Oriflame

minä vaan

Onko joku kenties oriflamen jäsen? Kannattaako jäseneksi ryhtyä? millaisia etuja saa?
Kertokaa ihmeessä mielipiteenne...

15

1582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josefiina

      ihan kivoja kosmetiikka alennuksia ja laadukkaita tuotteita...

    • Riina

      Itse en ole (johtuu siitä, että olen opiskelija eikä ole rahaa..) mutta siskoni ja kaikki tätini ovat jäseniä ja pitävät todella paljon...
      Kannattaa ainakin kokeilla!

    • Topsy

      .. siihen Oriflameen voi päästä jäseneksi? Tai tilaamaan vain niitä tuotteita?

      • Teresa

        jäseneksi pääsee esim. sivulta www.oriflame.fi
        ja sieltä voi myös tilata tuotteita!

        itse en ole jäsen, mutta olen harkinnut liittymistä!

        Tuleeko siitä itselle jotain kustannuksia?


      • Edustaja
        Teresa kirjoitti:

        jäseneksi pääsee esim. sivulta www.oriflame.fi
        ja sieltä voi myös tilata tuotteita!

        itse en ole jäsen, mutta olen harkinnut liittymistä!

        Tuleeko siitä itselle jotain kustannuksia?

        Hei!

        Kutsuisin itseäni ennemmin edustajaksi, kuin jäseneksi.

        Edustajan on oltava 18v, tai 16v holhoojan suostumuksella.

        Homma menee näin:
        ensin tilaat normaalihinnalla tuotepaketin, mitä tilaat itsellesi, kaverisi tilaavat sinulta ja työkaverit jne, ja kun tämä ensinnäinen paketti tilattu ja maksettu, alkaa etujen saanti.

        Eka etu:
        kosmetiikka -25%, oheistuotteet (siveltimet, sienet, huivit, harjat tms) -12,5%. (Eli tienaat kaverisi 10e:n tilauksesta 2,5e jne)

        Toinen etu:
        saat toisessa tilauksessasi tilata (samoin kuin kaikissa seuraavissakin) demotuotteita, joihin saat ensimmäistä introhintaakin edullisemmin tutustua. Esim. nyt demoissa Rose-sarjaa, hand&bodycreamin tuleva normaali hinta tulee olemaan 13e, ensimmäinen esitehinta/introhinta tulee olemaan 6,50e, ja edustajat saavat sen nyt 3,30e:lla.

        Kolmas etu:
        Edustajille pidettävät koulutukset, kauneusillat yms.

        Neljäs etu:
        Aina on meneillä uusien edustajien kampanjoita, eli jos olet mukana aktiivisesti, teet tilauksia, ja ne täyttävät kampanjan vaatimukset, saat mahtavia etuja: ilmaisia tuotteita, edullisia pakettitarjouksia, hiupputuotteita huippuhalvalla, mitä minkäkin kampanjatilausjakson lupaamaa.

        Sitten nämä ei-ihan-edut:
        Jos tilaus edustajahinnoilla on alle 80e, tulee pientoimituskulut 4,20 sekä pientoimituskulut 0,50e, mikä tulee vaikka paketti olisikin yli tuon 80e.
        Jotta saat tilattua kosmetiikkademoja, tilauksen tulee olla yli 80e, oheistuotedemot saa alle 80e:n tilauksenkin lisäksi.

        Mitähän vielä... Ei tule mieleen.

        Itse olen mukana ollut noin 6 vuotta, ja aion olla jatkossakin. Nuo kaikenlaiset tilaus'vaatimukset' on loppujen lopukse helppo saada täytettyä. Eikä täyttä tilausta toki aina tarvitsekaan tehdä, ja voi jättää tilauksen kokonaan väliinkin.


      • hobiTTAR

        ota yhteyttä kethojäseneen/edustajaan , piiriedustajaan tai tilaa suoraan www,oriflame.fi tai soita jollekin myyntiedustajalle.Minäkin myyn tuotteita.ja muutama muukin täällä ...missä päin asut??


    • mortified

      mä oon ollu oriflamen jäsen mut ennoo enää. ne tuotteet on tosi kalliita ja tosi pieniä (ne purkit ja purnukat näyttää niissä luetteloissa isommilta). jos myyt kavereille tai jollekin muille niitä tuotteita, niin saat vähän rahaa, mut ei niitä multa ainakaan kukaan ostanu..

      • Edustaja

        On totta, että useat tuotteet ovat hyvinkin hintavia. Mutta omat tilaukseni ovat noin 90%sesti aletuotteita, mitkä sitten todellakin jotkut tosi halpoja, tai toiset vaikkapa -20% hinnanalennusta.

        Ok, jotkut purkit ja putelit saattavat olla tosi pieniä, mutta ei niitä litratolkulla ole tarpeen lotrata kasvoille yhdellä kertaa!

        Ja jos verrataan esim. Stockman beautyn litra/kilohintoihin, OF-tuotteet ovat normaalihinnoiltaankin edullisempia.

