Te miehet jotka tykkäätte isoista naisista, kertokaa mikä niissä isoissa on kauneinta/seksikkäintä? Se koko, maha, tissit, perse vai mikä? Ja mikä niissä oikein viehättää?
isoista tykkäävät miehet
55
4682
Vastaukset
- [M_22]
Leevi and the leavingsin kappale kertoo kaiken.
http://www.youtube.com/watch?v=lFqinid42NM&fmt=18 - ja hyvälle kuulosti
olen jo kuusikymmentä täyttänyt, ja sain taannoin elämäni parhaan seksikokemuksen. antaja oli 45v. hän sanoi suoraan että naisella pitää olla isot tissit ja iso perse. minä olen L-kokoa.
en minäkään kukkakeppeihin ole ihastunut. - asia...
"avautuisi", kerropa, millaiset mittasuhteet on tarkoittamillasi isoilla naisilla? Kas kun näkemyksiä tässäkin asiassa on erilaisia. Mittoja tms, please?
- kas kas taas..
Itse en ole kukkakeppi,mutta en mammakaan,vaan jotain kesympää Dolly Partonia luomuna! Voitte googlata sitä nimee.Blondes have more fun!
- BigMamaa
Siis.. sanotaan että väh. 100 kiloisia, pituus siinä 155-170 välillä vaikkapa. Semmosia selvästi lihavia, muttei mitään sänkyyn halvaantuneita tapauksia :)
- -Be the man-
BigMamaa kirjoitti:
Siis.. sanotaan että väh. 100 kiloisia, pituus siinä 155-170 välillä vaikkapa. Semmosia selvästi lihavia, muttei mitään sänkyyn halvaantuneita tapauksia :)
Silloin kuin alkaa olla jo liikkumisvaikeuksia niin tosiaan, ei kiitos. Mutta pyöreät ja uhkeat muodot iskee tähän mieheen kyllä. Isot rinnat ja perse saa olla iso jos se on pyöreän muodokas. Semmoinen iso perse ilman lantionmuotoja ei iske. Ei se mahakaan haittaa jos sitä on kunhan se on muihin muotoihin sopivasti
- neilikkaaa
-Be the man- kirjoitti:
Silloin kuin alkaa olla jo liikkumisvaikeuksia niin tosiaan, ei kiitos. Mutta pyöreät ja uhkeat muodot iskee tähän mieheen kyllä. Isot rinnat ja perse saa olla iso jos se on pyöreän muodokas. Semmoinen iso perse ilman lantionmuotoja ei iske. Ei se mahakaan haittaa jos sitä on kunhan se on muihin muotoihin sopivasti
Minkäslaiset mitat olisivat parhaat "täydellisen" kokoisella naisella?
tämä on vähän vaikeaa ilman kuvia, mutta jos joku osaa suurinpiirtein hahmottaa tämän kokoisia naisia:
Esim 1. 170cm/104kg, C-kuppi.. 110-95-110
Esim 2. 165cm/115kg, D-kuppi.. 120-110-122
Esim 3. 157cm/110kg, B-kuppi.. 127-120-130
Minkä noista valitsisitte? tai vaihtoehtoisesti kertokaa ne omat "unelmamitat" tai kuvia.. Tämä on mielenkiintoista =D - mimmuli.....
neilikkaaa kirjoitti:
Minkäslaiset mitat olisivat parhaat "täydellisen" kokoisella naisella?
tämä on vähän vaikeaa ilman kuvia, mutta jos joku osaa suurinpiirtein hahmottaa tämän kokoisia naisia:
Esim 1. 170cm/104kg, C-kuppi.. 110-95-110
Esim 2. 165cm/115kg, D-kuppi.. 120-110-122
Esim 3. 157cm/110kg, B-kuppi.. 127-120-130
Minkä noista valitsisitte? tai vaihtoehtoisesti kertokaa ne omat "unelmamitat" tai kuvia.. Tämä on mielenkiintoista =DMiten nainen ees pystyy saamaan itsensä 100 kiloiseksi? En tajua! Eikö mikään hälytyskello soi, jos pituus alkaa olemaan numeroissa melkein sama?
En itse naisena pysty tajuamaan tuota yhtälöä ollenkaan... - tietävä_
kas kas taas.. kirjoitti:
Itse en ole kukkakeppi,mutta en mammakaan,vaan jotain kesympää Dolly Partonia luomuna! Voitte googlata sitä nimee.Blondes have more fun!
Dolly Partonista ei varmaankaan kannata puhua tämän otsikon alla...
sillä naisella on maailman kapein vyötärö! Se on niin mininainen että siinä on tosiaan rinnat ainoot mikä on isoa. - täti...
kas kas taas.. kirjoitti:
on sun mielestäs "iso nainen"...? No, jos suu tekee naisesta ison, niin maybe so...
No okei, onhan Dollyllä isot hinkit, mutta muuten on kyllä tavallinen "kinniäinen" - ei varmaan aivan aloittajan tarkoittamaa kaliberiä...
http://www.connietalk.com/dolly_parton.jpg - Mies metsolla..
BigMamaa kirjoitti:
eikä esteettisesti kaunis tai kiihottava. Veikkaisin, että noin isot naiset tyydyttävät miehen jonkun fetissin tai vastaanvantyyppisen tarpeen. Normimies haluaa kuitenkin naisennäköisen naisen.
- ylivoimaa
mimmuli..... kirjoitti:
Miten nainen ees pystyy saamaan itsensä 100 kiloiseksi? En tajua! Eikö mikään hälytyskello soi, jos pituus alkaa olemaan numeroissa melkein sama?
En itse naisena pysty tajuamaan tuota yhtälöä ollenkaan...Itse olen 166cm ja painan 90kg
rinnat 80-85 DD riippuen rintaliiveistä.
Vyötärö 85cm
lantio 112cm
kiinteä, mutta iso peppu ja muutenkin, oikeesti, minulla on lihaksia, koska työni on fyysistä ja vapaa aikana harrastan liikuntaa.
Miksi painan paljon? jaa, a.
Syön aika vähän, loppujen lopuksi, mutta olen perso makeelle.
Aamulla syön kaksi ruisleipää, paahdettuna, voita päälle ja kuppi kahvia mustana, sellaisenaan.
Lounas normaali koulun ruoka.
kahvi ja pulla kuuluu kello kahteen ja on juuri se!!!
kotiin päästyä kahvia, salaattia ja ehkä taas ruisleipää juustolla ja ennen kello kuutta saatan syödä joghurttia myslillä.
En juo mehuja, limsaa, käy grillillä tai muutenkaan juo makeita juomia tai rasvaisia ruokia.
Painoni vain nousi kun olin 4 kertaa raskaana ja laihduttaminen vaatisi minun kohdalta tiukkaa diettiä, ja sitten paino nousisi heti takaisin, jos alan taas nauttimaan ruuasta.
Liikun paljon. Ostin juoksumatonkin, jossa juoksen (en kävele) puoli tunti tai enemmän 4 kertaa viikossa .
Minulla vaan on pulssi vika. Sykkeeni ei nouse yli 120 vaikka mitä tekisi. Lääkärissä todettu. Laiska pumppu.
Mutta olen kiinteä mimmi. Vatsa pikkaisen ehkä veltto alhaalta, mutta lihakset ja jopa vatsalihakset erottuu. Painostani kai osa koostuu lihaksista. Käyn muuten kahvakuula treeneissä.
Ei kukaan usko, että painan yli 90 kg. Moni luulee, että korkeintaan 80kg, jos sitäkään.
Työmatkanikin on yli 4km ja kuljen sinne kesät talvet pyörällä.
