Nainen joka hajottaa perheen ei saa minulta mitään arvoa!

-mus-

Mitä liikkuu naisen päässä joka tekee kaikkensa saadakseen naimisissa olevan perheellisen miehen???? on itse yh ja ilmeisesti aika epätoivoinen...Itseltäni ei heru minkäänlaista arvostusta ihmisiä kohtaan jotka edes "katsoo sillä silmällä" varattuja miehiä/naisia. EI OLE MITÄÄN MORAALIA!!!! ja jos ikinä onnistuukaan tempussaan, pidän huolen etteivät lapsenikaan häntä tule ikinä arvostamaan ja kunnioittamaan!

21

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täsmälleen

      samaa mieltä. Meidänkin perhettä on yrittänyt hajoittaa jos jonkinlainen letukka, viimeisin oli entinen hyvä ystäväni.. Yh on hänkin ja onhan noita ollut ihan perheellisiäkin lumppuja... Eivät vaan oo saanu miestäni leikkeihinsä mukaan.. Ois paljon kertomista tämän perheellisen hutsun miehellekin...

      • meezz

        nainen voi onnellista perhettä hajoittaa. Olen mies ja kyllä siinä sitten miehelläkin on se 50 %:n vastuu tapahtuneesta, jos niin käy.

        On väärin ja epäoikeudenmukaista syyttää vain toista osapuolta, kahden kauppojahan ne aina on. Jos vaimo jatkuvasti nalkuttaa, ei anna seksiä ja on muutenkin kauttaaltaan nyrpeä, kärttyisä (muulloinkin kuin menkkojen aikaan) ja ilkeä, niin kyllä siinä alkaa katsella ympärilleen mukavampaa naista.

        Tällainen tilanne meillä juuri nyt.


      • muukalaismies
        meezz kirjoitti:

        nainen voi onnellista perhettä hajoittaa. Olen mies ja kyllä siinä sitten miehelläkin on se 50 %:n vastuu tapahtuneesta, jos niin käy.

        On väärin ja epäoikeudenmukaista syyttää vain toista osapuolta, kahden kauppojahan ne aina on. Jos vaimo jatkuvasti nalkuttaa, ei anna seksiä ja on muutenkin kauttaaltaan nyrpeä, kärttyisä (muulloinkin kuin menkkojen aikaan) ja ilkeä, niin kyllä siinä alkaa katsella ympärilleen mukavampaa naista.

        Tällainen tilanne meillä juuri nyt.

        Nyt - juuri nyt - on sinun aika selvittää, miksi vaimosi on jatkuvasti pahalla päällä ja ilkeä. Teitä on liitossa kaksi, muista se!


      • parisuhdetta

        ei kukaan tai mikään voi rikkoa, kukaan kolmas osapuoli ei voi tulla kenenkään väliin silloin kun suhteessa kaikki on kunnossa ja puolisot rakastaa toisiaan...näin se vain on!!!


      • -mus-
        parisuhdetta kirjoitti:

        ei kukaan tai mikään voi rikkoa, kukaan kolmas osapuoli ei voi tulla kenenkään väliin silloin kun suhteessa kaikki on kunnossa ja puolisot rakastaa toisiaan...näin se vain on!!!

        Tuskin kukaan pitkässä suhteessa on TÄYSIN onnellinen...varmasti jokin asia tms. kypsyttää jossain vaiheessa! Kyse onkin naisen moraalista! miksi haluaa petturi miehen joka esim. pelkän seksin takia jättää perheensä. Luuleeko nainen, ettei tämä toistuisi hänenkin kanssaan kun parempi alkaa vonkaamaan??? Itse valitsen mielummin "tasaisen" mukavan lapsiperheen arjen kuin hetken himokasta seksiä ja uutuuden viehätystä jonka jälkeen se arki kuitenkin koittaa! Lapsia olen kuitenkin HALUNNUT joten en todellakaan riko perhettäni jos nyt joku äijä sattuisi himottaan.


      • olemassakaan, jossa
        -mus- kirjoitti:

        Tuskin kukaan pitkässä suhteessa on TÄYSIN onnellinen...varmasti jokin asia tms. kypsyttää jossain vaiheessa! Kyse onkin naisen moraalista! miksi haluaa petturi miehen joka esim. pelkän seksin takia jättää perheensä. Luuleeko nainen, ettei tämä toistuisi hänenkin kanssaan kun parempi alkaa vonkaamaan??? Itse valitsen mielummin "tasaisen" mukavan lapsiperheen arjen kuin hetken himokasta seksiä ja uutuuden viehätystä jonka jälkeen se arki kuitenkin koittaa! Lapsia olen kuitenkin HALUNNUT joten en todellakaan riko perhettäni jos nyt joku äijä sattuisi himottaan.

        kumpikin olisi 100% ajasta 100% onnellinen. Kyllä ihan tavalliseen elämään ja parisuhteeseen mahtuu huonompia ja parempia aikoja, jopa todellisia aviokriisejäkin.


      • niinpänäin...
        olemassakaan, jossa kirjoitti:

        kumpikin olisi 100% ajasta 100% onnellinen. Kyllä ihan tavalliseen elämään ja parisuhteeseen mahtuu huonompia ja parempia aikoja, jopa todellisia aviokriisejäkin.

        jos kaks ihmistä vaan sattuu ihastuu rakastuu ei siinä puolisoitakaa paljon mietitä kun se tunne on vaan niin vahva...
        eläimellistä elämää mutta näin se vaan menee...
        miehiltä katoaa yläpään ajattelu ja naisilta polvet pettää näissä tilanteissa..
        ei sille yksinkertaisesti voi mitään jos kaks ihmistä tuntee NIIN suurta vetoa ja yhteenkuuluvuutta toiseen vaikka olisikin onnellisessa parisuhteessa.
        herätkää ihmiset...
        ei kannata puolisoiden kans olla liian sinisilmäinen.. aina voi tapahtua mitä vaan
        vaikka kaikki olisikin "hyvin"... ihmisten tunteet tekee tepposia.. toiset katuu toiset ei.. mitä niitä rääpimään.. antaa toisen mennä jos sitä haluaa. toisen perään ei kuitenkaa tartte ruikuttaa ja itkeä...


      • ap
        niinpänäin... kirjoitti:

        jos kaks ihmistä vaan sattuu ihastuu rakastuu ei siinä puolisoitakaa paljon mietitä kun se tunne on vaan niin vahva...
        eläimellistä elämää mutta näin se vaan menee...
        miehiltä katoaa yläpään ajattelu ja naisilta polvet pettää näissä tilanteissa..
        ei sille yksinkertaisesti voi mitään jos kaks ihmistä tuntee NIIN suurta vetoa ja yhteenkuuluvuutta toiseen vaikka olisikin onnellisessa parisuhteessa.
        herätkää ihmiset...
        ei kannata puolisoiden kans olla liian sinisilmäinen.. aina voi tapahtua mitä vaan
        vaikka kaikki olisikin "hyvin"... ihmisten tunteet tekee tepposia.. toiset katuu toiset ei.. mitä niitä rääpimään.. antaa toisen mennä jos sitä haluaa. toisen perään ei kuitenkaa tartte ruikuttaa ja itkeä...

        Sulla ei ilmeisestikään ole lapsia?? Odottakaas kun lapset astuu kuvioihin niin se ei olekaan niin ihanaa huumaa kun arki koittaa! Onhan se helppo mennä kun vaimo hoitaa lapset....


      • sun aika
        ap kirjoitti:

        Sulla ei ilmeisestikään ole lapsia?? Odottakaas kun lapset astuu kuvioihin niin se ei olekaan niin ihanaa huumaa kun arki koittaa! Onhan se helppo mennä kun vaimo hoitaa lapset....

        herätä tähän päivään? Mitä et pistä ukkoas tekemään osaansa. Kaverin äijällä oli muuten suhde ja halusi muuttaa uuden luokse. Kaveri sanoi että ala mennä mutta vie lapset kans, hän ei yksinhuoltajaksi ala.

        Tänäpäivänäkin ovat yhdessä ja oikeasti onnellisina. Eli elämässä se on vaan niin, että niin makaat kuin petaat. Jos olet valinnut kumppaniksesi maailmalla liehuvan ja vielä itse häntä siihen käytökselläsi tuet, niin turha se on sitten valitella.

        Ja edelleen; ei sitä siippaa siitä viereltä kukaan vie ja et sinä häntä omista. Ihan omasta tahdostaan se joko on uskollinen tai ei ole. Omalla käytökselläsi voit hieman vaikuttaa asiaan, ihan niin kuin se kakkonenkin, mutta kyllä ne päätökset oman elämänsä suhteen tekee jokainen itse, eli se sun miehes. Ei ole kumma jos mies lähtee vieraisiin jos kohtelet häntä kuin lasta, et vaadi vastuunkantoa ja kaikki on aina muiden syytä, muttei miehesi...Hohhoijaa...


      • t. nainen
        meezz kirjoitti:

        nainen voi onnellista perhettä hajoittaa. Olen mies ja kyllä siinä sitten miehelläkin on se 50 %:n vastuu tapahtuneesta, jos niin käy.

        On väärin ja epäoikeudenmukaista syyttää vain toista osapuolta, kahden kauppojahan ne aina on. Jos vaimo jatkuvasti nalkuttaa, ei anna seksiä ja on muutenkin kauttaaltaan nyrpeä, kärttyisä (muulloinkin kuin menkkojen aikaan) ja ilkeä, niin kyllä siinä alkaa katsella ympärilleen mukavampaa naista.

        Tällainen tilanne meillä juuri nyt.

        Jep. Olen aina miettinyt miksi naiset syyttävät toisia naisia perheiden hajoamisesta. Unohtavat täysin että mies on vastuullinen aikuinen ja tietää varsin hyvin mitä tekee. On siis osallinen tapahtuneeseen, ns. antanut asian tapahtua, tehnyt valinnan.


      • ei riitä
        t. nainen kirjoitti:

        Jep. Olen aina miettinyt miksi naiset syyttävät toisia naisia perheiden hajoamisesta. Unohtavat täysin että mies on vastuullinen aikuinen ja tietää varsin hyvin mitä tekee. On siis osallinen tapahtuneeseen, ns. antanut asian tapahtua, tehnyt valinnan.

        se että syytetään toista osapuolta, vaikka syyllinen on se kumppani hyvin pitkälti. On minuakin yritetty iskeä, mutta en ole ollut vietävissä :)

        Niin mutta tosiaan ei riitä tuo väärän puun haukkuminen, vaan vedetään omat lapset mukaan ja mollataan toisia ihmisiä heille. Yritetään kostaa lasten kautta. Puistattavaa ja äimistyttävää, miten lapsellisia aikuiset ihmiset voivat olla :( No sittenpähän tietävät, kun lapsetkin kääntyy itseään vastaan ajastaan!


      • c-h
        meezz kirjoitti:

        nainen voi onnellista perhettä hajoittaa. Olen mies ja kyllä siinä sitten miehelläkin on se 50 %:n vastuu tapahtuneesta, jos niin käy.

        On väärin ja epäoikeudenmukaista syyttää vain toista osapuolta, kahden kauppojahan ne aina on. Jos vaimo jatkuvasti nalkuttaa, ei anna seksiä ja on muutenkin kauttaaltaan nyrpeä, kärttyisä (muulloinkin kuin menkkojen aikaan) ja ilkeä, niin kyllä siinä alkaa katsella ympärilleen mukavampaa naista.

        Tällainen tilanne meillä juuri nyt.

        kanssasi.Itse olen nainen, naimisissa ja rakastunut perheelliseen mieheen.Kyse on kyllä meistä, ei siinä toisen vaimoa ajattele tai Hän minun miestäni.Enemmän ajatellaan, miten tästä selviydytään, jokaisella on vain yksi elämä elettävänä ja selviytyis siitäkin.Hyvää Onnea sinulle!


      • Linssit

        C-h mietitkö mitä sanot aikanaan omille lapsillesi,
        Vai ajattelet koska et ettei kukaan tiedä tai näe,

        Tiesitkö et taivas näkee jokaisen hetken , jokaisen suunnitelman, jokaisen viestin ,ja kuulee jokaisen puhelun, ja ajallaan perheennekin saa tietää... Kuka uskoo sanasi silloin, oletko valmis heitetään perheesi seikkailun vuoksi..

        Niinkuin sanoit elämme vain kerran ja emme tiedä päivien määrää ei, me edes sitä
        Aukeavatko silmämme huomiseen...


    • että on

      kenen tahansa naisen otettavissa? Katso tosiasioita silmiin: ei ulkopuolinen nainen suhdettanne pysty hajottamaan, se hajoaa sisältäpäin jos on hajotakseen.

      • -ap

        Kenen tahansa...mutta millainen nainen edes haaveilee varatusta perheenisästä??? sitä en ymmärrä. Eri asia on jos on jo erottu ja asutaan erillään...Lapsilta tuskin koskaan tällainen nainen saa mitään arvostusta kun tiedostaa, että tämän eukon vuoksi jouduttiin luopumaan omasta kodista, ja äiti tuli surulliseksi jne...


      • Sinä voit
        -ap kirjoitti:

        Kenen tahansa...mutta millainen nainen edes haaveilee varatusta perheenisästä??? sitä en ymmärrä. Eri asia on jos on jo erottu ja asutaan erillään...Lapsilta tuskin koskaan tällainen nainen saa mitään arvostusta kun tiedostaa, että tämän eukon vuoksi jouduttiin luopumaan omasta kodista, ja äiti tuli surulliseksi jne...

        kyllä asenteellasi saada sen aikaan, että lapsesi oppivat valehtelemaan sinulle, eli myötäämään tuollaista näkemystäsi, koska olet näköjään niitä, joiden mielestä lapset ja miehet eivät osaa ajatella itse ja vaadit kaikkia ajattelemaan niin kuin sinä. Sun lapses esittävät sulle kotona kuinka kauhea uusi nainen on, mutta käytännössä useimmiten tulevat ihan sopuisasti toimeen suurimman osan ajasta, mutta sitähän sinulle ei voi kertoa. Jos kertoisi loukkaantuisit ja yrittäisit ehkä jopa kostaa sen uudelle parille ja kyllä lapset sut tuntee. Antaisit lapsiesi elää normaalia elämää äläkä kaada omaa pahaa oloasi myrkkynä lasten niskaan. Oma äitini oli just tuollainen marttyyri ja halveksin edelleen hänen käytöstään.


      • kunhan nyt
        -ap kirjoitti:

        Kenen tahansa...mutta millainen nainen edes haaveilee varatusta perheenisästä??? sitä en ymmärrä. Eri asia on jos on jo erottu ja asutaan erillään...Lapsilta tuskin koskaan tällainen nainen saa mitään arvostusta kun tiedostaa, että tämän eukon vuoksi jouduttiin luopumaan omasta kodista, ja äiti tuli surulliseksi jne...

        suurimmat kuohut saat pois päästäsi, ymmärtänet varmaan että lapsia ei kannata sotkea tähän ollenkaan! Lapset ovat syyttömiä siihen, jos miehesi ei kestä perheessä ja lähtee toisen mukaan! Parhaiten tekisit kun hoidat katkerat keljuilut miehellesi naamatusten ja siten että lapset eivät ole kuulemassa.

        Puhun nimittäin kokemuksesta, koska omat vanhempani erosivat ollessani 16 vuotias ja vielä 20 vuotta myöhemmin saan kuunnella kummankin luona käydessäni toisen vanhempani mollaamista ja haukkumista ja se suoraan sanoen vituttaa!!! Mitään vaikutusta kummankaan mustamaalamiskampanjassa ei ole minuun ollut, joten sinänsä täysin turhaa toimintaa. Ärsyttää vain kuunnella sitä.

        Tuntuu oudolta, kun omat vanhemmat käyttäytyy kuin pikkupennut hiekkalaatikolla samaan aikaan, kun minä olen hoitanut sivistyneen eron exästäni.

        No toivottavasti tulet järkiisi, jos miehesi lähtee, etkä aja itseäsi etäiseksi lapsistasi! Voit olla varma että lapsesi ei tanssi sinun pillin mukaan ja ei ajattele siten kuin sinä!


      • U63

        Huhu mitä syyllistämistä sille joka on tullut petetyksi. Avioliitto on tahdon asia juuri silloin kun toiset hemaisevat tyypit houkuttavat. Tuollaiset sivusuhteet haavoittavat paljon laajempaa joukkokin kuin ydinperhe. Pitkissä suhteissa voi tulla joka tapauksessa ihastuksia, joista selviää kyllä paremmin kun hoitaa perhettä koossa. Jos ei ole alkoholismista, narsismista tai väkivallasta kyse, parempi selvittää asiat perheen kannalta niin, että ei rikota lapsilta kotia, masenneta äitiä tai isää. Aikuisuutta peliin. Normaaleissa oloissa kasvaneet lapset eivät toivo vanhemoiensa eroa koskaan. Eivät edes aikuisina.
        Tuperää puhetta. Toisen rakkaus voi kantaa kriisin yli ja asioihin saa apua. Tunteet vaan kontrolliin ja ulos turhasta hedonosmista.


    • voivoivoiv

      ei kukaan miestä "vie". Katse siihen omaan peiliin ja mieheen. Baareissa kun käyn..koko ajan on joku naimissa oleva tullut iskemään. Ja kyllä niitä välillä on nu*****u.

    • varatuillehdotonei

      No jos se varattuja miehiä liehittelevä naishirviö onnistuu perheelllisen miehen nappaamaan, niin eiköhän tuossa ole sillä varatulla miehelläkin osuutensa.

      Tosin täytyy sellaisen naisen olla vähän pöljä, kun lähtee varattuun kuvioon pyörimään. Siis jos ihminen kunnioittaa vähäänkään itseään tai muita, ei sitä lähde varattuja liehittelemään, vaikka kuinka vakka kostuis, jonkun ukkomiehen takia.,

    • riverdowntothe

      Tiedän naisia joita jotenkin kiihottaa se kuvio, että alkaa liehitellä varattua miestä ja sitten se tuottaa tulosta. Niinkään se mies ei kiinnosta, vaan se asetelma, että voi kääntää miehen mielenkiinnon vaimostaan itseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe