Mitä mieltä OIKEAN MIEHEN määritelmästä: Pituutta vähintään 180cm, ei mikään luuviulu vaan sopivasti lihasta (pieni elintasovatsa ei haittaa), tumma, karvainen (ei liikaa!) ja kalju/kaljuksi ajeltu. Tällaisia miehiä enemmän!
OIKEAN MIEHEN määritelmä
19
1811
Vastaukset
- eihän oikeaa miestä
ulkonäöllä määritellä ollenkaan. Minun "oikea mieheni" on tällainen:
- Puhuu aina kauniisti naiselle (vihaisenakin)
- ei kiroile (paitsi jos OIKEASTI siihen on syytä eli harvoin)
- pitää huolta kunnostaan ja myös ulkonäöstään (hiusten tai silmien värillä tai pituudella ei ole väliä, niitä ei voi kukaan muuttaa)
- ei polta
- jos ottaa, ottaa kohtuudella ja nauttimistarkoituksessa
- tekee kotitöitä pyytämättä, oman osansa tietenkin
- pitää itsensä ja vaatteensa puhtaana
- osaa ottaa kritiikkiä vastaan, mutta ei anna kenenkään "talloa" itseään
- huomaavaisuus kunniaan, sitä kun tuntuu olevan niin harvassa nykyään.
Siinä. Yksinkertaista. Samat sanat tulisivat luullakseni monilta. Jos nuo asiat ovat kunnossa, en minä ainakaan vaadi piiruakaan enempää. Ja vaadin jokaista edellisistä kohdista tietenkin myös itseltäni!- alkoholia..
aina nauttimistarkoituksessa?
- Oikea mies
Hienoja kriteereitä. Nämä löytyisi, mutta luultavasti tässä ei ole kaikki mitä vaatisit oikealta mieheltä. :)
- musta...
tuntuu, että sä tahdot munattoman miehekkeen, joka on sulle kaikilla tavoin mieliksi..?
onko oikeasti ketään joka vihaisena osais puhua tai käyttäytyä "kauniisti"? O_o tarpeeksi vihainen ku on niin ei siinä pahemmin hymyilytä.
- tunnen
alkoholia.. kirjoitti:
aina nauttimistarkoituksessa?
paljon ihmisiä, jotka juo vaikka hajuvettä kunhan vaan saa kännin päälle. Nauttiminen tarkoittaa sitä, että maistelee ja rentoutuu, ei kittaa.
- olet ehkä oikeassa
musta... kirjoitti:
tuntuu, että sä tahdot munattoman miehekkeen, joka on sulle kaikilla tavoin mieliksi..?
mulla taisi jäädä tosiaan tuo munallisuuspuoli vähän vähemmälle.. seksihän on vaan sellainen todella iso bonus ja yhteentuoja parisuhteessa.. ajattelin lähinnä vaan sitä itse miestä..
- Anonyymi
musta... kirjoitti:
No eihän tossa sellasta kuvattu.. noi kaikki piirteethän on toisia ja ITSEÄ kunnioittavia. Eikä toista voi arvistaa ellei itseä pysty arvostamaan. Jos taas nostaa jomman kumman osa puolen toisen ylitse niin sillon mennään mettään.
- old cowhand
Kunhan vain on ulkonäköseikat kunnossa?
Voi pyhä jysäys!
Olet joko provo tai vajaaälyinen. ..miehen määritelmä on mielestäsi pelkästään fysiikka?!
No jos noi oli ainoat kriteerit, ni löytänet kumppanin varsin helposti..- ........................
Olet komea!=)
- FrozenCorpse
Mitä tällä oikealla tässä yhteydessä tarkoitetaan? Sinulle oikeaa vai tätä legendaarista kunnon miestä?
- noora-martiina
noin pitkää halua.
- on jo kiikarissa
työmies
sosiaalinen
toisia kunnioittava
kiltti, mutta ei tyhmän kiltti
pistää perheen etusijalle
silmälasit
pieni röllykkävatsa
tasainen luonne
huomaavainen (muistaa esim. synttärit)
saa juoda kunnolla n.kerran pari kuussa, juonhan itsekkin
kunnon lapinjätkä, se on paras! ja tuossa oli pelkkä ulkokuori, vaikkakin ylipäätään hyvä sellainen!
- painoa
pituuteen nähden, kiva luonteeltaan, saa suuttuakin tarpeen tullen, tietää mitä tekee eikä ailahtele, siisti, saa nauttia alkoholia kohtuulisesti, mutta ei saa tulla viikon juopottelun jälkeen krapulaisena kuset ja paskat housuissa kotiin, ei "tössötä" puhumattomana viikko/ kk/ vuositolkulla, osaa käyttää rahaa niin ettei olla velkakierteessä jatkuvasti.
Ulkonäkö kohtuullinen. - taidat olla joku
tyypillinen lähiöiden lehmä, jolle mikään muu kuin ulkonäkö ei merkitse mitään.
- Kaltasesi mies
on sika, eikä muuksi muutu.
Olen siis väärä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882