laittaa oman pitkän työpäivän jälkeen kotona odottavalle vaimolleen jalkakylpy ilman mitään erityistä syytä? Vai onko se enemmän naisen logiikkaa?
Kuuluuko miehen logiikkaan
33
234
Vastaukset
- siitä,
onko voikkuleivät odottamaasa!
- ensin avata
se kurkkupurkkikin
ensin avata kirjoitti:
se kurkkupurkkikin
Leipien päälle tulee, oikeaa voita, kananmunia ja pekonia.
- sit voi
relaxed_eyes kirjoitti:
mut itsetehtyä pitsaa olis.
Noh?ehkä. Jos saa voikkuleipiä jälkkäriks.
- FiliaFerusFabulosus
pelkkiin voileipiin? Eikö kynttiläillallinen olisi mieluisampi jälkiruokineen?
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
pelkkiin voileipiin? Eikö kynttiläillallinen olisi mieluisampi jälkiruokineen?
kunnon voikkuleipä hakkaa sellasen mennen tullen.
relaxed_eyes kirjoitti:
kunnon voikkuleipä hakkaa sellasen mennen tullen.
lKauniit naiset haluavat kunnon valot
- zisel
ois kiva :) Tosin ei töistä tulleelta mieheltä tollasta voi vaatia jos itellä on ollut koko päivä aikaa liotella jalkojaan.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mut kuuluuko miehen logiikkaan oma-aloitteisesti tehdä jtn tollasta?
kuulu. Kyllä noi on naisten puuhia :) Mä kattoisin ainakin kieroon jos joku mies mulle ilmottais että "tein sulle muuten jalkakyvyn!" :D
zisel kirjoitti:
kuulu. Kyllä noi on naisten puuhia :) Mä kattoisin ainakin kieroon jos joku mies mulle ilmottais että "tein sulle muuten jalkakyvyn!" :D
olen sitten nainen.
- FiliaFerusFabulosus
voi tehdä sen jalkakylvyn ihan ite sillä aikaa kun olet töissä. Hieroa tosin voit.
Jos kummankaan ei huvita tehdä toiselle hyvää, tai vain toisen on tehtävä, ei suhde pelaa oikein. Toista ei pidä käyttää hyväksi, mutta toista voi miellyttää. Yksipuoliseen miellyttämiseen en kyllä mukaan lähtisi. Eli vuorovaikutusta kehiin molemmille.Tuli vain tosta paukunpummausketjusta mieleen. Mun mielestä saa käyttää, koska sitä saa mitä tilaa.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tuli vain tosta paukunpummausketjusta mieleen. Mun mielestä saa käyttää, koska sitä saa mitä tilaa.
Ei stondaiskaan
- KoppavaHoro
ja kuuluu naisenkin.
- pelotella:::
ihmisiä kummittelemalla nurkissa vaikka on virallisesti kuollut!
- Ei onnistu
Menisit jo matkoihisi hus hus
- Kalevi K.
Rennosti istuen , mahdollisesti hyvinkin suonikohjuiset jalat turvallisesti mäntysuopa - ämpärissä piilossa vaimo voi helposti ja herkullisesti samalla ohimennen ottaa poskeen:-)
Ja SE taas rentouttaa pitkän, pitkän työpäivän jälkeen. - amaly
ja varsinkin jos kotona odottava vaimo on raskaana. Odottavan äidin hyvinvointi ja rauhallinen onnellisuus on suorassa yhteydessä vatsassa kasvavan lapsen hyvinvointiin ja kehitykseen. Samoin pienten lasten joiden vuorokauden enemmistö kontakti on äiti. Joten jalkakylpyjä vain ja muuta vastaavaa jos haluaa tasapainoisen elämän iloa tihkuvan jälkikasvun.
- Kalevi k,
on kuvassasi taustalla talouspaperia:DD
ps. ymmärrän kyllä, että onanoidessa saattaa suihkuta tuutin täydeltä, mutta pitääkö sitä nyt noin julkeasti mainostaa.
Rivoa.
Kerrassaan. - amaly
Kalevi k, kirjoitti:
on kuvassasi taustalla talouspaperia:DD
ps. ymmärrän kyllä, että onanoidessa saattaa suihkuta tuutin täydeltä, mutta pitääkö sitä nyt noin julkeasti mainostaa.
Rivoa.
Kerrassaan.näkyy siellä ihan sitä paskapaperiakin. Pyyhitäänkö sunkin perse? :>>
- KaleWi k,
amaly kirjoitti:
näkyy siellä ihan sitä paskapaperiakin. Pyyhitäänkö sunkin perse? :>>
Ja vielä kakkaleikitkin kuuluvat näköjään valikoimaasi.
Hei - jotain rajaa - seksipalstat ovat toisaalla. - amaly
KaleWi k, kirjoitti:
Ja vielä kakkaleikitkin kuuluvat näköjään valikoimaasi.
Hei - jotain rajaa - seksipalstat ovat toisaalla.ei oo nessui nyt tarjolla, eikä sulle junaleikkiin frendiä.
- Kalewi K.
amaly kirjoitti:
ei oo nessui nyt tarjolla, eikä sulle junaleikkiin frendiä.
Sä vaikutat kuvassasi kolmikymppiseltä uskonnonopettajattarelta kaikkein vanhoillislestadiolaisimmilta korpiseuduilta.:D
Maikalta, jonka kaunis kylmä ulkokuori kätkee sisäänsä silkkaa kauan vaivoin pidäteltyä eläimellistä kiihkoa ja himoa...
Siitäkin huolimatta olen jokseenkin yllättynyt, että vain muutaman kommentin jälkeen olet valmis ehdottomaan allekirjoittaneellle peräkammarin pojalle hurjaa säädytöntä junaleikkia.. - lapset aiheena
kiristää etuuksia.
Saattais vaimo alkaa epäileen vaikka mitä....
Sellanen riski tietysti on olemassa. Ne niin monesti epäilee syyttä suotta. Tiedä sitten, että kumman sukupuolen vika se epäilys enemmän on..
- Kaaos-Missi
Lollllooooo :D Sä nyt et pysty ajattelemaan kuin itteäs :P
- töissä käy.
Akkashan sut elättää!
- =puolisoonsa.
Vaikka olisi kuinka kiusauksia elämä virroillaan,oma vaimo tai aviomies on yllättävän tärkeä tukipilari elämässä ja maailman onteloissa.Tulee pahoja päiviä jne. jolloin "laskujenmaksaja" on koko saldo täynnä rakkauden voimaa.
Ei pidä alirvioida hyvää piparminttuvoidetta,jota voi jalkoihin laittaa viilentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
