä kun kerran on ylentynyt mielistelemällä, mua taas on opetettu olematta varastamatta valehtelematta aiheuttaa toiselle ihmisille mielipahaa mä en tuollatavalla pysty mielistelemään jos en oikeasti ole jotain mieltä en pysty valheellisesti mielistelemään... oikeen p:n nuolemista ja paljon ja niin läpinäkyvää mutta se on näyttänyt tehoavan...
faijan oppi numero 2 pelaa itselles lisäaikaa ei kannata turhaan mitään laskuja maksaa ajallaan, hän opetti kuinka monta kertaa pystyy jättämään laskun maksamatta ja maksetaan hiukan ennen kuin menee perintään ja sitten kun se maksettu toinen lasku samalla tavalla melkein perintään - ankeatäti
89o043 kirjoitti:
faijan oppi numero 1 mielistele ihmisiä, ole ylempien pomojen kanssa niin hyvää pataa, kerro muutama vitsi, ole saunailloissa hyvää pataa, mielistele niitä joilta haluat jotain... ja hän on onnistunut siinä kun kerran on ylentynyt mielistelemällä, mua taas on opetettu olematta varastamatta valehtelematta aiheuttaa toiselle ihmisille mielipahaa mä en tuollatavalla pysty mielistelemään jos en oikeasti ole jotain mieltä en pysty valheellisesti mielistelemään... oikeen p:n nuolemista ja paljon ja niin läpinäkyvää mutta se on näyttänyt tehoavan...
faijan oppi numero 2 pelaa itselles lisäaikaa ei kannata turhaan mitään laskuja maksaa ajallaan, hän opetti kuinka monta kertaa pystyy jättämään laskun maksamatta ja maksetaan hiukan ennen kuin menee perintään ja sitten kun se maksettu toinen lasku samalla tavalla melkein perintäänJoko ymmärät olla iloinen, että pääsit siitä kuvotuksesta eroon? Se faijahan teki sulle suuren palveluksen, jos sai rikottua teidän välit - niinkuin sinä sanot käyneen. Jos et itse ymmärrä pysyä kaukana tuollaisista miehistä, niin heikoilla olet. Elämällä vois olla tarjottavana niin paljon parempaa, mutta se edellyttää täydellistä selän kääntämistä mokomille ukoille.
- mikä sekopää
89o043 kirjoitti:
Siellä se expoikaystävän faija , entinen appiukko , istuskelee keittiönsä vihreän pirttipöydän ääressä, polttelee tupakkaa sisällä ja hörppii kuluneesta posliinimukista kahvia, paskaisesta kahvinkeittimestä, siellä se tupakoi ja polttaa ja juo kahvia, ja syö ranskanleipää...
Naureskelee isot harvat etuhampaat vilkkuen kuinka pisti poikansa exmuijan kuriin, vihaan, vihaan, vihaan sitä paskaa faijaa, siellä se punoo juoniaan, mutta ei enää mun päänmenoksi. Voi MIKSI hän voitti minut tässä taistelussa VIHAAN SITÄ ÄIJÄÄ!!!!!!!!!!olet!
Kannattais mennä tutkituttaan se pääkoppas. Täytyy tunnustaa, etten lukenut kaikkia sepustuksiasi, mutta näiden sieltä täältä luettujen perusteella tarvitset hoitoa.
Mitä se sua enää liikuttaa, mitä se ex poikaystäväs faija Vai mikä piru se oli, niin mitä se sua liikuttaa? Oikein vihaat suurilla kirjaimilla... Tarviit todella hoitoa. - 89o043
mikä sekopää kirjoitti:
olet!
Kannattais mennä tutkituttaan se pääkoppas. Täytyy tunnustaa, etten lukenut kaikkia sepustuksiasi, mutta näiden sieltä täältä luettujen perusteella tarvitset hoitoa.
Mitä se sua enää liikuttaa, mitä se ex poikaystäväs faija Vai mikä piru se oli, niin mitä se sua liikuttaa? Oikein vihaat suurilla kirjaimilla... Tarviit todella hoitoa.no mitä siinä en ole suostunut suosiolla lähtemään kun toinen sanoo se on loppu nyt, tarviiko sitten hoitoa vai, jos on vain jäärääpäinen? Miksi menisin hoitoon eihän silloin tienaakaan mitään, kun kyllähän mä sentään melkein 30 000 euroa vuodessa tienaan vaikka eihän se nyt ole summa eikä mikään.
Luultavasti mun elämä on kirottu ei tälläistä voi muuten tapahtua, kaikki suhteet tuon jälkeen menneet pieleen tasan kaksihan niitä on sen jälkeen ollukin, parhaillaan on taas yksi suhde, mutta ei ainahan minut jätetään ensin kyllä kelpaan mutta jos vaan heti tajuaisin että en kelpaa kuin hetkeksi. - Laadukas mies
89o043 kirjoitti:
no mitä siinä en ole suostunut suosiolla lähtemään kun toinen sanoo se on loppu nyt, tarviiko sitten hoitoa vai, jos on vain jäärääpäinen? Miksi menisin hoitoon eihän silloin tienaakaan mitään, kun kyllähän mä sentään melkein 30 000 euroa vuodessa tienaan vaikka eihän se nyt ole summa eikä mikään.
Luultavasti mun elämä on kirottu ei tälläistä voi muuten tapahtua, kaikki suhteet tuon jälkeen menneet pieleen tasan kaksihan niitä on sen jälkeen ollukin, parhaillaan on taas yksi suhde, mutta ei ainahan minut jätetään ensin kyllä kelpaan mutta jos vaan heti tajuaisin että en kelpaa kuin hetkeksi.No varmasti menee se nykyinenkin suhde pieleen, jos vieläkin jauhat jostain ex-poikaystäväsi faijasta ja siitä poikaystävästä. Sehän kertoo siitä, ettet ole täysillä mukana nykyisessä suhteessa, vaan roikut menneessä.
Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa sellaisen miehen tekemisen, joka ei enää halua sinua, eikä selvästi kunnioittanut sinua yhtään? Miksi sinä edes haluaisit sen ex-poikaystäväsi, jos se kerran on sellainen kusipää ja luuseri kun kerroit? Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Miksi halusit olla ihmisen kanssa, jolle olit pelkkä kynnysmatto?
Herääs nyt jo nainen. Älä ryhdy suhteeseen ihmisten kanssa jotka eivät arvosta sinua ja kohtelevat huonosti. Joku arvo sinullakin on oltava. Et koskaan saa osaksesi arvostusta, jos et vaadi sitä itse. Älä ryhdy suhteeseen minkään luuserin tai juopon kanssa. Vaadi parempaa. - 89o043
Laadukas mies kirjoitti:
No varmasti menee se nykyinenkin suhde pieleen, jos vieläkin jauhat jostain ex-poikaystäväsi faijasta ja siitä poikaystävästä. Sehän kertoo siitä, ettet ole täysillä mukana nykyisessä suhteessa, vaan roikut menneessä.
Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa sellaisen miehen tekemisen, joka ei enää halua sinua, eikä selvästi kunnioittanut sinua yhtään? Miksi sinä edes haluaisit sen ex-poikaystäväsi, jos se kerran on sellainen kusipää ja luuseri kun kerroit? Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta? Miksi halusit olla ihmisen kanssa, jolle olit pelkkä kynnysmatto?
Herääs nyt jo nainen. Älä ryhdy suhteeseen ihmisten kanssa jotka eivät arvosta sinua ja kohtelevat huonosti. Joku arvo sinullakin on oltava. Et koskaan saa osaksesi arvostusta, jos et vaadi sitä itse. Älä ryhdy suhteeseen minkään luuserin tai juopon kanssa. Vaadi parempaa.sitä minä haluan, että se katuu ja on pahoillaan kaikesta mitä on mulle aiheuttanut pahaa mieltä jne, mutta kun ei se expoikaystävä kadu, ei se kadu yhtään. Sillä menee vaan entistä paremmin ja varmaan faijallakin menee paremmin, kaiklilla muilla menee paremmin, minä istun yksin yksiössäni eikä mulla oo mitään muuta tekemistä kuin töitä ja telkkarin katselua ja netissä surffausta ei mitään ,ei yhtään mitään.
Eikä häneen saa mitään yhteyttä, yhtenä päivänä kysyin voisitko katsoa onko sun luona mun kaikki työtodistukset en tiedä mihin ne olen laittanut kun kaikki tavarat piti päivässä muuttaa, jos hanksin tän duunin lisäksi vapaapäiviksi jotain toista duunia, ei mitään vastausta, verivala on faijan kanssa vannottu, ei viestejä minulle.
Miten voi niin väärin minua kohtaan tehdä ja vielä poliisit auttaa jättämään naisen, onko poliisit tarkoitettu sitä varten että ne auttaa siinä.
Sitten eikö mun kuuluis saada se 250 euroa vuokraa siltä kuulta jolloin hetti ulos ,jonka maksoin hänelle, kuinka tyhmä olinkaan kun en vaatinut että tehdään uusi vuokrasopimus.
Mietinkin kun aina hän maksoi vuokran myöhässä että mites tää nyt oikein menee jos mä maksan hänelle 500 euron vuokrasta 250 euroa jo ennen sitä päivää hänen tilille ennen kun vuokra pitäisi maksaa ja hän siirtelee ja maksaa vaikka vasta viikonpäästä vuokran. Sehän olis voinut tuhlata ne kaikki vuokrarahat ja mun olis pitänyt varmaan maksaa koko vuokra jos ei hänellä olisi ollut rahaa kun kerran olen kuitenkin kirjoilla siellä. Voi kun silloin kun minun nimi lisättiin asujaksi olisi siellä toimistossa ehdotettu uutta vuokrasopimuksen tekoa.
Reppu, puhelin, autonkorjaus, autonvakuutuksesta puolet en saa mitään takaisin niin paljon rahaa tuhlannut häneen. Nukkuukohan vieläkin sillä kovalla sängyllään jonka takia mä ostin uuden sängyn kun siihen ei mahtunut kunnolla kaksi ihmistä kivikova patja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082