Mistä löytyy seuraava pilattava rullaluistelufoorumi?
Kiitos.
Minä siirryn ulkomaisiin.
Uusi
3
341
Vastaukset
- nyt tämä on?
Mistä päin nyt taas tuulee. Kuka tietäs?
- Jeih
Sitten kun joku taho, siis seura tai henkilö joka panostaa asiaansa ja itse on harrastaja ja vastaa palstan toimivuudesta. Nimettömät adminit jotka pystyttää sivuja vain siksi että voi laittaa sinne Googlen mainoksia rahankerjuutarkoitukseen ei ole tervetullutta. Ja anonyymit käyttäjät pois kokonaan, palstan pilaaminen on tämän jälkeen liki mahdotonta.
Nyt tulee kysymys:
Onko tarvetta sellaiselle palstalle vai halutaanko edelleen olla anonyymejä ja vaihtaa nimimerkkiä joka viestissä? Rekisteröinnin vaativalla foorumilla voi myös olla anonyyminä, mutta viestien ja käyttäjien valvonta (bannaus) on helpompaa. Anonyymipalstalla ei ole tulevaisuutta niinkuin olette kaikki nähneet, yksi ja sama henkilö voi häiriköidä niin paljon kuin tahtoo ettekä te voi sille mitään.
Tarvitaan vain, kyllä vai ei?- "normaali"
viesti. Eli uusin sarjaharhautus. Hän on Jumala, joka sanoo, saako olla mainoksia. Et edelleenkään näköjään kaipaa muiden mielipiteitä. Miksi sitten tarvitset taas jotain foorumia, kun muiden näkökannat ovat vain häiriköintiä.
Tämä on tätä keskutelua: muut ovat häirikköjä ja minä olen itse Jumala, joka päättää näin. Mikään muu "ei ole tervetullutta".
Rullakoutsi rehellisesti: kerro kuinka monta epäonnistunutta foorumia olet jo pystyttäntyt. Olet myös foorumiensarjapystyttäjä. Aikas hyvin ovat hallussa nämä bannaukset ja adminit ja muut normaalikeskustelijoille oudot foorumitermit. Taidat olla aikamoinen foorumiukkeli. Mitäs meistä muista. Jatka samaan tapaan etteivät keskusteluketjut pääse vanhenemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947