Tiedän kyllä, että leipä ja pulla pois, niin kilot katoaa. Mutta olen 46v. olen onnellinen avioliitossani ja kaikki terveysarvoni kohdallaan. Miksi siis stressata kiloistani.
Vitamiinejä ja runsaasti raikasta vettä ja extra paljon iloa ja huumoria elämään. se on mottoni. Kuolen kuitenkin aikanani ja siksi aion nauttia tästä elämästäni parhaalla katsomallani tavalla ja mikä parasta. Minun kasvojani ihmetellään, olen kuulema niin rypytön, että luullaan alle nelikymppiseksi. Liekö syy ylimääräinen rasva tai tämä myötätuuli purjeissa.
Ei se määrä, vaan se laatu
- selittää-
Pyöreys vain viehättää yleensä. Myös suuri koko ja raskaus. Se antaa tunteen, että tässä on "paljon naista" :-)
Ei viehtymystä voi selittää ihmiselle, joka sitä ei itse tunne.
Lihava nainen voi olla seksikäs monella tapaa, kuten hoikkakin. Minulle käy monenlaiset mallit: kaikki isoa / pienet rinnat, iso maha / isot rinnat ja iso maha, mutta pieni peppu... jne.
Kaikki lihavat naiset eivät silti ole seksikkäitä, kuten eivät kaikki hoikatkaan niiden mieklestä jotka hoikista tykkäävät. - selittää-
Pyöreys vain viehättää yleensä. Myös suuri koko ja raskaus. Se antaa tunteen, että tässä on "paljon naista" :-)
Ei viehtymystä voi selittää ihmiselle, joka sitä ei itse tunne.
Lihava nainen voi olla seksikäs monella tapaa, kuten hoikkakin. Minulle käy monenlaiset mallit: kaikki isoa / pienet rinnat, iso maha / isot rinnat ja iso maha, mutta pieni peppu... jne.
Kaikki lihavat naiset eivät silti ole seksikkäitä, kuten eivät kaikki hoikatkaan niiden mieklestä jotka hoikista tykkäävät. - jesterpester
Jos ihan fyysistä ulkomuotoa katsotaan, niin itselleni ehdottomasti tärkein tekijä on LANTIO (ja samalla beba) ja sen suhde muuhun vartaloon, eli sellainen vartalo viehättää jossa ns. "tavara" ja painopiste on alhaalla eli lantiossa ja bebassa. Ja tämä tarkoittaa siis samalla sitä, että kun kuolaan toisten ns. isojen naisten perään (heh, kirjaimellisesti) niin en taas pidä laisinkaan sellaisista naisista joilla "lihat" ovat yläpäässä, eli vartalo on ns. ilman lantiota.
Jos on lihaa joka puolella, ratkaisee edelleen tuo lantio, eli saa olla mahaa paljonkin JOS on iso lantio. Jos taas ei ole lantiota, niin lihava maha näyttää kauhealta. Rintojen koolla en pidä hirveästi väliä, saattaa olla ihan kaunista jos on pienetkin rinnat.
Eli siis päärynä- tai mehiläisvartalo ilmeisesti :)- uskoo ken haluaa
jopa tuli tarkkaa tekstiä "mieheltä"
- juupas 17
ihanne nainen ,pitkä yli 180 cm , iso kokoinen amazoni yli painoa saa olla ,muodokas sellanen kuulantyötäjä tyyppinen
- MM Berliini
No sulle sopis varmaan se eilisen naisten kuulakisan voittaja, joku Vili vai mikä se oli. Aika massiivinen ilmestys. Pituus reilusti yli 180cm, iso roteva perse, mahtavat reidet, ja kaikin puolin iso ja vahva amatsooni. Ei kuitenkaan mikään muodoton sotanorsu vaan aika sopusuhtanen kuitenkin. t. Usain Poltti
- Tuut_Jai
MM Berliini kirjoitti:
No sulle sopis varmaan se eilisen naisten kuulakisan voittaja, joku Vili vai mikä se oli. Aika massiivinen ilmestys. Pituus reilusti yli 180cm, iso roteva perse, mahtavat reidet, ja kaikin puolin iso ja vahva amatsooni. Ei kuitenkaan mikään muodoton sotanorsu vaan aika sopusuhtanen kuitenkin. t. Usain Poltti
Katsoin naisten kuulantyönnön finaalin ja siinä oli todella upea ja hyvämuotoinen nainen mukana eli Michelle Carter.
Tässä kuva hänestä ilmeisesti vähän vanhempi kuva
http://pictopia.com/perl/get_image?provider_id=240&size=550x550_mb&ptp_photo_id=166424 - langaton
Joo sellanen nainen reilu 180 cm muodokas,isot perät paksut reidet,jopa isot tissit ,,ja yli 100kg .
en osaa sanoa mikä isoissa naisissa viehättää mutta ainakin itseäni viehättää isot naiset. Kunpa löytyisi minullekin iso nainen niin oisin onnellinen.
- tuizku62
Olispa kiva löytää se kaveri jolle kelpaisin.
Olen vääränkokoinen ilmeisesti kaikinpuolin. Olen tullut kerran "valituksi" jonkun tietyn ominaisuuden vuoksi ja se taas käynnisti helvetin jolle ei loppua näy.
Ja näissä seuranhakukuvioissa pyöriminen ei tee kenellekään hyvää. Nimittäin jos tänne jää pyörimään.
Tuntuu ettei kukaan mitään todella halua löytääkään, hakeminen on paljon hauskempaa.
- ja takamus
n/t
- löytynee
ihailijansa... Kuka pitää laihoista, kuka lihavista/isoista... jokaiselle kuitenkin löytynee ihailijansa....
Ihte olen nainen ja kokoa xxl. Seuraa on ollut sen kun olen tarvinnut ja rakkautta/hellyyttä olen saanut ihan riittämiin. Edellisessä suhteessani 19v ja tätä nykyistä pian kolme v.
Ihte en miehiä arvioi laihuuden/lihavuuden mukaan vaan sillä että mitä löytyy "korvien" välistä. Tuolle painollehan voi tietysti ihte yrittää tehhä jotaki jos ei ole tyytyväinen.
Miun ei ole tarvinnut ajatella koskaan että olen lihava ja en voi tehdä sitä taikka tätä vaan kaiken olen tehnyt mitä olen halunnutkin tehhä :)
Toki tää kysymys oli suunnattu miehille mutta vastailin siltikin omia ajatuksia aiheesta...
Ehkä miehet tykkää ko on mistä ottaa kiinni.... ;)- eipä löydy!
Missähän nämä kaikki miehet ovat oikeen piilossa?? Jossain kiven alla ja puun takana koska ei niitä ainakaan lahdessa ole tai jos on??
niin ei ole sattunut kohdalle.. ;( - ei löydy
eipä löydy! kirjoitti:
Missähän nämä kaikki miehet ovat oikeen piilossa?? Jossain kiven alla ja puun takana koska ei niitä ainakaan lahdessa ole tai jos on??
niin ei ole sattunut kohdalle.. ;(kun ne on jo varattu!
eipä löydy! kirjoitti:
niin ei ole sattunut kohdalle.. ;(Pidän yli kaiken rehevistä naisista ja en asu kovin kaukana lahdesta, ota yhteyttä niin tutustutaan
- tuntuu...
Lihava tuntuu paremmalta. Pehmeys kiihottaa ja on lempeää yhtä aikaa.
- bbw
niin se on olet aivan oikeassa samalta tuntu kun seukkasin 150cm/100kg naisen kanssa en vois kuvitellakkaan laihempaa
- Serpico
enimmäkseen lantiosta
- Kun ei muille kelpaa
En nyt pidä isokokoisia naisia mitenkään seksikkäänä, mutta jostain syystä heillä on usein kauniin kasvonpiirteet ja jotain plussaa sekin.. noille missimittaisille kun en kelpaa, niin täytyy ottaa mitä saa ja haaveilla seksikkäämmistä.
