Missä on suomalaisten yleisurheilijoiden venymiskyky?
Kun katsoo lajien kuin lajien karsintoja tai alkueriä, niin todella monet urheilijat tekevät kauden parhaan tuloksen tai parantaa omaa ennätystään.
Missä on suomalaisten ennätykset? Missä on suomalaisten kauden parhaat tulokset?
O-P Karjalainen hyvä esimerkki. Koko kauden lähtee hyviä heittoja, mutta kun pitäisi oikeasti heittää kunnon tulos niin...
Vähän hirvittää Keskitalonkin kunto. Koko kesä ollaan paranneltu ennätyksiä tai sivuttu niitä, mutta entä nyt?
Onko suomalaisilla urhelijoilla liikaa paineta menestyä ja sitten kun pitäisi tehdä oma normaali suoritus ei saada mitään irti?
Pelkäämpa pahoin, että pari suomalaista keihäsmiestäkin jää ilman loppukilpailupaikkaa.. Kun ei lähde ni ei lähde.. Puristaa liikaa joka paikasta. VAI missä on vika?
MISSä on
Kauden paras
3
199
Vastaukset
- Kisaturistit
Kyllä esim. Mikaela Ingberg on todellinen negatiivinen esimerkki näistä alisuorittajista ja urheilujärjestelmässä roikkujista joiden suurin tavoite on vain päästä kisakoneeseen, mukavaan ilmaiseen reissuun ja valmennustukirahoille ja ollaan vain liiton elätteinä vuodesta toiseen sillä korppi ei korpin silmää noki.
- askarearttu
Evilä on toinen, saa nähdä miten onnistuu.
- ...tai ovat ylikunnossa
Kyllähän suomen heittäjiltä ja hyppääjiltä venymiskykyä löytyy. Sitten kun menisi pitkälle, niin jalka venyy viivan yli ja tulee yliastuttu. Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838