helsingin tatuoiat

mt

haluisin ottaa tatuoinnit missä kannattaa ottaa tatuointi helsingissä?

20

2892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kazzaa99

      Pete Syrjälä tekee hemmetin hienoa jälkeä, mutta jono on aika pitkä. Ks.

      http://www.myspace.com/22331375

      Pete on tehnyt mm. hemmetin hienon Saksikäsi Edward -tatuoinnin Edward-yhtyeen solistille:

      www.edwardband.com

    • iki-ihka-onnellinen

      Kaisaniemen metro-asemalla on ihana ja siisti liike jossa kävin itse pari viikkoa sitten otattamassa ihka ensimmäisen tatuointini (ei varmasti jää viimeiseksi=) ) ja tekijä,nuori söpö tyyppi, oli asiallinen ja mukava ja teki hienoa työtä!!

      • mt

        mikäköhän oli sen paikan nimi ja oliko minkä hintanen?


      • jllllll
        mt kirjoitti:

        mikäköhän oli sen paikan nimi ja oliko minkä hintanen?

        Paikan nimi on La Chica, mutta tatuoinneista vastaa Ty's Tattoo


      • burski

        Nii miten paljon toi makso? Itse etin Helsingistä suht siistiä mutta halpaa paikkaa. Onko tiedossa mitään?


      • daahhh

        oli sitten tatuoija nuori söpö tai vanha ja ruma ei todellakaan takaa että mesta olis hyvä


      • Kokemusta on
        burski kirjoitti:

        Nii miten paljon toi makso? Itse etin Helsingistä suht siistiä mutta halpaa paikkaa. Onko tiedossa mitään?

        Kun olen ottanut tatuointeja, olen tavannut etsiä erittäin siistiä, mutta kallista paikkaa.


      • Kokemusta on
        Kokemusta on kirjoitti:

        Kun olen ottanut tatuointeja, olen tavannut etsiä erittäin siistiä, mutta kallista paikkaa.

        Jos alat hinnasta vääntää kättä, saat takuulla todella huonosti tehdyn kuvan.


    • pfrewjio

      duck`s tattoo ja blue dragon

    • superglue

      blue dragonia ite suosittelisin sain sen verran asiallista palvelua tosin kuin tuolta ducks tattoosta. dragonissa on aika kivat jonot ainakin isoille kuville ja jos tuuri käy niin pienen kuvan saa nopeemmin.

      • laukkaisi

        Paljonko sitten suurin piirtein maksais sellanen ihan pieni kuva? Mikä olisi hyvä alaraja ettei tule otettua mitään liian laadutonta? Ja mikä olisi halvin mikä mistään ikinä saattaisi löytyä?


      • Tatboy
        laukkaisi kirjoitti:

        Paljonko sitten suurin piirtein maksais sellanen ihan pieni kuva? Mikä olisi hyvä alaraja ettei tule otettua mitään liian laadutonta? Ja mikä olisi halvin mikä mistään ikinä saattaisi löytyä?

        No joku aloittelija tekee ehkä ilmaiseksi, ja mitä olen kuullut että joillakin paikoilla on 50€ hinta aloitushintana jona alle ei edes pistettäkään tehdä. Eli veikkaisin että Helsingissä tuo 50€ lienee se hinta jolla sen pienen kuvan saat.
        Joku epävirallinen tatuoija kyllä varmaan sen tekisi halvemmalla eikä silti laatu olisi välttämättä huonompi, mutta kun täällähän on vallalla se käsitys että vain ja ainoastaan virallisesti tekevät ja siitä veroja maksavat mitään osaavat ;)


      • jdfbnvklefbvfkb
        Tatboy kirjoitti:

        No joku aloittelija tekee ehkä ilmaiseksi, ja mitä olen kuullut että joillakin paikoilla on 50€ hinta aloitushintana jona alle ei edes pistettäkään tehdä. Eli veikkaisin että Helsingissä tuo 50€ lienee se hinta jolla sen pienen kuvan saat.
        Joku epävirallinen tatuoija kyllä varmaan sen tekisi halvemmalla eikä silti laatu olisi välttämättä huonompi, mutta kun täällähän on vallalla se käsitys että vain ja ainoastaan virallisesti tekevät ja siitä veroja maksavat mitään osaavat ;)

        Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.

        Kotona tatuoivan on myös maksettava veroja, eli Y-tunnusta pitää olla.

        Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :D


      • jorkki666
        jdfbnvklefbvfkb kirjoitti:

        Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.

        Kotona tatuoivan on myös maksettava veroja, eli Y-tunnusta pitää olla.

        Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :D

        Ei käy käteinen??
        aina oon käteisellä maksanut??


      • ?
        jdfbnvklefbvfkb kirjoitti:

        Suomessa 90% aloittaa kotona, niistä 20% ovat ihan hyviä, ja murto-osa perustaa liikkeen.

        Kotona tatuoivan on myös maksettava veroja, eli Y-tunnusta pitää olla.

        Mutta tatuointiliikkeissä ei ikinä oteta euroakaan pimeänä, koska niissähän ei käy ikinä käteinen, aina maksettava pankkikortilla ja saa aina numeroitu ja leimalla varustettu kuitti mukaan. :D

        Isoa kuvaa tehtiin yhdessä Helsingin parhaista liikkeistä ja käteisellä maksoin joka session.


    • awtattoo

      ARTWORK TATTOO helsinki/ kallio
      www.artworktattoo.com

    • tattoogirl1

      Dead Rose Garden tattoo&art Helsingissä viiskulmassa.
      deadrosegardentattooart.fi

      • lagfdbk

        se on kylläkin deadrosegarden.fi


      • ewshyrsh
        lagfdbk kirjoitti:

        se on kylläkin deadrosegarden.fi

        :))

        Pojilla puute asiakkaista vai?

        Tekijöille löytyy aina työtä. Turha tapella!


    • tattoogirl1

      Keskustelun aiheenahan oli että missä kannattaisi ottaa Helsingissä tatuointi ja oman kokemukseni kautta suosittelen Dead Rose Garden tattoo&art. :) Varmasti tatuoijille ja varsinkin ammattitaitoisille tatuoijille töitä riittää. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe