Juoksija-lehden tilaus on ärsyttävä

JiiÄs

En voi ymmärtää miksi Juoksija-lehti ei pidä huolta nykyisistä tilaajistaan. Erityisesti risoo se, että tälläkin kertaa tilaajalahjana on tekninen juoksupaita, mutta sitä ei kestotilaajille anneta - vain uudet tilaajat saavat sen. Kestotilaajat sen sijaan saavat aivan mahtavan upean mahdollisuuden osallistua arvontoihin!! Jee. Tilaus loppuu tähän.

6

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahjajuoksija

Kun liityit tilaajaksi sait sinäkin jonkun lahjan. Kaikki saavat jotain kivaa kerran ja reilu peli näin. Vot!

• JiiÄs

En tilaa enää.

• WaldemarHagert

Minä kun olen luullut että lehdet tilataan niiden sisältämän informaation eikä arvontojen ja kylkiäisten takia. noita vaatteitten retkuja löytyy alennusmyynnistä ja arvonnoista tuskin kukaan voittaa T-paitaa arvokkaampaa. matkoille voi mennä tai olla menemättä omilla rahoilla ja uuden auton hommaaminen arpajaisvoittona on erittäin epätoivoista...

• mitsuhirato

Veikkauksen ja RAY:n peleissä on parempi, vaikkakin erittäin huono, palautusprosentti.

• Mennytmaailma

Lehdet kannattaa ostaa irtonumerona silloin kun niissä on oikeasti jotain mikä kiinnostaa tai sitten aina tajouksina ja lopettaa aina kun kestotilaus on alkamassa.

• Anonyymi

Mitäpä jos lopetat tilauksen ja pidät tuumaustauon.
      Sittem menet tilaten lahjan kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe