Pelasin viikonloppuna ihkaensimmäisen tasoituskierrokseni. Tämä tapahtui vieraskentällä. Peli kulki sen verran siedettävästi, että tasoitus tippuu pari pykälää. Kierroksen jälkeen jätin tasoituskorttini caddiemasterille.
Mitä nyt tapahtuu? Päivittyykö tasoitukseni itsestään Nexgolfiin vai pitääkö minun muuttaa se itse? Tempaisenko itse tussilla uuden tasoitukseni tasoituskorttiini?
Aloittelija tiedustelee tasoituksesta
5
678
Vastaukset
- yksinkertainen ja selkee
teleporttaat itsesi golftodellisuuteen tasolle 1c.
Varo talebaneja! Hyppäämällä aina banaanin ja kirsikan kohdalla
saat sata pistettä. Pääset tasolle 1e kun pisteitä on kolmetuhatta. Ilmoita siitä
jumalagolfmestarille.
Teleporttaa itsesi golftaivaaseen tasolle
viisvailvttuuks se mua kiinnostaa!! - ...
vieraskentän cm:lle ? Miksi se otti sen vastaan ? Eix noi palauteta kotiseuraan ? Kun ne näpyttää datan sisään niin kaippa se sinne päivittyy ja voit sitten itse merkata sen siihen tasoituskorttiin tai työllistää kotiseuran cm:ää viemällä kortin sille. Nyt en tiedä mitä vieraskentän cm sun tuloskortilla tekee. ... Aijjaa sä jätitkin tasoituskortin cm:lle. No, sit en kyl tiedä mitään. Millä sä nyt käyt pelaamassa ?
- 3mice
nuo normisti palautetaan. Muuten kyllä kaikki menee sitten "automaattisesti", voit greencard'iisi itse laittaa sen uuden tasoituksen.
- Oon tyhmä
Tulipahan tämäkin opeteltua kantapään kautta. Tuloskortti jäi vieraalle caddiemasterille, eli on nyt sitten ilmeisesti väärässä paikassa. Täytynee huomenna soittaa ja kysellä sen perään.
- amatööris
Oon tyhmä kirjoitti:
Tulipahan tämäkin opeteltua kantapään kautta. Tuloskortti jäi vieraalle caddiemasterille, eli on nyt sitten ilmeisesti väärässä paikassa. Täytynee huomenna soittaa ja kysellä sen perään.
Kierroksen laput aina kotikentälle allekirjoituksineen, kortista näkyy kenttä millä pelattu jne. Slopen cm näkee kyllä omalta koneeltaan.
Poikkeus... Ainakin Suomen Tiilaaksossa (Hämeenlinnassa) pelattu kisakierros jollakin kentällä menee tuloskortti automatic omaan seuraan. Ilmeisesti menee muiltakin kentillä, kun kyse on virallisesta kisasta.
Tälle vuodelle tuli uusi sääntö koskien kisapäivän säätä. Jos on ollut paska keli, niin se saattaa aiheuttaa sen, että tulos ei vaikuta tasoitukseen nostavasti, alentavasti ilmeisesti vaikuttaa vaihka olisi satanut vanhoja mummoja.
Kotiseurat on velvollisia pitämään jäseniensä händärit ajantasalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837