Hei! Harkitsen meneväni ekaa kertaa solariumiin. Mitä sinne kuuluu laittaa päälle, bikinit vai? Kuinka kauan yks kerta kestää ja montako kertaa pitää käydä että jotain näkyy? Jotain muuta huomioitavaa ekakertalaiselle?
Solarium - mitä päälle?
6
6265
Vastaukset
- Emma
...on hyvä keino saada väriä tähän suomalaiseen talvi-ihoon. Siellä paikanpäällä on yleensä ohjeet, minkä verran mikäkin ihotyyppi solariumia kestää. Tärkeintä on sun tietää, miten ihosi reagoi yleensä aurinkoon. Ajat vaihtelee 5-20 minuuttiin, jonka voi itse valita (ainakin useimmissa paikoissa). Jos olet kovin vaalea, aloita pienemmällä ajalla ja lisää hiljalleen. Itse oleskelen solariumissa kerralla sen 20 minuuttia, ihoni ruskettuu yleensä auringossa hyvin, palaa harvoin. Muista pitää aina välipäivä solarium kertojen välillä. Noin viiden kerran jälkeen huomaat jo selvästi eroa nykyiseen väriisi. Minä käyn noin kaksi kertaa vuodessa ja otan sen kymppikerran kortin. Tämä 20 kertaa vuodessa onkin suositusrajojen maksimi. Jossain sanotaan, että kymmenen kertaa korkeintaan vuodessa. Tärkeää on puhdistaa iho meikeistä hyvin. Ja käyttää suojalaseja!!!
"Pukeutuminen" maun mukaan, toiset käyttää bikinejä, itse olen mielummin ilman vaatteita kokonaan, sillä rajat tulevat nopeasti näkyviin.
Aurinkoisia hetkiä!!!- Ei tietoa
Kiitos Emma tosi hyvästä vastauksesta... Nyt mulle tuli uus (tyhmä) kysymys mieleen, että kuuluuko laittaa aurinkorasvaa, kuten aurinkoa ottaessa?
- N_81
suojalasit paikan päällä??
- eh?
palaako rinnat helposti solkussa jos ei niitä suojaa millään lailla entä mitä karvoille tapahtuu? kiitos jo valmiiksi vastauksista!
- -R-
tosissaan kannattaa ottaa selvää kaikki noi ihosi "ruskettumis" asteet yms mitä edellä on kirjoitettu.
itse olen käynyt solkussa stringit jalassa. mutta ihan oman maun mukaan :p
mulla jo ensimmäisen 20 minuuttisen käynnin jälkeen näkyi selkeästi ruskettumista. olen suht tumma ja rusketun hyvin. - nakupelle
jeah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894