Niin elikkä jos netissä on myyjänä tälläinen ihminen, kuin JARI PUTTO älkää ostako mitään. Elikkä itse kyselin sähköpostilla vanteista ja tein kauppaa ja hinta oli normaali vanteisiin nähden ja sopisin, että maksan vanteet ja rahdin hänelle, meni pari päivää ja hän ilmoitti, että raha näkyy ja pistää vanteet tulemaan, mutta kun kysyin viikon päästä niin vastaus on, että ne ovat matkalla, mutta vanteita ei ole tullut ja tuskimpa tuleekaan. Ja olen odottanut nyt yli kuukauden.
Mutta voiko asiasta tehdä rikosilmoitusta tai jotain muuta vastaavaa??
Jari Putto Jyväskylästä On Huijari
5
767
Vastaukset
- 345345
Kysy poliisilta. Mikset voisi tehdä rikosilmoitusta, sinne vain marssit laitokselle. Mukaan kaikki tiedot kaupankäynnistä, eli sähköpostit, mahdolliset tekstiviestit, kuitit maksuista tilille(tiliote siis), jne. Kyllä siitä voi rikosilmoituksen tehdä. On aivan noista todisteista kiinni, miten käy. Satavarma ei tietenkään mikään ole. Mutta tollasista runkkareita pitää olla niskaote, joko itse tai poliisin avulle joten hoida homma kotiin.
- Sen parempi
Aamulla heti asemalle!
Tietysti on selvitettävä ensin onko tavara tosiaan lähetetty. Myyjältä rahtikirjan nro tai muu vastaava, jolla rahtiyhtiö voi selvittää missä lähetys on.
Paketteja "katoaa"yllättävän paljon tässäkin maassa, suurin osa vain sähläilyä, löytyvät jostai toiselta paikkakunnalta.
Jos ei löydy tai myyjä ei anna tietoja, on kyseessä todennäköisesti petos!
- HUOH!
Todennäköisesti tekijä on oikeudessa varattomaksi todettu elikkäs senttiäkään en tule koskaan saamaan takaisin eikä hänen tarvitse sakkojakaan maksella. Rahat on varmasti nostettu automaatista ja "pesty" näin.
- saattaa olla
turhaa mutta tarpeeksi kun kaveri näitä keräilee niin kyllä ne jossain vaiheessa lasketaan yhteen.
Sälli, joka aikanaan vei autostani soittimen, oli touhunnut kaikkea muutakin miehekästä. Ja sitten kun jäi kiinni, löytyi syytelistaan yli kolmekymmentä kohtaa. Häkki heilahti.
- Rikosilmotuksen
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907