Jos joku tatuointiammattilainen sattuu lukaisemaan tämän niin olisin kiitollinen vastauksesta - en amatöörien arvauksista...
Omaan varsin keloidiherkän ihon, jo haavojen ompeleiden jäljet jäävät valkoisina pisteinä näkymään itse haavoista puhumattakaan - uskallanko ottaa tatuoinnin, kauhukuvani kun on että kauniin tatuoinnin sijaan saankin kirjavan arven...??
Tatuointi ja arpimuodostus
3
6015
Vastaukset
- ._.
Tuoreena tatuointi on haava, joten jos haavoillasi on tapana arpeutua niin todennäköisesti tatuointi arpeutuu myös. Se miltä lopputulos sitten näyttää riippuu siitä, millainen arpi siihen muodostuu ja millainen kuva on.
Veikkaisin ettei ohuena viivana tehty kuvio (tähän tyyliin http://peachycomics.com/tattoo.JPG) kärsisi niin paljoa kuin täyteläinen kuva (kuten vaikkapa tämä http://www.wayfaring.info/wp-content/uploads/2007/05/tattoo.jpg). - tatuoinnin ottoa
Olen tehnyt ammatikseni tatuointeja 24 vuotta, kokemuksesta tiedän että sinun ihotyyppisi omaavien iho ei kestä tatuointia, lopputulos on arvailujen varassa mutta jälki voi olla pahimmassa tapauksessa hirveää.
- paivise
minullakin on aika keloidiherkkä iho... minulla on hätäsektio tehty mahaan reilu 4 vuotta sitten ja jäljet on edelleen kuin moottorisahalla vedetty.. heh heh.. ja kaulassa on finnistä lähtenyt, kerran jo poistettu ja uudelleen tullut keloidi... mutta onpa minulla kuitenkin tatuointeja violetti skorpioni nilkassa ja siitä tuli paljon verta, mutta ei silti arpeutunut.. ranteessa on kaksi pientä sinistä sydäntä eikä arpia ja uusin on selässä 10 cm iso susi pentujensa kanssa eikä tullut arpia.... ei edes käynyt mielessä että saattais epäonnistua.. hui!
mutta jos haluat silti testata, niin testaa pienempi ja helposti piilotettavissa oleva tatuointi.. sillähän se selviää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412