Nainen, mitltä se tuntuu?

Mitä jos mä menisin kirjoittamaan sun gallerian vieraskirjaan, että 'kyllä kaikki on kohillaan, olet ihana nainen. Todella viisasta tekstiä sivullasi'

Jne. Miltä se oikein tuntuu kun tuntemattomat miehet tollasia teille lurittelee?

Joojoo, lämpimikseni tuossa selailin palstalaisten galleriasivuja.

Jajoojoo*2 Sandelsia on uponnu tälle iltaa varmaan 4 litraa tähän mennessä.

36

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Naurattais niin pirusti :) Silleen kun paikallisen ikuisen kylänarrin jutut naurattaa :)

• itte oonki huono esimerkki. Mut, entäs muiden miesten jutut?

• Jazuli

..mut sitte vain mietin et jaahans sitä ollaan vaklattu mun palsta esiintymistäni..xo))))...huh..nonii mäkin alan humaltua vaikken oo ees kovasti mitää lipsinny..jotta tars mennä maate enneko menee iha mopo mehtää..=o)

• ukkos...

vehkeellä auton vaihdekeppiä? :-O

• Musta ne kommentit näytti enemmän epätoivoisilta yrityksiltä. Voin olla kyllä vaan kadeki..

• Jazuli
        ukkos... kirjoitti:

vehkeellä auton vaihdekeppiä? :-O

...suuttuu pia tosissaan ko aina oon ronkkimas sen vehkeitä..=oI..jotta annaetaas sitte olla välist..sen verta pahoja mulkasuja sain tänääkii..jotta ei ne mitää ilosia katseita ollu..=o)

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

Musta ne kommentit näytti enemmän epätoivoisilta yrityksiltä. Voin olla kyllä vaan kadeki..

..et mistä ne vieraat miehet vois tietää oonks mä ihana vaiko iha täys paska..???..=o)

• Jazuli kirjoitti:

..et mistä ne vieraat miehet vois tietää oonks mä ihana vaiko iha täys paska..???..=o)

Eikö se oo vähä säälittävää?

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

...suuttuu pia tosissaan ko aina oon ronkkimas sen vehkeitä..=oI..jotta annaetaas sitte olla välist..sen verta pahoja mulkasuja sain tänääkii..jotta ei ne mitää ilosia katseita ollu..=o)

..pursotettavaa kermavaahtoo..sen ku kylmänä ruuttaisi munille ja nuolisi poies nii saisin varmaa lähtee pihalle nukkumaa..xo)))))

..*rääh*..

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eikö se oo vähä säälittävää?

ehkäpä ne koettaa olla ystävällisii..???..mut mikäli gallerias lukee varattu..niiko mullakii nii sillo se on säälittävää..mikäli iskuaikeis semmosta kirjottelee..=o)

• Jazuli kirjoitti:

ehkäpä ne koettaa olla ystävällisii..???..mut mikäli gallerias lukee varattu..niiko mullakii nii sillo se on säälittävää..mikäli iskuaikeis semmosta kirjottelee..=o)

Alhalla se on kanssaveljien omanarvontunto...Eikö sitä ny kuitenkin pimppiä irtois paremmin jos olis ihan vaan jörrikkä?

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

Alhalla se on kanssaveljien omanarvontunto...Eikö sitä ny kuitenkin pimppiä irtois paremmin jos olis ihan vaan jörrikkä?

..luulen et pimppiä irtoo sieltä mistä irtoo olkoo sitte jörrikkä taikka liukaskielinen lepertelijä..=o)..sitte mistä sit ei irtoo sit ei irtoo repimälläkää...=o)

• Jazuli kirjoitti:

..luulen et pimppiä irtoo sieltä mistä irtoo olkoo sitte jörrikkä taikka liukaskielinen lepertelijä..=o)..sitte mistä sit ei irtoo sit ei irtoo repimälläkää...=o)

Kuhan tässä pikku päissäni pohdiskelen turhanpäiväsyyksiä. Mitäs vittua mulle kuuluu toisten lepertelyt, ei mitään.

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kuhan tässä pikku päissäni pohdiskelen turhanpäiväsyyksiä. Mitäs vittua mulle kuuluu toisten lepertelyt, ei mitään.

..fittuako nii annetaa kaikkien kukkien kukkii..=o)

• lause menettelee, mutta sen keskimmäisen voi jättää kirjoittamatta, ettei mene lepertelyn puolelle. - Ei mulla muuten mitään ole vieraskirjan terveisiä vastaan.

• mut mul on ny nii pää täynnä ja kipiä, etten jaksa tässä enempää kijrotella, meen nukkukumaan. Olen pajoillani omasta mieestäni turhanpäiväiväsestä aloituksesta. Öitä kaikille!

• relaxed_eyes kirjoitti:

mut mul on ny nii pää täynnä ja kipiä, etten jaksa tässä enempää kijrotella, meen nukkukumaan. Olen pajoillani omasta mieestäni turhanpäiväiväsestä aloituksesta. Öitä kaikille!

Menehän parantelemaan päätäsi :)

• Täytyy myöntää, että kivalta se tuntuu jos se on asiallista eikä semmosta "deittailuhenkistä" tekstiä. Deittailuhenkinen tuntuu heti tietyllä tapaa ahdistavalta, vähän kuin se vaatisi sua vastaamaan siihen tietyllä tavalla kun en mä ole galleriassa jotta voisin deittailla jossain suomi24:n sivuilla, hah :D

• rusalkaa

Mulla ei ole mitään mahiksia näillä markkinoilla. Katson olevani kuitenkin aikas nuorekas. Ne, jotka ottaa yhteyttä ja kirjoittaa jonkun ihailevan kommentin, ovat jotain eläkeläisiä puskassa tai jotain muita ihme partasuita...siis jotain todella kummallisia tyyppejä.

Sitten toisaalta on sellaisia, joilla on samoja harrastuksia kuin minulla...puutarha, luonto, koirat, pajutyöt, piirtäminen tai ehkä sattumalta ollaan tykätty samanlaisesta musasta.

Joillekin olen vastaillut ja ollaan jotain joskus kirjoiteltu enemmänkin, mutta homma kuivuu kokoon ei tule edes kirjefrendiä, kun en jaksa kiinnostua enempää. Eli onko kysymys sittenkin minusta ja suhtautumisestani. Jos kirjotan puoli kilometriä puutarha-asiaa, saattaa se tyrmätä aloittelevan hurmurin täysin :)

Vastaus kysymykseesi: Hymähdän EPÄUSKOISEN TYRMISTYNEENÄ ja poistan yhteydenotot. Joskus myös nauran niille. Ei se mitään, tulee joskus hyvä mielikin. Jotkuin laittaa nasevan vitsin. Sellaset on hauskoja.

• amaly

tulisi mieleen et nyt on kyllä mettiksellä ne viimisetkin ruuvit putoillut :>>

• persona-non-grata

kiusalliselta imartelulta tai sen yritykseltä.

• tuolta se mustakin tuntuis. Sil aattelin, et aatteleeko naiset eri tavalla.

• pusi-pusi

imelää paskaahan sä olet vuosi tolkulla tunkenut meille vakkarinaisille meiliin. Mitä eroo sun mielestä on siinä, että sen laittaa toisen galleriaan. Älä ole tekopyhä!

• että oonko mä tosiaan joskus ollu noin imelä.

Hyh,hyh.

• ......

Jos mies olisi varattu tai säätöä, niin toinen kulmani kohoaisi ihmetyksestä... jos lurittelee muualla kehuja liikaa :)

• kiusalliselta koska tiiän ettei siellä mitään viisasta tekstiä oo. :D

• ei siellä mitään viisasta kyl lukenu. :)

• Mangusti.

Jos olisin rekattu ja joku tuommosia kirjoittelisi, niin ajattelisin tietysti että mikäköhän liukas luikku se siellä laittaa luikuria tulemaan. :D

• ...joten mitäköhän sitten SIITÄ pitäisi päätellä ;S

Mutta tuskin tuntuis miltään.

• au-liskot

se.

• cookos

nyt vapaana naisena voin sanoa, että mun erinäisille sivuille aika harva on luritellut. Chätti on enemmänkin se lurittelu paikka. Voi johtua siitä, että en uhraa aikaa liikkua galleria-puolella. Enkä kirjottele siellä oikeestaan mitään.
      Ja muut kanavat on myös, missä lurituksia tulee.Kuten mese.

Nykysin ei miltään. Koska siellä liikkuu niin paljon kaikenlaista porukkaa, kuka milläkin tarkotuksella. Mä koitan luritella ihan livenä, että sillee. Mut täytyy todeta, että miehet on hyvin sitkeitä. Jos joku kirjottaa vielä puolen vuoden päästä, että haluu tavata...pitäsköhän antaa periks ;-)?

• kirpela

pistää hymyilyttään; jos ois galleristi.

• sirpamaikkarilta

Tuntemattoman ollessa kyseessä en edes reagois. Sun ollessa kyseessä miettisin vaan että kännissäkö se on. =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe