Jos joku tatuointiammattilainen sattuu lukaisemaan tämän niin olisin kiitollinen vastauksesta - en amatöörien arvauksista...
Omaan varsin keloidiherkän ihon, jo haavojen ompeleiden jäljet jäävät valkoisina pisteinä näkymään itse haavoista puhumattakaan - uskallanko ottaa tatuoinnin, kauhukuvani kun on että kauniin tatuoinnin sijaan saankin kirjavan arven...??
Tatuointi ja arpimuodostus
3
5450
Vastaukset
- ._.
Tuoreena tatuointi on haava, joten jos haavoillasi on tapana arpeutua niin todennäköisesti tatuointi arpeutuu myös. Se miltä lopputulos sitten näyttää riippuu siitä, millainen arpi siihen muodostuu ja millainen kuva on.
Veikkaisin ettei ohuena viivana tehty kuvio (tähän tyyliin http://peachycomics.com/tattoo.JPG) kärsisi niin paljoa kuin täyteläinen kuva (kuten vaikkapa tämä http://www.wayfaring.info/wp-content/uploads/2007/05/tattoo.jpg). - tatuoinnin ottoa
Olen tehnyt ammatikseni tatuointeja 24 vuotta, kokemuksesta tiedän että sinun ihotyyppisi omaavien iho ei kestä tatuointia, lopputulos on arvailujen varassa mutta jälki voi olla pahimmassa tapauksessa hirveää.
- paivise
minullakin on aika keloidiherkkä iho... minulla on hätäsektio tehty mahaan reilu 4 vuotta sitten ja jäljet on edelleen kuin moottorisahalla vedetty.. heh heh.. ja kaulassa on finnistä lähtenyt, kerran jo poistettu ja uudelleen tullut keloidi... mutta onpa minulla kuitenkin tatuointeja violetti skorpioni nilkassa ja siitä tuli paljon verta, mutta ei silti arpeutunut.. ranteessa on kaksi pientä sinistä sydäntä eikä arpia ja uusin on selässä 10 cm iso susi pentujensa kanssa eikä tullut arpia.... ei edes käynyt mielessä että saattais epäonnistua.. hui!
mutta jos haluat silti testata, niin testaa pienempi ja helposti piilotettavissa oleva tatuointi.. sillähän se selviää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203