Olen ollut hieman hämilläni, kun olen saanut kuulla jo useammalta kaverilta, että naispuoliset ovat sanoneet minua 'hauskan näköiseksi'. Mitä ihmettä?
Itse en ymmärrä käsitettä "hauska näköinen".
Ymmärrän kyllä hyvän näkönen -> tekee mieli panna, kaunis -> tekee mieli panna, seksikäs -> tekee mieli panna jne. mutta hauskan näköinen, mitä nainen kokee kun se sanoo miestä tuolla käsitteellä? Nämä naiset kuulemma ovat sanoneet sen "hyvässä merkityksessä", mutta en silti ymmärrä mitä se tarkoittaa. Sanoisivat joko ruma tai komea, vai olenko joku sen välimuoto!?
Olenko ihan toivoton tapaus vai onko minulla mahdollisuuksia (hyvät huonot?) saada naista jos olen hauskan näköinen?
Kertokaa naiset, kun teillä näyttää olevan erilainen ajatusmaailma kuin meillä miehillä...
Hauskan näköinen
5
1784
Vastaukset
- Andrea27
No mä kyllä käytän ko. sanontaa sellaisista miehistä, jotka ei ihan vastaa mun mielikuvaa unelmien prinssistä, mutta voisin silti ehkä olla kiinnostunut.
Ellen ole kiinnostunut sanon että mies on mukava, mutta liian erilainen kuin minä tms.
Mutta tuo kai riippuu hieman siitä, kuka sen sanoo... - jokuvaan
Vanhemmat(yli 50v) naiset tarkoittavat hauskannäköisellä juuri hyvännäköistä, hyvännäköinen on vaan liian raju ilmaisu joten sille on tuo kiertotie.
- tsiru
Hauskannäkönen on hyvännäköisen naapurinpoikaversio. Mielummin hauskannäkönen, kuin todella hyvänäkönen, omasta mielestäni. Ensiksi, hauskannäkösellä ei ole kihahtanut kusi hattuun oman ulkonäön suhteen, toiseksi en jaksaisi olla koko ajan hätistellä muita naisia pois Todella hyvännäköisen poikakaverin ympäriltä surraamasta (kokemusta on).
- et taida ymmärtää
naisia. naiset eivät ajattele joka sialla panemista. vaikka joku mies olis kuinka komea tai kaunis tai hyvän näkönen, häntä ei todellakaan halua välttämättä panna. kiva katsella on IHAN ERI ASIA kuin kiva panna.
hauskan näköinen mies ei välttämättä ole komea tai kaunis mutta ihan mukavan näköinen eli voit olla ulkoisesta olemuksestasi ihan tyytyväinen. - Matleena
Kun sinulle on sanottu, että olet hauskan näköinen.. se luultavasti tarkoittaa, että olet ihan hyvän näköinen, mutta kyseistä naista ei siinä mielessä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803