Miksi aina pilaan kaiken?

-

Kaiken!

Itkupotkuraivovituttaa.

29

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro..

tarkemmin.

• -

vaikea, hankala ja pitkäveteinen.

• -

mitään hajua, miten pitäisi olla, mitä sanoa, että mies tajuaisi mun olevan kiinnostunut. En osaa "pelata". Muuten kyllä flirttailen, olen jopa hauskakin, mut heti jos olen jostain oikeasti kiinnostunut, tapan koko jutun tylsyydellä. En tajua, miks käyttäydyn niin.

• et kerro
        - kirjoitti:

mitään hajua, miten pitäisi olla, mitä sanoa, että mies tajuaisi mun olevan kiinnostunut. En osaa "pelata". Muuten kyllä flirttailen, olen jopa hauskakin, mut heti jos olen jostain oikeasti kiinnostunut, tapan koko jutun tylsyydellä. En tajua, miks käyttäydyn niin.

sille miehelle sitä?

• -
        et kerro kirjoitti:

sille miehelle sitä?

pelkuri :( Ei se vaan ole niin helppoa sanoa. Pelkään torjutuksi tulemista, enkä tiedä, kelpaanko hänelle. Mä olen tainnut olla niin hölmö, että olen laittanut kaiken toivoni yhteen ainoaan mieheen. Jollen voi saada häntä, todennäköisesti mulle ei tule kelpaamaan koskaan kukaan muukaan.

Niin mä olen pilannut kaiken. Ainoa mies, jonka olen koskaan todella halunnut ja mä karkoitan hänet olemalla tylsääkin tylsempi.

• on hyvin
        - kirjoitti:

pelkuri :( Ei se vaan ole niin helppoa sanoa. Pelkään torjutuksi tulemista, enkä tiedä, kelpaanko hänelle. Mä olen tainnut olla niin hölmö, että olen laittanut kaiken toivoni yhteen ainoaan mieheen. Jollen voi saada häntä, todennäköisesti mulle ei tule kelpaamaan koskaan kukaan muukaan.

Niin mä olen pilannut kaiken. Ainoa mies, jonka olen koskaan todella halunnut ja mä karkoitan hänet olemalla tylsääkin tylsempi.

suhteellinen käsite. Samoin mielenkiintoisuus.

Miten sä nyt kaiken olet onnistunut pilamaan? Mietitään yhdessä, että mitä voit tehdä asialle.

• -
        on hyvin kirjoitti:

suhteellinen käsite. Samoin mielenkiintoisuus.

Miten sä nyt kaiken olet onnistunut pilamaan? Mietitään yhdessä, että mitä voit tehdä asialle.

mut enhän mä tiedä. Liika rehellisyys pilaa kaiken?

Kerro sä.

• ikinä pilaa
        - kirjoitti:

mut enhän mä tiedä. Liika rehellisyys pilaa kaiken?

Kerro sä.

mitään, vaikka siltä voi joskus tuntua.

• -
        ikinä pilaa kirjoitti:

mitään, vaikka siltä voi joskus tuntua.

Tuostakin on monta kuppikuntaa, toiset sitä mieltä että joka asiassa ei tarvitsisi olla rehellinen.

Mä ehkä mietin liikaa. Tuntuu että menetän hänet, jollen tee pian jotain radikaalia, hauskaa tai kiinnostavaa. Yleensä ihmiset ei ole yhtä kärsivällisiä kuin mä, siks musta tuntuu et pilaan kaiken tylsyydellä... Aikaa kuluu ja miehen mielenkiinto lopahtaa, koska asiat ei etene. Mä en ole valmis menemään vielä eteenpäin, ja pelkään sillä pilaavani kaiken.

• väittää,
        - kirjoitti:

Tuostakin on monta kuppikuntaa, toiset sitä mieltä että joka asiassa ei tarvitsisi olla rehellinen.

Mä ehkä mietin liikaa. Tuntuu että menetän hänet, jollen tee pian jotain radikaalia, hauskaa tai kiinnostavaa. Yleensä ihmiset ei ole yhtä kärsivällisiä kuin mä, siks musta tuntuu et pilaan kaiken tylsyydellä... Aikaa kuluu ja miehen mielenkiinto lopahtaa, koska asiat ei etene. Mä en ole valmis menemään vielä eteenpäin, ja pelkään sillä pilaavani kaiken.

että rehellisyyskin on kovin suhteellista. Jos ei kysy ja toinen ei vastaa, ei ole kyse epärehellisyydestä. Ei minun mielestä. Kaikelle on oma aikansa. Kun aika on oikea, oikeat asiat tapahtuu.

• -
        väittää, kirjoitti:

että rehellisyyskin on kovin suhteellista. Jos ei kysy ja toinen ei vastaa, ei ole kyse epärehellisyydestä. Ei minun mielestä. Kaikelle on oma aikansa. Kun aika on oikea, oikeat asiat tapahtuu.

Oli ne oikeat asiat sit mun mielen mukaisia tai ei :)

Aika on mun ikuinen vihollinen, monessa asiassa. Se pakottaa mut nytkin lähtemään nukkumaan. Kiitos sulle, sait mut hymyilemään :)

• ja..
        - kirjoitti:

Oli ne oikeat asiat sit mun mielen mukaisia tai ei :)

Aika on mun ikuinen vihollinen, monessa asiassa. Se pakottaa mut nytkin lähtemään nukkumaan. Kiitos sulle, sait mut hymyilemään :)

Hyvää yötä...

• -
        ja.. kirjoitti:

Hyvää yötä...

yötä ;)

• Ob.Server
        - kirjoitti:

että sulla on hyvä kroppa, olet kuullut sen monasti...
        "Muuten kyllä flirttailen, olen jopa hauskakin"

• -
        Ob.Server kirjoitti:

että sulla on hyvä kroppa, olet kuullut sen monasti...
        "Muuten kyllä flirttailen, olen jopa hauskakin"

Mut kerro sä mulle, millä tavalla sun oloa helpottaa tai parantaa, et ilkeilet kaikille?

• Ob puska
        - kirjoitti:

Mut kerro sä mulle, millä tavalla sun oloa helpottaa tai parantaa, et ilkeilet kaikille?

vain sulle, kun herätät noilla jutuillasi vittuilurefleksin. Mutta ei se mitään, oli jalka puutunut ja hiukan otti simppuun, mutta helpotti heittää pieni piikki. Niin että kiitti.

• -
        Ob puska kirjoitti:

vain sulle, kun herätät noilla jutuillasi vittuilurefleksin. Mutta ei se mitään, oli jalka puutunut ja hiukan otti simppuun, mutta helpotti heittää pieni piikki. Niin että kiitti.

että sä kuulut niihin ihmisiin, jotka tykkäävät lyödä lyötyä ja potkia maassa makaavaa. No eipä siinä mitään, meitä on moneen junaan.

Ymmärtäisin kyllä, jos oisin ollut jokin kitisevä pikkupissis valittamassa, miten olen niin ihana ja täydellinen, mut en löydä miestä...

Joo, no en ole.

Melkeen unohtui... haista vittu.

• Ob.Server
        - kirjoitti:

että sä kuulut niihin ihmisiin, jotka tykkäävät lyödä lyötyä ja potkia maassa makaavaa. No eipä siinä mitään, meitä on moneen junaan.

Ymmärtäisin kyllä, jos oisin ollut jokin kitisevä pikkupissis valittamassa, miten olen niin ihana ja täydellinen, mut en löydä miestä...

Joo, no en ole.

Melkeen unohtui... haista vittu.

aina keksimässä jotain uutta valittamista.

Koska olen uskollinen, eikä vieras edes kiinnosta, on joidenkin määritelmien mukaisesti mahdotonta minulle haistaa sitä.

Ai niin, en käytä junaa.

• -
        Ob.Server kirjoitti:

aina keksimässä jotain uutta valittamista.

Koska olen uskollinen, eikä vieras edes kiinnosta, on joidenkin määritelmien mukaisesti mahdotonta minulle haistaa sitä.

Ai niin, en käytä junaa.

Kerro.

• taida olla
        - kirjoitti:

Kerro.

suosituin tamppooni

• wdqojp
        - kirjoitti:

Hermoilet liikaa ja muutut liian varovaiseksi, koska pelkäät tekeväsi jotain hölmöä ja antavasi itsestäsi huonon kuvan? Varot siis tekemästä virheitä, jolloin taas muutut tylsäksi. Tosin se tylsyys antaa siunusta väärän ja huonon kuvan ja se on sellainen virhe, jota et haluaisi tehdä. Se itkupotkuraivarivituttaa sua? Eli jännität liikaa ja se "halvaannuttaa", muttet tiedä miksi teet niin? Teet niin siksi, koska olet kiinnostunut.

• Ob.Server
        taida olla kirjoitti:

suosituin tamppooni

niin menee se maine ja kunnia. Piti olla tukkimassa kaikkia paikkoja, mutta nyt on uudet voimat vallalla.

• Ob.Server
        - kirjoitti:

Kerro.

kunhan kulutan aikaani ja ärsytän sinua.

• -
        wdqojp kirjoitti:

Hermoilet liikaa ja muutut liian varovaiseksi, koska pelkäät tekeväsi jotain hölmöä ja antavasi itsestäsi huonon kuvan? Varot siis tekemästä virheitä, jolloin taas muutut tylsäksi. Tosin se tylsyys antaa siunusta väärän ja huonon kuvan ja se on sellainen virhe, jota et haluaisi tehdä. Se itkupotkuraivarivituttaa sua? Eli jännität liikaa ja se "halvaannuttaa", muttet tiedä miksi teet niin? Teet niin siksi, koska olet kiinnostunut.

Hanurista koko homma, varsinainen oravanpyörä. Tiedostan kyllä, miksi ja miten toimin, mut se kuinka sitten tietoisesti pystyn käyttäytymään toisin, on niin vähäistä, ettei se pyyhi tylsyyttä pois.

• -
        Ob.Server kirjoitti:

kunhan kulutan aikaani ja ärsytän sinua.

Et sä mua ärsytä, varsinkin kun olet tästälähtien mielessäni herra tamppoonipalvelu. Hyvä nimimerkki! :D

Ota tosta profiilikuva http://feministing.com/imageStorage/tampon1.jpg

• wdqojp
        - kirjoitti:

Hanurista koko homma, varsinainen oravanpyörä. Tiedostan kyllä, miksi ja miten toimin, mut se kuinka sitten tietoisesti pystyn käyttäytymään toisin, on niin vähäistä, ettei se pyyhi tylsyyttä pois.

ottaa rauhoittavia, toiset paukun, mutta paras olis vaan oppia toimimaan ilman apua. Yritä suhtautua häneen kuin keneen tahansa muuhunkin ja olla välittämättä virheistäsi tai esiintymisestä ja ajattelematta semmoisia ollenkaan. Älä ajattele häntä ihastuksena, vaan kokeile kuvitella, että hän on joku muu ja puhu kuten muillekin kavereillesi. Kyl se jännityskin sit laukeaa kun jutussa pääsee alkuun.

• Ob.Server
        - kirjoitti:

Et sä mua ärsytä, varsinkin kun olet tästälähtien mielessäni herra tamppoonipalvelu. Hyvä nimimerkki! :D

Ota tosta profiilikuva http://feministing.com/imageStorage/tampon1.jpg

parikymmentä vuotta sitten hyvä businessnimi, mut kaiken maailman rätit on menneet ohi.

Kuva on hyvä!

• tekee joskus ihan hyvää.

• vänksy

niin usein mitä minä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe