hiustenpidennykset takussa?

epätoivoinen kohta jo

Eli itselläni on ollut nyt sinettipidennykset pari kk ja mietityttää että pitäisikö ottaa jo ne pois vaikka 3kk:tta piti pysyä. Sinetit ovat kyllä hyvin pysyneet ei siinä mitään mutta kun kauheat paakut tuppaavat tulemaan tuonne sinettien alle vaikka kuinka harjaisi. Tuntuu että jos enemmän vielä harjaisi niin kärsisi itse sinetit.
Onko muilla menneet sinettien alle kasvaneet hiukset paakkuun? Vähän pelottaa että näinköhän ovat koko hiukset pilalla kun muutenkin ohuet ovat. Mielestäni olen hyvin hiuksiani hoitanut, antanut hiusten kuivua ennen nukkumaan menoa, pitäsnyt kiinni, harjannut pari kertaa päivässä jne.

Onko kellään antaa neuvoa että kannattaako enää pitää pidennyksiä ja onko hiukset nyt ihan menetetty tapaus.:(

4

3078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmissy

      Itsellä ompelupidennykset meni takkuun aikoinaan,vaikka kuinka hoidin. annoin silti olla noin 3kk päässä,jonka jälkeen takut oli niin pahat,että puolet omista hiuksista jouduttiin leikkaamaan pois. ei naurattanut kun pitkät kutrit vaihtui ohueen polkka tukkaan :(

    • Tiksuliini

      Se kuuluu sinetteihin, et menee takkuun. Niitä voi ehkästä nyppimällä sinettejä irti toisistaan tai yksittäisistä hiuksista joka ilta ja näin sinetti pidennys pysyy hyvänä jopa yli puolivuotta. (oma ennätykseni 8kk). Mut ne voi myös antaa takkuuntua sen mitä ne väkisin takkuuntuu ja silti se ei tuhoa hiuksia. Ekan pidennyksen kans en osannu hoitaa sitä ja mulla oli sellaset kymmenen senttiä leveet ja liki viis senttiä korkeet takku pallerot molemmilla sivuilla plus muutamia 3x3cm takkuja taka raivolla ja sinettien poisto oli yhtä tuskaa, mut ku sain ne pois ja takut selvitettyä (aikaa meni 2vrk) ni omissa hiuksissa ei näkyny tyhoja. Takuthan muodostuu niistä hiuksista, jotka tippuis muutenkin ni se niiden selvittämisessä lähtevä hiuskasa näyttää pahalta, mut laskeppa siit, et vuorokauds lähtee yli sata hiusta ja takku/sinetti estää sitä tippumasta maahan ni paljon hiuksia tippuu sinettien mukana ku kolmen kuukauden 100 per päivä tippuu kerralla. Älä siis huolestu jos sulla vaan löytyy jaksamista selvitellä sit niitä takkuja.

      • Anonyymi

        Kyllä se kuuluu kaikkiin pidennyksiin. Olen nähnyt asiakkaita,joilla olleet hiukset pahasti taskussa pidennystä alla. Se ei riipu siitä mikä pidennys sinulla on päässä.


    • MeghanQ

      Riippuu ihan hiustenlaadusta, että kärsiikö vai ei. Mulla oli 60cm pidennykset 4 kk (oma tukka n. 40 cm). Hoidin tosi hyvin tukkaa ja irroitin aina kiinni tarttuneet sinetit toisistaan sekä kampasin takut joita tuli oman tukan ja pidennysten välille (kun oma tukka sinettitukkaa lyhyempi niin tekee myös takkuja siihen kohtaan). Siitä huolimatta mulla oma tukka kärsi pidennyksistä ihan selvästi ja kun pidennykset otettiin pois niin hiukset piti leikata puoli pitkiksi. Ja tämä ei johtunut vaan siitä, että olisin tottunut paksuihin hiuksiin ja unohtanut miten ohuet omat hiukset ovat. Näin tämän heti selkeästi kun tein omaan tukkaan letin. Uskon kuitenkin, että jos oma tukka on puolipaksu tai paksu niin pidennykset eivät haittaa ollenkaan. Minulla oli vaan niin ohut tukka, että pienikin kärsiminen rankaisee sitä aika rajusti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe