haluisin ottaa tatuoinnit missä kannattaa ottaa tatuointi helsingissä?
helsingin tatuoiat
20
2667
Vastaukset
- Kazzaa99
Pete Syrjälä tekee hemmetin hienoa jälkeä, mutta jono on aika pitkä. Ks.
http://www.myspace.com/22331375
Pete on tehnyt mm. hemmetin hienon Saksikäsi Edward -tatuoinnin Edward-yhtyeen solistille:
www.edwardband.com - iki-ihka-onnellinen
Kaisaniemen metro-asemalla on ihana ja siisti liike jossa kävin itse pari viikkoa sitten otattamassa ihka ensimmäisen tatuointini (ei varmasti jää viimeiseksi=) ) ja tekijä,nuori söpö tyyppi, oli asiallinen ja mukava ja teki hienoa työtä!!
- mt
mikäköhän oli sen paikan nimi ja oliko minkä hintanen?
- jllllll
mt kirjoitti:
mikäköhän oli sen paikan nimi ja oliko minkä hintanen?
Paikan nimi on La Chica, mutta tatuoinneista vastaa Ty's Tattoo
- burski
Nii miten paljon toi makso? Itse etin Helsingistä suht siistiä mutta halpaa paikkaa. Onko tiedossa mitään?
- daahhh
oli sitten tatuoija nuori söpö tai vanha ja ruma ei todellakaan takaa että mesta olis hyvä
- Kokemusta on
burski kirjoitti:
Nii miten paljon toi makso? Itse etin Helsingistä suht siistiä mutta halpaa paikkaa. Onko tiedossa mitään?
Kun olen ottanut tatuointeja, olen tavannut etsiä erittäin siistiä, mutta kallista paikkaa.
- Kokemusta on
Kokemusta on kirjoitti:
Kun olen ottanut tatuointeja, olen tavannut etsiä erittäin siistiä, mutta kallista paikkaa.
Jos alat hinnasta vääntää kättä, saat takuulla todella huonosti tehdyn kuvan.
- pfrewjio
duck`s tattoo ja blue dragon
- superglue
blue dragonia ite suosittelisin sain sen verran asiallista palvelua tosin kuin tuolta ducks tattoosta. dragonissa on aika kivat jonot ainakin isoille kuville ja jos tuuri käy niin pienen kuvan saa nopeemmin.
- laukkaisi
Paljonko sitten suurin piirtein maksais sellanen ihan pieni kuva? Mikä olisi hyvä alaraja ettei tule otettua mitään liian laadutonta? Ja mikä olisi halvin mikä mistään ikinä saattaisi löytyä?
- Tatboy
laukkaisi kirjoitti:
Paljonko sitten suurin piirtein maksais sellanen ihan pieni kuva? Mikä olisi hyvä alaraja ettei tule otettua mitään liian laadutonta? Ja mikä olisi halvin mikä mistään ikinä saattaisi löytyä?
No joku aloittelija tekee ehkä ilmaiseksi, ja mitä olen kuullut että joillakin paikoilla on 50€ hinta aloitushintana jona alle ei edes pistettäkään tehdä. Eli veikkaisin että Helsingissä tuo 50€ lienee se hinta jolla sen pienen kuvan saat.
Joku epävirallinen tatuoija kyllä varmaan sen tekisi halvemmalla eikä silti laatu olisi välttämättä huonompi, mutta kun täällähän on vallalla se käsitys että vain ja ainoastaan virallisesti tekevät ja siitä veroja maksavat mitään osaavat ;) - jdfbnvklefbvfkb
Tatboy kirjoitti:
No joku aloittelija tekee ehkä ilmaiseksi, ja mitä olen kuullut että joillakin paikoilla on 50€ hinta aloitushintana jona alle ei edes pistettäkään tehdä. Eli veikkaisin että Helsingissä tuo 50€ lienee se hinta jolla sen pienen kuvan saat.
Joku epävirallinen tatuoija kyllä varmaan sen tekisi halvemmalla eikä silti laatu olisi välttämättä huonompi, mutta kun täällähän on vallalla se käsitys että vain ja ainoastaan virallisesti tekevät ja siitä veroja maksavat mitään osaavat ;)Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.
Kotona tatuoivan on myös maksettava veroja, eli Y-tunnusta pitää olla.
Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :D - jorkki666
jdfbnvklefbvfkb kirjoitti:
Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.
Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :DEi käy käteinen??
aina oon käteisellä maksanut?? - ?
jdfbnvklefbvfkb kirjoitti:
Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.
Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :DIsoa kuvaa tehtiin yhdessä Helsingin parhaista liikkeistä ja käteisellä maksoin joka session.
- awtattoo
ARTWORK TATTOO helsinki/ kallio
www.artworktattoo.com - tattoogirl1
Dead Rose Garden tattoo&art Helsingissä viiskulmassa.
deadrosegardentattooart.fi- lagfdbk
se on kylläkin deadrosegarden.fi
- ewshyrsh
lagfdbk kirjoitti:
se on kylläkin deadrosegarden.fi
:))
Pojilla puute asiakkaista vai?
Tekijöille löytyy aina työtä. Turha tapella!
- tattoogirl1
Keskustelun aiheenahan oli että missä kannattaisi ottaa Helsingissä tatuointi ja oman kokemukseni kautta suosittelen Dead Rose Garden tattoo&art. :) Varmasti tatuoijille ja varsinkin ammattitaitoisille tatuoijille töitä riittää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839