En voi ymmärtää miksi Juoksija-lehti ei pidä huolta nykyisistä tilaajistaan. Erityisesti risoo se, että tälläkin kertaa tilaajalahjana on tekninen juoksupaita, mutta sitä ei kestotilaajille anneta - vain uudet tilaajat saavat sen. Kestotilaajat sen sijaan saavat aivan mahtavan upean mahdollisuuden osallistua arvontoihin!! Jee. Tilaus loppuu tähän.
Juoksija-lehden tilaus on ärsyttävä
6
740
Vastaukset
- Lahjajuoksija
Kun liityit tilaajaksi sait sinäkin jonkun lahjan. Kaikki saavat jotain kivaa kerran ja reilu peli näin. Vot!
- JiiÄs
En tilaa enää.
- WaldemarHagert
Minä kun olen luullut että lehdet tilataan niiden sisältämän informaation eikä arvontojen ja kylkiäisten takia. noita vaatteitten retkuja löytyy alennusmyynnistä ja arvonnoista tuskin kukaan voittaa T-paitaa arvokkaampaa. matkoille voi mennä tai olla menemättä omilla rahoilla ja uuden auton hommaaminen arpajaisvoittona on erittäin epätoivoista...
- mitsuhirato
Veikkauksen ja RAY:n peleissä on parempi, vaikkakin erittäin huono, palautusprosentti.
- Mennytmaailma
Lehdet kannattaa ostaa irtonumerona silloin kun niissä on oikeasti jotain mikä kiinnostaa tai sitten aina tajouksina ja lopettaa aina kun kestotilaus on alkamassa.
- Anonyymi
Mitäpä jos lopetat tilauksen ja pidät tuumaustauon.
Sittem menet tilaten lahjan kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628