Missä on suomalaisten yleisurheilijoiden venymiskyky?
Kun katsoo lajien kuin lajien karsintoja tai alkueriä, niin todella monet urheilijat tekevät kauden parhaan tuloksen tai parantaa omaa ennätystään.
Missä on suomalaisten ennätykset? Missä on suomalaisten kauden parhaat tulokset?
O-P Karjalainen hyvä esimerkki. Koko kauden lähtee hyviä heittoja, mutta kun pitäisi oikeasti heittää kunnon tulos niin...
Vähän hirvittää Keskitalonkin kunto. Koko kesä ollaan paranneltu ennätyksiä tai sivuttu niitä, mutta entä nyt?
Onko suomalaisilla urhelijoilla liikaa paineta menestyä ja sitten kun pitäisi tehdä oma normaali suoritus ei saada mitään irti?
Pelkäämpa pahoin, että pari suomalaista keihäsmiestäkin jää ilman loppukilpailupaikkaa.. Kun ei lähde ni ei lähde.. Puristaa liikaa joka paikasta. VAI missä on vika?
MISSä on
Kauden paras
3
224
Vastaukset
- Kisaturistit
Kyllä esim. Mikaela Ingberg on todellinen negatiivinen esimerkki näistä alisuorittajista ja urheilujärjestelmässä roikkujista joiden suurin tavoite on vain päästä kisakoneeseen, mukavaan ilmaiseen reissuun ja valmennustukirahoille ja ollaan vain liiton elätteinä vuodesta toiseen sillä korppi ei korpin silmää noki.
- askarearttu
Evilä on toinen, saa nähdä miten onnistuu.
- ...tai ovat ylikunnossa
Kyllähän suomen heittäjiltä ja hyppääjiltä venymiskykyä löytyy. Sitten kun menisi pitkälle, niin jalka venyy viivan yli ja tulee yliastuttu. Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883