Markku

voi kuinka kaipaan sitä kun purit mua kaulaan ........
111545
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Missä päin purijaa kaipaillaan ;)

Äänestä
  • kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne

Äänestä

• minä vain kirjoitti:

kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne

ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!

Äänestä

• Markkusi kirjoitti:

ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!

Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut

Äänestä

• minä vain kirjoitti:

Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut

mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?

Äänestä

• ##Mirkku## kirjoitti:

mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?

Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
    Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään.

Äänestä

• Jäätynyt maaliskuu""" kirjoitti:

Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
    Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään.

mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin

Äänestä

• minä vain kirjoitti:

mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin

"tina"kenkäni on sulaa laavaa

Äänestä

• minä vain kirjoitti:

"tina"kenkäni on sulaa laavaa

kurkkumulta...siis jo on nimellä paiskattu...hoh hoijaa yks markku riitti oli ihaa hullu

Äänestä

Mehiläinen
Markku, valkoinen pipo ,esillä, Prisma Ylivieska,chat Gigantti..valkoinen hylly kohta naiset, hius.

Äänestä

mustelma väkivalta.
Markku, moro, sir vei minun reitit helen puheluilla, kajaani, mukava lähteä, uutta pitää estsiä, muuta ei tule.
Satiini reitti Nivalan tölli liiga ltd joka antaa varastaa reitti vaateet yö.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

minä vain kirjoitti:

voi kuinka kaipaan sitä kun purit mua kaulaan ........

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu