Mistä löytyy seuraava pilattava rullaluistelufoorumi?
Kiitos.
Minä siirryn ulkomaisiin.
Uusi
3
369
Vastaukset
- nyt tämä on?
Mistä päin nyt taas tuulee. Kuka tietäs?
- Jeih
Sitten kun joku taho, siis seura tai henkilö joka panostaa asiaansa ja itse on harrastaja ja vastaa palstan toimivuudesta. Nimettömät adminit jotka pystyttää sivuja vain siksi että voi laittaa sinne Googlen mainoksia rahankerjuutarkoitukseen ei ole tervetullutta. Ja anonyymit käyttäjät pois kokonaan, palstan pilaaminen on tämän jälkeen liki mahdotonta.
Nyt tulee kysymys:
Onko tarvetta sellaiselle palstalle vai halutaanko edelleen olla anonyymejä ja vaihtaa nimimerkkiä joka viestissä? Rekisteröinnin vaativalla foorumilla voi myös olla anonyyminä, mutta viestien ja käyttäjien valvonta (bannaus) on helpompaa. Anonyymipalstalla ei ole tulevaisuutta niinkuin olette kaikki nähneet, yksi ja sama henkilö voi häiriköidä niin paljon kuin tahtoo ettekä te voi sille mitään.
Tarvitaan vain, kyllä vai ei?- "normaali"
viesti. Eli uusin sarjaharhautus. Hän on Jumala, joka sanoo, saako olla mainoksia. Et edelleenkään näköjään kaipaa muiden mielipiteitä. Miksi sitten tarvitset taas jotain foorumia, kun muiden näkökannat ovat vain häiriköintiä.
Tämä on tätä keskutelua: muut ovat häirikköjä ja minä olen itse Jumala, joka päättää näin. Mikään muu "ei ole tervetullutta".
Rullakoutsi rehellisesti: kerro kuinka monta epäonnistunutta foorumia olet jo pystyttäntyt. Olet myös foorumiensarjapystyttäjä. Aikas hyvin ovat hallussa nämä bannaukset ja adminit ja muut normaalikeskustelijoille oudot foorumitermit. Taidat olla aikamoinen foorumiukkeli. Mitäs meistä muista. Jatka samaan tapaan etteivät keskusteluketjut pääse vanhenemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746