Kuuluuko miehen logiikkaan

laittaa oman pitkän työpäivän jälkeen kotona odottavalle vaimolleen jalkakylpy ilman mitään erityistä syytä? Vai onko se enemmän naisen logiikkaa?

33

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä,

      onko voikkuleivät odottamaasa!

      • mut itsetehtyä pitsaa olis.

        Noh?


      • ensin avata

        se kurkkupurkkikin


      • ensin avata kirjoitti:

        se kurkkupurkkikin

        Leipien päälle tulee, oikeaa voita, kananmunia ja pekonia.


      • sit voi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut itsetehtyä pitsaa olis.

        Noh?

        ehkä. Jos saa voikkuleipiä jälkkäriks.


      • FiliaFerusFabulosus

        pelkkiin voileipiin? Eikö kynttiläillallinen olisi mieluisampi jälkiruokineen?


      • FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        pelkkiin voileipiin? Eikö kynttiläillallinen olisi mieluisampi jälkiruokineen?

        kunnon voikkuleipä hakkaa sellasen mennen tullen.


      • sit voi kirjoitti:

        ehkä. Jos saa voikkuleipiä jälkkäriks.

        Sitä pitää vain toivoa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        kunnon voikkuleipä hakkaa sellasen mennen tullen.

        lKauniit naiset haluavat kunnon valot


    • zisel

      ois kiva :) Tosin ei töistä tulleelta mieheltä tollasta voi vaatia jos itellä on ollut koko päivä aikaa liotella jalkojaan.

      • mut kuuluuko miehen logiikkaan oma-aloitteisesti tehdä jtn tollasta?


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut kuuluuko miehen logiikkaan oma-aloitteisesti tehdä jtn tollasta?

        kuulu. Kyllä noi on naisten puuhia :) Mä kattoisin ainakin kieroon jos joku mies mulle ilmottais että "tein sulle muuten jalkakyvyn!" :D


      • zisel kirjoitti:

        kuulu. Kyllä noi on naisten puuhia :) Mä kattoisin ainakin kieroon jos joku mies mulle ilmottais että "tein sulle muuten jalkakyvyn!" :D

        olen sitten nainen.


    • FiliaFerusFabulosus

      voi tehdä sen jalkakylvyn ihan ite sillä aikaa kun olet töissä. Hieroa tosin voit.

      Jos kummankaan ei huvita tehdä toiselle hyvää, tai vain toisen on tehtävä, ei suhde pelaa oikein. Toista ei pidä käyttää hyväksi, mutta toista voi miellyttää. Yksipuoliseen miellyttämiseen en kyllä mukaan lähtisi. Eli vuorovaikutusta kehiin molemmille.

      • Tuli vain tosta paukunpummausketjusta mieleen. Mun mielestä saa käyttää, koska sitä saa mitä tilaa.


      • anzzy
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Tuli vain tosta paukunpummausketjusta mieleen. Mun mielestä saa käyttää, koska sitä saa mitä tilaa.

        Ei stondaiskaan


    • KoppavaHoro

      ja kuuluu naisenkin.

    • pelotella:::

      ihmisiä kummittelemalla nurkissa vaikka on virallisesti kuollut!

      • paha tapa, yritän päästä tästä eroon.


    • Ei onnistu

      Menisit jo matkoihisi hus hus

    • Kalevi K.

      Rennosti istuen , mahdollisesti hyvinkin suonikohjuiset jalat turvallisesti mäntysuopa - ämpärissä piilossa vaimo voi helposti ja herkullisesti samalla ohimennen ottaa poskeen:-)

      Ja SE taas rentouttaa pitkän, pitkän työpäivän jälkeen.

    • amaly

      ja varsinkin jos kotona odottava vaimo on raskaana. Odottavan äidin hyvinvointi ja rauhallinen onnellisuus on suorassa yhteydessä vatsassa kasvavan lapsen hyvinvointiin ja kehitykseen. Samoin pienten lasten joiden vuorokauden enemmistö kontakti on äiti. Joten jalkakylpyjä vain ja muuta vastaavaa jos haluaa tasapainoisen elämän iloa tihkuvan jälkikasvun.

      • Kalevi k,

        on kuvassasi taustalla talouspaperia:DD

        ps. ymmärrän kyllä, että onanoidessa saattaa suihkuta tuutin täydeltä, mutta pitääkö sitä nyt noin julkeasti mainostaa.

        Rivoa.

        Kerrassaan.


      • amaly
        Kalevi k, kirjoitti:

        on kuvassasi taustalla talouspaperia:DD

        ps. ymmärrän kyllä, että onanoidessa saattaa suihkuta tuutin täydeltä, mutta pitääkö sitä nyt noin julkeasti mainostaa.

        Rivoa.

        Kerrassaan.

        näkyy siellä ihan sitä paskapaperiakin. Pyyhitäänkö sunkin perse? :>>


      • KaleWi k,
        amaly kirjoitti:

        näkyy siellä ihan sitä paskapaperiakin. Pyyhitäänkö sunkin perse? :>>

        Ja vielä kakkaleikitkin kuuluvat näköjään valikoimaasi.

        Hei - jotain rajaa - seksipalstat ovat toisaalla.


      • amaly
        KaleWi k, kirjoitti:

        Ja vielä kakkaleikitkin kuuluvat näköjään valikoimaasi.

        Hei - jotain rajaa - seksipalstat ovat toisaalla.

        ei oo nessui nyt tarjolla, eikä sulle junaleikkiin frendiä.


      • Kalewi K.
        amaly kirjoitti:

        ei oo nessui nyt tarjolla, eikä sulle junaleikkiin frendiä.

        Sä vaikutat kuvassasi kolmikymppiseltä uskonnonopettajattarelta kaikkein vanhoillislestadiolaisimmilta korpiseuduilta.:D

        Maikalta, jonka kaunis kylmä ulkokuori kätkee sisäänsä silkkaa kauan vaivoin pidäteltyä eläimellistä kiihkoa ja himoa...

        Siitäkin huolimatta olen jokseenkin yllättynyt, että vain muutaman kommentin jälkeen olet valmis ehdottomaan allekirjoittaneellle peräkammarin pojalle hurjaa säädytöntä junaleikkia..


      • lapset aiheena

        kiristää etuuksia.


    • Saattais vaimo alkaa epäileen vaikka mitä....

      • Sellanen riski tietysti on olemassa. Ne niin monesti epäilee syyttä suotta. Tiedä sitten, että kumman sukupuolen vika se epäilys enemmän on..


    • Kaaos-Missi

      Lollllooooo :D Sä nyt et pysty ajattelemaan kuin itteäs :P

    • töissä käy.

      Akkashan sut elättää!

    • =puolisoonsa.

      Vaikka olisi kuinka kiusauksia elämä virroillaan,oma vaimo tai aviomies on yllättävän tärkeä tukipilari elämässä ja maailman onteloissa.Tulee pahoja päiviä jne. jolloin "laskujenmaksaja" on koko saldo täynnä rakkauden voimaa.
      Ei pidä alirvioida hyvää piparminttuvoidetta,jota voi jalkoihin laittaa viilentämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe