voi kuinka kaipaan sitä kun purit mua kaulaan ........
Markku
11
1217
Vastaukset
- ???
Missä päin purijaa kaipaillaan ;)
- minä vain
kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne
- Markkusi
minä vain kirjoitti:
kaipaillaan, voi kun Markku niin hyvä sängyssäkin, kannattaa olla 10 vuotta itseään vanhempi mies joka tietää mitä tekee... ei ne samanikäiset pojanklopit mitään tiedä naisesta, voi Markku tulisit nyt mua laittamaan tänne
ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!
- minä vain
Markkusi kirjoitti:
ehkäpä tuun sua vielä joku päivä pureskelemaan!
Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut
- ##Mirkku##
minä vain kirjoitti:
Mutta oikea MARKKUUUUUUUUUUU! haluaisin sinut
mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?
- Jäätynyt maaliskuu"""
##Mirkku## kirjoitti:
mmm.... suomessa on Markku-liitto, ehkä sieltä löytyisi joku vastaava vai ovatko vain tietyt Markut jotenkin erityisempiä?
Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään. - minä vain
Jäätynyt maaliskuu""" kirjoitti:
Yks on, jonka vierellä ei rakkaus eikä intohimoinen seksisuhde suostunut kuolemaan.
Järki viimein pelasti - palo jäi kytemään.mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin
- minä vain
minä vain kirjoitti:
mitä ihmeen jäätyneitä maaliskuita, mun markkuhan se panea puksuttelee jo toista eukkoa, eikä välitä vanhasta heilastaan, mutta niin kovasti hänet haluaisin takaisin
"tina"kenkäni on sulaa laavaa
minä vain kirjoitti:
"tina"kenkäni on sulaa laavaa
kurkkumulta...siis jo on nimellä paiskattu...hoh hoijaa yks markku riitti oli ihaa hullu
- Anonyymi
Mehiläinen
Markku, valkoinen pipo ,esillä, Prisma Ylivieska,chat Gigantti..valkoinen hylly kohta naiset, hius. - Anonyymi
mustelma väkivalta.
Markku, moro, sir vei minun reitit helen puheluilla, kajaani, mukava lähteä, uutta pitää estsiä, muuta ei tule.
Satiini reitti Nivalan tölli liiga ltd joka antaa varastaa reitti vaateet yö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408