Markku

minä vain

voi kuinka kaipaan sitä kun purit mua kaulaan ........

11

1179

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Missä päin purijaa kaipaillaan ;)

      • minä vain

        kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne


      • Markkusi
        minä vain kirjoitti:

        kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne

        ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!


      • minä vain
        Markkusi kirjoitti:

        ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!

        Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut


      • ##Mirkku##
        minä vain kirjoitti:

        Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut

        mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?


      • Jäätynyt maaliskuu"""
        ##Mirkku## kirjoitti:

        mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?

        Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
        Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään.


      • minä vain
        Jäätynyt maaliskuu""" kirjoitti:

        Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
        Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään.

        mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin


      • minä vain
        minä vain kirjoitti:

        mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin

        "tina"kenkäni on sulaa laavaa


      • minä vain kirjoitti:

        "tina"kenkäni on sulaa laavaa

        kurkkumulta...siis jo on nimellä paiskattu...hoh hoijaa yks markku riitti oli ihaa hullu


    • Anonyymi

      Mehiläinen
      Markku, valkoinen pipo ,esillä, Prisma Ylivieska,chat Gigantti..valkoinen hylly kohta naiset, hius.

    • Anonyymi

      mustelma väkivalta.
      Markku, moro, sir vei minun reitit helen puheluilla, kajaani, mukava lähteä, uutta pitää estsiä, muuta ei tule.
      Satiini reitti Nivalan tölli liiga ltd joka antaa varastaa reitti vaateet yö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe