solariumista vielä..

rusketusta

Solariumista on aiemmin ollut kysymyksiä, mutta tähän kysymykseen en löytänyt vastausta. Eli: kun sanotaan, ettei solariumiin saa laittaa MITÄÄN rasvoja, niin mitenkän sitten, kun minulla esim. on kasvot herkästi kuivuvat, ja jos esim. käyn suihkussa ennen solkkuun menoa, niin en kyllä voi lähteä ilman kasvorasvaa. Mutta entä sitten jos käyn illalla suihkussa, jonka jälkeen pistä rasvaa kasvoihin, niin voinko sitten aamulla mennä solkkuun ilman, ilman, että peseydyn aamulla?
Hankala juttu..

6

838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stupido

Joo järjen käyttö sallittua. Mun "pitää" kans aina laittaa suihkun jälkeen kosteusvoidetta naamaan, kun on niin kuiva. Eikä tasan oo ollu mitään sivu vaikutuksi yms. solariumista!

• nancy

jos olet käynyt edellispäivänä suihkussa niin kannattaa käydä suihkussa vasta solkun oton jälkeen.Se viilentää ja rauhoittaa ihoa mukavasti ja muista kunnon rasvaus *käristyksen* jälkeen =)Itse olen ainakin laittanut kasvoihin hieman kasvovoidetta,eikä tullut mitään haittavaikutuksia,länttejä tms.
        hyvää kesän odotusta !

• N_81
        nancy kirjoitti:

jos olet käynyt edellispäivänä suihkussa niin kannattaa käydä suihkussa vasta solkun oton jälkeen.Se viilentää ja rauhoittaa ihoa mukavasti ja muista kunnon rasvaus *käristyksen* jälkeen =)Itse olen ainakin laittanut kasvoihin hieman kasvovoidetta,eikä tullut mitään haittavaikutuksia,länttejä tms.
        hyvää kesän odotusta !

sanottiin ettei saisi mitään rasvoja käyttää ja niin luki myös solarium-huoneen seinällä olevassa lääkäreiden yms ohjeessa.
        Rasvoissa voi olla jotain aineita, mitkä voivat aiheuttaa solariumin vaikuttavien uv-säteiden kanssa jotain, en nyt muista mitä.
        Eihän tuollaiset vauriot heti tule tai välttämättä edes vuoden sisällä.

• Nainen_81

käyttää mitään voiteita!
      Niin lukee kaikissa solariumia koskevissa ohjeissa, jotka ovat ihotautilääkärien yms allekirjoittamia.
      Voiteissa voi olla aineosia, jotka eivät todellakaan sovi solariumin vaikuttavien uv-säteiden kanssa.
      Vauriot eivät tietenkään näy heti tai edes vuoden sisällä.

• Ayla

Tottakai iho hoidetaan perusvoiteella ennen ja jälkeen solariumin. Onhan se nyt naurettavaa että hilseilevällä iholla menisi aurinkoa ottamaan. Se on ihonhoitoa ja suojaa ja hoitaa. Ohjeissa toki lukee että "kemikaaleja" ei saa olla iholla. Tämä tarkoittaa meikkiä, itseruskettavaa voidetta yms. vahvoja tuotteita. Perusvoide tosiaan on paikallaan. Ei se solarium mikään ydinreaktori ole, vaan ihan normaalia uv-säteilyä se on kuin auringossakin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      271
      3357
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1853
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1391
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1048
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      849
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe