Caster Semenya: nainen vai mies?

kyseenalainen kunnia

Caster Semenyasta nyt kohistaan enemmän ja aina vain enemmän. Ainakin iltapäivälehdet. No, joillakin naisilla on enemmän testosteronia ja toisilla vähemmän. Joillakin miehillä on enemmän estrogenia, ja toisilla vähemmän. Eikä tämä Semenya nyt niin erityisen miesmäinen ole, uljas ja upeakroppainen urheilijatar joka tapauksessa. Olihan norjan Hattestadillakin testosteroniarvot aina epäilyttävän korkealla, mutta kun oli valkoinen blondi, ei siitä messuttu tällä lailla. Tai sitten Tsekkoslovakin Jarmila Kratochvílová, hänellähän näytti munat pullottavan enemmän kuin suomen junteilla. Eipä kohistu kun oli valkoinen, naurettiin vain ja kannustettiin: "Hyvä Jarmo". Eiköhän nykypäivänä ole jo tuonkin naisen koostumus syynätty aika tarkkaan. Miltähän tämä mahtaa tuntua tästä kohun keskellä olevasta nuoresta naisesta?

6

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiiiiiiiiii

      itse kiinnitin heti huomion tytön ulkonäköön kun näin juoksemassa. näytti todella maskuliiniselta. uskon kuitenkin että hän on nainen. enemmän minua kiinnostaa se, että millä aineilla 18-v, SIIS 18-VUOTIAASTA tytöstä on saatu lihaksikkaampi kuin tavallinen aikuinen mies? tuskin 18-v miehelläkään kunnolla vielä lihakset kasvaneet, niin puhumattakaan sitten naisesta.. eli hänen ikänsä jotenkin hämää. 10 vuotta kauemmin treenanneilla naisilla ei ole mitään jakoa vasta uransa aloittanutta teiniä vastaan.. hmm. mielenkiinnolla seuraan tapauksen jatkoa.

    • jotenkin

      poikkeava ehkä, mitä näitä on intersukupuolisuutta tai jotain...
      mutta ei varmasti tahallisesti huijaa ketään, naisena hän on itseään aina pitänyt.

      Ja totta, että ei minustakaan erityisen miesmäinen ole. Ei näy parransänkeä, vaan siloposkinen on, ja hoikka olemus (vaikka lihaksia onkin). Esim joku Mutola oli paljon miesmäisempi, ja on noita joitain muitakin, mutta taitavat olla doupattuja ne.

      tämä ihminen on varmasti luonnostaan tuollainen, joten sääliksi käy häntä, kun haukutaan ja kohistaan.
      Minusta jotenkin sympaattinen tapaus.

    • Jormaisollakoolla

      Hyi helskatti ..mikä toi on ??? Naisten juoksukisoissa juokseva mies? Omaa kivekset ja XY kromosomiston... ja saa juosta "naisena" vain sillä perusteella että on kasvatettu naisena. LMAO

    • sisäisetkivekset

      Naisten 800 metriä, neljän parhaan joukossa yksi nainen, törkeää. Näille ns. poikkeaville omat kisansa.

    • turhakilpa

      Näin on viety oikeilta naisilta menestymismahdollisuus ilman douppausta.

    • sekäsikiöout

      sekasikiö se on, juoskoon miesten sarjassa. mutta kun ei pärjää, niin leikkii olevansa akka. Ja OIKEAT naiset kärsivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe