Vimpelin fanit

Nyt herätys

Käytöksenne Koskenkorvalla lauantaina 15.8 oli törkeää.

Olisi tärkeää miettiä mitä voi suustaan päästää, 12 euron pääsylippu ei oikeuta huutamaan ihmisille mitä tahansa.

Jos samat asiat, joita pelaajille huusitte, sanoisitte kadulla vieraalle ihmiselle seurauksena olisi syyte tai nyrkkiä naamaan.
Edes lasten läsnäolo ei rajoittanut puheitanne millään tavoin.

Olen seurannut katsomosta lukuisia urheilutapahtumia ympäri maan enkä missään ole kohdannut vastaavaa päänrääpimistä kuin pesiskatsomossa, esim. Lukon ja Ässien pelit ovat mukavia tilaisuuksia tämäpäiväiseen kun vertaa. Julkisuuskuvasta huolimatta mielestäni esim. Jokerien fanit käyttäytyvät hyvin. Vuosittainen vierailu pesispeliin oli ansiostanne lähinnä järkytys. Harmi sillä ottelu oli mielestäni molemmilta joukkueilta hyvä, hienoa pudotusdraamaa.

Ihmettelen että kellään Vedon pelaajista ei ole munaa laittaa teitä kuriin, pelaajat takuulla kokevat myötähäpeää kun joutuvat huuteluanne kuuntelemaan.

Toivon että keskuudestanne löytyy joku fani joka ottaa porukan haltuun, nykyisellä menolla olette häpeäksi lajille ja kotiseudullenne.

15

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antti altia

      Eli juttuhan oikeesti on näin: Kossun känniset fanit siellä huutelivat sekä vieraille että omilleen mitä törkeimpiä huutoja. Vastustajan kannattajat kannattivat luonnollisesti omiaan huutohin puolustautuen.
      Älä kirjoittele vääriä asioita yleistäen tänne. Ja veikkaanpa että sama kännuikalaporukka on huomenna taas katsomossa kun pelit jatkuu..

      • Aloittaja

        Minä olin "Vimpelin puolella" katsomossa kakkospesän luona, kuulin ja näin vaan sen mitä siellä oli. Sikäli outoa että kun olin saarikentällä pari vuotta sitten niin meno oli hienoa, esimerkillistä.
        Ja täytyy sekin sanoa, Vimpelin vanhat rouvat olivat esimerkillisiä myös tänään. Nuorien ahdistuneisuus siellä kai sitten purkautui...

        Olen aiemmin ollut Koskenkorvan katsomossa kaksi kertaa, en kuulu faneihin jne. Seuraan vaan lajia satunnaisesti.
        Ehdotan pohjanmaan pesiskatsojille opintomatkaa aluksi vaikka Vaasan jäähalliin, peli voi olla jopa väkivaltaista mutta katsomossa käyttäydytään kunnolla.


      • KORVAna
        Aloittaja kirjoitti:

        Minä olin "Vimpelin puolella" katsomossa kakkospesän luona, kuulin ja näin vaan sen mitä siellä oli. Sikäli outoa että kun olin saarikentällä pari vuotta sitten niin meno oli hienoa, esimerkillistä.
        Ja täytyy sekin sanoa, Vimpelin vanhat rouvat olivat esimerkillisiä myös tänään. Nuorien ahdistuneisuus siellä kai sitten purkautui...

        Olen aiemmin ollut Koskenkorvan katsomossa kaksi kertaa, en kuulu faneihin jne. Seuraan vaan lajia satunnaisesti.
        Ehdotan pohjanmaan pesiskatsojille opintomatkaa aluksi vaikka Vaasan jäähalliin, peli voi olla jopa väkivaltaista mutta katsomossa käyttäydytään kunnolla.

        Yleensä tällaisten keskustelujen aloittaja on SYVÄSTI puolueellinen ja pääasiassa oman joukkueen puolesta.
        Epäilen kovasti mukana olleena ja kokeneena että trollaat koska asia ei ollut näin mitä väitit.


    • saarikenttä

      kyllä ne kossun fanit vasta törkeitä ovat ja huutelevat kaikkea paskaa kaikille vaikka on lapsia lähettyvillä (jopa mukana) että herätkää jotka solvaa vimpelin faneja

    • on mitä on

      Samat ongelmat lienee joka puolella, varsinkin mitä pienempiin paikkoihin mennään.
      Lajia ei voi verrata ns.perinteisiin joukkuepeleihin, se on kehitysalueilla kesäisin harrastettava jonkinlainen urheilun, teatterin ja yhdessäolon välimuoto.
      Siihen on aina liittynyt omituisia piirteitä, esim. sopupelit pääsarjatasolla.

      • jestas77

        minä olen käynyt kaikki viven ja kossun väliset taistot tällä kaudella katsomassa ja voin kertoa että törkeitä huuteluita on tullut puolin ja toisin, enimmäkseen päihtyneiltä katsojilta, mutta tänään saarikentällä kossun fanit huusivat pohjat. erittäin törkeitä, jopa henk.kohtasia huutoja mm. liikalaa kohtaan. tämän nähneenä ja kuulleena en todellakaan aijo mennä tiistaina kossulla kun pelin näkee tv:stäkin. noloa kossulaiset, noloa.


      • Kenoviiva
        jestas77 kirjoitti:

        minä olen käynyt kaikki viven ja kossun väliset taistot tällä kaudella katsomassa ja voin kertoa että törkeitä huuteluita on tullut puolin ja toisin, enimmäkseen päihtyneiltä katsojilta, mutta tänään saarikentällä kossun fanit huusivat pohjat. erittäin törkeitä, jopa henk.kohtasia huutoja mm. liikalaa kohtaan. tämän nähneenä ja kuulleena en todellakaan aijo mennä tiistaina kossulla kun pelin näkee tv:stäkin. noloa kossulaiset, noloa.

        Käsittämätöntä purkailua täällä. Kummankin kotipeleissä puolivälierissä olleena sanon, että kesyä on. Jos ei tämän siveyden sipulin sipuli kestä, niin voi sitten mennä jonnekkin muualle moralisoimaan. Kummatkin kannattaa ja provosoi, niinkuin kuuluukin! Sitten kun aletaan puhura esim. rasismista, voidaan jo asiallisesti kritisoida, mutta sellaista ei ole edes lähelle ollut.


      • zz
        jestas77 kirjoitti:

        minä olen käynyt kaikki viven ja kossun väliset taistot tällä kaudella katsomassa ja voin kertoa että törkeitä huuteluita on tullut puolin ja toisin, enimmäkseen päihtyneiltä katsojilta, mutta tänään saarikentällä kossun fanit huusivat pohjat. erittäin törkeitä, jopa henk.kohtasia huutoja mm. liikalaa kohtaan. tämän nähneenä ja kuulleena en todellakaan aijo mennä tiistaina kossulla kun pelin näkee tv:stäkin. noloa kossulaiset, noloa.

        käyppä kysymyssä liikalalta miten mallikkaasti käyttäytyi tauolla koppiin mennessään!


      • Kakkospuolen Tero
        zz kirjoitti:

        käyppä kysymyssä liikalalta miten mallikkaasti käyttäytyi tauolla koppiin mennessään!

        Niiskuta muutaman kerran, niistä nenä ja jatka elämääsi.


      • .
        Kakkospuolen Tero kirjoitti:

        Niiskuta muutaman kerran, niistä nenä ja jatka elämääsi.

        tosi aikuista


      • jo vain
        Kenoviiva kirjoitti:

        Käsittämätöntä purkailua täällä. Kummankin kotipeleissä puolivälierissä olleena sanon, että kesyä on. Jos ei tämän siveyden sipulin sipuli kestä, niin voi sitten mennä jonnekkin muualle moralisoimaan. Kummatkin kannattaa ja provosoi, niinkuin kuuluukin! Sitten kun aletaan puhura esim. rasismista, voidaan jo asiallisesti kritisoida, mutta sellaista ei ole edes lähelle ollut.

        Rasismia lienee turha odottaa, se vaatisi ulkomaalaistaustan omaavia pelaajia joita ei kauheasti liene. Kirjoitat osuvasti että rasismi ei ole ollut edes lähellä...keneen se olisi voinut kohdistua, edes teoriassa? Haluaisin todella nähdä mitä reaktioita esim. somalipelaaja saisi aikaan. Näkisi kuinka alas voi juntit mennä.

        Kuulisin mielelläni, mitä siellä pitää sanoa että huomiokynnys ylittyy?


      • fani666
        zz kirjoitti:

        käyppä kysymyssä liikalalta miten mallikkaasti käyttäytyi tauolla koppiin mennessään!

        sellainen lätsämäinen finni naama lupas leikata Liikalan vvesalta pään irti..kuuli aivan vierestä kun joukkueet olivat menossa tauolle.


    • helipuputti

      Kossun fanit ne sieltä kaljakatsomosta huutelivat, Vimpelin kannustajilta en kuullut kyllä minkäänlaista törkeää kommentointia.
      Ja samat kossulaiset jatkoivat huutelua seuraavana päivänä Vimpelissä! Kannattaa ottaa ennen kommentointia selvää kumman joukkuueen pelissä on ollut!

      • e

        Kouvolassa oli takavuosina melko tumma lukkari, ja varmaan kuuli sen.


    • emzi33

      Kyllä siellä Koskenkorvan kaljaterassilla huudetaan niin rumia,että oikein hävettää niiden huutajien puolesta. Vimpeliläiset ei kyllä puhu niin rumia kuin he.Koskenkorvalla parhaat katsomopaikat on pistetty kaljaterassisksi sen takia,että ihmisiä saataisiin paikalle.Eikä siellä koskenkorvalla ketkään muut kannusta joukkuettaan kuin ne kaljaterassin känniset ukot.Saarikentällä kaikki kannustavat omiaan hienosti. Tosin kyllä sieltäkin joitain poikkeuksia löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe