Ripsien pidennys (Xtreme Lashes)

Susususuuuuuu

Hei,
Onko kellaan kokemusta Xtreme Lashes-menetelmällä tehdyistä pidennyksistä? Onko ollut näyttävät ja hyvät? Miten ne vaikuttavat omien luonnollisten ripsien kuntoon/kasvuun? Eikai ne ole haitaksi kauheasti?

6

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina kauniit ripset

      Kokemusta on molemmista uusista kysymyksistä. Itse olen käyttänyt Xtreme Lashes-ripsiä jo vuoden ja ollut koko ajan erittäin tyytyväinen. Ripsistä saa luonnollisen näköiset tai erittäin näyttävät tai mitä vaan siltä väliltä. Omat ripset eivät vahingoitu, koska ne ovat "suojassa" liiman alla. Ripsien mallia voi myös vaihdella. La Dermassa on sertifioitu tekijä Merja, jolla itse käyn. Homma hoituu ammattitaidolla ja lopputulos aina upea!

    • tulee olemaan

      vielä kauan! Loistava keksintö!
      Tosin kyllä se vahingoittaa omaa ripseä! Jouduin kesällä otattamaan ne hetkeksi pois, ja aikamoiset nysät paljastui.. mutta nyt on taas ollut pidennykset.

      Firmoista Flamingossa tekevät huonoa jälkeä mutta Katin Kauneuskulman dooris osaa hommansa!

      Teija

      • sususuuu

        Mua just pelottaa se että mun omat ripset on ihan pikkuset jos otan ne pois :(((


      • XtremeLashes ripsiä!
        sususuuu kirjoitti:

        Mua just pelottaa se että mun omat ripset on ihan pikkuset jos otan ne pois :(((

        Ja voin sanoo ettei ne pilaa omia ripsiä paitsi silloin jos laitetaan liian paksuja/pitkiä lyhyille ja hennoille ripsille. Ja sit toisekseen jos ne ottaa tai kasvattaa pois niin pidennyksiin verrattuna omat tuntuu ihan tyngiltä. Sitä vaan tottuu niin pian niihin tuuheisiin ja pitkiin ripsiin et omat on ihan olemattomat niiden jälkeen..voin sanoo omastakin kokemuksesta sen. Eli pyytäkää ripsien laittajalta sellaset pituudeltaan ja paksuudeltaan mitkä sopii omiin ripsiinne..kaikille ei siis voi laittaa mitään paksuja 16millisiä jos omat on ihan nysät..valitettavasti.
        Kokeilkaa ihmeessä..ette varmasti pety! :)


      • stidi
        XtremeLashes ripsiä! kirjoitti:

        Ja voin sanoo ettei ne pilaa omia ripsiä paitsi silloin jos laitetaan liian paksuja/pitkiä lyhyille ja hennoille ripsille. Ja sit toisekseen jos ne ottaa tai kasvattaa pois niin pidennyksiin verrattuna omat tuntuu ihan tyngiltä. Sitä vaan tottuu niin pian niihin tuuheisiin ja pitkiin ripsiin et omat on ihan olemattomat niiden jälkeen..voin sanoo omastakin kokemuksesta sen. Eli pyytäkää ripsien laittajalta sellaset pituudeltaan ja paksuudeltaan mitkä sopii omiin ripsiinne..kaikille ei siis voi laittaa mitään paksuja 16millisiä jos omat on ihan nysät..valitettavasti.
        Kokeilkaa ihmeessä..ette varmasti pety! :)

        Ite vaihdoin just pois xtremeltä. Ei ollu mun mielestä niin laadukasta, ku luvattii ja mitä oli netistä lukenu. Otin pari kuukaut sitte tilalle minkit!! ja oon rakastunu. ihanat, pikimustat ja kiiltävät! ylihyvännäköset. ja pehmeet! ei oo mitkää tikut kiinni silmäluomis. suosittelen jokaikiselle!!


    • Oulusta Helsinkiin

      Mie oon käyttäny jo pari vuotta heavenlynailsin heavenlylashes-ripsiä. Menin ensimmäiset otattamaan flamingossa toisella merkillä ja sain allergisen reaktion. Kävin viellä huollossa mutta sama reaktio tuli uudelleen. Googletin ja löysin heavenlynails nimisen paikan ja päätin mennä kokeilemaan.

      Mitään reaktiota ei ollut eikä tullut. Palvelu on ollut erinomaista. Olen ollut näihin todella tyytyväinen. Hinta on alhaisempi, pysyvyys parempi eikä kutinoita ole ollut. Lisäksi tuoli on parempi kuin flamingon kova laveri.

      Suosittelen kaikille heavenlynailsin hoitolaa ja siellä Tiinaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe