Vaasassa on avantouintiseura Vaasan Pingviinit
http://vaasanpingviinit.com/
Seuralla on lähes tuhat aktiivijäsentä. Sauna on vuoden jokaisena päivänä lämmin. (juuri nyt kylläkin löylyhuoneen kaakeleita uusitaan mutta viikon päästä taas pääsee myös löylyyn).
Sauna on lähellä kaupungin keskustaa, hienossa Hietasaaressa, ykkösuimarannan vieressä.
Vaikka avantouinnnin tietelliset näytöt terveysvaikutuksista olisivat kuinka puutteelliset, niin voin vakuttaa yli kymmen vuoden kokemuksesta, että hyvältä se tuntuu ja on kivaakin.
Kun se lisää hyvinvointia, niin lisäähän se samalla terveyttäkin.
Vaasa Pingviinit avantouinti
uimaanko
1
3380
Vastaukset 1
- 100 000 SUORITUSTA
Joku Pingviini laski, että Vaasassa on 100 000 käyntikertaa vuodessa. No kesällä on avannon reunat vähän kaukana mutta on kyllä siisti paikka.
Auki aina (omat avaimet jäsenillä) ja sauna lämmin JOKA päivä klo 11-22.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483