- treenaa
itseäsi tiukaksi ja lihaksikkaaksi että saat hoikan ja seksikkään naisen?
- mies mieltä
juuri se sama, mikä viehättää hoikissa naisissa heistä pitäviä miehiä: se mikä näkyy. Minä viehätyn suurista vatsoista, raskaista rinnoista, pulleista käsivarsista, pehmeistä reisistä. Se on seksikästä ja naisellista, minulle.
- o7lkijuhyegtrf
Hyvä kysymys... Itsekin pidän enemmän hieman pulleista tai lihaksikkaista naisista kuin laihoista. Ehkä kysymys onkin siitä, että laihuus tuo alitajuisesti mieleen jonkin sairauden ja kuoleman....
- Tosiasiaa.
Tutkimusten mukaan mies joka haluaa isompikokoista naista näkee tässä äitinsä koska lapsikin kokee äitinsä isona ja tahtoo tämän ruhon päälle lepäämään isojen rintojen lähelle.
On myös tutkimuksia joissa tällaisen miehen on todettu omistavan keskimääräistä pienemmän peniksen.
Myös voimakkaat itsetunnon puutteet on todettu altistavan tälle syndroomalle jolloin mies kokee hoikat ja kauniit naiset mahdottomiksi saavuttaa.- uietduk
Heh, hyvä provo. Toi poikii varmasti paljon älähdyksiä ;)
- ...
laittaa linkin tutkimukseen.
- lussi17
iso nainen on seksikäs,,mitä tulee tutkimukseen keskimäärästä pienempi penis..itellä 18 cm,,,mikäs siinä on ollu hoikkia ja isoja naisia useita kymmeniä ja myös kauniita.
- .............
uietduk kirjoitti:
Heh, hyvä provo. Toi poikii varmasti paljon älähdyksiä ;)
Itse asiassa ei älähdyksiä, kummastusta tosin.
Koska olen huomannut sen, että jos keskustelunaiheena on lihavista (ja nimenomaan naisista) pitäminen, yksi erittäin yleinen perustelu sen omituisuudelle on nämä kaikenkarvaiset tutkimukset, joiden tuloksena on aina, että lihavasta pitävä mies on mitä milloinkin.
Ja pakko kyllä pikkuisen huomauttaa... jos perustelee mielipidettään tutkimustuloksilla, niin vähimmäisvaatimus varmastikin olisi laittaa linkki kyseisiin tutkimustuloksiin tai jos ei löydy netistä (aika epätodennäköistä, mitäpä täältä ei löytyisi) niin kertoa, että mistä se löytyy. Koska ilman näyttöä nämä "tutkimustulokset" vaikuttavat lievästi tuulestatemmatulta paskalta.
Ei siis millään pahalla tosiaan, mutta ensimmäisenä vain tulee mieleen, että tutkimustulos ilman linkitettyä lähdettä on kirjoittajan omaa keksintöä. Lähinnä tällainen mielipide vain säälittää, koska kaikista ihmisistä ei ole pakko pitää, mutta kertoo aika paljon ihmisestä (negatiivisia asioita lähinnä...), jos pitää mielipidettään pönkittää itsekeksityllä "tutkimuksella". Tai vaikka ko. tutkimus oikeasti olisikin tehty, niin sitä on sitten itse sorvattu tilanteeseen sopivaksi ja sitä yritetään peittää jättämällä lähde kertomatta (tähänkin olen törmännyt).
No, provohan tuo varmastikin on tuo edellisen viestin tutkimustulos-juttu, mutta silti mielestäni ihan sanomisen arvoinen asia, koska tuo tutkimuslähteiden puuttuminen ärsyttää joka kerta missä tahansa aiheessa, kun siihen törmää.
- koko kokoko
kaikki johtuu aina jostakin. Itse tykkään isoista naisista ja kestän kyllä ajatuksesi, että siinä on kyse äitihahmosta. Samoin voi tietysti sanoa, että tyttömäisistä, hennoista ja "pienimuotoisista" naisista pitävät miehet, jotka kaipaavat kypsymätöntä naista ja pelkäävät jostain syystä aikuista kypsää naista.
Peniksistä en tiedä. Kai joku tuonkin asian on mitannut :)
Itsetuntoväitettäsi pidän aivan höpönhöpönä. Pikemminkin päinvastoin: mies joka kaipaa tyttömäisyyttä ei kestä tasavertaista aikuista naista rinnallaan :)
Nämä oli nyt sitten ihan provosi kirvoittamia reaktioita. - Sittenkin!
Voi että miten tän kaiken lukeminen piristi :)
Ketään ei tunnu musta olevan kiinnostunut, kun pituutta on 181, kiloja 75 ja rinnat D/E-kokoa, vaatekoko L. Mutta kai sitä toivoa sittenkin on :)- .............
pöh! Tottakai on ja sitäpaitsi mun mielestä sun kokonen (pitkä tottakai olet) BMI alle 23 ei nyt ole iso ainakaan leveydeltään. Ja kurvia ainakin rintojen puolestakin.
Itselläni painoindeksi on ollut siinä miltei ylipainon rajoilla. Viime vuodet taas siinä 19.5 paikkeilla. Ja kaikkien vuosien aikana aviomies on ainoastaan puolinaisesti "kritisoinut" ulkonäköäni silloin, kun olen ollut hoikimmillani. Maininnut jotain siitä, että ei ole niin kiva rutistella kun ei ole yhtä paljon pehmeää. Ja sitten tosissaan kerran sanoi, että hän ei ikinä toivo, että vaikka 10 tai 20 vuoden päästä (olin juuri laihduttanut) katselisin peilikuvaani kriittisesti, että tuolta täytyy vielä nipistää ja tuolta toi pois, kun ei mitään tarvetta olisi. Tuo nyt oli lähinnä siitä miten sinut on kroppansa kanssa, mutta silti pehmeämpänä versiona kävin hyvin kaupaksi, tiedä häntä vaikka mielisikin jos olisi muutama kilo enemmän, mutta hyväksyy minut tälläisenäänkin. Täällä ollaan nyt ihannenainen-puolella, mutta kyllä aina sellanen mies kannattaa ottaa, joka ensisijaisesti pitää tärkeimpänä sitä, että toisella on kiva olla kropassaan - oli se sitten pieni tai isompi. Ja sulla on siinä just sopivan painoinen eli varmasti löytyy kiinnostunutta miestä. :)
- 165/75
Musta tuntuu kummalta lukea tälläisiä ketjuja, koska mun 30-vuotisen elämän aikana olen saanut kuulla pelkkää pilkkaa ja haukkumista ylipainostani miesten taholta. Koskaan ei ole kukaan edes jutellut normaalisti, saati sitten ollut kiinnostunut, aina vain haukkumista ja vittuilua.
- ifvrdcwa
Mahtaiskohan olla provo tääkin? Eihän 165/75 nyt niin erityisen lihava ole, jonkin verran ylipainoinen toki...
- 165/75
ifvrdcwa kirjoitti:
Mahtaiskohan olla provo tääkin? Eihän 165/75 nyt niin erityisen lihava ole, jonkin verran ylipainoinen toki...
Ei ole provo, mitä iloa jostain provosta minulle olisi?
- Pyöriäinen..
165/75 kirjoitti:
Ei ole provo, mitä iloa jostain provosta minulle olisi?
..eikä vittuilua ole tullut ikinä..hmm...johtuiskohan sitten jostain muusta, kuten esim. perusluonteesta?
Mä en ole tyytyväinen itseeni enkä ulkonäkööni. Kasvoni ovat kauniit, hiukseni tuuheat ja hyväkuntoiset, silmät mantelinmuotoiset ja vihreät, mutta itse inhoan reisiäni, mahaani ja persettäni. Kelpaisin kuulemma hyvin näin miehelleni eikä viennistäkään olisi puutetta, mutta tunnen oloni tällä painolla tukalaksi joten ei auta muu kun aloittaa laihdutus :/. Jostain syystä pyöreät naiset kiihottaa miehiä, en tiedä miksi. Itse haluan saada 5 kiloa pois jotta olisi parempi olo, mutta mieheni ei pidä ajatuksesta. Olen ollut tässä koossa jo vuosia ja räväkkänä iloisena persoonana ympärilläni on aina ollut ihmisiä, en vain itse pidä ulkonäöstäni joten siksi kait sitä pitäis..
- totuus no 3267
se isous. Jos tarkotat isolla lihavaa, niin se on kato just se läski joka tekee naisen pehmeäksi ja kutsuvaksi. Kertyy eri naisilla vähän eri paikkoihin mut se ei ole niin tärkeää kuin se että ylimalkaan on iso ja pehmeyttä ja pyöreyttä riittää.
Koko, eli tarkemmin ympärysmitta, ja pehmeys naisessa viehättää. Maha, peppu ja paksut reidet on niitä asioita joihin selkeästi kiinnitän huomioni.
Esimerkki ihannenaisesta:
http://hosted.millamonroe.com/picsamples/5072/4.jpg- Mies22vkl
Taitaa Suomesta aika hyvin löytyä sinulle naisia jos tuo on sinun ihanteesi.
Mies22vkl kirjoitti:
Ainakin potentiaalia on. Enemmänkin painotan henkisiä, kuin fyysisiä ominaisuuksia.
- tfkjfktitkhgkr
Mies22vkl kirjoitti:
ei suomessa ole kauheasti tuon kyseisen milla monroen kokoisia naisia.
Kyllä on pyöreitä naisia, mutta ei kauheasti tuollaisia selvästi lihavia naisia!
Itse en ainakaan kauheasti ole tuollaisia nähnyt suomessa.
Itse kyllä jotenkin viehätyn pyöreydestä, mutta tuo milla monroe on kyllä jo vähän turhan iso.
Ainakin tuossa kuvassa näyttää, että hänellä ei ole enää selviä muotoja, vaan että hän on pelkkä "tynnyri".... tfkjfktitkhgkr kirjoitti:
ei suomessa ole kauheasti tuon kyseisen milla monroen kokoisia naisia.
Kyllä on pyöreitä naisia, mutta ei kauheasti tuollaisia selvästi lihavia naisia!
Itse en ainakaan kauheasti ole tuollaisia nähnyt suomessa.
Itse kyllä jotenkin viehätyn pyöreydestä, mutta tuo milla monroe on kyllä jo vähän turhan iso.
Ainakin tuossa kuvassa näyttää, että hänellä ei ole enää selviä muotoja, vaan että hän on pelkkä "tynnyri"....Muotoisia kylläkin. Millan paino ei ole ihan terveellisissä rajoissa, joten sikälikin hyvä ettei Suomessa ole joka toinen nainen tuota kokoluokkaa.
- näin--on
*Se koko, maha, tissit, perse* suuri on kaunista
- random♡♡♡
Ei todellakaa ole!!! Minä olen 17v ja pituus on 160m leveys 99cm ja paino 70 kg tissit on D kuppi. Aion laihduttaa, jotta tuun seksikkäämmäks
- sörälälä
random♡♡♡ kirjoitti:
Ei todellakaa ole!!! Minä olen 17v ja pituus on 160m leveys 99cm ja paino 70 kg tissit on D kuppi. Aion laihduttaa, jotta tuun seksikkäämmäks
vanmaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793