Akka piruilee, että oon rakastunu meidän koiranpenikkaan, mutku musta se vaan on niin ihana. Akkaki on ihana.
Voiko tehdä taikinaa enää tähän aikaan jos tekee mieli?
Pitääskö miehen logiikan mukaan mun tehdä tähän aikaan tiineenä olevalle naaraalle mustikkapiirakkaa? Mun mielestä miehen logiikan mukaan naaraan kuuluis tehdä mulle voikkuleipiä.
Voiko koiraan rakastua?
28
436
Vastaukset
- kirpela
Voi,noita ihan kaikkia vaihtoehtoja voi. Mut tekemällä tiineelle sen mustikkapiirakan pääset ite helpoimmalla :D
että tässä vaiheessa pääsisin helpommalla, mutta entä sen jälkeen kun se on sitä piirakkaa maistanu....
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
että tässä vaiheessa pääsisin helpommalla, mutta entä sen jälkeen kun se on sitä piirakkaa maistanu....
sama. Jonkun ukko on aikanaan hakenu 20 km päästä klo 03 tietyn puljun tiettyä ruokaa... Hei oikeesti, jauhoja, voitaja vettä ja lämäät ne mustikat sinne, muija kiekuu vielä (näköjään) 15 vuotta myöhemmi kuIN IHANa olit yhtenäkin yönä :D
Ja siinä ukossa ei kyl muuta ihanaa tarkemmi aatellusti ollutkaan paitti...avuja *otte te nii ihania*
- ...
Voi rakastua, mut toivottavasti et romanttisessa mielessä.
Voit tehdä taikinaa.
Koiraan kuuluu ruokkia tiinenä olevaa naarasta.Se on vielä uros koira. Mun ainut oma poika, ainakin tähän saakka. Se on vaan niin ihana kun se riemastuu niin kun mä tuun töistä, lähtee röökille mukaan, pakottaa iskän vaikka kaatosateessa metsään lenkille...jne..
Mun käsityksen mukaan koiraat ruokkii vasta sitten synnyttäneitä naaraita...
- persona-non-grata
perunoita klo 03.00, jos haluat :) ... kuka sen estää?
Eihän se nyt sovi seinillekään, että keskellä viikkoa ja keskellä yötä syötäisiin keitettyjä perunoita.
- persona-non-grata
relaxed_eyes kirjoitti:
Eihän se nyt sovi seinillekään, että keskellä viikkoa ja keskellä yötä syötäisiin keitettyjä perunoita.
poispäin opitusta? :)
- Vai mixi kyselet?
Hä?
Luulen, että tuo meidän koiranpenikka ainakin tykkää musta. Enkä kyllä tiedä miksi kyselenkään... mitäs mä muuten täs oikein kyselen päivänselviä asioita...
*höö*
- =)(OIU
Koiraan voi rakastua todella helposti.
"Ensimmäinen kokemukseni koirani kanssa oli se, kun istuin suihkun jälkeen alastomana sängyssäni kampaamassa hiuksiani. Jeppe tuli siihen viereen kiehnäämään, kuten sillä oli aina ollut tapana. Kurkotin ottamaan pyyhettä lattialta, kun tunsin yllättäen märän kuonon takamustani vasten ja märän kielen lipaisevan vasten pilluani. Se osui juuri sinne, minne pitikin ja sähköiset aallot iskivät läpi kehoni. Työnsin Jepen tietenkin heti pois luotani ja häpeissäni saamastani nautinnosta toruin Jeppeä, joka ei itse nähnyt tilanteessa mitään outoa. Olin noloissani, koska olin saanut nautintoa sieltä, mistä ei pitänyt. Tapaus jäi kuitenkin kummittelemaan mielessäni ja muutaman viikon kuluttua annoin Jepen nuolla pilluani kunnolla, josta se todelle nauttikin. Nykyisen se rakastaa pilluni nesteitä, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, sillä minä rakastan sen ekstaasia tuottavaa pitkää kieltä. Nuoletan itselläni säännöllisesti useita huikeita orkkuja.("Liisa")
http://www.midnitecrowproductions.com/storyboard/posts/03-07-24/1349.shtml- samalla systeemillä
Ja rabortti saitille :O
samalla systeemillä kirjoitti:
ei kyllä tulisi mieleenikään kokeilla.
- Tinsku
samalla systeemillä kirjoitti:
http://www.midnitecrowproductions.com/storyboard/posts/08-11-09/2306.shtml
- Jazuli
..mitekä semmosee pienee karvapalleroon ei rakastuisi...=o))
..ne on aivan hurrrmaavia nappuloita pikkusina..vaikka ne nakertaaki kaikenlaista rikki mut se tarttee antaa anteeksi..mistä ne tietäsi jottei kaikkee saa maistaa..=o)))..enneko oppivat..
=o7
..tee ihmees eukollesi piirasta mikäli kykenet..välist niikipäi.. ihminen rakastuisi eläimeen. Rakkaus on liian vahva sana minusta kotielikoihinkin.
Taikinaa voi tehdä, etenkin sämpylätaikinaa mielummin kuin pulla.
Tos sun tilanteessa sun pitää tehdä mitä akka vaatii.- ihmiseen ei
Eläimestä voi toki pitää ja pitääkin tykätä kun sen ottaa. Mutta rakkaus on ihmisten välinen juttu.
ihmiseen ei kirjoitti:
Eläimestä voi toki pitää ja pitääkin tykätä kun sen ottaa. Mutta rakkaus on ihmisten välinen juttu.
minustakin. Kyllä jämpti on noin.
- -
rakastan koiraani ihan suunnattomasti. Ei ole ketään ihmistä jota rakastaa, mutta vaikka olisikin, niin siltikin rakkaus on juuri sopiva sana kuvaamaan tunteitani koiraani.
- sentään..
Huoh taas joku pariskunta. Voi tätä sinkun elämää.
- -
Miksi jotkut saa kaiken?!!
vaikka en tainnut yhtäkään miehen logiikan mukaista vastausta saada, ainakin ylivoimainen enemmistö näytti olevan naisen logiikan mukaisia vastauksia. Mutta, kyllä mä joskus sille sitä mustikkapiirakkaa teen, en kuitenkaan nyt, koska se kohta nukkuu ja minä joudun tästä poistumaan Myytinmurtajien pariin.
Oli kiva rupatella. :)- sopivaa????
.
että kuolleet rekat yrittää vielä rajan takaa keskustella elävien kanssa hä
- possi
että mä saatan olla pikkuisen ihastunut sun koiraan. Noh, tunteilleenhan ei voi mitään, eikö niin?
- Mangusti.
jopa Eiffelin torniin tai autoon, joten miksei koiranpentuun. Auton kanssa voi harrastaa seksiäkin, sanoi joku joka oli nähnyt dokumentin aiheesta. =)
- cookos
Jos nyt sain tuosta oikein selvää, teille on tulossa lissäystä. Jos näin, onnee kovasti. Aivan ihanaa.
Ja koiraan voi kiintyä syvästi. Mun koira oli mun paras ystävä ja ikävöin sitä vieläkin vuosien jälkeen. Mut en varmaan rakastunut kuitenkaan, se on eri asia.
Ihana olla jollekin ihana. Varsinkin jos voi olla 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681