        Ja kun edustuksessaan pääsee niin pitkälle, että vakituisia asiakkaita, he ostavat sen lempituotteensa, oli se sitten suuressa alennuksessa tai vähän pienemmässä.

        Pikkuhiljaa asiakaspiiri laajenee ja laajenee...

        Ja tarkoitushan nimen omaan on, että niitä esitteitä ja tuotteita näytetään kavereille, naapureille tms, jolloin päätarkoitus ei olekkaan se, että itse teet täyden tilauksen, vaan se, että tilauksesi täyttyy, ja saat rahaa vaivannäöstäsi!


      • hobittar

        mä olen ollut jäsenä nyt pian 5 vuotta ja aijon olla jatkossakin.Ja tosi on että purkit on pieniä, mutta että kalliita ei pidä paikkaansa!!nE ON HALVEMMASTA PÄÄSTÄ JA OVAT LAADUKKAAMPIA kuin monen muun firman tuotteet.


      • Edustaja
        hobittar kirjoitti:

        mä olen ollut jäsenä nyt pian 5 vuotta ja aijon olla jatkossakin.Ja tosi on että purkit on pieniä, mutta että kalliita ei pidä paikkaansa!!nE ON HALVEMMASTA PÄÄSTÄ JA OVAT LAADUKKAAMPIA kuin monen muun firman tuotteet.

        ostaisitko esim. tender caren normaalihintaan, 11,90e?

        tarkotin, että normaalihinnat kalliita, eikä juuri kukaan niillä hinnoilla ostakkaan. ja kun kaikki enemmin tai myöhemmin tarjouksessa, niin kaikki saa kaikkea. ja sekin, että oon jonkun kerran esim just tenderin saanu myytyä normaalilla, mutta ite en sitä siihen hintaan ota, en vaikka saankin alennukseni.

        ja yritykseni aiemmin oli sanoa, että ovat nimenomaan halvempia ku muut, kun vertaa normaalihintoja.
        laadukkaita toki, enhän muute kehtais ite niitä myydäkkään.

        mutta, tajusit varmaan... =)


    • hobittar

      minä olen ja kannattaa!!Saat kaiken hieman halvemmalla, ja kun saat pisteitä niin saat palkintoja jne..kiinnostaisiko sinua kerhojäsenyys?? Suosittelen voin mailata sinulle henk.koht jos haluat??

      • Minja

        Miten jäsenyys loppuu jos tuotteita ei saa myydyksi?

        Olen kanssa kiinnostunut jäsenyydestä..


      • hobitar
        Minja kirjoitti:

        Miten jäsenyys loppuu jos tuotteita ei saa myydyksi?

        Olen kanssa kiinnostunut jäsenyydestä..

        jos sinulla ei riitä asiakkaita ja laskut on maksettu jne.. pysyt kerhojäsenä vaikka et joka kerta tilausta tekisikään ..mutta jos todella näyttää siltä että kiinnostus lopahtaa (tuohon en usko ) tai et saa tuotteita myydyksi, voit sopia oman piiriedustajasi kanssa että joko lopetat tai jätät muutaman jakson väliin.Tuota ei kannata pelätä jotta ei saisi tuotteita myydyksi sillä kun niitä itsekäyttää, pitää kutsuja , antaa kavereiden käyttää jne.. niin varmasti tuotteet menee kaupaksi varsinkin jos asut paikkakunnalla missä ei vielä oriflame jäseniä juurikaan ole !!=)
        Rohkeasti vain mukaan !


    • minttu

      Kannattaa ja on mukavaa.Kivat tuotteet ja valikoimaa riittää kaikille
      Ei ole ostopakkoa mutta mitä enemmän myyt sitä enemmän hyödyt ja saat itesellesi tuotteet vaikka sitten ilmaiseksi!
      Jos tuntuu että ei oo sun juttus niin sitvaan yksinkertaisesti lakkaat tilaamasta!
      Jäsenyys on voimassa vuoden viimeisimmästä tilauksesta ja aktivoituu aina kun teet tilauksen,neljän väliin jääneen tilauksen jälkeen et saa jaksoesitettä kotiisi kuljetettuna...
      Olen tampereen alueelta ja toimin piiriedustajana
      kerron mielelläni lisää niinkuin varmasti kaikki meistä Oriflamelaisista =)

    • Anonyymi

      Kannattaa 😊 hyviä etuja , bonuksia, alennuksia

      Rekisteröityä voi helposti ;
      https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?store=suv...

      Tutkia ja katsella, ja jakaa jo heti verkkokauppasi linkkiä . 19 € aloitusmaksu lisätään vasta ensimmäiseen tilaukseesi.
      Mä oon sun jeesinä ja neuvojana.
      Oon ollut tammikuusta asti partnerina, ihan tilaamalla itelleni mutta kavereita, työporukka jne halus kans ihan tyrkyttämättä ja on sitten vienyt ihan mukanaan ja tykkään. Saan tehdä missä ja milloin vain. Yleensä kotisohvalta teen vallan mutta myyjäisetkin /kutsujen pitokin on super mahtavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe