Ketä minun ovellani on käynyt

*lähetystyössä*

1. Adventisti kerjäämässä rahaa

2. Adventisti pastori käännytysmielessä (inhottava mutta mistä on urkiinut minun osoitetietoni ja nimi oli Matti Markkanen)

3. Jehovan todistajat jotka halusivat keskustella Ramatusta ja eivätkä kerjännet rahaa ollenkaan.
Olivat fiksumpia ja ystävällisempiä kuin ruinaavat adventistit.

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KÄSKY ADVENTISTEILLE!

      Eipä ole jehovan todistajat käyneet sen jälkeen kun sanoin kiitos ei.
      Mutta adventistit ovat jokavuotinen riesa kotiovellani.

      Muista uskonsuunnista ei ole ovellani käynyt.

      • paljon suositumpi

        Sitä on kolkuttaneet, jehovan todistajat, helluntalaiset, el.lut. seurakuntalaiset, vapaaseurakuntalaiset ja taitaa jokunen adventisitkin olla ja vielä armeista sotilaspojat, noidakisipukeutuneita virpojiakin on käynyt keräämässä ja vielä jos jonkin näköiset kauppiaat.

        Huomaan, että olen sinua paljon suositumpi!


    • Markku_Meilo

      >>3. Jehovan todistajat jotka halusivat keskustella Ramatusta[1] ja eivätkä kerjännet rahaa ollenkaan.
      Olivat fiksumpia[2] ja ystävällisempiä kuin ruinaavat adventistit.

      1) Maininta Raamatusta on pelkkää lumetta, kas näin jehovatodistajia opetetaan harhauttamaan käännytettävää:

      “Välttääkseen väärinymmärryksiä Jehovan todistajat yrittävät olla huolellisia siinä, miten he esittävät ajatuksiaan. Monet todistajat käyttävät mieluummin esimerkiksi ilmauksia ”Raamattu sanoo” tai ”ymmärtääkseni Raamattu opettaa” kuin ”Seura opettaa”. Näin he korostavat sitä henkilökohtaista ratkaisua, jonka jokainen todistaja on tehnyt omaksuessaan Raamatun opetukset, ja välttävät myös antamasta sellaista väärää vaikutelmaa, että todistajia jollain tavoin sitoisi se, mitä jokin uskonnollinen lahko sanelee.” (Vartiotorni 15. maaliskuuta 1998, sivu19)

      Se kun jt-käytännössä menee niin, että jokainen joka ei ojennuksesta huolimatta pitäyty Vt-seuran voimassaolevassa merkittävässä näkemyksessä saa monoa. Lähtökohtaisesti jehovantodistajalla ei saa olla henkilökohtaisia mielipiteitä.

      2) Kysymys ei ole itse jehovantodistajien fiksuudesta, mitä sillä nyt sitten kukin käsittää. Kun pastori Jimmy Swaggart joutui 'oheistuotteistaan' verolle USA:ssa, niin verotuksen pelossa Vartiotorniseurakin 'yksinkertaisti' menetelmiään ja ryhtyi maksattamaan jäsenistöllään sen levittämän materiaalin.

    • Ei tarvitse avata ovea a-lähetyssaarnaajalle - netistä löytyy samat traktaatit.

      GOOGLETA TUO OTSIKKO!
      Taistelu Kulissien Takana
      Vallan Huipulla
      Kuninkaan paluu...
      Olemme Sodassa
      Maria-ilmestykset
      Varoitus ekumeenisesta yhteistyöstä!
      Varoitus karismaattisesta liikkeestä!
      Vapaus Vaarassa!
      Israel lopunaikana

      Aitojen, alkuperäisten, 7. pv. adventistien materiaalin löydät vain netistä; heillä ei ole varaa
      traktaatteihin, tuolla piskuisella jäännöksellä:

      http://www.spaup.org/

      http://paimensauva.wordpress.com/

    • rahanahneempia

      Ei kannata rahoittaa adventistipastoreiden ulkomaan komennuksia ovelta ovelle rahoituksella.
      Pastoreille kerjäävät adventistit ovat *viattomia*.

    • Kirjoita vaan nimelläsi ja suoraan paljasta adventistien harhat, niin se ovelletulo loppuu.

      Minullekin tiputettiin kaikenmoisia lippusia ja lappusia ja kutsuja Ilmestyskirjaseminaareihin (joissa Ilmestyskirjalla tuetaan Ellen Whiten demoninäkyihin perustuvia oppeja lopunajoista), mutta kun aloin kirjoittelemaan täällä nimelläni, niin siihen loppui.

      • mari...

        kuka hyvänsä, en ole ynseä kenellekään, nyt viimeksi oli jehovantodistajat juttelin heidän kanssaan eikä se yhtään minun uskoani horjuttanut, päinvastoin.
        Rakastan lähimmäistäni niinkuin itseäni niinhän se Raamattu käskee tekemään ja ei siellä lue että rakasta vain omaa laumaasi ja anna nyrkki silmään jotka eivät kuulu laumaasi, vai sanotaanko? Olen lukenut Raamatusta että pitäisi jopa rukoilla niiden puolesta jotka meitä vainoavat, pitäisiköhän minun alkaa rukoilemaan noitten vainoojienkin puolesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe