Tere!
Tarttis perustaa rock bändi.
Ei mitään heviä, tai raskaampaa.
Eikä myöskään mitään helvetin V-rokkia:)
Vaan perus rokkia tyyliin HIM/Lovex/Negative....
Oon ite poika 15v, ja mielellään hakisin pelkkiä saman sukupuolen, 15-17v muusikkoja tähän bändiin.
Ihan mikä soitin vaan, kunhan osaat soittaa sitä.
Ite ajattelin laulaa, sain yläasteen laulukokeesta viime lukuvuonna kympin, että osaan laulaa, ja hallitsen biisien sanojen kirjoittelun todella hyvin.
Ei oo bändikämppää, mut sitten kun saadaan esim. jotain 4-3 henkilöö bändiin, niin aletaan tosissaan etsiä sellaista.
Ja yritetään sitte TODELLA ahkerasti päästä esille, ja saada suosiota. Koska ilman sitä, bändi on turha.
Asun Tampereen Hatampäällä.
Ja tarkoitushan on myös viettää porukalla iltaa, bongata naisia, pitää hauskaa, ja ihan muuten vaan vittuilla:D
Lovex/Negative tyylin Rock bändi tarttis jäseniä
Roooope
1
262
Vastaukset
- Roooope
Mun sähköposti on "[email protected]"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111581Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931141- 861008
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49781
- 50766